Siis miten saa sex appealia enemmän? Siis kun autokoulussa olevaa tyttöystävää varten tarvitsee fattia ja sex appelia, mutta miten jälkimmäistä saa, jollei ole tyttöystävää?
Miten saa sex appelin kasvamaan?
6
1042
Vastaukset
-hieno auto
-hienot vaatteet jne (myös boxerit)- paneen
käy hässimässä tyttöystäviä siinä pelissä niin sex pappel nousee
- paneen
siis ota huora itelles auton kyytiin ja käy sellasta töytäsemässä niin toimii varmasti
- Pelaaja...
paneen kirjoitti:
siis ota huora itelles auton kyytiin ja käy sellasta töytäsemässä niin toimii varmasti
No, miten huoran saa? Joskus oon saanu huoran autoon, kun se on kysyny kadulla "Wanna have good time, honey?". Mutta minne sen kanssa pitää ajaa? Tai onko muita keinoja löytää huora?
Mulla ei ole tyttöystävää, kun Denise jätti!!! - iregedh
Pelaaja... kirjoitti:
No, miten huoran saa? Joskus oon saanu huoran autoon, kun se on kysyny kadulla "Wanna have good time, honey?". Mutta minne sen kanssa pitää ajaa? Tai onko muita keinoja löytää huora?
Mulla ei ole tyttöystävää, kun Denise jätti!!!hommaa hieno auto ja huora kyytiin sitten pelaat sen auton jonnekkin pusikkoon piiloon ja ku se sanoo et haluutko pitää hauskaa niin paina jotain nuolinäppäintä
- joojoo
iregedh kirjoitti:
hommaa hieno auto ja huora kyytiin sitten pelaat sen auton jonnekkin pusikkoon piiloon ja ku se sanoo et haluutko pitää hauskaa niin paina jotain nuolinäppäintä
Pysäytä auto jonkun vähäpukeisen naisen viereen, jos se kysyy: Want to have a good time? niin painat --> näppäintä (ei analogia) niin nainen hyppää autoosi. Aja jonnekkin pois kadulta esim. talon takapihalle, puskaan jne. Odotat vain kunnes he ovat lopettaneet "puuhaamisen", jos hommat ei ala niin etsi parempi paikka (kaukana ihmisistä/liikenteestä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896