Kuinkahan kauan hietalahden hese on pystyssä . Niin vähän näkyy asiaakkaita . Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua . Jos sitä nyt edes palveluksi voi sanoa
Hesessänäin
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan firman peruskohtelua asiakkaille. Ei tarvi ovea avata!!!
- Anonyymi
Koskaan ollu.
- Anonyymi
Roskaruokapaikat on niin out...mäkkärit ja muut.
- Anonyymi
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kaikki vaan pitseriaan. Niinkö?
Ei tietenkään, onhan olemassa paikkoja joissa ssa oikeaakin ruokaa, esim. Leison Cafe.
- Anonyymi
"Itsekkin käyneenä sain huonoa palvelua ."
Suomeksi, kiitos. - Anonyymi
Autokaistalta tilasin lasten aterian . Miksi neitokainen halusi laittaa lelun ominpäin ilman kysymättä . No siinä kävi niin että tuli hyppynaru liikuntaesteiselle . Autossa vielä tutkin ja puuttui kuitti . Ei ollut kurkkumajoneesia jonka tilasin . Menin kassalle sisään takaisin ketsupin kanssa . Antoi kyllä majoneesin mutta otti sen ketsupin takaisin . Ja minä tonttu annoin niin tehdä kun olin niin ihmeissäni toiminnasta . Kerran soitin esimiehelle että ruoka on kylmää . Niin ei voi olla oli vastaus . Että kiitos vaan . Liisalehdossa hyvä hese jos haluaa hesen ruokaa
- Anonyymi
Tappiolla pyörivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446