Oon 13w tyttö, ja mul on ollu täs viimeisen viikon iha saakelin kipee alavatsa. Mul tulee ruskeet juttuu mun .... enkö tiiä mitä teen ku en viitti sanoo kellekkää. Pitäskö vaa laittaa paperii tulpas vai hä? Vastatkaa pls nopee, ku ylihuomen on kouluu enkä viitti mennä sinne sillee.../:
Miten kerron mun vanhemmille, vai tarviiko ees??
Ja mitä 7lk terkkaris tehää? Osa sanoo et tutkitaan ... Ja osa sanoo et vaa pölpötetään. Rinnat alkanut kasvaa jo, ja karvoitusta löytyy jonkin verran.
APUA, MITÄ TEEN?!
3
426
Vastaukset
- Anonyymi
Voi tyttö pieni, sinulla on alkamassa kuukautiset. Ihan rohkeasti vaan kerrot Äidillesi, hän kyllä auttaa sinua ja ostaa siteitä yms. Sun ikäsenä on jo ihan normaalia että menkat alkaa, ja se "ruskea neste" On valkovuotoa mihin on jo sekoittunut verta. Joten älä säikähdä jos jonain aamuna alushousuistasi löytyy verta. Onnea sinusta on tullut nainen. Ei tatvitse huolehtia siitä kouluun menosta aivan normaali asia mikä tulee kaikille neideille. Ja jos yhtäkkisesti kuukautiset yllättää voit ensi hätään tukkia vuodon paperilla, mutta sano pikimmiten Äidillesi. Jos näin tapahtuu koulu aamuna etkä ehdi esim Äidillesi sanoa ja ostaa siteitä niin mene terveydenhoitajan luokse., hänellä varmasti on sinulle antaa. Terveydenhoitajasta puheen ollen 7lk ei muuta tehdä kuin pitää olla max 5min ilman paitaa ja sitten pitää täyttää kysely. Terveydenhoitaja kyselee sinulta esim kuukautisista ja ruokailuista. Sitä ei tarvitse pelätä ihan normaali se on. Onnea sinulle pieni nainennainen🙂
- Anonyymi
(tiiän oon myöhässä, mut jos joku muu haluu tietää) Mäki oon 13. Siel terkkarilla piti vaa olla just joku max 4min ilman paitaa, ja sillonki sai pitää rintsikat päällä. Ei siel muuta erikoista, ku normi jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va306586Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko895222Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934805Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64629Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694478Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184068Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544027Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1313920Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213530Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173337