https://yle.fi/a/74-20047789
Oikein tyypillinen tilanne nykyajan Suomessa, että kun jotain OIKEASTI tapahtuu, niin nämä kännipäissään niin kovaa esittäneet suomalaiset miesressukat eivät tee tositilanteessa tasan yhtään mitään. Onneksi nyky-Suomessa on näitä Paiwandin tapaisia oikeita miehiä, jotka toimivat silloin, kun jotain oikeasti tapahtuu. Mutta hävettää vain suomalaiset nykymiehet.
Moni suomalaismies perustelee pelkoaan sillä, että puukottaja voi puukottaa. Paiwand taasen pysäytti puukottajan juuri tästä syystä. Näin se vain menee se ero miesten välillä. Selittelyjä en kaipaa - nyt lasketaan vain teot.
Jotkut perustelevat pelkoaan sillä, että kiinniottaja voi joutua syytteeseen. No tätä tornihuhua kuulee vuodesta toiseen. Onhan se kiva, että on joku itsestä riippumaton tekosyy, mutta ei tämä väite syytteestä pidä paikkaansa. Olen itse ottanut kriminaalin kiinni ja painin seurauksena tämä vuosi hieman verta. Poliisi heitti vain hyvää läppää kriminaalin asvaltti-ihottumista. Kuuluu lajiin. Se on sitten eri juttu, jos hakkaa nyrkillä tai potkii kriminaalia. Pakkokeinolaki antaa sinullekin oikeuden käyttää riittävää voimaa rikollisen kiinniottamiseksi. Mitä kovempaa tämä pistää hanttiin, sitä kovempaa saa vääntää vastaan. Rehellinen paini on ihan hyvä tekniikka pistää kriminaali pakettiin.
Eli miehistykää, ei anneta tilaa rikollisuudelle.
Suomalaismiehet eivät pysäytä puukottajaa, koska tämä voi puukottaa. Paiwand pysäytti tästä syystä.
8
582
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ympärillä pistivät kädet silmille mamun puuttuessa asiaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17994741G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen itsekin huomannut miten munattomia useimmat suomalaismiehet ovat nykyään. Ihmekös näpistelijät juhlivat.
- Anonyymi
Puukottajan pysäyttäjä joutuu itse linnaan, koska ollaan Suomessa.
- Anonyymi
ainakin kantasuomalainen saa syytteen...
- Anonyymi
Juuri näin, Helsingin käräjäoikeudeltakin on tullut sellainen ratkaisi perusteluineen, että erään rikollisen kiinniottajan olisi pitänyt soittaa mieluummin poliisille kuin ruveta itse lain mahdollistamaan kiinniottoon. Edes kirjattu laki ei näytä kaikkia tuomioistuimia kiinnostavan.
- Anonyymi
Kännissä ei riitä reaktiot eikä tasapaino.
Selvin päin ei riitä rohkeus. - Anonyymi
Suomalaiset naiset ne vasta turhia onkin, loisivat miesten työllä rakennetussa yhteiskunnassa, eivätkä taatusti mene ottamaan mitään henkilökohtaista riskiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142