En voi ymmärtää, miten tyhmä kansa olemme, kun asioimme huijarikiikkeissä, vaikka hyvin tiedämme, että esim. Masku on pahimpien joukossa ja viallisten tuotteiden reklamoinnista vastaavat ovat täysin osaamatonta sakkia.
Mielestäni koko firma joutaisi konkurssiin ja osaamaton henkilökunta minimipäivärahan turvin kärvistelemään loppuiäkseen!!!
Jukkatalon konkurssiilmoitus oli todellinen yllätys, kun ovat tehneet ja tekivät laadukkaita ok. taloja.
Kalustetalolle tuli roima maksu harhaanjohtavasta markkinoinnista
Anonyymi-ap
2
321
Vastaukset
- Anonyymi
Olen toista mieltä. Et ole näköjään tutustunut erääseen kilpailijaan, jolla vasta melkoisia temppuja on ollut niin markkinoinnissa kuin kuluttasuhteissakin. Jostain syystä ei ole vain kiinnostanut viranomaisia laittaa sitä ojennukseen ainakaan vielä.
- Anonyymi
MIKÄ kilpailija?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161