Minun pitaisi yöpyä Amsterdamissa 23-24 kesäkuuta, majapaikan pitäisi olla kävelymatkan päässä central stationista, paikka josta voisin varata huoneen vain itselleni, eli ei mitään ryhmämajoitusta (voisin myös ajatella yöpyväni kahden hengen huoneessa toisen naispuolisen ihmisen kanssa) ja mahdollisimman halpa! Suosituksia ja kokemuksia kaivataan!!!!!!!!!!
Hostellit damissa!!!
hgh
2
559
Vastaukset
- Damitar
Käy katsomaan esim. www.amsterdam.info/fi/hostellit/ehkä sieltä löytys jotain vinkkejä!
- Damitar
mistä kannattaa ehdottomasti katsoa(sieltä voi varatakkin suoraan): www.pallontallaajat.net/interrail/majoitus
Majoitus kannattaa kesällä varata hyvissä ajoin. Parhaat hinnat(edullisimmat)ja parhaimmat menevät kuumille kiville. Hyvää reissua!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161