Haittaako sinua mies

Anonyymi-ap

Minun miespuoliset kaverit? En ole tippaakaan kiinnostunut heistä romanttisessa mielessä. Ovat kuin perheenjäseniä.

44

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootteko pannu?

      • Anonyymi

        No mitä veikkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä veikkaat?

        Kyllä?


      • Anonyymi

        No ei todellakaa.


    • Anonyymi

      Ei haittaa, onhan mullaki naisia ystävinä.

      • Anonyymi

        Hyvä. 🙂


      • Anonyymi

        On sul ainaki yks. Mari. Veljen tyttöystävä. Mul taas on vaan yks naisystävä ja osa veljen kavereist on tullu mun kavereit. Siinäpä se.


    • Anonyymi

      Ei. Luulen et tiedän mikä perhe kyseessä

    • Anonyymi

      Haittaa. Pillun perässä ne ovat kuitenkin.

    • Anonyymi

      Ole vain. Sosiaalisena et ainakaan syrjäydy hyväksikäytettäväksi.

    • Kavereita saa ja pitää olla, vaikka olisi suhteessa.

      • Anonyymi

        Pano kavereita


    • Anonyymi

      Niin eli maallikkona ymmärrän että kaikki ovat isiä siis "jollekkin"

      • Anonyymi

        Edelliseen viestiin vielä sen verran että AP:lle tämä on ihan sama? 😂🙃


    • Anonyymi

      Jos he ovat norkujia, jotka odottavat omaa tilaisuuttaan päästä tarjoamaan ymmärtävää olkapäätä, niin kyllä silloin haittaa. Ei jaksa sabotaasia lähipiirissä.

      • Anonyymi

        Tämä on asiaa ja sitä se yleensä on


    • Anonyymi

      Inhoan naisia jotka pitävät exiään kavereinaan

    • Anonyymi

      Vastakkaista sukupuolta olevat kaverit toisinaan muuttuu panokaveriksi yhdessä sipauksessa. Sain ymmärtää jo teininä että se kuuluu elämään, ei ole sittemmin haitannut.

      • Anonyymi

        🤢🤢🤢


    • Anonyymi

      Normaalit miespuoliset hyvin harvoin on hyvää hyvyyttään "vain kavereita". Eivät he ole vilpittömästi vain kavereita, vaan pöksyihin pyrkivät, heti vain kun tilanne tulee/sallii sen, eli nainen valmis ja lämmennyt, luottaa, tarvitsee olkapäätä ja lohdutusta jne. Nainen kokee miehen vain usein enemmän kaverilliseksi vaikka seksiäkin olisi. Mies ri niinkään vaikka muuta sanoisi. Mies on "kaverisuhteessa" naisen kanssa vain vskiseksin vuoksi, etsien silti salassa koko ajan myös muuta.

      • Anonyymi

        "ri" = ei*


    • Anonyymi

      Olette miehen puolelta "kavereita" tasan tarkkaan vain niin kauan kun mies saa tyhjentää kassinsa "vakipanopatjaansa".

    • Anonyymi

      Kirjoitatko mies näitä aloituksia, että voit itse avautua misogyynistä hevonkukkua? Kysymys on täysin retorinen.

      • Anonyymi

        Naiset jotka puhuu miehille on kaikki pettäviä sykopaatteja11!!111


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset jotka puhuu miehille on kaikki pettäviä sykopaatteja11!!111

        On kyllä 5 lasta tilaukses. Yks on jo ja kaks on tulos. Loput kaks tulee ens vuonna.


    • Anonyymi

      Ei haittaa jos sinua ei haittaa, että käyn ex-naisten kanssa joskus mökillä. Ovat kuin perheenjäseniä.

    • Anonyymi

      Haluan parisuhteeseen naisen kanssa joka sitoutuu vain meidän suhteeseen...
      En halua odottaa omaa panovuoroa listallasi/kalenterisi mukaan. Ei kiitos.
      Minun naiseni haluan pitää itse... Ei muitten "rinkisi" pantavaksi...
      Et olisi minun juttu... Sori m>n

    • Anonyymi

      Perheenjäseniä? Kuulutko mafiaan?

      • Anonyymi

        Sinulla ei varmaan auta muu kuin kehitellä jokin sidosryhmä tai vastaava. -sivusta


    • Anonyymi

      Joo on todellakin ätmin turhanaikainen galluppi, jopa on ylläpidolla sensuurin syyt taas🥱

      • Anonyymi

        Tämä skidien seuraaja kuvittelee että joku daami kyselisi mitään utopistisia lässytyksiä täällä tai missään. Perin oksettava ajatuskin että noin vastenmielinen kuona pääsisi kenenkään elämään vaippailemaan samalla kun heittelee pitkin nettiä pedoprovojaan

        Yöksi potenssiin ääretön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä skidien seuraaja kuvittelee että joku daami kyselisi mitään utopistisia lässytyksiä täällä tai missään. Perin oksettava ajatuskin että noin vastenmielinen kuona pääsisi kenenkään elämään vaippailemaan samalla kun heittelee pitkin nettiä pedoprovojaan

        Yöksi potenssiin ääretön

        Juuri näin se on, ei nämä hänen aivoitukset sen kummemmaksi lukemalla muutu eli siirtymällä seuraavaan settiin..


    • Anonyymi

      Kunhan make ja muut ei sitte muuta meille asumaan. Oon huonouninen ja hiljasta sais olla.

    • Anonyymi

      Jos nait heitä kaikkia, et voi olla ystäväni... Hillittömät halut kalvavat sisintämme
      kuin myrkky... Taidan poistua omaan tulevaisuuteen/ Uuteen elämään...

    • Mua ei haittaa pätkän vertaa naisteni mieskaverit, MUTTA vähän outoa se toisaalta olisi.. ..naisillani ei ole juurikaan ollut mieskavereita..ei tietenkään, KOSKA nimenomaan seksi on se liima miehen ja naisen välillä…ei pelkästään, mutta merkittävä osa sitä.. ..kaveruuteen, harrastuksiin ja muuhun hömppään sama sukupuoli on yleensä sopivampi..niin miehillä kuin naisillakin…

    • Anonyymi

      Tähän en enää vastaa mitään... Levätään nyt kaikki... Myös Sinäkin... Miten sanoisin.
      Tämä elämä ei ole helppoa kenellekään m>n

    • Anonyymi

      Teeppä testi niiden kavereiden kanssa. Sano että sulla tekis mieli vähän sänkypuuhia tai jotain siihen suuntaan vihjaillen, niin huomaat kyllä kuinka moni niistäkin miehistä mahdollisesti hyppää heti mukaan mahdollisuuden tullen.

    • Anonyymi

      Luultavasti häntä haittaa jos ne on sulle tärkeämpiä kun miehes

    • Anonyymi

      Luulen että sun ikäset heteroäijät jo kotona perheidensä luona

    • Anonyymi

      Luulen, että haittaa sua yhtä paljon eli vastauksen saat aivan itseltäsi. m>n

    • Anonyymi

      Nykyään tasa-arvon nimissä myös miehillä voi olla monta naiskaveria, ainakin minun mielestä

    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset eivät pysty edes siihen kaveruuteen, eikä ole sukupuolisidonnaista edes.
      Yksinäisyys on helvettiä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe