Aika ajoin on saanut lukea henkilöistä, jotka ovat saaneet Green Cardin "avonnassa" ja siitä tuli tietty mileen kortin hallintaan liittyvät lailliset elementit.
Vaikuttaa ettei ihan vain huvikseen kannata ko. arvontoihin ottaa osaa saadakseen tuurilla tuon kortin, sillä sitten onkin USA-verottajan pallo jalassa ja joutuukin tekemään "lopun ikäänsä" veroilmoituksia Jenkkeihin.
Ilmeisesti tuo voi olla kivenä kegässä ja lisäbyrokratianan myös joissakin verotuksellisissa kansainvälisissä tilanteissa, sijoitustoiminnassa (pörssi) tai vaihtaessaan asuinmaita, sillä eri mailla on erilaisia kahdenvälisiä verosopimuksia.
"Rights and Responsibilities of a Green Card Holder" (Permanent Resident)
- https://www.uscis.gov/green-card/after-we-grant-your-green-card/rights-and-responsibilities-of-a-green-card-holder-permanent-resident
ps. Ilmeisesti osa noista korttilotoista on puhdasta huijausta (?) ja laillisissakin sellaisissa tuuri ohuen puoleinen.
USA: Vihreä Kortti, oikeudet ja velvoitteet
Anonyymi-ap
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023