Olen tullut siihen käsitykseen että vaihdevuosia pidetään tekosyynä siihen ettei seksi enää kiinnosta, vaikka todellinen syy on eroottisen mielenkiinnon loppuminen pitkäaikaiseen kumppaniin.
Vaihdevuosiselityksellä on vaan kivempi kieltäytyä kun sanomalla suoraan että et vaan enää viehätä minua seksuaalisesti.
Vai onko joku aiemmin viriiliä seksielämää viettänyt nainen, joka on löytänyt uuden kumppanin vaihdevuosi-ikäisenä, ollut täysin haluton harrastamaan seksiä uuden kumppanin kanssa?
Uusi suhde vaihdevuosi-iässä
7
610
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kai päätellyt oikein koska kukaan ei kommentoi.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei muiden kokemuksista voi tehdä päätelmiä.
Monilla vaihdevuosioireet aiheuttaa ihan oikeastikin seksuaalista haluttomuutta, se on hyvin yksilöllistä.
On sekin mahdollista, että kyllästyy toiseen puoliskoon, avio-, avopuolisoon, tai seurustelukumppaniin.
Omat päätelmät syntyvät siitä, mitä itse asioista ajattelee omalla kohdallaan.
Tässäkään ei voi päätellä niin, että kun " minulla on niin ja näin, niin sitten on muillakin ".- Anonyymi
Siksi halusinkin kysyä että onko kukaan oikeasti ollut alusta-alkaen haluton seksiin jos on vaihdevuosi-iässä aloittanut suhteen.
Siis sellainen nainen joka on ennen vaihdevuosi-ikää halunnut seksiä.
Tällä kysymyksellä haluan nimenomaan selvittää että onko tuo edes kovin oletettavaa, vai onko vaihdevuodet todella edes osalle naisista seksin loppu vaikka millainen prinssi tulisi vastaan.
Aloittaja
- Anonyymi
Jos tietää jo ennen suhteen alkua, että on haluton seksiin, niin miksi pitäisi siinä tilanteessa aloittaa mitään suhdetta ?
- Anonyymi
Eli vaihdevuodet on pelkkä tekosyy kun on vaan kyllästynyt kumppaniin eikä halua sanoa sitä suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vaihdevuodet on pelkkä tekosyy kun on vaan kyllästynyt kumppaniin eikä halua sanoa sitä suoraan.
Onhan sitä nyt tuossa iässä normaalissa avio suhteessa ja elämässä paljon kaikkea muuta sielukkaampaakin yhteiseloa, kuin vain pelkästään se seksi.
Silloin kun oltiin puolison kanssa lisääntymisiässä niin säännöllinen seksi oli kyllä hyvin tärkeää ja suhdetta kiinnipitävä liima. Kaikella on kuitenkin aikansa ja hyvässä parisuhteessa on paljon muutakin, jopa syvällisempää henkistä aivokapasiteettia ravitsevaa yhteyttä, kuin pelkkä seksi. Läheisyys toisen koskettelu ja hyväily tuntuu usein jopa paremmalle kuin se sotkuinen seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609