Rakas päiväkirjani 24. Nyt päiväni aiheena pissapoika.

Anonyymi-ap

Elän ihan normaalia lapsiperhe-elämää, puutarhapuuhia ja lapsikin jo eskarissa, mitta sinä rakas PATTAYAN MATKAILUPASLSTA olet elämäni tärkein ykkönen JOKA PÄIVÄ, en voi elää ilman sinua, olen kiireinen liikemies.

Oletko siis pelkkää vettä laittanut pissapoikaan? Kahdeksan vuoden ajan? Ohhoh... No, säästöähän se on kai sekin.

Lazadan mainos ekana
https://ibb.co/mGDj068
https://ibb.co/VtGtxRh

Tässä vielä kiinalaisia pesunappeja jotka pudotetaan pissapojan säiliöön ennen veden lisäämistä https://ibb.co/Vjp8Y4m

Huoltsikoilla on joko nappeja taikka tiivistepusseja, joissa erittäin vahvaa tiivistettä. Yksi puolen litran pussi riittää koko säiliölliseen.

Jos ei näy niin kysäiseppä seuraavaksi huoltoasemalta kun tankkaat niin vaikka punsakfoo ja osoita sormella tuulilasia. Tankkauspoika hakee sinulle. Jos ei niin kokeile isompaa asemaa.

2010

14

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kas kun ei ole kuvaa avomersusta tolppatalon kupeessa eedenissä, ja konepellillä pieni pönikkä pissapoikasaippuaseosta.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­­N­­y­m­f­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17992325y

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kopioi tämä samantien:

Saariväärän kokemus poikkeaa siksi koska sinulla ei ole kokemusta, koska olet aina sisätiloissa etkä aja autoa.
      https://ibb.co/WHwtrqG

Kannattaa etsiä jatkossa autotarvikkeita sieltä missä on autotarvikkeita, kuten öljyt, jarrunesteet, hydrauliikkaöljyt, sisä ja ulkopesuaineet jne.

Iskä antaa vinkiksi että autotarvikkeita ei ole siinä Seiskan hyllyssä josta sinulla on Thaimaan maito loppu.

Iskä antaa vielä toisen vinkin, mikäli jostakin kaupasta on maito tai tuulilasinpesuneste loppu, niin se ei tarkoita että ne on koko Thaimaasta loppu.

Maailma ei ole siinä korttelin säteellä missä asut, eikä Tapsan Aasia. Siinä kotinurkilla on vain kotinurkat. Et sinä siellä olem samaan aikaan koko Thaimaassa etkä Aasiassa.

2010

• Anonyymi

En olen laittanut sinne lasinpesunestettä ja joskus astianpesu ainetta,lasinpesunetettä saa jokaisesta marketista, tiskiainetta jokaisesta pikkukaupasta, minä katoin lazadassa ekalta sivulta, windshield cleaner. Eikö ol hienoa että sait taas tehtävän, voi luoja että olet tyhmä...

• Anonyymi

Eikä yleensä tarvitse mainita mitään lasin putsauksesta, ostan naftaa niin paljon että tulee tuulilasi automaattisesti puhtaaksi.

• Anonyymi

Hyvä Numba, kymmenen pisteen vedätys.

Tuo narssu on äärettömän helppo aktivoida, mutta tiedätkö mitä .... ei tule valokuvaa kun pääartisti täyttää haavemeban pissapoikaa eedenin maisemissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä yleensä tarvitse mainita mitään lasin putsauksesta, ostan naftaa niin paljon että tulee tuulilasi automaattisesti puhtaaksi.

On se kyllä mestari. Väittää ettei ole tuulilasipesunesteitä ja sitten kun onkin niin muut on ihan tyhmiä. Olet kuin pieni lapsi, sellainen 3-4 vuotias.

• Anonyymi

Niinpä, pyydettäiskö passi puuhun oikein me kummatkin yhdessä ja erikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä Numba, kymmenen pisteen vedätys.

Tuo narssu on äärettömän helppo aktivoida, mutta tiedätkö mitä .... ei tule valokuvaa kun pääartisti täyttää haavemeban pissapoikaa eedenin maisemissa.

Voi raasua olen asunut täällä kymmenen vuotta ja ostanut monen monta pulloa lasinpesunesteittä usean eri kaupan siivousosastolta, mutta koskaan ostanut pulloakaan, tuulilasinpesunestettä yhtään mistään.... 55555, ja jos ei ole pesunestettä astianpesuaine ajaa saman asian 55555...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi raasua olen asunut täällä kymmenen vuotta ja ostanut monen monta pulloa lasinpesunesteittä usean eri kaupan siivousosastolta, mutta koskaan ostanut pulloakaan, tuulilasinpesunestettä yhtään mistään.... 55555, ja jos ei ole pesunestettä astianpesuaine ajaa saman asian 55555...

Vaan kun tiskiaine ei aja samaa asiaa. Tiskiaineet jättää kalvon ja on liian hidas haihtumaan lasista. Saattaa jopa aiheuttaa vaaratilanteen kun näet kaiken sumun läpi.
        Tuulilasin pesunesteet sisältävät isopropanolia, etanolia sekä metanolia, jotka liuottaa lian nopeasti ja haihtuu nopeasti.

On väärä paikka säästää laittaa tiskiainetta pissapoikaan. Mutta eipä se sinua haittaa kun et enää aja autoa etkä ole ajanut juurikaan aiemminkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun tiskiaine ei aja samaa asiaa. Tiskiaineet jättää kalvon ja on liian hidas haihtumaan lasista. Saattaa jopa aiheuttaa vaaratilanteen kun näet kaiken sumun läpi.
        Tuulilasin pesunesteet sisältävät isopropanolia, etanolia sekä metanolia, jotka liuottaa lian nopeasti ja haihtuu nopeasti.

On väärä paikka säästää laittaa tiskiainetta pissapoikaan. Mutta eipä se sinua haittaa kun et enää aja autoa etkä ole ajanut juurikaan aiemminkaan.

Kiitos kun kerroit, tosiasiassa tiskiaine sopii vallan mainiosti, minulla on vuosien kokemus asiasta, suomessa ei voi laittaa tiskiainetta pissapoikaan, täällä voi, en tiedä mistä johtuu, todennäköisesti siitä että tiskivesi on täällä kylmää, joten pesuaineen koostumus on eri.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun kerroit, tosiasiassa tiskiaine sopii vallan mainiosti, minulla on vuosien kokemus asiasta, suomessa ei voi laittaa tiskiainetta pissapoikaan, täällä voi, en tiedä mistä johtuu, todennäköisesti siitä että tiskivesi on täällä kylmää, joten pesuaineen koostumus on eri.

Hyvin sanottu, huahinin mies! Täällä pohjoisessa me laitetaan kans fairia melkein joka paikkaan... aimo laittoi sitä jako pään hihnaan ja hammas harjaan, voin vakuutaa että tuli suorastaan ultra puhdasta.. aimon hammas kiilsi vihreenä kuin smarakdi thaimaan auringossa.. sitten me laitettiin peruna paikallisella nesteellä yhden pattajaboin rabantin pakoputkeen.. se kuski meinasi tulla hulluksi kun pako kaasut tulvi ohjaamo hyttiin..

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Hyvin sanottu, huahinin mies! Täällä pohjoisessa me laitetaan kans fairia melkein joka paikkaan... aimo laittoi sitä jako pään hihnaan ja hammas harjaan, voin vakuutaa että tuli suorastaan ultra puhdasta.. aimon hammas kiilsi vihreenä kuin smarakdi thaimaan auringossa.. sitten me laitettiin peruna paikallisella nesteellä yhden pattajaboin rabantin pakoputkeen.. se kuski meinasi tulla hulluksi kun pako kaasut tulvi ohjaamo hyttiin..

Näin se on.,, kalan maksa öljy on paras moottori öljy Navaraan, sanoi yksi menaakikko joka on rakennellut navaroita jo 72 vuotta.. haisee pahalle mutta toimii.... ja on ego looginen..

By NumBaII, 62v omega kolmosta temppelin lammesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on.,, kalan maksa öljy on paras moottori öljy Navaraan, sanoi yksi menaakikko joka on rakennellut navaroita jo 72 vuotta.. haisee pahalle mutta toimii.... ja on ego looginen..

By NumBaII, 62v omega kolmosta temppelin lammesta

Olin kerran roudtripillä viidakossa ja öljyt kiehui moottorista pois, vanha jeeppi oli.

Kylän vanhin auttoi mua kun oli kuullut että oon merkittävä henkilö.

Survottiin moottori täyteen banaania ja pääsin takas kotiin.

2010

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1871
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      144
      1788
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1392
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1336
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe