Syrjintä Vammaisia Kohtaan

Anonyymi-ap

Asiani Koskee Fysios Variaatio Kaarningonkatu 2 Turku, siellä saamaani kohtuutonta ja valheellista syytöstä asiasta, jota en ole tehnyt. Olen käynyt kuntoutuksessa kyseisessä laitoksessa. Olen neliraaja halvaantunut pyörätuolipotilas, minua syyllistettiin että olen muka kosketellut naisfysioterapeutteja epäasiallisesti, en ole tällaista todellakaan koskaan tehnyt.
Kyseisen laitoksen esimies Miika Väisänen Ja Ilkka Korhonen tuli huutamaan minulle 27.4.2023 ollessani siellä kuntoutuksessa ja hoitotilanteessa, olin parhaillaan seisomatelineessä. Kovalla äänellä (huutaen) kuului myös muihin tiloihin ja näin ollen myös muut asiakkaat kuulivat kaikki syytökset. Lisäksi hän jätti minut lopuksi yksin seisomatelineeseen, jota ei missään tapauksessa saisi tehdä, siinä oli melkoinen vaaratilanne.
Minä en ole todellakaan ketään kosketellut epäasiallisesti, haluaisin näiden naisfysioterapeuttejen vastaavan minulle suoraa kasvotusten, mitä oikein on tapahtunut heidän mielestä. Tämä asia on vaikuttanut mielenterveyteeni ja vähäinenkin jäljellä oleva toimintakykyni on taantunut tämän tapauksen.
Haluaisin tämän asian käsiteltävän oikeuden mukaisesti

1

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
        Maailman menoa
        177
        4087
      2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
        Maailman menoa
        396
        3007
      3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
        Maailman menoa
        1
        2269
      4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
        Maailman menoa
        59
        2201
      5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
        Skoda
        17
        1887
      6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
        Ikävä
        11
        1845
      7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
        Maailman menoa
        167
        1411
      8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
        Ikävä
        93
        1283
      9. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
        Maailman menoa
        2
        1266
      10. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
        Yleistä autoilusta
        98
        1156
      Aihe