Iltalenkin ruoka suorastaan ala-arvoista!

Anonyymi-ap

Työni puolesta olen käynyt satoja kertoja lounaalla ja iltalenkki on ainoa paikka jossa lounas tarjoillaan suurimmaksi osaksi kylmänä. Perunat ovat usein puoliksi raakoja, joskus myös liha on ollut raakaa!

Hampurilaiset taas on kuin Pirkan valmis hampurilaisia mikrossa lämmitettynä, Pirkka vaan hitusen parempaa.

Muutaman kerran olen näistä puutteista maininnut mutta omistaja vain olkia kohautti, ei edes raa'an lihan tilalle tarjonnut kypsää!

34

3459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhden kerran olen käynyt tuolla. Jätin väliin suosiolla, kun näin lounasruokana vähemmän houkuttelevia puolivalmisteita itsetehdyn sijasta. Muitakin lounasravintoloita löytyi paikkakunnalta.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­­y­­m­f­o­­­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ja silti olet useasti siellä käynyt syömässä, melko huono provo oli tämä.

      • Anonyymi

        Kerran antanut lounaalle mahdollisuuden ja kerran burgereille. Se riitti.


      • Anonyymi

        Satoja kertoja olen käynyt lounaalla eri paikoissa, en iltalenkissä


    • Anonyymi

      Minä puolestani en ole tuolla käynyt enkä käy. Minulle riittää kun joku muu on jo käynyt ja todennut tarjoamisten olevan ala-arvoisia. Vaikka olen jossain määrin valmis ottamaan harkittuja riskejä, niin en minä sentään masokisti ole.

    • Anonyymi

      Maailmassa nähdään nälkää monessa maassa. Täällä valitetaan. Ollaan tyytyväisiä siitä että meillä on ruokaa ja puhdasta vettä. Se ei todellakaan ole kaikille itsestäänselvyys. Iltalenkissä on terveystarkastaja käynyt ja todennut paikan kelvolliseksi. Ihan hyvää ruokaa siellä on.
      Syökää nälkään, ei huvin vuoksi.

      • Anonyymi

        Kuka käski vetää lounasruoan tasokeskusteluun nälänhädän ja terveystarkastajan? Puolivalmisteiden liiallista käyttöä saa arvostella.


    • Anonyymi

      Taitaa olla yksi ja sama kirjoittaja taas, ja näemmä sitäkään hän ei ymmärrä mitä kirjoittaa:)
      Ensin on perunoitten kanssa ongelmia useasti, sitten lihan kanssa ja siihen vielä purilaiset.
      Mutta sitten itse vastaa viestiin että kerran käynyt koko paikassa.
      Menisi vaan säästämään niitä kolikoita niihin Pirkan purilaisiin.
      Itse käyn viikoittain kyseisessä paikassa ja hyvää on ollut ruoka, sinne pystyy viedä omatkin asiakkaat lounaalle syömään toisin kun parissa muuta paikkaa.
      Ja grillille iso peukku.

      • Anonyymi

        Ei järki päätä pakota jos luulee että on lounaalle menty syömään pelkkiä perunoita! Eiköhän siellä ole sitä lihaa ollut tarjolla samaan aikaan ;)

        Jos luet kommentin uusiksi niin huomaa et kerran annettu lounaalle ja kerran burgereille mahdollisuus (:


    • Anonyymi

      Jos jossakin paikassa ruoka on muka ala-arvoista, niin ei siellä kauaa ihmiset kävisi. Kyllä ihmiset menevät sitten parempaan paikkaan, näin tämä on aina toiminut ja toimii edelleen. Tämmöiset aloitukset kertoo nyt jostain muusta ns. vihasta paikallista yrittäjää kohtaan. Eikä tässäkään ole todennäköisesti mitä perää jutun takana. Aloittaja voisi pyöritellä lihapullansa tästä lähdin itse.

      • Anonyymi

        Tässä ei ole kyse vihasta yrittäjää kohtaan, en edes kyseistä yrittäjää tunne kun en ole keuruulaisia, siellä vain tulee töitä tehtyä.
        Yrittäjälle olen päin naamaa sanonut mutta kuten varmaan osaat lukea että yrittäjä ei tehnyt muuta kuin olkia kohautti kun kannoin raa'an lihan hänen eteensä.
        Kotona kyllä teen ruokani itse mutta työajalla käyn lounaalla, olenkin käynyt OnniTonnissa ja MegaCafeessa syömässä, jossa on muuten molemmissa paremmat ruuat kuin iltalenkissä, suosittelen muitakin menemään kyseisiin paikkoihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse vihasta yrittäjää kohtaan, en edes kyseistä yrittäjää tunne kun en ole keuruulaisia, siellä vain tulee töitä tehtyä.
        Yrittäjälle olen päin naamaa sanonut mutta kuten varmaan osaat lukea että yrittäjä ei tehnyt muuta kuin olkia kohautti kun kannoin raa'an lihan hänen eteensä.
        Kotona kyllä teen ruokani itse mutta työajalla käyn lounaalla, olenkin käynyt OnniTonnissa ja MegaCafeessa syömässä, jossa on muuten molemmissa paremmat ruuat kuin iltalenkissä, suosittelen muitakin menemään kyseisiin paikkoihin!

        Jos se oli nautaa niin medium - tai raw on parempaa kuin well dan. Tietysti makuasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse vihasta yrittäjää kohtaan, en edes kyseistä yrittäjää tunne kun en ole keuruulaisia, siellä vain tulee töitä tehtyä.
        Yrittäjälle olen päin naamaa sanonut mutta kuten varmaan osaat lukea että yrittäjä ei tehnyt muuta kuin olkia kohautti kun kannoin raa'an lihan hänen eteensä.
        Kotona kyllä teen ruokani itse mutta työajalla käyn lounaalla, olenkin käynyt OnniTonnissa ja MegaCafeessa syömässä, jossa on muuten molemmissa paremmat ruuat kuin iltalenkissä, suosittelen muitakin menemään kyseisiin paikkoihin!

        Suosittelen myös Konditoria-kahvila Satumaan ja Barbaarin lounasruokaa, jos et ole vielä käynyt.

        Keuruulaiset vetävät herneen nenään, jos lounasravintolakokemusta enemmän omaava henkilö tai ravintola-alan ammattilainen antaa rakentavaa palautetta.

        Yksi huonoimmista muurinpohjaletuista tuli syötyä Keuruun torilla kesällä. Joku mieshenkilö paistoi muurinpohjalettuja torikojussa. Kumimaisia ja mauttomia lettuja vetisimmän "mansikkahillon" kera. Enpä usko, että saksalaiset turistitkaan niistä pitivät. Sen sijaan olisi kannattanut mennä kahville Marttamökkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen myös Konditoria-kahvila Satumaan ja Barbaarin lounasruokaa, jos et ole vielä käynyt.

        Keuruulaiset vetävät herneen nenään, jos lounasravintolakokemusta enemmän omaava henkilö tai ravintola-alan ammattilainen antaa rakentavaa palautetta.

        Yksi huonoimmista muurinpohjaletuista tuli syötyä Keuruun torilla kesällä. Joku mieshenkilö paistoi muurinpohjalettuja torikojussa. Kumimaisia ja mauttomia lettuja vetisimmän "mansikkahillon" kera. Enpä usko, että saksalaiset turistitkaan niistä pitivät. Sen sijaan olisi kannattanut mennä kahville Marttamökkiin.

        Kiitos! Täytyy käydä testaamassa heti tänään toi satumaa.

        Niin näyttäisi menevän muutamalla herneet nenään palautteesta.

        Oikein kysyttävä että minne palautteen voin jättää kun ei mitään someja käytä eikä kyseinen paikka suostu palautetta ottamaan vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse vihasta yrittäjää kohtaan, en edes kyseistä yrittäjää tunne kun en ole keuruulaisia, siellä vain tulee töitä tehtyä.
        Yrittäjälle olen päin naamaa sanonut mutta kuten varmaan osaat lukea että yrittäjä ei tehnyt muuta kuin olkia kohautti kun kannoin raa'an lihan hänen eteensä.
        Kotona kyllä teen ruokani itse mutta työajalla käyn lounaalla, olenkin käynyt OnniTonnissa ja MegaCafeessa syömässä, jossa on muuten molemmissa paremmat ruuat kuin iltalenkissä, suosittelen muitakin menemään kyseisiin paikkoihin!

        Hyvä, että olet löytänyt itsellesi sopivan paikan. Toiset saavat käydä syömässä ihan itse valitsemassaan paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Täytyy käydä testaamassa heti tänään toi satumaa.

        Niin näyttäisi menevän muutamalla herneet nenään palautteesta.

        Oikein kysyttävä että minne palautteen voin jättää kun ei mitään someja käytä eikä kyseinen paikka suostu palautetta ottamaan vastaan?

        Facebook tiktok nettisivut järki päähän.


    • Anonyymi

      Aloittajan kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Aina on ollut kunnon ruokaa kun olen käynyt lounaalla. Tämä on joko kilpailijan trolli tai kateellisen einesruoan popsijan purkaus.

      • Anonyymi

        Einesruokia ei tule syötyä, mutta kyllä se vaan niin on että jos mainostetaan itse tehtynä kotiruokana niin silloin ei pitäis tarjolla olla eineksiä, vai mitä olet itse mieltä onko einekset itse tehtyä kotiruokaa?


    • Anonyymi

      Hyvä lounas on ollut aina kun olen itse käynyt, varsinkin grillistä kanahamppari oma suosikki.
      Ei taida olla tekstin aloittaja edes käynyt kyseisessä paikassa. Liekö joku lähi kilpailijan satuja taas.

    • Anonyymi

      Pari kertää käynyt grillillä, perus snagarisapuskaa, ei mitään ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Mutta kun aloittaja kaipaisi Keuruulle viiden tähden ravintolaa.


    • Anonyymi

      2kertaa ollaan käyty !?ensimmäisen ja viimeisen kerran!

      • Anonyymi

        Minä kävin kolme kertaa: ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran.


    • Anonyymi

      Miksi ulista täällä? Yksi ohje, KYS

      • Anonyymi

        Oikein ohjeita täällä jakelee, vaikka keskustelussa käsiteltiin lounasruokaa. Joten äänessä on tyypillinen, hyvin alhaisen sivistystason omaava, mahdollisesti koulunsa kesken jättänyt, kovan lapsuuden kokenut keuruulaisjuntti. KeuPan pelit, autoilu ja kupin otto viikonloppuisin on sille henki ja elämä, muuta kulttuuria se ei tunne. Ja parempaan argumentaatioon se ei koskaan kykene.


    • Anonyymi

      Keuruu pitäis nukettaa

    • Anonyymi

      Aika noloa tuollainen menettely🤔😟

    • Anonyymi

      Menkääpä kaupan kautta ja tehkää itse ruokaa.

    • Anonyymi

      Paikkahan on kun suoraan tankki täyteen sarjasta sisustusta myöten.

      • Anonyymi

        Tämä osui ja upposi. Ai että oli osuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä osui ja upposi. Ai että oli osuva.

        On nostalginen huoltoasema ja oli hyvän mielen sarja se tankki täyteen


    • Anonyymi

      Luuletko että jotain kiinnostaa sun ininä? Luoja mitä saastaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe