Suomalaismiehet eivät pysäytä puukottajaa, koska tämä voi puukottaa. Paiwand pysäytti tästä syystä.

Anonyymi-ap

https://yle.fi/a/74-20047789

Oikein tyypillinen tilanne nykyajan Suomessa, että kun jotain OIKEASTI tapahtuu, niin nämä kännipäissään niin kovaa esittäneet suomalaiset miesressukat eivät tee tositilanteessa tasan yhtään mitään. Onneksi nyky-Suomessa on näitä Paiwandin tapaisia oikeita miehiä, jotka toimivat silloin, kun jotain oikeasti tapahtuu. Mutta hävettää vain suomalaiset nykymiehet.

Moni suomalaismies perustelee pelkoaan sillä, että puukottaja voi puukottaa. Paiwand taasen pysäytti puukottajan juuri tästä syystä. Näin se vain menee se ero miesten välillä. Selittelyjä en kaipaa - nyt lasketaan vain teot.

Jotkut perustelevat pelkoaan sillä, että kiinniottaja voi joutua syytteeseen. No tätä tornihuhua kuulee vuodesta toiseen. Onhan se kiva, että on joku itsestä riippumaton tekosyy, mutta ei tämä väite syytteestä pidä paikkaansa. Olen itse ottanut kriminaalin kiinni ja painin seurauksena tämä vuosi hieman verta. Poliisi heitti vain hyvää läppää kriminaalin asvaltti-ihottumista. Kuuluu lajiin. Se on sitten eri juttu, jos hakkaa nyrkillä tai potkii kriminaalia. Pakkokeinolaki antaa sinullekin oikeuden käyttää riittävää voimaa rikollisen kiinniottamiseksi. Mitä kovempaa tämä pistää hanttiin, sitä kovempaa saa vääntää vastaan. Rehellinen paini on ihan hyvä tekniikka pistää kriminaali pakettiin.

Eli miehistykää, ei anneta tilaa rikollisuudelle.

8

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ympärillä pistivät kädet silmille mamun puuttuessa asiaan.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­N­­y­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17994741G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen itsekin huomannut miten munattomia useimmat suomalaismiehet ovat nykyään. Ihmekös näpistelijät juhlivat.

    • Anonyymi

      Puukottajan pysäyttäjä joutuu itse linnaan, koska ollaan Suomessa.

      • Anonyymi

        ainakin kantasuomalainen saa syytteen...


      • Anonyymi

        Juuri näin, Helsingin käräjäoikeudeltakin on tullut sellainen ratkaisi perusteluineen, että erään rikollisen kiinniottajan olisi pitänyt soittaa mieluummin poliisille kuin ruveta itse lain mahdollistamaan kiinniottoon. Edes kirjattu laki ei näytä kaikkia tuomioistuimia kiinnostavan.


    • Anonyymi

      Kännissä ei riitä reaktiot eikä tasapaino.
      Selvin päin ei riitä rohkeus.

    • Anonyymi

      Suomalaiset naiset ne vasta turhia onkin, loisivat miesten työllä rakennetussa yhteiskunnassa, eivätkä taatusti mene ottamaan mitään henkilökohtaista riskiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe