Kumpaistako keinoa käytät rintakarvojen poistamiseen, ajeletko partakoneella vai epiloitko oikealla epilaattorilla?
Entä säärikarvojen poisto? Pidätkö sääresi karvattomina vai annatko karvojen kasvaa vapaasti?
Ajelu vai epilointi?
11
430
Vastaukset
- Anonyymi
Poistan säännöllisesti säärikarvat aina reisien yläosaan saakka epilaattorilla.
- Anonyymi
Taitaa olla vain tiittien murhe, transnaisilla hormonihoito pitää karvat poissa. Parta joudutaan kyllä poistamaan, mutta yleensä pysyy sitten hormoneilla poissa.
- Anonyymi
"Trans" siinä -tiitinkin alussa on. Taitaa valtaosa palstan jutuista liittyäkin nykyään tyttöilyyn.
- Anonyymi
Itse olen trans-cd-yms-jotain, ja olen ottanut jalkakarvat pois trimmerillä + höylällä. Rinnassa ei karvat oikein kasva muutenkaan, käsivarsista saa karvat pois muutamalla höylänvedolla myös.
- Anonyymi
Epilaattorilla poistamalla pysyy pidempään poissa, eikä kasva paksuna takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epilaattorilla poistamalla pysyy pidempään poissa, eikä kasva paksuna takaisin.
Mietin myös karvanpoistoainetta, mikäli ei ärsytä ihoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita aineita kannattaa testata aluksi laittamalla sitä pienelle alueelle aika reiteen, niin näkee tuleeko ongelmia ihon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noita aineita kannattaa testata aluksi laittamalla sitä pienelle alueelle aika reiteen, niin näkee tuleeko ongelmia ihon kanssa.
"vaikka reiteen" piti olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvanpoistoaine vastaa lopputulokseltaan sheivausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvanpoistoaine vastaa lopputulokseltaan sheivausta.
Ajattelin että jos ihoon kohdistuva mekaaninen rasitus olisi kevyempi kuin raudalla raapimalla. En nyt niin hirveän karvainen olo ja karvani ovat vaaleita niin olen pärjännyt aika hyvin trimmerillä ja terällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että jos ihoon kohdistuva mekaaninen rasitus olisi kevyempi kuin raudalla raapimalla. En nyt niin hirveän karvainen olo ja karvani ovat vaaleita niin olen pärjännyt aika hyvin trimmerillä ja terällä.
Kyllä karvanpoistoaine on pahempi iholle kuin terällä sheivaus. Poistoaineessa on voimakas kemiallinen rasite, terällä ajellessa kannattaa käyttää jotain "liukastusainetta". Partavaahdon tuoksu voi olla väärä, mutta löytyy myös naisille tarkoitettuja aineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776