Epäilen että puoliso pettää mua

Anonyymi-ap

Tuskinpa fyysisesti, mutta henkisesti kyllä. Te jotka olette tulleet petetyksi.. Mitä merkkejä oli ilmassa, ennenkuin asia kävi ilmi?

58

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on henkistä pettämistä?
      Mistä tunteesi kumpuaa? Epävarmuudesta? Huonoista aiemlista kokemuksista?
      Itse olen sitä mieltä että yksi ihminen ei voi tarjota ihan kaikkea, ystäviä saa ja täytyykin olla.
      Kannattaa varmaan keskustella puolisosi kanssa ja kertoa tunteistasi.

      • Näin se minun puolis kanssa sanoo minulle, että jos juttelen liikaa toisen kanssa ja tämä on selkeästi kiinostunut minusta, hn käyttää tätä sanaa.

        Itse en tule mustasukkaiseksi, en sitten misttään. Minut saa jättää ja hylätä. Se on ihan fine. Elämä etenee ja kuolema lähestyy. jne.


    • Anonyymi

      Henkinen pettäminen on tavallaan ensiaste siihen fyysiseen pettämiseen. Tällöin henkilö on jo ihastunut siihen kolmanteen osapuoleen ja viettää aikaa tämän kanssa kun puolisonsa, jakaa enemmän asioita tämän kanssa, piilottelee ja salaa asioita kolmannesta sukupuolesta jne.

      Itse tulin petetyksi hiljattain ja yritän muistaa mitä merkkejä itse näin.

      Hän alkoi viettää enemmän aikaa ulkona ja keksi eri tekosyitä miksi hän tuli iltamyöhään kotiin, millon hän oli kirjastossa tai milloin hän kävi "ystävän" luona tai muuten vaan lenkillä(hän ei ennen harrastanut oikeastaan mitään.

      Hän alkoi panostaa enemmän ulkonäköönsä ja lähti hyvin meikattuna ulos, ennen oli hieman vähemmän meikkaava, samaten pukeutuminen muuttui.

      Hän alkoi ignooraamaan jos ehdotin yhteisiä hetkiä, ei kuunnellut asioita mitä puhuin ja oli välinpitämätön. Tiuski välillä enemmän.
      Oli naama kiinni puhelimessa ja vähän kuin piilotteli etten näkisi mitä hän kirjottaisi.

      Oli varmasti muitakin merkkejä mutta nuo tulee lähinnä mieleen.

      • Anonyymi

        *piti kirjottaa kolmannesta osapuolesta eikä sukupuolesta. Pahoittelen 😄


    • Anonyymi

      Yleensä se näkyy jos joku alkaa tekemään asioita mitä ennen ei pahemmasti ole tehnyt. Esim kiinnostuu hoitamaan omaa ulkonäköään enenmmän kun ennen, puhelin visusti lähellä , ja usein menoja mitä ei aikaisemmin ole ollut .
      Mutta joka tapauksessahan nämäkään merkit toimi . Usein jonkun ihmisen oma epävarmuuden tunne saattaa tehdä sen että alkaa epäilemään . Joten paras kun ottaa asian puheeksi eikä mietiskele asioita päässään. Kun kysyy suoraan niin vastauksestaan näkee jos se on pitävä .ei kannata elämää tuhlata turhiin luuloihin vaan reippaasti aukaista suunsa ja kysyä .

    • Anonyymi

      Lisääntyneet menot, kännykän räpläys. Ne aika varmoja merkkejä. Terveisin pettänyt

      • Anonyymi

        Ei se kännykän eäpläyskään aina ole merkki uskottomuudesta , muistan kun aikoinani opin kännyn niin kyllä ensin rälläsin sitä vaikka miten paljon kun se oli niinkuin uusi maailma sieltä näki asioita ja chatteja tavaroiden hintoja ja vaikka osaltaan vaatteitakin netin kautta.äsitöö kautta kesti alkunsa kiinnostus uusiin asioihin laimeni


    • Anonyymi

      Enpä merkeistä tiedä. Sen vaan sanon, että raukkamaiset loikkii vieraissa. Kannattaa katella ryhdikkäitä naisia.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, jotenkin itse on niin vaikeaa ymmärtää pettäjien ajatusmaailmaa. Ja sitten pettäjät vetää näitä tyypillisiä manipulointi tekosyitä kuten

        En saannut huomiota.
        Se oli vahinko.
        En saannut rakkautta.
        Jne

        Cmon, joko puhut asioista kumppanin kanssa tai eroat.
        Vain narsistinen pelkuri pettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, jotenkin itse on niin vaikeaa ymmärtää pettäjien ajatusmaailmaa. Ja sitten pettäjät vetää näitä tyypillisiä manipulointi tekosyitä kuten

        En saannut huomiota.
        Se oli vahinko.
        En saannut rakkautta.
        Jne

        Cmon, joko puhut asioista kumppanin kanssa tai eroat.
        Vain narsistinen pelkuri pettää.

        Ne pettää jotka pystyy 😝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, jotenkin itse on niin vaikeaa ymmärtää pettäjien ajatusmaailmaa. Ja sitten pettäjät vetää näitä tyypillisiä manipulointi tekosyitä kuten

        En saannut huomiota.
        Se oli vahinko.
        En saannut rakkautta.
        Jne

        Cmon, joko puhut asioista kumppanin kanssa tai eroat.
        Vain narsistinen pelkuri pettää.

        Näinpä, syyllistetään toista omasta petturuudesta. Ei herätä luottamusta ensinkään. Luotettava on luotettava, olipa kyseessä mikä tahansa asia. Miten oletetaan, että voi luottaa missään asiassa noin käyttäytyvään ihmiseen? En luottas. Eikä pidä kenenkään luottaa.

        Vahinko joo voi tapahtua, mut sellaseks lasken esim. unohdin sun nimipäivän. Ei sitä kukaan vahingossa vieraita kopeloi tai viestittele sen tuhatta kertaa. Pas*aa puhuu, jos näin. Osottaa pelkästään tyhmyytensä tollasia puhuessa. Ja etenkin pitää kuulijaa idioottina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne pettää jotka pystyy 😝

        Niinpä, itsekkäät ja toisista piittaamattomat ihmiset. Minä minä minä, mun mun mun ajatusmaailman omaavat ihmiset. Rasittavia tyyppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä, syyllistetään toista omasta petturuudesta. Ei herätä luottamusta ensinkään. Luotettava on luotettava, olipa kyseessä mikä tahansa asia. Miten oletetaan, että voi luottaa missään asiassa noin käyttäytyvään ihmiseen? En luottas. Eikä pidä kenenkään luottaa.

        Vahinko joo voi tapahtua, mut sellaseks lasken esim. unohdin sun nimipäivän. Ei sitä kukaan vahingossa vieraita kopeloi tai viestittele sen tuhatta kertaa. Pas*aa puhuu, jos näin. Osottaa pelkästään tyhmyytensä tollasia puhuessa. Ja etenkin pitää kuulijaa idioottina.

        Sepä se vahinko voi olla just että unohti ostaa pyytämän asian kaupasta tai nimipäivän.
        Ei ketään kaadu kieli edellä vahingossa toisen vaginaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, itsekkäät ja toisista piittaamattomat ihmiset. Minä minä minä, mun mun mun ajatusmaailman omaavat ihmiset. Rasittavia tyyppejä.

        Tämäpä. Eivät ole parisuhdemateriaalia, ällöttäviä itsekkäitä ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se vahinko voi olla just että unohti ostaa pyytämän asian kaupasta tai nimipäivän.
        Ei ketään kaadu kieli edellä vahingossa toisen vaginaan.

        Herää kysymys, miks vahinkojen tekijät ei tee niitä luvallisesti. Sinkkuna senkun kaatuilee kieli pitkällä, jos se kiehtoo ja kiinnostaa. Ei heru ymmärrystä pettäjille, saati muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kysymys, miks vahinkojen tekijät ei tee niitä luvallisesti. Sinkkuna senkun kaatuilee kieli pitkällä, jos se kiehtoo ja kiinnostaa. Ei heru ymmärrystä pettäjille, saati muuta.

        On ehkä ihmisiä, joilla avoin tai poly suhde voi toimia, mutta suurin osa ihmistä kuitenkin on
        yksiavioisia. Itsellä on ehdoton ei pettäjille enkä todennäkösesti seurustelisi ihmisen kanssa joka on pettänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ehkä ihmisiä, joilla avoin tai poly suhde voi toimia, mutta suurin osa ihmistä kuitenkin on
        yksiavioisia. Itsellä on ehdoton ei pettäjille enkä todennäkösesti seurustelisi ihmisen kanssa joka on pettänyt.

        Noista asioista on hyvä keskustella jo kun aloittaa suhteen. Kaikki ihmiset eivät välttämättä kukoista yksiavioisessa suhteessa ja kun tämän tiedostaa ja on avoin alusta saakka on toisella osapuolella mahdollisuus itse valita ollako suhteessa vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista asioista on hyvä keskustella jo kun aloittaa suhteen. Kaikki ihmiset eivät välttämättä kukoista yksiavioisessa suhteessa ja kun tämän tiedostaa ja on avoin alusta saakka on toisella osapuolella mahdollisuus itse valita ollako suhteessa vai ei.

        Poly-status on syytä kertoa jo ennen näkemistä. Kuuluu ihan aikuisen ihmisen hyviin tapoihin. Monoihmisen ei tarvitse kuunnella vapaaehtoisesti idealistista shaibaa deiteillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista asioista on hyvä keskustella jo kun aloittaa suhteen. Kaikki ihmiset eivät välttämättä kukoista yksiavioisessa suhteessa ja kun tämän tiedostaa ja on avoin alusta saakka on toisella osapuolella mahdollisuus itse valita ollako suhteessa vai ei.

        Toki toki jokainen varmaan keskustelee asioista kuin asioista suhteen alussa ja ollaan niin rakastuneita, mutta niin se arki astuu joka suhteeseen.. Kunpa se menisikin yhteiselämä noin. Ei olisi kellään hätäpäivää vaan kun elämä on mitä on. On narsisteja, on ikuisia kaunokaisia/naisten miehiä, jotka kuvittelee itseään Jumalan lahjana naisille tai miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, jotenkin itse on niin vaikeaa ymmärtää pettäjien ajatusmaailmaa. Ja sitten pettäjät vetää näitä tyypillisiä manipulointi tekosyitä kuten

        En saannut huomiota.
        Se oli vahinko.
        En saannut rakkautta.
        Jne

        Cmon, joko puhut asioista kumppanin kanssa tai eroat.
        Vain narsistinen pelkuri pettää.

        Ei ne varmaankaan ole tekosyitä vaan ainoastaan hänen kokemaansa tunnetta .
        Usein käy niin että kun se ensi hurma rakkaudessa on ohitse niin suhde latistuujos sitä ei pidä yllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä. Eivät ole parisuhdemateriaalia, ällöttäviä itsekkäitä ihmisiä.

        Minkäs teet jos tunteet katiåoaa niitä on vaikea mitenkään teeskennellä , usein käy niin valitettavasti ettei rakkaus ollutkaan ikuista . Itse en jäisi suhteeseen jos tunteet olisivat kuolleet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne varmaankaan ole tekosyitä vaan ainoastaan hänen kokemaansa tunnetta .
        Usein käy niin että kun se ensi hurma rakkaudessa on ohitse niin suhde latistuujos sitä ei pidä yllä

        Silti jos on käynnyt pettämässä ja nuo tekosyyt tulee ilmi, kertoo se enemmän pettäjästä.
        Jos aikunen ihminen ei osaa hallita tunteitaan ja halujaan, niin ehkä hän ei ole tarpeeksi kypsä seurustelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs teet jos tunteet katiåoaa niitä on vaikea mitenkään teeskennellä , usein käy niin valitettavasti ettei rakkaus ollutkaan ikuista . Itse en jäisi suhteeseen jos tunteet olisivat kuolleet

        Sitten erotaan? Kuinka hiton vaiketa se on. Pitäisikö oikeasti sympatisoida henkilöä joka kehtaa uhriutua siitä että on käynnyt vieraissa. Typerä ajatusmaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poly-status on syytä kertoa jo ennen näkemistä. Kuuluu ihan aikuisen ihmisen hyviin tapoihin. Monoihmisen ei tarvitse kuunnella vapaaehtoisesti idealistista shaibaa deiteillä.

        Totta tämäkin. Poly ihmiset voi deittailla muita polyja, mutta monona en valitettavasti halua
        tähän ryhtyä.


    • Anonyymi

      Osalla näkyy naamasta, läsnäolosta ja puheista mikä on naisiaan. Tiedän olla sekaantumatta.

      • Anonyymi

        Todennäköisesti kuvittelisit mustakin noin. Mulla on ihan työnkin puolesta huomioida ihmisiä. Toiset ottavat sen vakavammin kuin toiset mutta ihan monogaminen silti olen eikä mun ns. "flirttailu" asiakkaille ole tyttöystävältäni pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti kuvittelisit mustakin noin. Mulla on ihan työnkin puolesta huomioida ihmisiä. Toiset ottavat sen vakavammin kuin toiset mutta ihan monogaminen silti olen eikä mun ns. "flirttailu" asiakkaille ole tyttöystävältäni pois.

        En kuvittele mitään kun en sua tunne. Luotan omaan havaintokykyyni jatkossakin.


      • Anonyymi

        No en usko että joku lähtee suhteeseen siksi että ajattelee että Petämpäs tuota hieman. Suhdetta on hoidettava siihen kuuluu mielenkiinto toisen ihmisen ajatuksista jne.
        Sitten voi tehdä töiden jälkeen ne kotityötkin yhdessä ettei mene niin että nainen tekee ja mies lösähtää sohvalle kuten niin monessa suhteessa on. Miksi eräät naiset ottavat ihan itsealoitteiseati piian tehtävät osalleen kun muuttavat yhteen , ja sitten mies tottuu siihen ja kun nainen kerran tarvitsee apua niin saa vastauksen ” kohta” ja sitä kohtaa sei tule koskaan . Kun tekee selväksi ennen yhteen muuttamista työ jaon kotona niin siitä ei tule ongelmia


    • Anonyymi

      Puhelin aina mukana, valehtelu lisääntyy, selittelee ja sotkeutuu omiin valheisiinsa, eikä ikinä myönnä vaan sanoo tyyliin "olet hullu/kuvittelet..." ym. Tulee menoja, joita ei ennen ole ollut, esim ylityöt lisääntyy, jos kysyt suoraan, onko toinen nainen/mies, kieltää, mutta ei katsoa sinua, juo ehkä enemmän, ei seksiä, nimittelee ja haukkuu sinua, suuttuu ja raivoaa tyhjästä, alkaa siis nanosekunnissa ym ym. Kyllä jokainen omansa tuntee. Mitä kauemmin olet ollut naisen/miehen kanssa, opit "lukemaan" sitä kuin avointa kirjaa.
      Tosin epäilen, että naiset vaistoavat nämä asiat paremmin kuin mies.
      Käry käy aina. Elämä opettaa.

      • Anonyymi

        Kyllä ne miehetkin osaa olla uskottomia, sama juttu niilläkin, alkavat vahtaamaan peiliin useammin , suihkuun useammin ja usko ” poikien ” kanssa , ja kun vaimo aika pian äkkiä niin valehtelee päin naamaa silloinkin niin että syitä on molemmissa paras valinta kuitenkin on kun elää yksin ja ei edes haaveile muuttaa yhteen , silti voi viettää aikaa toistensa kanssa


      • Anonyymi

        Yup. Alkuun ajattelin olevani mustasukkainen, koska aistin että jotain oli pielessä ja kun yritin keskustella pettäjäkumppanin kanssa, niin syytti että olen vainoharhainen, noh ennen pitkää se tunne pitikin paikkansa ja ex petti minua yli puoli vuotta ystävänsä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yup. Alkuun ajattelin olevani mustasukkainen, koska aistin että jotain oli pielessä ja kun yritin keskustella pettäjäkumppanin kanssa, niin syytti että olen vainoharhainen, noh ennen pitkää se tunne pitikin paikkansa ja ex petti minua yli puoli vuotta ystävänsä kanssa.

        Sellaisia ystäviä... Eikö oman vähemmistön naiset osaa kunniottaa yhtään kumppania, kun näit tarinoita kuulee niin usein. Ällöttävää. Ystävyys ja rajat näyttävät olevan aivan vieraita käsitteitä porukalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia ystäviä... Eikö oman vähemmistön naiset osaa kunniottaa yhtään kumppania, kun näit tarinoita kuulee niin usein. Ällöttävää. Ystävyys ja rajat näyttävät olevan aivan vieraita käsitteitä porukalle.

        Pahinta oli se, että tämä ystävä tiesi että olimme olleet yhdessä yli 11 vuotta, ex oli transnainen( se ei tarkoita, että transnaisissa olisi mitään vikaa), mutta halusin erota aikaisemmin hänen kanssaan, koska olin pitkään kipuillut seksuaalisuuteni kanssa ja huomasin omalla kohdalla, että olen varma että olen lesbo, yritin teininä muovautua että olisin bi mutta se ei tuntunut oikealta, mutta siis kun hän alkoi prosessinsa, olin tukena kaikki ne ajat, kehuin aina kun hänellä oli vaikeaa, autoin häntä meikkijutuissa ja vaatteissa.
        Lopulta ero tuli, koska oli sellanen tietty tunne että jotain on pielessä, ehkä monet naiset tietävät mitä tarkoitan.
        Samalla hän kertoi ettei ole rakastanut minua kahteen vuoteen, että olen vain ollut hänelle kämppis, itse taas oletin että olimme suhteessa, koska olimme silti intiimisti yhdessä, jopa sinä hetkenä kun hän kävi ystävänsä luona.
        He jatkoivat suhdetta ja ilmeisesti muuttivat heti yhteen.

        Itse ihmisenä en ole täydellinen, ei kukaan ole täydellinen mutta minulle tärkeintä suhteessa on 100% luottamus, rehellisyys, rajojen kunnioittaminen ja ehdottomasti ettei petetä, se on raja mitä en itse ikinä tule rikkomaan.
        Tällä hetkellä kasaan elämääni pala palalta uudestaan ja toivottavasti tulevaisuudessa tapaisin sellaisen ihmisen, joka jakaa kanssa näitä asioita.
        Mutta pelottaa kuinka paljon on lesbonaisia, jotka ovat okei pettämisen kanssa, toivon että lukema olisi pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahinta oli se, että tämä ystävä tiesi että olimme olleet yhdessä yli 11 vuotta, ex oli transnainen( se ei tarkoita, että transnaisissa olisi mitään vikaa), mutta halusin erota aikaisemmin hänen kanssaan, koska olin pitkään kipuillut seksuaalisuuteni kanssa ja huomasin omalla kohdalla, että olen varma että olen lesbo, yritin teininä muovautua että olisin bi mutta se ei tuntunut oikealta, mutta siis kun hän alkoi prosessinsa, olin tukena kaikki ne ajat, kehuin aina kun hänellä oli vaikeaa, autoin häntä meikkijutuissa ja vaatteissa.
        Lopulta ero tuli, koska oli sellanen tietty tunne että jotain on pielessä, ehkä monet naiset tietävät mitä tarkoitan.
        Samalla hän kertoi ettei ole rakastanut minua kahteen vuoteen, että olen vain ollut hänelle kämppis, itse taas oletin että olimme suhteessa, koska olimme silti intiimisti yhdessä, jopa sinä hetkenä kun hän kävi ystävänsä luona.
        He jatkoivat suhdetta ja ilmeisesti muuttivat heti yhteen.

        Itse ihmisenä en ole täydellinen, ei kukaan ole täydellinen mutta minulle tärkeintä suhteessa on 100% luottamus, rehellisyys, rajojen kunnioittaminen ja ehdottomasti ettei petetä, se on raja mitä en itse ikinä tule rikkomaan.
        Tällä hetkellä kasaan elämääni pala palalta uudestaan ja toivottavasti tulevaisuudessa tapaisin sellaisen ihmisen, joka jakaa kanssa näitä asioita.
        Mutta pelottaa kuinka paljon on lesbonaisia, jotka ovat okei pettämisen kanssa, toivon että lukema olisi pieni.

        Kyllä se olisi lottovoittoa parempi ett löytys se monogamiaan helposti kykenevä ja itseä viehättävä nainen elämäänsä, jolla olis samankaltainen moraalintajukin. Olen tosiaan mieluummin sinkkuna kuin yrittäisin väkisin jonkun kaverinaisen kanssa "odotellen kemiaa", bissejä en halua viihdyttää/ piristää heidän heteroelämäänsä enkä muutenkaan tyytyä ja sitoutua seuraan, jota ei voi kunnioittaa missään määrin.


    • Anonyymi

      Vastaavat ketjussa kerrotutu merkit soveltuvat kaikkiin suhteessa pettäjiin, myös heterosuhteessa molempiin osapuoliin.

      Olen aina oudoksunut pettäjien psykologiaa ja henkistä profiilia, miten he kykenevät elämään itsensä, valheidensa ja kaksoiselämänsä kanssa.

      Tokihan pettäjälle hänen kuppaninsa on lienee alkanut jo olla melko merkityksetön jo hyvän aikaa ennen konkreettisen pettämisen aloittamista, eli on jo jollakin tasolla henkisesti eronnut.

      Mikäli parisuhteessa on ajatumassa henkisesti ja tunnepitoisesti erilleen ja alkaa kiinnostua toisista, niin suoraselkäinen henkilö ottaisi asiat puheeksi kumppaninsa kanssa ja eroaisi ennen uuden tai uusien suhteiden aloittamista.

      Sitten heterosuhdetta ajatellen siinä saattaa olla jumissa monien eri tekijöiden vuoksi, kuten asuntolaina, sukulaiset, lasten vuoksi jne. vaikka pari olisi jo etääntynyt ja suhde liki seksitön. Tai tottumuksesta ja eron seuraamuksien pelon vuoksi jäädään yhteen, vaikka suhde ei enää olisikaan tyydyttävä, eikä tahdo kehittyä tai korjaantua yrityksistä huolimatta.

      Pitkään torjutuksi tullut henkilö voi lopulta ylittää punaisena pitämänsä rajan ja aloittaa ulkpuolisen suhteen.

      Skenaarioita on monia. Parisuhteet ovat aina enempi tai vähempi haasteellisia pitkässä juoksussa. Kuvaan voi tulla mukaan myös ns. odottamaton ulkoinen tekijä, toisen vakava sairastuminen, terveyden haasteet jne.

      • Anonyymi

        Ihan hyvää pohdintaa. Mä en ymmärrä miksi l-naisissa ja etenkin femmenaisissa on asennetta, ett katsotaan pettämistä läpi sormien ja suurin piirtein haluaa vain lakasta ne asiat maton alle ja leikitään ilosta perhettä/parisuhdetta vaikka väkisin. Itse annan kenkää, jos kumppani pettää. Pettämistä ei pidä sietää vaan sillä on syytä olla seurauksensa.


      • Anonyymi

        Ihmisten tulis läpäistä joku psykologinen testi ennen kuin pääsisivät ns. parisuhdemarkkinoille. Näin saatas erotettua hankalat tyypit heti kättelyssä. Hihnasta vaan seinään kiinni, kunnes on opetellut vuorovaikutustaitoja ja käytöstapoja. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten tulis läpäistä joku psykologinen testi ennen kuin pääsisivät ns. parisuhdemarkkinoille. Näin saatas erotettua hankalat tyypit heti kättelyssä. Hihnasta vaan seinään kiinni, kunnes on opetellut vuorovaikutustaitoja ja käytöstapoja. ;)

        Mä olen täysin samaa mieltä, itse palaan deittimarkkinoille vasta kun olen edennyt terapiassa, en ole siis pettänyt vaan tulin petetyksi ja depressio on ollut hyvin paha.
        En halua uuteen suhteeseen, ennen kuin olen henkisesti terveellisemmässä asemassa, pettäjät yleensä jatkavat sitä salasuhdettaan tai päätyy uusiin suhteisiin,

        Pakko myöntää, että olin exäni suhteen todella todella todella naiivi, sinisilmäinen jopa.
        Nyt kun olen ajatellut hetkiä tavallaan kolmannesta näkökulmasta, niin huomaan kuinka toxic suhde oli. Seksuaalista hyväksikäyttöä, rahallista hyväksikäyttöä ja hän sai minut henkisesti alas.
        Alkuun hän oli ihan eri henkilö, kiltti, avulias, luotettava ja rakastava ja sitten asiat muuttuivat, mutta heti kun aloin edes miettimään eroa, niin taas oli niin kuin ennen.

        Argh, miksi on maailmassa täytyy olla tämänkaltaisia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen täysin samaa mieltä, itse palaan deittimarkkinoille vasta kun olen edennyt terapiassa, en ole siis pettänyt vaan tulin petetyksi ja depressio on ollut hyvin paha.
        En halua uuteen suhteeseen, ennen kuin olen henkisesti terveellisemmässä asemassa, pettäjät yleensä jatkavat sitä salasuhdettaan tai päätyy uusiin suhteisiin,

        Pakko myöntää, että olin exäni suhteen todella todella todella naiivi, sinisilmäinen jopa.
        Nyt kun olen ajatellut hetkiä tavallaan kolmannesta näkökulmasta, niin huomaan kuinka toxic suhde oli. Seksuaalista hyväksikäyttöä, rahallista hyväksikäyttöä ja hän sai minut henkisesti alas.
        Alkuun hän oli ihan eri henkilö, kiltti, avulias, luotettava ja rakastava ja sitten asiat muuttuivat, mutta heti kun aloin edes miettimään eroa, niin taas oli niin kuin ennen.

        Argh, miksi on maailmassa täytyy olla tämänkaltaisia ihmisiä.

        Kuulostaa jonkin sortin manipulaatiolta. Oliko tää tyyppi maskuliinista tyyppiä vai enemmän femme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa jonkin sortin manipulaatiolta. Oliko tää tyyppi maskuliinista tyyppiä vai enemmän femme?

        Hän oli femme ja itse taas butch, ehkä enemmän soft butch.
        Ja vaikka minulla on maskuliinisia puolia, niin minä olin ehkä se aloitteellisempi osoittaa rakkaudenosoituksia.


    • Anonyymi

      No rumia nyt aina petetään, tälläkin palstalla ilmeisesti monta rumilusta.

      • Anonyymi

        Sulle taas tekis hyvää käytöskoulu ja hihnalla seinään sitominen. Ne pettäjät jotka itse tiedän, ei todellakaan ole mitään hyvännäköisiä (mun silmissä). Kylmät silmät, viileä olemus ja överiksi mennyt maskuliinisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle taas tekis hyvää käytöskoulu ja hihnalla seinään sitominen. Ne pettäjät jotka itse tiedän, ei todellakaan ole mitään hyvännäköisiä (mun silmissä). Kylmät silmät, viileä olemus ja överiksi mennyt maskuliinisuus.

        Hyväksyt siis fyysisen väkivallan, aika vinoutunut maailmankuva mielestäni.


      • Anonyymi

        Tuollainen agressiivisuus ajaa kumppanin hakemaan turvaa rauhallisemmasta ihmisestä.


      • Anonyymi

        Eli olet tyypillinen itsekeskeinen henkilö, joka mahdollisesti sarjapettää mielellään ihmisiä, eli käytännössä olet sisältä se rumilus vaikka ulkoisesti olisit keskinkertainen, koska huokuu aika lailla sellanen keskinkertaisen näköisen ihmisen jankutus.

        Itse vaikka tulin petetyksi, niin ulkonäöllisesti olen paljon viehättävämpi kuin exäni ja se jonka kanssa hän petti, mutta ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.

        Kauniit pettää, "rumat" pettää,
        loppuen lopuksi pettäminen kertoo millainen moraalitaju ihmisellä on
        ja se ei ole kaunista katsottavaa jos sisäinen maailma on noin mätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet tyypillinen itsekeskeinen henkilö, joka mahdollisesti sarjapettää mielellään ihmisiä, eli käytännössä olet sisältä se rumilus vaikka ulkoisesti olisit keskinkertainen, koska huokuu aika lailla sellanen keskinkertaisen näköisen ihmisen jankutus.

        Itse vaikka tulin petetyksi, niin ulkonäöllisesti olen paljon viehättävämpi kuin exäni ja se jonka kanssa hän petti, mutta ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pettämisen kanssa.

        Kauniit pettää, "rumat" pettää,
        loppuen lopuksi pettäminen kertoo millainen moraalitaju ihmisellä on
        ja se ei ole kaunista katsottavaa jos sisäinen maailma on noin mätä.

        Minunko pitäisi uskoa, että olet viehättävämpi kuin molemmat, sekä eksäsi ja se toinen. Ehkä olet vain narsisti ja uskot olevasi viehättävämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis fyysisen väkivallan, aika vinoutunut maailmankuva mielestäni.

        Ai sama kuin vain rumia pitäisi pettää, kertoo hyvin ihmisestä jonka ei todellakaan kannata olla missään suhteessa, kunnes osaa henkisesti kasvaa tuosta vinoutuneesta ajatusmallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväksyt siis fyysisen väkivallan, aika vinoutunut maailmankuva mielestäni.

        Se oli vitsi, mutta ei yllätä että tällä palstalla täytyy vääntää kaikki rautalangasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunko pitäisi uskoa, että olet viehättävämpi kuin molemmat, sekä eksäsi ja se toinen. Ehkä olet vain narsisti ja uskot olevasi viehättävämpi.

        Voi herran jumala näitä ihmisiä...
        Terveellinen itsetunto ja terveellinen minäkuva ei ole narsismia. Naurettavaa, kun nykypäivänä ei voi edes olla onnellinen omasta itsestään kuin ihmiset leimaa narsistiksi.

        Oikea narsismi on persoonallisuushäiriö ja sitä ilmenee eri muodoissa, ota google esiin ja opiskele vaikka aikasi kuluksi mitä oikea narsismi on.

        Ja minun ei tarvise todistaa sinulle yhtikäs mitään, olet kuiten anonyymi trolli anyway.

        Ulkonäöllisesti pidän itseäni nättinä, pidänkö heitä rumina , en. Mutta pettäminen ja valehteleminen rumentaa ihmisen vaikka olisikin huippumallin näköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sama kuin vain rumia pitäisi pettää, kertoo hyvin ihmisestä jonka ei todellakaan kannata olla missään suhteessa, kunnes osaa henkisesti kasvaa tuosta vinoutuneesta ajatusmallista.

        Tsot, tsot, missähän olen sanonut että ketään pitäisi pettää, äläpä laita sanoja suuhuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran jumala näitä ihmisiä...
        Terveellinen itsetunto ja terveellinen minäkuva ei ole narsismia. Naurettavaa, kun nykypäivänä ei voi edes olla onnellinen omasta itsestään kuin ihmiset leimaa narsistiksi.

        Oikea narsismi on persoonallisuushäiriö ja sitä ilmenee eri muodoissa, ota google esiin ja opiskele vaikka aikasi kuluksi mitä oikea narsismi on.

        Ja minun ei tarvise todistaa sinulle yhtikäs mitään, olet kuiten anonyymi trolli anyway.

        Ulkonäöllisesti pidän itseäni nättinä, pidänkö heitä rumina , en. Mutta pettäminen ja valehteleminen rumentaa ihmisen vaikka olisikin huippumallin näköisiä.

        Ei kannata provosoitua, luultavasti vähän koulutetut elämänkoululaiset aukomassa päätään kuten yleeensä. Keittiöpsykologia rehottaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli vitsi, mutta ei yllätä että tällä palstalla täytyy vääntää kaikki rautalangasta.

        Fyysinen väkivalta on siis mielestäsi hyvä vitsailun aihe, että sama vitsi tuli ihan toisenkin kerran käyttöön. Ehkä "laadukas" vitsailusi kartoittaa kunnolliset naiset ja houkuttelee paikalle huithapeleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fyysinen väkivalta on siis mielestäsi hyvä vitsailun aihe, että sama vitsi tuli ihan toisenkin kerran käyttöön. Ehkä "laadukas" vitsailusi kartoittaa kunnolliset naiset ja houkuttelee paikalle huithapeleita.

        Huumori on vaikea laji ja ja joku loukkaantuu aina, sille ei voi mitään. Hyvää iltaa sinulle, en ole kiinnostunut haastelemaan kanssasi kun et tarjoillut edes parempaa huumoria vastikkeeksi, sinä palstan ainoa "kunnollinen" nainen.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori on vaikea laji ja ja joku loukkaantuu aina, sille ei voi mitään. Hyvää iltaa sinulle, en ole kiinnostunut haastelemaan kanssasi kun et tarjoillut edes parempaa huumoria vastikkeeksi, sinä palstan ainoa "kunnollinen" nainen.;)

        Niin, palstalle joudut lopettamaan kesken, kun sanat eivät riitä. Oikeassa elämässä olisi varmaan tämä kidnappaus-sitomis fantasia otettu jo tässä kohtaa käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, palstalle joudut lopettamaan kesken, kun sanat eivät riitä. Oikeassa elämässä olisi varmaan tämä kidnappaus-sitomis fantasia otettu jo tässä kohtaa käyttöön.

        Odotin parempaa kuittia, terä jäi uupumaan.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata provosoitua, luultavasti vähän koulutetut elämänkoululaiset aukomassa päätään kuten yleeensä. Keittiöpsykologia rehottaa jne.

        Olet niin oikeassa, kiitoksia. 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumori on vaikea laji ja ja joku loukkaantuu aina, sille ei voi mitään. Hyvää iltaa sinulle, en ole kiinnostunut haastelemaan kanssasi kun et tarjoillut edes parempaa huumoria vastikkeeksi, sinä palstan ainoa "kunnollinen" nainen.;)

        Itse heti näin että kommenttisi oli huumorilla kirjoitettu. Kannattaa ignooraa trolli, hän janoaa huomioita. 😅 ja mitä väkivaltaan tulee, itse tälleen semi kinkinä olisin tyytyväinen, joka sitoisi seinään ja läpsis takamukselle luvan kanssa toki.


    • Anonyymi

      Olisikohan aloittajan hyvä käydä suoraa keskustelua asiasta kumppaninsa kanssa, sen sijaan, että kyselee merkkejä täältä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe