APUA, MITÄ TEEN?!

Anonyymi-ap

Oon 13w tyttö, ja mul on ollu täs viimeisen viikon iha saakelin kipee alavatsa. Mul tulee ruskeet juttuu mun .... enkö tiiä mitä teen ku en viitti sanoo kellekkää. Pitäskö vaa laittaa paperii tulpas vai hä? Vastatkaa pls nopee, ku ylihuomen on kouluu enkä viitti mennä sinne sillee.../:
Miten kerron mun vanhemmille, vai tarviiko ees??



Ja mitä 7lk terkkaris tehää? Osa sanoo et tutkitaan ... Ja osa sanoo et vaa pölpötetään. Rinnat alkanut kasvaa jo, ja karvoitusta löytyy jonkin verran.

3

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi tyttö pieni, sinulla on alkamassa kuukautiset. Ihan rohkeasti vaan kerrot Äidillesi, hän kyllä auttaa sinua ja ostaa siteitä yms. Sun ikäsenä on jo ihan normaalia että menkat alkaa, ja se "ruskea neste" On valkovuotoa mihin on jo sekoittunut verta. Joten älä säikähdä jos jonain aamuna alushousuistasi löytyy verta. Onnea sinusta on tullut nainen. Ei tatvitse huolehtia siitä kouluun menosta aivan normaali asia mikä tulee kaikille neideille. Ja jos yhtäkkisesti kuukautiset yllättää voit ensi hätään tukkia vuodon paperilla, mutta sano pikimmiten Äidillesi. Jos näin tapahtuu koulu aamuna etkä ehdi esim Äidillesi sanoa ja ostaa siteitä niin mene terveydenhoitajan luokse., hänellä varmasti on sinulle antaa. Terveydenhoitajasta puheen ollen 7lk ei muuta tehdä kuin pitää olla max 5min ilman paitaa ja sitten pitää täyttää kysely. Terveydenhoitaja kyselee sinulta esim kuukautisista ja ruokailuista. Sitä ei tarvitse pelätä ihan normaali se on. Onnea sinulle pieni nainennainen🙂

    • Anonyymi

      (tiiän oon myöhässä, mut jos joku muu haluu tietää) Mäki oon 13. Siel terkkarilla piti vaa olla just joku max 4min ilman paitaa, ja sillonki sai pitää rintsikat päällä. Ei siel muuta erikoista, ku normi jutut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe