Todella isoilla toimijoilla ei mene näköjään hyvin. Kun Tehojakelu Oy oli parhaimmillaan 1990 luvulla niin kalustoa oli 120. Kun Esa Kuokka jatkoi niin autoja oli 120 ja ne näkyivät todella vahvasti pääkaupunkiseudulla. Sitten hommaa jatkoi tämä Kylmästi Paras yhtiö tällainen sijoitusyhtiö ja kalustoa oli heinäkuussa 2023 60 kpl ja hyvin harvakseltaan on niitä näkynyt liikenteessä (tiedot perustuvat heidän omaan ilmoitukseen sivustoillaan kaluston määrästä). Mihin hemmettiin ne 60 autoa Esa Kuokan jälkeen on hävinneet. Ja nyt ( en yhtään ihmettele) he myivät kuljetustoiminnan Collico Oy:lle elokuun alusta alkaen. Nettisivulla johtajat kättelevät kuvassa ja antavat kuvan tosi kovasta firmasta joka on kylmä-ja pakastekuljetuksien suurin toimija Suomessa vailla vertaa. Tällainen hämmentää pitkänlinjan kuskia joka on yli 40 vuotta sivusta seurannut kuljetusalaa varsinkin kylmäkuljetuksien osalta. Itse en ole koskaan mieltänyt kyseistä yritystä mitenkään ylivoimasen suureksi saati menestyneeksi ? Kylmästi Paras/Collico kuskit kertokaa rehellinen mielipide , nyt kun homma on alkanut jälleen uudestaan niin onko nyt hyvä fiilis, palkat kohdillaan ja tekemisen meininki ,kuten kuuluu kuuluu sanoa " iso vaihde on kytketty päälle". Eli miten on asian laita. Asiallisia kommentteja Kiitos!
Esa Kuokka-Kylmästi Paras-Collico
Anonyymi-ap
1
422
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1476822Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142508Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471720Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141401Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711107
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63976