Käyttääkö temu lapsityövoimaa?

Anonyymi-ap

Minua mietityttää temusta vaatteiden tilaaminen ja tuleeko sieltä ötököitä. Jos tilaan vaikka vaatteita niin ovatko ne huonokuntoisia.
Ja käyttääkö temu lapsityövoimaa voimaa?

39

7040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin kaikki vaatteet mitä olen itse tilannut on ollut tosi hyvä kuntoisia! Eikä ole koskaan tullut mitään ötököitä, tietääkseni ei myöskään käytetä lapsityövoimaa

• Anonyymi

Mutta se saatta aiheutta ihollesi kutinaa ja jos tilaat temulta kannatat lapsi työvoimaa joka on huono asia

• Anonyymi

Kiitos tiedosta

• Anonyymi

Onko siellä muutenkin ihmisiä joille ei makseta

• Anonyymi

On ja paljon

• Anonyymi

ei lapsi työvoimaa muttei niillä ole hyvä palkka siellä

• Anonyymi

Ei liity aiheeseen mut oon semi uus temun käytäjä niin siis maksetaannko ostokset temun käyttäjällä olevilla rahoill?

• Anonyymi

Jos tilaat temusta8€ maksavan asian niin se itse tekijä saa siitä maxx50snt

• Anonyymi

Temu ei valmista tavaroita, ja kysymys lapsi- ja orjatyövoiman käytöstä on mahdoton, johtuen monista eri valmistajista. Sen voi toki vahvistaa, etteivät työolot järin kummoiset ole edes Temulla, samaa tuubaa kuin Amazonilla Ali Baballa ja muilla roinakauppiailla.

• Anonyymi

Temu käyttää sinänsä lapsityövoimaa sillä se myy joitain tuotteita jotka on tehty kiinnassa ja niissä on käytetty lapsityövoimaa

• Anonyymi

Kiva kun olet temua vastaan niin kaikki ei ole ihan pihalla kuinka paha Temu on

• Anonyymi

Temusta tulee virus tietokoneelle. Mulla jämähti kone juuri kun olin saanut tilauksen maksettua. Sen jälkeen tuli viesti että korttiani yritetään käyttää ulkomailla. Suljin kortin. Eipä ole tilausta näkynyt.

• Anonyymi

Virus ei tullut Temun sivuilta. Olit huijaussivustoilla.

• Anonyymi

Olen kuullut joiltakin että temussa käytetään lapsityövoimaa ja se ei ole hyvä! En ole koskaan itse tilannut en halua tilata sellaisista paikoista missä käytetään lapsia hyväksi ja ne saa päivässä 1.80€ se ei ole kivaa!!

• Anonyymi

Jepp

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Miksi cat maskit ovat pehmeitä vaikka ne oikeat ovat kovia

• Anonyymi

kysy siltä

• Anonyymi

homot tilaa temusta

• Anonyymi

Kenelläkään ei ole oikeuksia haukkua tai väheksyä homoja.

• Anonyymi

No oonki homo💪

• Anonyymi

Sä et puhu tommosta mun iskä on tilannut Temusta joku pari kuukautta sitten ja se ei ole HOMO SE JOKA SANOO SEN SE ON ITE HOMO JA NÄIN TON OON VIELÄ 9V ETTÄ MIETIPPÄ VÄHÄN!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelläkään ei ole oikeuksia haukkua tai väheksyä homoja.

Jep
        :)

• Anonyymi

minä olen miettinyt myös että tehdäänkö temussa lapsityö voimalla tuotteita

• Anonyymi

Ei ole lapsityövoimaa

• Anonyymi

No on

• Anonyymi

Kun minä tilasin temusta niin tuotteet olivat huonokuntoiset. Ostin tyttärelleni korvakorutelineen joka oli rikki ja puuttui 2 osaa.

• Anonyymi

Vaatteet edes ole kovin halpoja, ja HM ja Lidl, halpahallit täynnä samaa limppua.

• Anonyymi

Kyllä temu käyttää lapsityövoimaa ja saastuttaa luontoa suosittelen että temu sovellusta ei lataisi ja temun vaatteet sisältävät vaarallisia kemikaaleja jotka voi aiheuttaa syöpää ja olla haitaksi lisääntymiselle joten älä tilaa temusta

• Anonyymi

Mielestäni temussa on yrityksiä
      Monenlaisia. Ja mielestäni jotkin yrityksien vaatteista ovat käyttäneet lapsityövoimaa. Itse en tilaile temusta. En oikein ymmärrä miksi ihmiset tilaavat japanilaisista verkkokaupista. Esimerkiksi shein on melkein samanlainen kuin temu. yhtä paljon sekin edentää imanmuutosta ei mitään järkeä noissa nykyajan vempeleissä. Ihmiset on ihan sekaisin. Itse en hirveästi tilaile puhelimella .Minä asun Naantalissa joten menen ihan Raision kauppakeskukseen ja sitten ostan tarvittavat tuotteet😊

• Anonyymi

Kyllä minä olen vähän huhua kuullut että temu käyttää lapsityövoimaa. Enhän minä tiedä onko se totta kun minä olen kaikesta ihan pihalla.Mutta kyllä minä sen tiedän että ei sieltä todellakaan pitäisi tilailla .minun mielestä Temu shein sun muut verkkokaupat ovat ihan roskaa.En tykkää että maapalloa saastutetaan vaan koska halutaan tilata halpoja ja edullisia tuotteita kiinalaisista yrityksistä samalla ilmastonmuutos etenee. Minä en tilaile juurikaan mitään kännykällä. Menen käymään kauppaan ja ostan tarvittavat jutut ja sillä sipuli. Kyllä nuo nykyajan vempeleet ovat ihmeellisiä. Laittaa lastenkin päät ihan sekaisin. kyllä ennen oli kaikki paremmin. Toivon että kun lapset luette tämän niin ette tilaile temusta enää . Ottakaa opiksenne tästä

• Anonyymi

Juuuu ok muttt Pink fluffy unicor Dancing on raindow

• Anonyymi

Voisin sanoa tytön äitinä että temu on tosi hyvä nettikauppa. Sinunkin kannattaisi tilata sieltä koska lapseni on tosi iloinen koska ostin hänelle pinkkejä vaatteita ja pehmoleluja. Suosittelen sinua oikeasti ostamaan temusta! 😊

• Anonyymi

Älä tilaa Teemulta

• Anonyymi

Olen kuullut pari kertaa että joku on löytänyt skorppioonin ja moni väittää että siellä käytettäisiin lapsityövoimaa ja jos lapset tekevät kaikki temu tavarat niin voisi olla että lapset pistäisivät skorppiooneja paketteihin sanoakseen että älkää tilatko temusta koska he käyttävät lapsityövoimaa ja että auttaisivat pelastamaan lapset mutta sitä skorppioonia ei ole pistetty montaa kertaa koska he eivät ole saanut niitä montaa.

• Anonyymi

Temu käyttää lapsityövoimaa ja te mun vaatteista on löytynyt ötököitä ja skorppioni

• Anonyymi

Te jotka tilaatte vaatteita, kenkiä, leluja lapsillenne noilta Kiinan nettikaupoilta saatte syyttää itseänne kun lapsenne saavat allergioita ja voivat huonosti. Niissä tuotteissa on aivan järkyttävät määrät myrkkyjä ja esimerkiksi 200 kertaa sallittua enemmän hormoonitoimintaa häiritseviä aineita.
      Sitten kun pesette niitä tuotteita pilaatte myös vesistöt ja vesistöjen eläimet.

• Anonyymi

Temu käyttää lapsityö voimaa ja ja siksi temu ja sheinin tuotteissa on vaarallisia kemikasleja ja eläviä olentoja temua ei ees kannata ladata

• Anonyymi

en usko että temu käyttää lapsi työvoimaa

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3940
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      80
      2049
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      908
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      818
    Aihe