Todella isoilla toimijoilla ei mene näköjään hyvin. Kun Tehojakelu Oy oli parhaimmillaan 1990 luvulla niin kalustoa oli 120. Kun Esa Kuokka jatkoi niin autoja oli 120 ja ne näkyivät todella vahvasti pääkaupunkiseudulla. Sitten hommaa jatkoi tämä Kylmästi Paras yhtiö tällainen sijoitusyhtiö ja kalustoa oli heinäkuussa 2023 60 kpl ja hyvin harvakseltaan on niitä näkynyt liikenteessä (tiedot perustuvat heidän omaan ilmoitukseen sivustoillaan kaluston määrästä). Mihin hemmettiin ne 60 autoa Esa Kuokan jälkeen on hävinneet. Ja nyt ( en yhtään ihmettele) he myivät kuljetustoiminnan Collico Oy:lle elokuun alusta alkaen. Nettisivulla johtajat kättelevät kuvassa ja antavat kuvan tosi kovasta firmasta joka on kylmä-ja pakastekuljetuksien suurin toimija Suomessa vailla vertaa. Tällainen hämmentää pitkänlinjan kuskia joka on yli 40 vuotta sivusta seurannut kuljetusalaa varsinkin kylmäkuljetuksien osalta. Itse en ole koskaan mieltänyt kyseistä yritystä mitenkään ylivoimasen suureksi saati menestyneeksi ? Kylmästi Paras/Collico kuskit kertokaa rehellinen mielipide , nyt kun homma on alkanut jälleen uudestaan niin onko nyt hyvä fiilis, palkat kohdillaan ja tekemisen meininki ,kuten kuuluu kuuluu sanoa " iso vaihde on kytketty päälle". Eli miten on asian laita. Asiallisia kommentteja Kiitos!
Esa Kuokka-Kylmästi Paras-Collico
Anonyymi-ap
1
398
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988