Vice City Läpi

Ihmettelijä

Minkä takia kartalla ei näy tehtäviä vaikka on suunnillen 55% läpi. Ja kaikki talot mistä saa tehtäviä on menty läpi eikä loppu tekstejä ole näkynyt.

9

1113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyyy koodei

otsikko

• Ihmettelijä

Olen käyttäny.

• käytää
        Ihmettelijä kirjoitti:

Olen käyttäny.

niin jos käyttää koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu enää tehtävii

• oot
        Ihmettelijä kirjoitti:

Olen käyttäny.

niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei

• asdflkasjfklajskasjklasgklj...
        oot kirjoitti:

niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei

Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.

Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618

• asdflkasjfklajskasjklasgklj... kirjoitti:

Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.

Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618

koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta

• sghosidgoisdjgoisdjgoij
        scuubi kirjoitti:

koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta

No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?

Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.

Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"

Että lol.

• mää vaan
        sghosidgoisdjgoisdjgoij kirjoitti:

No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?

Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.

Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"

Että lol.

... ainakaan PC-versiossa. Itekin pelasin ensin ilman koodeja ja sitten koodeilla... ei mitään eroa!

• mää vaan

epäilemättä sulta jotain puuttuu, kun vaan 55% on (daah...)

ootko siis pelannu pelin loppuun, siihen kohtaan missä tulee lopputekstit?
      kaikki sivutehtävät? PCJ Playground, Cone Crazy, RCA-kisat?

oletko tehny kaikkien jengien tehtävät? Kuubalaiset, Haitilaiset, moottoripyöräjengi, Love Fist?

Onko sulla varmasti kaikki tehtävärakennukset ostettu?

Pole Position -strippiklubi
      Malibu
      Printworks
      Kaufman Cabs
      Sunshine Autos
      Cherry Popper Ice Cream
      Filmistudio
      Boatyard?

noista täytyy kai tehdä tehtävät ainakin 7:stä ennen kuin pääsee loppuun, ja Printworks on pakko olla ostettu.
      Strippiklubilla tehtävä on mennä sinne stripparihuoneeseen ja kuluttaa 600 dollaria. Istut vaan sinne ja meet vaikka tekemään voileivän. Se kestää noin 5 minsaa...
      Cherry Popperissa sun pitää mennä myymään "jätskiä" ainakin 50 kpl. Ite teen yleensä 60. Sillon ainakin pääsee läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe