Aloitin juuri lukion, se iästäni. Minulla on 5 vuotta vanhempi veli, joka on liikunnalinen, reipas, kookas ja voimakas. Hän pukeutuu tyylikkäästi ja on aina positiivinen.
Minä pidän ja ihailen häntä. Mutta meidän välillä on paljon rettelöitä, joilla minä yritin ärsyttää häntä vähän nuorempana. Minulla oli siihen "pätevä syy", vaikka en ole kehdannut sanoa hänelle asiasta mitään. Mutta nyt hän voi lukea sen täältä, vihdoinkin.
Toivon että hän tuomitsisi minut piiskattavaksi ja piiskaisi myös. Sen jäkeen minun kolttoseni olisi sovitettu.
Kummallisinta asiassa on, että pidän ja arvostan veljeäni ja tiedän että piiskaaminen voi sattua lujasti, joten pelkään piiskaamista. Pelkään myös, että veli ei koskaan piiskaa minua tai meidän välimme huononevat piiskaamisen johdosta. Onko kenelläkään kokemusta veljeltä saaduista piiskoista ja niiden vaikutuksesta.
Veljesten suhteet
3
340
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kyllähän ennen veljeksille tuli riitaa, nykyään on vaikea löytää kahta veljestä samasta taloudesta. Meillä minä olin se nuorempi ja pienempi joka aina vanhemman veljen toimesta pistettiin järjestykseen. Ja se tapahtui seuraavasti: veli nappasi minut syliinsä ja paukutteli pakaroitani niin kauan, että lupasin olla kunnolla.
Minua hävetti piiskan saaminen ja toivoin, ettei kukaan muu saisi tietää asiasta. Häpeästä huolimatta härkin veljeäni saadakseni pakarani helliksi. - Anonyymi00003
Olen saanut veljeltä kaksi kertaa piiskaa, Hän on minun kokoinen, mutta painaa 11 kiloa enemmän. Hänen mielestä olen heikko, koska olen homo.-
- Anonyymi00004
Oma veli on ihan parhautta, jaetaan kaikki. Jopa kohtu ennen syntymää. Kai se meillä kaksosilla on jotain erilaista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331522- 73944
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290829Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74754Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259715- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43660- 33583
- 74577
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52566