Uudet Amd näytönohjaimet (rx 7700 ja 7800) ovat tulossa myyntiin 6.9 eli ihan kohta, mutta tarkoittaako se että niitä myydään Suomessakin sinä päivänä, vai onko se pelkästään yhdysvalloissa. Minkälainen saatavuus ja hinta mahtaisi olla jos niitä silloin saa ostettua suomesta. Vai kannataako ostaa 6800xt nytten (600€), ja jäädä paitsi paremmasta suorituksesta?
Milloin uusi Radeon 7800xt myyntiin Suomessa.
3
1013
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole merkitystä. Onhan meillä NVidian GeForcet. Minulla on Gigabyten GeForce RTX 4090. Kallishan se oli, mutta ostin osamaksulla. Nyt pyörii pelit hienosti.
- Anonyymi
Nvidian kortit ei ole minun kohdalla pelaamiseen kovin järkevä ostos. Korteissa jotka mahtuisivat minun budgettin on vähemmän vram:ia sekä heikommat suorituskyvyt, lukuunottamatta raytracing ominaisuuksia joita en tarvitse. Eli pelaamiseen Nvidian korttien hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ole kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nvidian kortit ei ole minun kohdalla pelaamiseen kovin järkevä ostos. Korteissa jotka mahtuisivat minun budgettin on vähemmän vram:ia sekä heikommat suorituskyvyt, lukuunottamatta raytracing ominaisuuksia joita en tarvitse. Eli pelaamiseen Nvidian korttien hinnan ja suorituskyvyn suhde ei ole kohdillaan.
Pystyykö Radeonilla harrastamaan ns. CUDA-laskentaa?
Itse olen etsinyt näytönohjainta, jossa olisi mahdollisimman paljon muistia ja CUDA-ytimiä sopivassa hintaluokassa.
Asuksen GeForce RTX 3060:n 12 gigan muistilla saisi noin 300 eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026