sinä ja julkkist

Anonyymi-ap

Oletko nuoruusvuosinasi ollut läheissssä tekemisissä henkilön kanssa,, josta myöhemmin kehkeytyi ns. julkkis?

Tällainen tekemisissä olemìnen olisi voinut olla esimerkiksi luokkatoveruutta koulussa,, samaa harrastutsta,, toveruutta ja ystävyyttä, seurustelua, sexxyä jne.

Jos näin on, miten julkkis onsuhtautunut sinuun mahdollisesti tavatessannne

37

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylässä ei ole ollut muita julkkiksia kuin minä

    • Anonyymi

      Muutaman ja aikuisena olen tutustunut muutamaan julkisuudessa
      tunnettuun henkilöön. Heistä ns. "turhat julkkikset" ovat niin täynnä itseään,
      että eipä kiinnostanut sen enempää.
      "Turha julkkis" luulee, että maailma pyörii heidän napansa ympärillä,
      vaikka suurin ihmisistä osa ei tiedä keitä he edes ovat.

      • Anonyymi

        Olen koko ikäni ollut niitä, jotka eivät tunnista edes naapureitaan kadulla. Sen vuoksi aina vähän hämmästyn, kun minulle täysin tuntematon julkkis sanoo tv-haastattelussa, että nimmareita kyllä pyydetään ja tunnistetaan, mutta ei ole valittamista, Suomessa ollaan hienotunteisia.
        Miten joku tunnistaa julkimon kadulla, ja ennen kaikkea . miten ihmeessä alkaa pyytää nimmaria!
        Olen kyllä siksi suomalainen, että antaisin tunnetunkin julkkiksen kulkea rauhassa julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi

        Mikä muka on turha julkkis. Ja se että ovat itseään täynnä on usin toisen kateutta , totta kai hekin puhuvat epätavallisesta työstään siinä kun muutkin ihmiset . Siis julkisuus on ainoastaan
        usein heidän työnsä mitä tekevät, ja jos työ on heille mielenkiintoista niin kai saavat puhua.
        Ihminen joka on jo syntyessään yhdistetty julkisen ihmisen perheeseen ei ole mitenkään kiinnostunut ihmisestä julkisuuden silmin ihan vaan tavallisena perheen jäsenenä . Niin että usin kateus saa ihmiset aliarvioimaan julkisia henkilöitä, mutta totuus on kuitenkin se että ovat vaan ihan tavallisia ihmisiä epätavalliselta työsaralla.
        Ja ihminen joka on julkisen ihmisen läheisyydessä huomaa myöskin kaikki lehtikirjoittelut miten väärin jostain ihmisestä kirjoitellaan koska tuntevat ihmisen ja tietävät hänen mielipiteensä asioista. Usein on median vääränlainen julkisuus saanut aikaan asioita julkkiksen elämässä joista on haittaa hänelle, vaan omaiset tietävät kuka hän on, heille hän ei ole julkkis vaan yksi perheen jäsenistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koko ikäni ollut niitä, jotka eivät tunnista edes naapureitaan kadulla. Sen vuoksi aina vähän hämmästyn, kun minulle täysin tuntematon julkkis sanoo tv-haastattelussa, että nimmareita kyllä pyydetään ja tunnistetaan, mutta ei ole valittamista, Suomessa ollaan hienotunteisia.
        Miten joku tunnistaa julkimon kadulla, ja ennen kaikkea . miten ihmeessä alkaa pyytää nimmaria!
        Olen kyllä siksi suomalainen, että antaisin tunnetunkin julkkiksen kulkea rauhassa julkisilla paikoilla.

        Sehän julkisen ihmisen elämässä on varjopuoli kun jos vaikka on kaupassa asioillaan niin aina joku roikkumassa kantapäillä pyydellen selfiä kännyynsä. Ja jos sanoo ei , niin on kuulemma leuhka .
        Joten ei se julkkiksen elämäkin ole mitenkään ruusuilla tanssimista kun jos on vaikka kesälomallaaan jossain niin haluaa olla rauhassa , mutta sitä eivät ihmiset kunnioita . Näin kerran junassa yhden julkkiksen ja en ensin edes tunnistanut häntä sellaiseksi, mutta kun ihmisiä alkoi pyörimään hänen ympärillään niin äkkäsin että tuohan on se joka TV sarjoissa vetää pääosaa. En mennyt pyytelemään mitään nimmareita , mitä sellaisella olisi minun elämässäni vaikutusta jonkun nimmari jonka kirjoittaa stressaantuneena siitä eteni saa olla edes työmatkalla rauhassa .
        Julkkikset eivät ole ihmisten omaisuutta heitä ainoastaan seurataan siinä mistä ovat julkisuustensa saaneet .kunnioitus toisen ihmisen rajoja tulisi olla myöskin sitä että julkkiksen saisi edes kaupassa asioida rauhassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän julkisen ihmisen elämässä on varjopuoli kun jos vaikka on kaupassa asioillaan niin aina joku roikkumassa kantapäillä pyydellen selfiä kännyynsä. Ja jos sanoo ei , niin on kuulemma leuhka .
        Joten ei se julkkiksen elämäkin ole mitenkään ruusuilla tanssimista kun jos on vaikka kesälomallaaan jossain niin haluaa olla rauhassa , mutta sitä eivät ihmiset kunnioita . Näin kerran junassa yhden julkkiksen ja en ensin edes tunnistanut häntä sellaiseksi, mutta kun ihmisiä alkoi pyörimään hänen ympärillään niin äkkäsin että tuohan on se joka TV sarjoissa vetää pääosaa. En mennyt pyytelemään mitään nimmareita , mitä sellaisella olisi minun elämässäni vaikutusta jonkun nimmari jonka kirjoittaa stressaantuneena siitä eteni saa olla edes työmatkalla rauhassa .
        Julkkikset eivät ole ihmisten omaisuutta heitä ainoastaan seurataan siinä mistä ovat julkisuustensa saaneet .kunnioitus toisen ihmisen rajoja tulisi olla myöskin sitä että julkkiksen saisi edes kaupassa asioida rauhassa

        Kauan sitten, silloin kun olin nuori, päädyin kapakan vessassa pesemään lavuaaririvistöön käsiäni. Ihmettelin mitä ihmettä toisella lavuaarilla oikein tapahtui.

        Siinä joku nainen kovasti oli huolehtivinaan toisesta naisesta ja puhui niin kovaan ääneen, että koko vessa, kaikkine koppeineen varmasti kuuli: "Kuule LAILA, rakas LAILA, anna kun minä autan, LAILA kiltti .."

        Arvannette ketä humalaista siinä paapottiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän julkisen ihmisen elämässä on varjopuoli kun jos vaikka on kaupassa asioillaan niin aina joku roikkumassa kantapäillä pyydellen selfiä kännyynsä. Ja jos sanoo ei , niin on kuulemma leuhka .
        Joten ei se julkkiksen elämäkin ole mitenkään ruusuilla tanssimista kun jos on vaikka kesälomallaaan jossain niin haluaa olla rauhassa , mutta sitä eivät ihmiset kunnioita . Näin kerran junassa yhden julkkiksen ja en ensin edes tunnistanut häntä sellaiseksi, mutta kun ihmisiä alkoi pyörimään hänen ympärillään niin äkkäsin että tuohan on se joka TV sarjoissa vetää pääosaa. En mennyt pyytelemään mitään nimmareita , mitä sellaisella olisi minun elämässäni vaikutusta jonkun nimmari jonka kirjoittaa stressaantuneena siitä eteni saa olla edes työmatkalla rauhassa .
        Julkkikset eivät ole ihmisten omaisuutta heitä ainoastaan seurataan siinä mistä ovat julkisuustensa saaneet .kunnioitus toisen ihmisen rajoja tulisi olla myöskin sitä että julkkiksen saisi edes kaupassa asioida rauhassa

        Kerran kauppaan mennessä näin erään "tutun näköisen" miehen kaupan kassalla. En kuitenkaan tajunnut kuka hän oli.

        Erehdyksessä aloin häntä tuijottamaan. Noloa oli, että mies huomasi sen ja katsoi kysyvänä minua kohti.

        Tajusin nopeasti, että hänhän oli salkkareiden pääosan esittäjä ja käänsin katseeni nolona poispäin. En muutoin ole koskaan katsonut salkkareita, vain mainoksia nähnyt, siksi en heti häntä tunnistanut.

        Kerran Jari Tervo käveli Hgin Kauppatorilla vastaani, tuolloinkin tajusin katseeni pysähtyneen häneen muutamaksi sekunniksi liikaa. Hänkin katsoi minua.


    • Anonyymi

      Montakin tuttua on julkkiksia eri aloilta , julkkiksen tuttavat ovat niitä jotka eivät paljastele medialle mitään, vaan suojelevat ystäviään

      • Anonyymi

        Minun opiskeluaikojeni suuri rakkaus oli ministerinä. Eräs toinen rakastettu kuuluisa muusikko. Molempia ole nähnyt myöhemminkin ja ollaan juteltu. Hyvissä väleissä erottiin.


      • Anonyymi

        Oma enoni aikoinaan, paikallinen poliitikko opetti: "Sivistynyt ihminen pitää itse tarkan huolen, että hän elää niin, ettei hänen henkilökohtaisia asioitaan vuoda julkisuuteen, eikä niitä käsitellä roskalehdistöissä".

        Hän itse teki työtään arvokkaasti, oman puolueensa ja kaupunkinsa hyväksi, eikä hänen kuviaan koskaan näkynyt missään 7-lehdissä.

        Muutamat, kaukaisemmat puolisukulaiseni sen sijaan ovat pitäneet huolen, että kaikkea heihin liittyvää paskaa on vuosikymmenien aikana ällistelty mainituissa ö-medioissa. He ovat pitäneet tätä peräti kunnianaan.


      • Anonyymi

        Ihan niin julkkisten tuttava piiri koostuu ihmisistä jotka suojelevat häntä olemalla hiljaa hänen asioistaan.
        Kai nyt jokaisen tulisi ymmärtää se ettei kellään ole oikeus tunkea itseään julkisen lähelle egoistisesti pyydellen nimmareita , niitä jaetaan usein eri tilaisuuksien ohessa jossa julkkis on läsnä. Siis kun antaa heidänkin elää sitä heidän arkipäivää kertoo siitä että ihmistä kunnioitetaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun opiskeluaikojeni suuri rakkaus oli ministerinä. Eräs toinen rakastettu kuuluisa muusikko. Molempia ole nähnyt myöhemminkin ja ollaan juteltu. Hyvissä väleissä erottiin.

        Meillä on muutamia julkkiksia eri aloilta suvussa , eivät ole suvulle mitään erikoisuuksia mitenkään ihan vaan tavallisia ihmisiä


      • Anonyymi

        Juuri noin. Luottamus puolin ja toisin on kaiken aa ja oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun opiskeluaikojeni suuri rakkaus oli ministerinä. Eräs toinen rakastettu kuuluisa muusikko. Molempia ole nähnyt myöhemminkin ja ollaan juteltu. Hyvissä väleissä erottiin.

        Voi, olisit ny säästäny kaikki tekstiviestit ja jos niitä ei vielä ollut, niin rakkauskirjeet.. on niin muotia paljastella kaikkea, mikä tapahtu joskus vuosikausia sitten.
        Veiks se sua edes snagarille syömään ja tietty sait kaikki maksaa?


    • Anonyymi

      Seukkasin nuorena ulkolaisen vokalistin kanssa.

    • Anonyymi

      Tyttöystäväni Riitta nuoruusvuosiltani seurusteli Sami Babitsiinin kanssa.
      Ja oli oikeen mukava poika.Näin hänen veljensäkkin Kirkan.Nuorena
      tapahtuu kaikenlaista ei niistä voi kaikkea kertoa.Mutta muistoja on kiitos

      • Anonyymi

        Kaikkien elämässä tapahtuu nuoruudessa vaikka mitä, osasta on parempi pysyä hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien elämässä tapahtuu nuoruudessa vaikka mitä, osasta on parempi pysyä hiljaa.

        Juu. Hysssh. 🤫


    • Anonyymi

      Manu Koivisto käveli pienessä ohi Öbiksen uffarikerholla nenä pystyssä 1969.-

      Narikkapoika

      • Anonyymi

        Ai, mää näin sen pari kertaa joskus sillon, kun se oli pressana. Tavallinen äijänkäppyrä, en olis varmaan edes kiinnittänyt huomiota, mutta oli niin perkeleesti jeppejä, et väkisinkin alko katteleen, et mikäs homma täs..


      • Anonyymi

        Näin Manun ja Tellervon Vaasan lentoasemalla astumassa ulos valtion autosta. Otin kuvan.


    • Anonyymi

      Tyttö ystäväni seurusteli Sami Babisiinin kanssa ja opin tuntemaan
      nuoren komean miehen ja näin myöys Kirkan.Kyllä oli maailman meno
      oli nuorena huiman tuntuista.Hyvät muistot jäi

      • Anonyymi

        Yks maan rikkaimmista kosi aikoinaan. En ikinä paljastele nimiä.
        Ei kaduta, että en suostunut, tuli mielenkiintoisempi elämä kun omillani oon pärjäillyt.


    • Anonyymi

      Meikäläinen seurusteli ulkomailla ollessaan paikallisen Neurosen kanssa joka myöhemmin
      tuli tunnetuksi kyseisessä kaupungissa sijaitsevan yliopiston rehtorin puolisona..

      Romanssii jatkui vielä muutaman kuukauden lähdettyäni maasta. Otin vuosien päästä sähköpostitse yhteyttä, mutta vastausta ei tullut.

      • Anonyymi

        ...paikallisen neitosen ...


    • Anonyymi

      Kaikkia olen pannut ja kaikille antanut julkkis tai ei.

    • Anonyymi

      On useita tällaisia.

      Sukulaisia:
      - Poliitikkoja.
      - Turhis julkkiksia.
      - Musiikin alalla.
      Nuoruuden tuttuja. Esim. eräs näyttelijä.
      Naapureina: näyttelijöitä, elokuvan tekijöitä.

    • Anonyymi

      Monet julkkikset kertovat haastatteluissaan, kuinka heitä tullaan tervehtimään ja kannustamaan, niin että on hankala olla julkisilla paikoilla.
      Minusta se tuntuu todella kummalliselta. Mikä oikeus ihmisillä on häiritä muita kulkijoita yleisillä paikoilla? Näyttelijä ja urheilija tekee työtään ja kun ei tee, on vapaalla. Suotakoon hänelle rauha.
      Mkr.,

      • Anonyymi

        Ihan niin itse katsovat jotenkin oikeudekseen häiritä ihmistä joka on julkinen. Jossain pitäisi olla tietoisuutta ettei se ole sopivaa, sillä tämä ihminen usein haluaa hoidella asioitaan kuten muutkin ilman mitää nimmarin pyyelyitä tai selfien otantoja. En käsitä miten nämä ihmiset oikein ajattelevat ottaessaan oikeuden tunkeutua keskellä kirkasta päivää jonkun seuraan maukumaan nimmareita äkunnioittaisivat ihmisen. Vapaa aikaa sen verran että antaisivat olla rauhassa.


    • Anonyymi

      Kun perheessä on julkkis niin häntä ei edes ajatella julkkikseksi, koska hänet tunnetaan ainoastaan ihmisenä , silloin ei julkisuus muuta mitään siinä asiassa

      • Anonyymi

        Eihän tuo julkisuus tule edes mieleenkään.

        Joissain sukutapaamisissa etenkin muuan julkkisten äiti kovasti tyrkyttää itseään ja pintajulkkis-lapsiaan etualalle ja tämä on rasittavaa, sillä sukulaisinahan he eivät ole mitään muita "enempää". Heitä ei kukaan pyydä "esiintymään".

        Sitä paitsi suvussa olisi muita, voisi sanoa "tärkeämpiäkin" henkilöitä, mutta he taas eivät tuo itseään tässä mielessä esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo julkisuus tule edes mieleenkään.

        Joissain sukutapaamisissa etenkin muuan julkkisten äiti kovasti tyrkyttää itseään ja pintajulkkis-lapsiaan etualalle ja tämä on rasittavaa, sillä sukulaisinahan he eivät ole mitään muita "enempää". Heitä ei kukaan pyydä "esiintymään".

        Sitä paitsi suvussa olisi muita, voisi sanoa "tärkeämpiäkin" henkilöitä, mutta he taas eivät tuo itseään tässä mielessä esille.

        Kunnianhimoiset äidit tukahduttavat lapsiensa esiintymishalut kiskomalla heidät aina eturiviin laulamaan ja lausumaan, vaikka heillä ei olisi siihen halua j a fiilistä. Vaivautunut suku kehuu ja taputtaa käsiään. Äiti on vaatimaton: "Kyllä meidän Liisa sai hurjat aploodit joulujuhlassakin".


    • Anonyymi

      Joo, jollain lailla, ei nuoruudessa vaan nyt.
      Ei tulis mieleenkään lähettää sriskaan paljastuksia.
      Niin ja ovat ihan tavallisia ja fiksuja ihmisiä.
      Ei tällasia bimbopissiksiä, mitä näyttää tuutin täydeltä olevan.

    • Anonyymi

      Peruskoulussa luokkakaverina/rinnakkaisluokalla kaksi tunnettua urheilijaa ja kuvataiteilija.

      Lukiokavereina tv-juontaja ja kirjailija.

      Opiskelukavereina oli ainakin urheilija ja räppäri.

      Opiskeluaikoina päädyin myös sänkyyn kahden tunnetun muusikon kanssa.

      Eräs nimekäs näyttelijä-muusikko asui vähän aikaa naapurissa.

      Nämä nyt ainakin, ehkä muitakin. Ketään heistä en ole vuosiin nähnyt.

      • Anonyymi

        Unohtui tuosta vielä poliitikot, olin mukana erään puolueen nuorisojärjestön toiminnassa, ja siellä tuli tavattua useita sittemmin kansanedustajaksi, ministeriksi ja EU-komissaariksikin nousseita henkilöitä.


    • Anonyymi

      Tuttavani kohtasi aikoinaan tanssilavalla esiintyneen iskelmälaulajan joka nopean puskajutun yhteydessä tartutti tuttuuni sukupuolitaudin vaikka uhri oli silloin täysin alaikäinenkin. Lehdissä siitä oli paljonkin juttua ja kyseinen lauleskelija on elossa vieläkin. Sen läheisempiä julkimotuttuja en ole kohdannut.

    • Anonyymi

      Vova. Kävi Jokisen tiskillä ostamassa snägäriä kysyi mitä toi on
      Vastasin myös sak sak si
      saunageräucherter Schinken saunapalvia
      Turun kauppahalli. V. Putin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe