Uusi suhde vaihdevuosi-iässä

Anonyymi-ap

Olen tullut siihen käsitykseen että vaihdevuosia pidetään tekosyynä siihen ettei seksi enää kiinnosta, vaikka todellinen syy on eroottisen mielenkiinnon loppuminen pitkäaikaiseen kumppaniin.
Vaihdevuosiselityksellä on vaan kivempi kieltäytyä kun sanomalla suoraan että et vaan enää viehätä minua seksuaalisesti.

Vai onko joku aiemmin viriiliä seksielämää viettänyt nainen, joka on löytänyt uuden kumppanin vaihdevuosi-ikäisenä, ollut täysin haluton harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa?

7

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kai päätellyt oikein koska kukaan ei kommentoi.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­N­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei muiden kokemuksista voi tehdä päätelmiä.
      Monilla vaihdevuosioireet aiheuttaa ihan oikeastikin seksuaalista haluttomuutta, se on hyvin yksilöllistä.
      On sekin mahdollista, että kyllästyy toiseen puoliskoon, avio-, avopuolisoon, tai seurustelukumppaniin.
      Omat päätelmät syntyvät siitä, mitä itse asioista ajattelee omalla kohdallaan.
      Tässäkään ei voi päätellä niin, että kun " minulla on niin ja näin, niin sitten on muillakin ".

      • Anonyymi

        Siksi halusinkin kysyä että onko kukaan oikeasti ollut alusta-alkaen haluton seksiin jos on vaihdevuosi-iässä aloittanut suhteen.

        Siis sellainen nainen joka on ennen vaihdevuosi-ikää halunnut seksiä.

        Tällä kysymyksellä haluan nimenomaan selvittää että onko tuo edes kovin oletettavaa, vai onko vaihdevuodet todella edes osalle naisista seksin loppu vaikka millainen prinssi tulisi vastaan.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Jos tietää jo ennen suhteen alkua, että on haluton seksiin, niin miksi pitäisi siinä tilanteessa aloittaa mitään suhdetta ?

      • Anonyymi

        Eli vaihdevuodet on pelkkä tekosyy kun on vaan kyllästynyt kumppaniin eikä halua sanoa sitä suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli vaihdevuodet on pelkkä tekosyy kun on vaan kyllästynyt kumppaniin eikä halua sanoa sitä suoraan.

        Onhan sitä nyt tuossa iässä normaalissa avio suhteessa ja elämässä paljon kaikkea muuta sielukkaampaakin yhteiseloa, kuin vain pelkästään se seksi.
        Silloin kun oltiin puolison kanssa lisääntymisiässä niin säännöllinen seksi oli kyllä hyvin tärkeää ja suhdetta kiinnipitävä liima. Kaikella on kuitenkin aikansa ja hyvässä parisuhteessa on paljon muutakin, jopa syvällisempää henkistä aivokapasiteettia ravitsevaa yhteyttä, kuin pelkkä seksi. Läheisyys toisen koskettelu ja hyväily tuntuu usein jopa paremmalle kuin se sotkuinen seksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe