Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Britneyn hiukset

britney is the best

Vuosien varrella Britney on aika useasti vaihtanu hiustyyliään. Mutta minkälaiset hiukset hänelle sopii parhaiten? oma mielipiteeni on, että ruskeat ja puolipitkät...semmoset ku sillä oli baby one more time- levyn aikoihin.

10

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeviPeikko

      Pitkät vaaleat hiukset sille sopii!

      • haisrspray

        mun mielestä sille sopii, tai ainakin sen uuteen lookiin sopii ne nykysiet, pitkät ja tummat jossa on vaaleita raitoja.


    • ...............

      Musta Britney on tosi hyvän näkönen tummissa hiuksissa. Se tekee siitä jotenkin aikuismaisemman.

      Sehän on luonnostaankin brunette.

      • taitaitai

        pitkät blondit..

        stronger videossa oli ihanat hiukset. Mä rakastan myös hiuksia mitä sil oli dont let me be the last know videossa.

        Mutta parhaat on sellaset mitkä oli everytimessä :).


      • Taikatrevori
        taitaitai kirjoitti:

        pitkät blondit..

        stronger videossa oli ihanat hiukset. Mä rakastan myös hiuksia mitä sil oli dont let me be the last know videossa.

        Mutta parhaat on sellaset mitkä oli everytimessä :).

        Britnille sopis niiQ silleen kalju aika hyvin. Ja voi perC ei mitään blondei hiuksii se on niiQ out. Voi vittu....


    • lölö

      Mun mielestä Britneylle sopii parhaiten tumman ruskeet,pitkät hiukset joissa on vaaleita raitoja.

    • tuhkimo^

      eikö toi ole ihan sama!
      selvää on kuitenkin että olivatpa britneyn "parhaat hiukset" sitten minkälaiset tahansa niin naisen kauneus niin hiuksissa kuin kasvoissakin on mennyttä

      • mll

        Miten niin menyttä? Britney on kaunis nyt ja aina!


    • hiukset

      Britneylle sopii pitkät blondit hiukset sellaset mitkä on circus levyn kannessa.

      • baldbeauty

        kalju oli paras.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe