Onko muut koittaneet tehdä s-markettiin palautteita?Viikko sitten jätetty eikä mitään kontaktia?Tänään lähtee mäkeen jääkaapista säilyttämäni tuotteet, mitä säilöin sitä varten että jos kysyvät tuotetta labraan yms.
Ymmärrän että monopoliasemassa toimivan tuottajakuppaajapuulaakin liikevaihtoon ei suurta lovea tee jos kusee yhden asiakkaan muroihin mutta että miten ne työntekijät kehtaa mua enää katella?
Hämeenmaa.
16
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Paperiset palautteet menee ilmeisesti suoraan roskikseen ! Ne täytyy laittaa fasepookkiin ! Kun nää nykyihmiset eivät osaa paperista lukea !
- Anonyymi
Kannattaisiko olla puhelimitse yhteydässä?
- Anonyymi
Puhelin soitot menee automaattiin , mistä ei kukaan koskaan vastaa ! Saat kuunnella vaan huonoa musaa !
- Anonyymi
Suoraan tuotteen valmistajaan yhteyttä. Pakkauksesta löytyy tiedot
- Anonyymi
Suoraan tuotteen valmistajalle ilmoitus. Sieltä saa korvauksen!
- Anonyymi
Tää on vähän väärä sivusto hämeenmaan palautteelle.
- Anonyymi
Taitaa olla sama tehtailija joka vuoroon haukkuu eri kauppoja tai yrittäjiä.
- Anonyymi
Onko sulla lukihäiriö vai oletko vain muuten vajaaälyinen rokotelammas?Aloituksessa luki että on koitettu hämeenmaata tavoitella.
Vedä pari lisää lammas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla lukihäiriö vai oletko vain muuten vajaaälyinen rokotelammas?Aloituksessa luki että on koitettu hämeenmaata tavoitella.
Vedä pari lisää lammas.hehheh, taas on kaikki rokotettujen syytä :)))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä pari lisää lammas.Laita pilkku ja muista tumputtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehheh, taas on kaikki rokotettujen syytä :)))))
Taas?Milloinkohan sinun mielestäsi on rokotettuja parjattu esim medioissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas?Milloinkohan sinun mielestäsi on rokotettuja parjattu esim medioissa?
heh, täällähän tämä sama tyyppi jatkuvasti fantasioi rokotetuista lampaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heh, täällähän tämä sama tyyppi jatkuvasti fantasioi rokotetuista lampaista.
Epäilempä samaksi, meillä lapsenlapset käyttävät tuota termiä, koulussa oppivat kaikenlaista, onhan tuo lammas mukavampi kutsumanimi kuin ne muut veet ja ärrällä alkavat kuttumanimet
- Anonyymi
Kirkkoa ennen vois panna lammasta.loppus lammasjutut.
- Anonyymi
Haalarilahtari keinosiementää japsilehmät ihan itse. Muistakaa tämä kun teille tarjotaan tavallista kalliimpaa läskiä. Esim. lapinlehmä suosii tätä lihaa veronmaksajien piikkiin joukkoliikenneJoukon kättelyjen säestyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haalarilahtari keinosiementää japsilehmät ihan itse. Muistakaa tämä kun teille tarjotaan tavallista kalliimpaa läskiä. Esim. lapinlehmä suosii tätä lihaa veronmaksajien piikkiin joukkoliikenneJoukon kättelyjen säestyksellä.
Siitäkö se tumma pigmentti ja karsastavat silmät?Ei ole arjalaista lihaa tuo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974