Siis miten saa sex appealia enemmän? Siis kun autokoulussa olevaa tyttöystävää varten tarvitsee fattia ja sex appelia, mutta miten jälkimmäistä saa, jollei ole tyttöystävää?
Miten saa sex appelin kasvamaan?
6
1062
Vastaukset
-hieno auto
-hienot vaatteet jne (myös boxerit)- paneen
käy hässimässä tyttöystäviä siinä pelissä niin sex pappel nousee
- paneen
siis ota huora itelles auton kyytiin ja käy sellasta töytäsemässä niin toimii varmasti
- Pelaaja...
paneen kirjoitti:
siis ota huora itelles auton kyytiin ja käy sellasta töytäsemässä niin toimii varmasti
No, miten huoran saa? Joskus oon saanu huoran autoon, kun se on kysyny kadulla "Wanna have good time, honey?". Mutta minne sen kanssa pitää ajaa? Tai onko muita keinoja löytää huora?
Mulla ei ole tyttöystävää, kun Denise jätti!!! - iregedh
Pelaaja... kirjoitti:
No, miten huoran saa? Joskus oon saanu huoran autoon, kun se on kysyny kadulla "Wanna have good time, honey?". Mutta minne sen kanssa pitää ajaa? Tai onko muita keinoja löytää huora?
Mulla ei ole tyttöystävää, kun Denise jätti!!!hommaa hieno auto ja huora kyytiin sitten pelaat sen auton jonnekkin pusikkoon piiloon ja ku se sanoo et haluutko pitää hauskaa niin paina jotain nuolinäppäintä
- joojoo
iregedh kirjoitti:
hommaa hieno auto ja huora kyytiin sitten pelaat sen auton jonnekkin pusikkoon piiloon ja ku se sanoo et haluutko pitää hauskaa niin paina jotain nuolinäppäintä
Pysäytä auto jonkun vähäpukeisen naisen viereen, jos se kysyy: Want to have a good time? niin painat --> näppäintä (ei analogia) niin nainen hyppää autoosi. Aja jonnekkin pois kadulta esim. talon takapihalle, puskaan jne. Odotat vain kunnes he ovat lopettaneet "puuhaamisen", jos hommat ei ala niin etsi parempi paikka (kaukana ihmisistä/liikenteestä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403