Osa palstan vittuilijoista?

Ei tarvitse olla uskovainen pitääkseen saatananpalvojia naurettavana.Ja tähän liittyykin eräs teoriani.
Osa ihmisistä jotka tulee tänne vittuilemaan ei ole uskovaisia Kristittyjä.Vaikea sanoa kuin suuri osa.10.20.50 prosenttia.
Ne eivät tiedä onko satanismin ja saatananpalvonnan välillä eroa, eikä asia heitä niin hirveästi kiinnosta että alettaisiin ottamaan selvää. Joka tapauksessa keskivertoihminen pitää näitä asioita naurettavana oli uskovainen tai ei.

Esimerkkinä voin tässä kertoa että yhdellä pienellä paikkakunnalla Pirkanmaalla, jossa oli joku s-palvojien/satanistien tilaisuus paikallinen nuoriso,enemmän ja vähemmän tavalliset joukossa semmoisia jotka muutoin harrastivat kylätappeluita kävi vetämässä heitä turpaan.Ja poliisi ei reagoinut asiaan mitenkään.

26

1827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvähyvähyvä 1!!!! :) !!!!

Ihan oikein !!! Niin niille kuuluukin tehdä. Ennen vanhaan olisi nirhattu tuommoiset hörhöt !

• Nekropedofiili

Jeesuksen palvojat, hei.. Saatanan palvojat. Aivan sama= Jeesuksen palvojat... huh....

• Orgranmia

>
      Joka näin tekee nauraa myös jumalan kristityille.
      Saatananpalvojat ovat kristittyjä yhtälailla ku jumalanuskovatkin. Katsos he ovat kolikon kääntöpuoli joka halutaan pitää piilossa siinä onnistumatta.

• Näin on !

Kaikki vaan hoitoon !!!

• Rane

Mutta kristinuskovaiset on sentään normaaleja ihmisiä. Eivät tee kenellekään pahaa , eivätkä ole mitenkään tunnevammaisia. Ja muutenkin normaaliälyistä porukkaa

• Kunnon kansalainen
        Rane kirjoitti:

Mutta kristinuskovaiset on sentään normaaleja ihmisiä. Eivät tee kenellekään pahaa , eivätkä ole mitenkään tunnevammaisia. Ja muutenkin normaaliälyistä porukkaa

Joo. HÖRHÖT MONTTUUN !! Eli saatanan palvojat. BU HA HA HA HA. Säälittävää porukkaa.. ;) Lapsia joilla mielikuvitus laukkaa nopeammin kuin järki!! Lynkataan ne vaan porukalla. Saavat opetuksen !

• minä
        Rane kirjoitti:

> Eivät tee kenellekään pahaa

Tiedätkö monta irakilaista on kuollut kristittyjen ampumana Irakissa? Ja tuokin on vain yksi esimerkki.. ja ihan samoja kristittyjä hekin ovat.

• Uskon puhuvani monien puolesta kun sanon, että satanistit pitävät saatanan palvojia naurettavia. Ne ovat oksettavan uskonnon väistämätön seuraus. No vaikka molemmat ovat pahoja, saatanan palvojat sentään tunnustavat sen. Kuten sanotaan, pahuus luo pahuutta, kristin usko luo saatanan palvojat

• Lindisfarne

Pelottaako sinua että satanistit vittuilevat sinulle, rasistiselle natsireppanalle (joka galleriaesittelysi perusteella olet)? Eikö Jeesus autakaan kääntämään toista poskea?

• Bryxxlon

Älä lässytä teinisatanisti. Mene jo ! Äiti tekee puuroa.

• Kun joku 50-kiloinen heviletti,alkaa vittuileen.
        Jollakulla tällä palstalla on aika suuret luulot itsestään.

• Lindisfarne
        L.J.H kirjoitti:

Kun joku 50-kiloinen heviletti,alkaa vittuileen.
        Jollakulla tällä palstalla on aika suuret luulot itsestään.

Mistä päättelet, että jokainen tällä palstalla kirjoitteleva olisi ilman muuta teini-ikäinen? Moni meistä on ollut aikuinen jo silloin kun sinä et ollut vielä edes himokas kiilto isäsi silmässä.

Satanisteilla on hyvä itsetunto, ja joku jeesuskeuhkoilija saattaa pitää sellaista "suurena luulona itsestään". Hyvä niin.

• Lindisfarne kirjoitti:

Mistä päättelet, että jokainen tällä palstalla kirjoitteleva olisi ilman muuta teini-ikäinen? Moni meistä on ollut aikuinen jo silloin kun sinä et ollut vielä edes himokas kiilto isäsi silmässä.

Satanisteilla on hyvä itsetunto, ja joku jeesuskeuhkoilija saattaa pitää sellaista "suurena luulona itsestään". Hyvä niin.

Vai hyvä itsetunto. Minä en näe hyvänä itsetuntona ajattelua;minäminäminäminätännemullekaikkihetinyt.

Tosin tällainen ajattelutapa on nykyisin yleistä myös ei-satanistien keskuudessa.
        Että olette vielä minua vanhempia?No enhän minä sentään selvännäkijä ole.Saattaa osa ollakin.
        Tosin veikkaan että enemmistö on 14-18vuotiaita.

• L.J.H kirjoitti:

Vai hyvä itsetunto. Minä en näe hyvänä itsetuntona ajattelua;minäminäminäminätännemullekaikkihetinyt.

Tosin tällainen ajattelutapa on nykyisin yleistä myös ei-satanistien keskuudessa.
        Että olette vielä minua vanhempia?No enhän minä sentään selvännäkijä ole.Saattaa osa ollakin.

Itse tunnustan kuuluvani tuolle ikävälille, ja varmaan monilla tuota vanhemmilla on oikeus liittyä Chuch of Sataniin tai vastaavaan, joten heidän ei enää tarvitse kestää tälläistä turhaa lässytystä. No, kunhan saan armeijan käytyä, minun ei tarvitse kalastella mitään tuollaista.

"Vai hyvä itsetunto. Minä en näe hyvänä itsetuntona ajattelua;minäminäminäminätännemullekaikkihetinyy." No, niinhän sitä kuuluukin toimia, vai onko sinulla parempi tapa. Päättäjien tehtävä on ajatella muita, yksilön tulee pohtia omia etujaan. Onko sinulla parempi keino?

• Lindisfarne
        L.J.H kirjoitti:

Viesteistäsi paistaa selvästi, että et tunne ainuttakaan aitoa satanistia. Kukaan ei voi olla sitkeämpi kuin hyvällä itsetunnolla varustettu satanisti: hänen ei tarvitse saada kaikkea heti nyt, hän saa kyllä kaiken, mutta hän osaa olla ovela kuin käärme ja viaton kuin kyyhkynen ja odottaa oikeaa aikaa. Monet meistä ovat "oikein aikuisia", monilla meistä on lapsia ja lapsenlapsia. Jokainen 14-18-vuotias, joka alkaa ymmärtää kulttuurimme ja yhteiskuntamme todellisen luonteen, kyseenalaistaa kaikkialle tunkeutuneen hapatuksen, joka on lähtöisin Lähi-Idän vaeltelevien paimentolaisheimojen keskuudesta. Jos hän on tarpeeksi älykäs, hän siirtyy vasemman käden polulle. Siellä kulkevat ne, jotka ymmärtävät asioita syvemmin kuin kirkkoraamatun paksuudelta.

• Lindisfarne kirjoitti:

Viesteistäsi paistaa selvästi, että et tunne ainuttakaan aitoa satanistia. Kukaan ei voi olla sitkeämpi kuin hyvällä itsetunnolla varustettu satanisti: hänen ei tarvitse saada kaikkea heti nyt, hän saa kyllä kaiken, mutta hän osaa olla ovela kuin käärme ja viaton kuin kyyhkynen ja odottaa oikeaa aikaa. Monet meistä ovat "oikein aikuisia", monilla meistä on lapsia ja lapsenlapsia. Jokainen 14-18-vuotias, joka alkaa ymmärtää kulttuurimme ja yhteiskuntamme todellisen luonteen, kyseenalaistaa kaikkialle tunkeutuneen hapatuksen, joka on lähtöisin Lähi-Idän vaeltelevien paimentolaisheimojen keskuudesta. Jos hän on tarpeeksi älykäs, hän siirtyy vasemman käden polulle. Siellä kulkevat ne, jotka ymmärtävät asioita syvemmin kuin kirkkoraamatun paksuudelta.

En tunne ainuttakaan satanistia ja teidän jutuista päätellen tämä ei ole menetys.

Tarpeeksi älykäs my ash.Siis tarpeeksi itserakas.
        Ei se teidän äly ja ymmärrys ole lähelläkään sitä tasoa että siitä kannattaisi tehdä numeroa.

• Lindisfarne
        L.J.H kirjoitti:

En tunne ainuttakaan satanistia ja teidän jutuista päätellen tämä ei ole menetys.

Tarpeeksi älykäs my ash.Siis tarpeeksi itserakas.
        Ei se teidän äly ja ymmärrys ole lähelläkään sitä tasoa että siitä kannattaisi tehdä numeroa.

Me voimme rakastaa itseämme ja olla ylpeitä itsestämme, ja myös osoittaa sen, sillä meidän ei tarvitse pelätä Jahven tai Jeesuksen raivoa ("Joka itsensä ylentää, alennetaan"). Se että itsen kehuminen sinusta haisee, on vain merkki orjan luonnostasi. Luterilainen moraalikoodisto on pikkuhiljaa hivutettu sinuun niin että et erota omia ajatuksiasi sinuun istutetuista ajatuksista.

• Lindisfarne kirjoitti:

Me voimme rakastaa itseämme ja olla ylpeitä itsestämme, ja myös osoittaa sen, sillä meidän ei tarvitse pelätä Jahven tai Jeesuksen raivoa ("Joka itsensä ylentää, alennetaan"). Se että itsen kehuminen sinusta haisee, on vain merkki orjan luonnostasi. Luterilainen moraalikoodisto on pikkuhiljaa hivutettu sinuun niin että et erota omia ajatuksiasi sinuun istutetuista ajatuksista.

"luterilainen moraalikoodisto on pikkuhiljaa hivutettu sinuun niin että et erota omia ajatuksiasi sinuun istutetuista ajatuksista"

Entä itse erotatko saatanan päähän istuttamasi ajatukset omista ajatuksistasi?

Kannattaa muistaa että mitä korkeammalle kiipeää niin sitä kovempi on pudotus,pelkää tai ei.

• Lindisfarne
        L.J.H kirjoitti:

"luterilainen moraalikoodisto on pikkuhiljaa hivutettu sinuun niin että et erota omia ajatuksiasi sinuun istutetuista ajatuksista"

Entä itse erotatko saatanan päähän istuttamasi ajatukset omista ajatuksistasi?

Kannattaa muistaa että mitä korkeammalle kiipeää niin sitä kovempi on pudotus,pelkää tai ei.

maailmaasi kuuluva olento. Minun maailmassani ei esiinny moista, joten ei ole pelkoa kuulla olemattoman olennon höpinöitä päässään.

• Lindisfarne kirjoitti:

maailmaasi kuuluva olento. Minun maailmassani ei esiinny moista, joten ei ole pelkoa kuulla olemattoman olennon höpinöitä päässään.

Lindisfarnen se näyttää saaneen aika hyvään koukkuun.

• jollo
        L.J.H kirjoitti:

Lindisfarnen se näyttää saaneen aika hyvään koukkuun.

Täytyy sanoa, että pnkohan Lindisfarne miettinyt kuka hänen päähänsä ajatuksia puhaltaa ja mistä...

• Karl

Tyhmiäkö ne olivat kun hevareiksi pukeutuvat jossain tuppukylässä? Tuskin siis mitään satanistejä olivat.

• Tuhatnisti

Kuulkaas nyt toverit suatanistit. Näin tuhatnistina aion kertoa teille maailmaanne mullistavia tosiaisoita:

Teitä eivät halveksu ainoastaan kristityt. Myös muut normaalijärkiset ihmiset pitävät teitä hölmöinä.

Valtaosa kristityistä suhtautuu teihin huvittuneesti ja säälien. Eivät peläten.

Teitä ei pidetä niin hurjana ja tuhoisana jenginä kuin itse toivoisitte.

Eihän teille suatanisteina pitäisi olla mikään ongelma se että teitä vahvemmat pätkäisevät teitä turpaan kun niin sopivasti sattuu.

• L.I.B.

"Teitä eivät halveksu ainoastaan kristityt. Myös muut normaalijärkiset ihmiset pitävät teitä hölmöinä."

Voi olla. Satanismi vaatii normaalia korkeampaa älykkyyttä.

"Valtaosa kristityistä suhtautuu teihin huvittuneesti ja säälien. Eivät peläten."

Miksi heidän pitäisi pelätä meitä?

"Teitä ei pidetä niin hurjana ja tuhoisana jenginä kuin itse toivoisitte."

Voipi olla niin, että et tunne ainuttakaan aitoa satanistia jos kuvitttelet meistä tuollaista.

"Eihän teille suatanisteina pitäisi olla mikään ongelma se että teitä vahvemmat pätkäisevät teitä turpaan kun niin sopivasti sattuu."

Oikein tyypillinen kommentti teikäläisiltä. Eihän teitä pelota ettekä edes välitä, mutta haluaisitte kumminkin hyökätä kimppuun.

• et edes tiedä mikä on satanismi/satanisti, joten pää kiinni. Satanistit eivät kaatele hautakiviä, pukeudu mustaan ja kuuntele heviä, vaikka he voivatkin niin tehdä. He ovat järkeviä, kehitys hakuisia ihmisiä, jotka ovat ymmärtäneet uskontojen todellisen luonteen. Suosittelen luettavaksi The Satanic Bible:n, hyvä kirja, kertoo tietoa satanismistä ja on muutenkin mukavaa filosofista luettavaa

• Jupppes

naurettavia "vittu","ristityt pois","saatana rules" sakkia.
      Voi herran pieksut, että on naurettava näky, ku joku teini reppana heviletissään risti kaulalla väärinpäin hoippuu vastaan.

Kerran kännipäissään tuli motastuakki yhtä säälittävää satanisti pelleä päähän. Ei osannut ees tapella. Naurettavia huutoja hän huusi sitten perään, että saatana kostaa jne.

Voi sääli mitä porukkaa nuo satanistit ja saatanan palvojat. En pelkää yhtään sellasia pellejä. Enkä kavahda yhtään, vaikka joku uskaltaa roikuttaa sarvipääpentagrammia kaulassaan.
      Lähinnä pidän heitä hulluina.

sairaina ja hulluin huoneeseen kuuluvina ääliöinä!
      Tai sitten heikon itsetunnon omaavina ihmisinä, jotka yrittävät rakentaa itsetuntoa jonku säälittävän aatteen päälle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      28
      5365
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      13
      3964
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3207
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2820
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      285
      1332
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1318
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1203
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1122
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      215
      1101
    Aihe