Kuinkahan kauan hietalahden hese on pystyssä . Niin vähän näkyy asiaakkaita . Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua . Jos sitä nyt edes palveluksi voi sanoa
Hesessänäin
9
295
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan firman peruskohtelua asiakkaille. Ei tarvi ovea avata!!!
- Anonyymi
Koskaan ollu.
- Anonyymi
Roskaruokapaikat on niin out...mäkkärit ja muut.
- Anonyymi
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
Ei tietenkään, onhan olemassa paikkoja joissa ssa oikeaakin ruokaa, esim. Leison Cafe.
- Anonyymi
"Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua ."
Suomeksi, kiitos. - Anonyymi
Autokaistalta tilasin lasten aterian . Miksi neitokainen halusi laittaa lelun ominpäin ilman kysymättä . No siinä kävi niin että tuli hyppynaru liikuntaesteiselle . Autossa vielä tutkin ja puuttui kuitti . Ei ollut kurkkumajoneesia jonka tilasin . Menin kassalle sisään takaisin ketsupin kanssa . Antoi kyllä majoneesin mutta otti sen ketsupin takaisin . Ja minä tonttu annoin niin tehdä kun olin niin ihmeissäni toiminnasta . Kerran soitin esimiehelle että ruoka on kylmää . Niin ei voi olla oli vastaus . Että kiitos vaan . Liisalehdossa hyvä hese jos haluaa hesen ruokaa
- Anonyymi
Tappiolla pyörivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774