Rakas päiväkirjani 24. Nyt päiväni aiheena pissapoika.

Anonyymi-ap

Elän ihan normaalia lapsiperhe-elämää, puutarhapuuhia ja lapsikin jo eskarissa, mitta sinä rakas PATTAYAN MATKAILUPASLSTA olet elämäni tärkein ykkönen JOKA PÄIVÄ, en voi elää ilman sinua, olen kiireinen liikemies.

Oletko siis pelkkää vettä laittanut pissapoikaan? Kahdeksan vuoden ajan? Ohhoh... No, säästöähän se on kai sekin.

Lazadan mainos ekana
https://ibb.co/mGDj068
https://ibb.co/VtGtxRh

Tässä vielä kiinalaisia pesunappeja jotka pudotetaan pissapojan säiliöön ennen veden lisäämistä https://ibb.co/Vjp8Y4m

Huoltsikoilla on joko nappeja taikka tiivistepusseja, joissa erittäin vahvaa tiivistettä. Yksi puolen litran pussi riittää koko säiliölliseen.

Jos ei näy niin kysäiseppä seuraavaksi huoltoasemalta kun tankkaat niin vaikka punsakfoo ja osoita sormella tuulilasia. Tankkauspoika hakee sinulle. Jos ei niin kokeile isompaa asemaa.

2010

13

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas kun ei ole kuvaa avomersusta tolppatalon kupeessa eedenissä, ja konepellillä pieni pönikkä pissapoikasaippuaseosta.

    • Anonyymi

      Kopioi tämä samantien:

      Saariväärän kokemus poikkeaa siksi koska sinulla ei ole kokemusta, koska olet aina sisätiloissa etkä aja autoa.
      https://ibb.co/WHwtrqG

      Kannattaa etsiä jatkossa autotarvikkeita sieltä missä on autotarvikkeita, kuten öljyt, jarrunesteet, hydrauliikkaöljyt, sisä ja ulkopesuaineet jne.

      Iskä antaa vinkiksi että autotarvikkeita ei ole siinä Seiskan hyllyssä josta sinulla on Thaimaan maito loppu.

      Iskä antaa vielä toisen vinkin, mikäli jostakin kaupasta on maito tai tuulilasinpesuneste loppu, niin se ei tarkoita että ne on koko Thaimaasta loppu.

      Maailma ei ole siinä korttelin säteellä missä asut, eikä Tapsan Aasia. Siinä kotinurkilla on vain kotinurkat. Et sinä siellä olem samaan aikaan koko Thaimaassa etkä Aasiassa.

      2010

    • Anonyymi

      En olen laittanut sinne lasinpesunestettä ja joskus astianpesu ainetta,lasinpesunetettä saa jokaisesta marketista, tiskiainetta jokaisesta pikkukaupasta, minä katoin lazadassa ekalta sivulta, windshield cleaner. Eikö ol hienoa että sait taas tehtävän, voi luoja että olet tyhmä...

      • Anonyymi

        Eikä yleensä tarvitse mainita mitään lasin putsauksesta, ostan naftaa niin paljon että tulee tuulilasi automaattisesti puhtaaksi.


      • Anonyymi

        Hyvä Numba, kymmenen pisteen vedätys.

        Tuo narssu on äärettömän helppo aktivoida, mutta tiedätkö mitä .... ei tule valokuvaa kun pääartisti täyttää haavemeban pissapoikaa eedenin maisemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä yleensä tarvitse mainita mitään lasin putsauksesta, ostan naftaa niin paljon että tulee tuulilasi automaattisesti puhtaaksi.

        On se kyllä mestari. Väittää ettei ole tuulilasipesunesteitä ja sitten kun onkin niin muut on ihan tyhmiä. Olet kuin pieni lapsi, sellainen 3-4 vuotias.


      • Anonyymi

        Niinpä, pyydettäiskö passi puuhun oikein me kummatkin yhdessä ja erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Numba, kymmenen pisteen vedätys.

        Tuo narssu on äärettömän helppo aktivoida, mutta tiedätkö mitä .... ei tule valokuvaa kun pääartisti täyttää haavemeban pissapoikaa eedenin maisemissa.

        Voi raasua olen asunut täällä kymmenen vuotta ja ostanut monen monta pulloa lasinpesunesteittä usean eri kaupan siivousosastolta, mutta koskaan ostanut pulloakaan, tuulilasinpesunestettä yhtään mistään.... 55555, ja jos ei ole pesunestettä astianpesuaine ajaa saman asian 55555...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raasua olen asunut täällä kymmenen vuotta ja ostanut monen monta pulloa lasinpesunesteittä usean eri kaupan siivousosastolta, mutta koskaan ostanut pulloakaan, tuulilasinpesunestettä yhtään mistään.... 55555, ja jos ei ole pesunestettä astianpesuaine ajaa saman asian 55555...

        Vaan kun tiskiaine ei aja samaa asiaa. Tiskiaineet jättää kalvon ja on liian hidas haihtumaan lasista. Saattaa jopa aiheuttaa vaaratilanteen kun näet kaiken sumun läpi.
        Tuulilasin pesunesteet sisältävät isopropanolia, etanolia sekä metanolia, jotka liuottaa lian nopeasti ja haihtuu nopeasti.

        On väärä paikka säästää laittaa tiskiainetta pissapoikaan. Mutta eipä se sinua haittaa kun et enää aja autoa etkä ole ajanut juurikaan aiemminkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun tiskiaine ei aja samaa asiaa. Tiskiaineet jättää kalvon ja on liian hidas haihtumaan lasista. Saattaa jopa aiheuttaa vaaratilanteen kun näet kaiken sumun läpi.
        Tuulilasin pesunesteet sisältävät isopropanolia, etanolia sekä metanolia, jotka liuottaa lian nopeasti ja haihtuu nopeasti.

        On väärä paikka säästää laittaa tiskiainetta pissapoikaan. Mutta eipä se sinua haittaa kun et enää aja autoa etkä ole ajanut juurikaan aiemminkaan.

        Kiitos kun kerroit, tosiasiassa tiskiaine sopii vallan mainiosti, minulla on vuosien kokemus asiasta, suomessa ei voi laittaa tiskiainetta pissapoikaan, täällä voi, en tiedä mistä johtuu, todennäköisesti siitä että tiskivesi on täällä kylmää, joten pesuaineen koostumus on eri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun kerroit, tosiasiassa tiskiaine sopii vallan mainiosti, minulla on vuosien kokemus asiasta, suomessa ei voi laittaa tiskiainetta pissapoikaan, täällä voi, en tiedä mistä johtuu, todennäköisesti siitä että tiskivesi on täällä kylmää, joten pesuaineen koostumus on eri.

        Hyvin sanottu, huahinin mies! Täällä pohjoisessa me laitetaan kans fairia melkein joka paikkaan... aimo laittoi sitä jako pään hihnaan ja hammas harjaan, voin vakuutaa että tuli suorastaan ultra puhdasta.. aimon hammas kiilsi vihreenä kuin smarakdi thaimaan auringossa.. sitten me laitettiin peruna paikallisella nesteellä yhden pattajaboin rabantin pakoputkeen.. se kuski meinasi tulla hulluksi kun pako kaasut tulvi ohjaamo hyttiin..


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Hyvin sanottu, huahinin mies! Täällä pohjoisessa me laitetaan kans fairia melkein joka paikkaan... aimo laittoi sitä jako pään hihnaan ja hammas harjaan, voin vakuutaa että tuli suorastaan ultra puhdasta.. aimon hammas kiilsi vihreenä kuin smarakdi thaimaan auringossa.. sitten me laitettiin peruna paikallisella nesteellä yhden pattajaboin rabantin pakoputkeen.. se kuski meinasi tulla hulluksi kun pako kaasut tulvi ohjaamo hyttiin..

        Näin se on.,, kalan maksa öljy on paras moottori öljy Navaraan, sanoi yksi menaakikko joka on rakennellut navaroita jo 72 vuotta.. haisee pahalle mutta toimii.... ja on ego looginen..

        By NumBaII, 62v omega kolmosta temppelin lammesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on.,, kalan maksa öljy on paras moottori öljy Navaraan, sanoi yksi menaakikko joka on rakennellut navaroita jo 72 vuotta.. haisee pahalle mutta toimii.... ja on ego looginen..

        By NumBaII, 62v omega kolmosta temppelin lammesta

        Olin kerran roudtripillä viidakossa ja öljyt kiehui moottorista pois, vanha jeeppi oli.

        Kylän vanhin auttoi mua kun oli kuullut että oon merkittävä henkilö.

        Survottiin moottori täyteen banaania ja pääsin takas kotiin.

        2010


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe