Miksi paikkakunnalla on hullu näyttelijä ?
Miksi ? Ihmettelen !
Miksi ?????
5
532
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka hän sitten on?
- Anonyymi
No se on taiteilija, joka takavuosina oli kerran tv-ohjelmassa kusevinaan pahvisen suomenlipun päälle.
Hän myös taiteen puuskassaan studiossa heitti laskiaispullan seinään.
Nämä hänen suuret taiteen ilmaisunsa ovat jääneet mieleeni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on taiteilija, joka takavuosina oli kerran tv-ohjelmassa kusevinaan pahvisen suomenlipun päälle.
Hän myös taiteen puuskassaan studiossa heitti laskiaispullan seinään.
Nämä hänen suuret taiteen ilmaisunsa ovat jääneet mieleeni.Sanotaan hänen tehneen läpimurtonsa Putouksessa pilkatessaan ja pannessaan halvalla tätiä, jolla tapana luvata viedä kakku sinne, minne oli menossa kahville. Jehova kirjoittanut käsisiksen ja kukas se taas olikaan ollut mallina hahmolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan hänen tehneen läpimurtonsa Putouksessa pilkatessaan ja pannessaan halvalla tätiä, jolla tapana luvata viedä kakku sinne, minne oli menossa kahville. Jehova kirjoittanut käsisiksen ja kukas se taas olikaan ollut mallina hahmolle.
Mitäs ihmeen pilkkamista siinä on. Minulla oli työaikana käytössä sellainen fraasi. Olin ahkera. Minulla oli jatkuvasti vähän liikaa töitä. Sanoin muille erityistyöntekijöille: olisi mukava juoda yhdessä kahvia. Minulle olisi mahdollista silloin ja silloin."Voin tuoda kakun". En vienyt kakkua, mutta jotakin hyvää kahvin kanssa vein.
Olen vienytkin kakkuja, esim. kun jäin pois MT-kahvilasta. Vein monta kakkua sinne. Osan söivät heti, muut pakastimeen vuosikokousta varten.
Poliiseillekin olen luvannut kakkua. Jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875