Sienimetsällä

Anonyymi-ap

Olen innokas sienestäjä ja marjastaja. Viime viikolla lähdin illalla käymään lähimetsällä sieniä keräämässä. Metsässä ollessa muutenkin on hyvin vapautunut ja rentoutunut fiilis. Sadekuuro yllätti kesken sienestyksen ja ajattelinkin jo lähteä kotiinpäin kun polulla tuli joku mies vastaan joka oli juoksulenkillä. Komea mies ja katsoi aika pitkään minua. Tuli ihan sellainen värähdys sisällä siitä katseesta. Tajusin että sateessa kaatunut paita paljasti ehkä vähän enemmän kuin oli tarkoitus, Rinnat melkein näkyivät läpi vaaleasta paidasta. Mies kysyi että onko sieniä löytynyt. Vastasin, että jonkun verran mutta sade vähän pääsi kastelemaan. Sitten mies sanoi, että tuossa kallioiden luona on monesti ihan hyvin sieniä, oletko katsonut sieltä. En ollut ja kävelimme polulta 50 metriä kallioiden suuntaan. Siinä vähän juteltiin ja keräsin muutaman sienen massta. Noustessani ylös miehen katse oli suoraan silmiini ja kuin ajatuksesta suutelimme..

Sen jälkeen mies riisui märän paitani mättäälle ja hyväili rintojani, joka saa minut aina erityisen kiihottuneeksi. Riisuin myös housujen ja asetuin mättäälle kontilleen ja rakastelimme kiihkeästi ja nopeasti. Entistä kiihottavampaa tästä teki, että olimme vaan muutaman sadan metrin päässä asutuksesta ja aika lähellä mutta suojassa lähellä menevältä polulta.

Sitten vaan vaatteet päälle ja entistä märempånä kotia kohti. Kotona suihkuun mennessä vähän nauratti kun alusvaatteista tippui mustikan varpuja..

N41

16

6142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa nainen. Tästä tykkään. Olen kokenut sen itsekkiin. M38 pikaisesti vain. 😉

    • Anonyymi

      Käyn myös yksin sienessä iltaisin, varmaan itsekkin olisin antautunut samassa tilanteessa. T. Rva 44v

      • Anonyymi

        Missäpäin Rva 44 sienestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin Rva 44 sienestää

        Käyn Ryttylässä sekä Lopen maastoissa. Rva 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn Ryttylässä sekä Lopen maastoissa. Rva 44v

        Itse vaikutan espoossa


    • Anonyymi

      Tulisitpa muakin vastaan niin pääsisi imee rintoja jasi ja piluu sitten kyrpä sisään.🤤

      • Anonyymi

        Ois aika ihana jos siisti mies yllättäis😍Rva 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois aika ihana jos siisti mies yllättäis😍Rva 44v

        Panettaisitko oikeesti mättäällä ilta hämäräs. M 56v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panettaisitko oikeesti mättäällä ilta hämäräs. M 56v

        Luonnossa en empisi jos mies tulisi juttelee, rauhallinen paikka pettämiselle ja kokea jotain mistä fantasioinut aika usein. Rva 44v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnossa en empisi jos mies tulisi juttelee, rauhallinen paikka pettämiselle ja kokea jotain mistä fantasioinut aika usein. Rva 44v

        Aika moni varattu miettii varmaan samaa. Kyllähän vieras kyrpä tuntuu pillussa hyvältä.


    • Anonyymi

      Satakunnan puolelta voisi myös tällainen sienimies olla kiinnostunut, harvoin täällä vaan yksinäistä rouvaa tapaa metsässä :(
      Mut saa kaveriksi ilmoittautua kik ujosamppa

    • Anonyymi

      Varmaankin sai sienestäjä kunnon herkkutattia sisäänsä.

    • Anonyymi

      Syksyisessä metsässä on todellakin jotain"taikaa", kun se saa naiset niin kiimaiseksi, oisko syksyisen metsän kosteat väkevät tuoksut, siinä jotain alkuvoimaista, joka herättää heidän halut? Naisen halut suorastaan tuntee sellaisena seksuaalisena väreilynä ja se johtaa sen enenpiä kyselyitä alkukantaiseen aktiin, puuta, tai kiveä vasten.
      - Tosin tunsin kerran saman väreilyn kaupan kassajonossa edelläni olevasta täysin tuntemattomasta naisesta ja hän vaistosi, että tunsin hänesta lähtevän kiiman. Hän hämmentyi siitä totaalisesti, keräsi kiireesti ostoksensa ja lähti juoksujalkaa kaupasta.
      - Vähän harmitti, kun en saanut lähempää kontaktia, mutta siittä tunteesta jäi mukava muisto!

      • Anonyymi

        Olen nainen ja minulle käy joskus juuri esim. vastaavissa tilanteissa kuin vaikkapa kaupan kassajonossa, että täysin ventovieras mies herättää kiinnostukseni. On kuin pienet sähköiset sähikäiset kulkisivat ihollani ja nännit reagoi nöpöttämällä muuttuen samalla aristaviksi liivien kupeille. Alan myös kostua ja tulee tunne punastumisesta.
        Jos olen vaikka silloin vaikkapa kaupan kassajonossa, niin toimin juuri samoin, kuin tuo kuvailemasi nainen teki kaupan kassalla. Nopeesti vain ulos ja rauhoittumaan. Rva 40 v.


    • Anonyymi

      Kanttarelleja on nurin kiepsahtaneessa korissasi ja maassa. Nojaat kämmenilläsi iltapäivän lämpimässä auringossa pihkalle, havuille ja öljylle tuoksuvan ison metsäkoneen kuraista rengasta vasten. Ulkoiluhoususi ja stringisi on alhaalla keltaisten haisaappaiden varsilla.
      Kolmas päivä peräkkäin, kun löydät itsesi tältä läheiseltä hakkuutyömaalta. Miehesi hoitaa pienokaista mökillänne, kun tupakalle ja hielle haiseva metsäkonemies nai Sua lujaa takaapäin. Tuhmat kommentit kaupunkilaisrouvan tiukasta posliinipillusta ja hyvästä perseestäsi saa olosi vain entistä kiimaisemmaksi.

    • Anonyymi

      Olisiko janakkalassa halukasta naista sienimetsään?

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe