Minkä takia kartalla ei näy tehtäviä vaikka on suunnillen 55% läpi. Ja kaikki talot mistä saa tehtäviä on menty läpi eikä loppu tekstejä ole näkynyt.
Vice City Läpi
9
1131
Vastaukset
- käyttänyyy koodei
otsikko
- Ihmettelijä
Olen käyttäny.
- käytää
Ihmettelijä kirjoitti:
Olen käyttäny.
niin jos käyttää koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu enää tehtävii
- oot
Ihmettelijä kirjoitti:
Olen käyttäny.
niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei
- asdflkasjfklajskasjklasgklj...
oot kirjoitti:
niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei
Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.
Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618 asdflkasjfklajskasjklasgklj... kirjoitti:
Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.
Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta
- sghosidgoisdjgoisdjgoij
scuubi kirjoitti:
koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta
No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?
Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.
Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"
Että lol. - mää vaan
sghosidgoisdjgoisdjgoij kirjoitti:
No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?
Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.
Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"
Että lol.... ainakaan PC-versiossa. Itekin pelasin ensin ilman koodeja ja sitten koodeilla... ei mitään eroa!
- mää vaan
epäilemättä sulta jotain puuttuu, kun vaan 55% on (daah...)
ootko siis pelannu pelin loppuun, siihen kohtaan missä tulee lopputekstit?
kaikki sivutehtävät? PCJ Playground, Cone Crazy, RCA-kisat?
oletko tehny kaikkien jengien tehtävät? Kuubalaiset, Haitilaiset, moottoripyöräjengi, Love Fist?
Onko sulla varmasti kaikki tehtävärakennukset ostettu?
Pole Position -strippiklubi
Malibu
Printworks
Kaufman Cabs
Sunshine Autos
Cherry Popper Ice Cream
Filmistudio
Boatyard?
noista täytyy kai tehdä tehtävät ainakin 7:stä ennen kuin pääsee loppuun, ja Printworks on pakko olla ostettu.
Strippiklubilla tehtävä on mennä sinne stripparihuoneeseen ja kuluttaa 600 dollaria. Istut vaan sinne ja meet vaikka tekemään voileivän. Se kestää noin 5 minsaa...
Cherry Popperissa sun pitää mennä myymään "jätskiä" ainakin 50 kpl. Ite teen yleensä 60. Sillon ainakin pääsee läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437