Vice City Läpi

Ihmettelijä

Minkä takia kartalla ei näy tehtäviä vaikka on suunnillen 55% läpi. Ja kaikki talot mistä saa tehtäviä on menty läpi eikä loppu tekstejä ole näkynyt.

9

1131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyyy koodei

      otsikko

      • Ihmettelijä

        Olen käyttäny.


      • käytää
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Olen käyttäny.

        niin jos käyttää koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu enää tehtävii


      • oot
        Ihmettelijä kirjoitti:

        Olen käyttäny.

        niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei


      • asdflkasjfklajskasjklasgklj...
        oot kirjoitti:

        niin jos oot käytäny koodei niin ei pääse 100prosenttisesti läpi ja ei tuu tehtävii alota alust ja älä käytä koodei

        Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.


        Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618


      • asdflkasjfklajskasjklasgklj... kirjoitti:

        Kyllä koodeja käyttämällä saa 100%. Tyhmät pennut uskoo edelleen tuohon samaan paskaan.


        Ja tee kaikki sivutehtävät sun muut. Lue tuo: http://peliplaneetta.net/keskustelut/aihe?fid=30&tid=44618

        koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta


      • sghosidgoisdjgoisdjgoij
        scuubi kirjoitti:

        koodeja käyttämällä peliä EI saa 100% läpi sama koska san andreasta

        No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?

        Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.

        Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"

        Että lol.


      • mää vaan
        sghosidgoisdjgoisdjgoij kirjoitti:

        No kerrohan mulle sitten, nero, että miksi olen päässyt pelin läpi (100%) käyttämällä koodeja ?

        Olen toki pelannut pelin ilman koodeja, mutta sen jälkeen teki mieli käyttää kaikkia koodeja sun muuta, tosin käytin traineria, enkä kirjoittanut koodeja suoraan, mutta sama asia.

        Kovasti ihmettelen mistä moinen "jos käytät koodeja niin et saa 100%"

        Että lol.

        ... ainakaan PC-versiossa. Itekin pelasin ensin ilman koodeja ja sitten koodeilla... ei mitään eroa!


    • mää vaan

      epäilemättä sulta jotain puuttuu, kun vaan 55% on (daah...)

      ootko siis pelannu pelin loppuun, siihen kohtaan missä tulee lopputekstit?
      kaikki sivutehtävät? PCJ Playground, Cone Crazy, RCA-kisat?

      oletko tehny kaikkien jengien tehtävät? Kuubalaiset, Haitilaiset, moottoripyöräjengi, Love Fist?

      Onko sulla varmasti kaikki tehtävärakennukset ostettu?

      Pole Position -strippiklubi
      Malibu
      Printworks
      Kaufman Cabs
      Sunshine Autos
      Cherry Popper Ice Cream
      Filmistudio
      Boatyard?

      noista täytyy kai tehdä tehtävät ainakin 7:stä ennen kuin pääsee loppuun, ja Printworks on pakko olla ostettu.
      Strippiklubilla tehtävä on mennä sinne stripparihuoneeseen ja kuluttaa 600 dollaria. Istut vaan sinne ja meet vaikka tekemään voileivän. Se kestää noin 5 minsaa...
      Cherry Popperissa sun pitää mennä myymään "jätskiä" ainakin 50 kpl. Ite teen yleensä 60. Sillon ainakin pääsee läpi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe