Kesärakastaja

Anonyymi-ap

Olen itse 32-vuotias nainen ja teen toimistotöitä. Meillä oli kesätöissä reilu 20-vuotias nuorimies Samuli. Ihan mukava ja asiallinen poika jota me vakituiset työntekijät opastettiin työhön liittyvissä asioissa. Kesän aikana huomasin, että meidän välillä oli pientä jännitystä ilmassa. Samuli oli usein kysymässä neuvoa ja huomasin, että itsekin ihan mielelläni häntä autoin. Jos kysyttiin kuka vskiporukasta häntä neuvoisi niin olin monesti vapaaehtoinen. Juttu luisti hyvin ja käytiin me joskus työporukalla perjantaisin terassillakin työviikon päätteeksi. Samuli hakeutui monesti viereeni istumaan ja "vahingossa" kosketteli reittä yms

Yhtenä iltapäivänä oltiin neuvotteluhuoneessa katsomassa seuraavalle aamupäivälle kaikki valmiiksi. Tenttiin koneet ja videotykit yms. Laitoin jotain jatkojohtoa pöydän alle ja kun nousin niin tunsin kuinka hameeni kiinnitysnappi irtosi ja ennen kuin ehdin siihen enempää reagoimaan oli hame osittain tippunut. Seisoin siinä tilantesta vähän säikähtäneenä stringit jalassa pakarat paljaana suoraan Samulin edessä. Puna nousi poskille ja aloin nostaa hametta mutta samalla hetkellä tunsin kädet pakaroillani. Kevyttä hyväilyä ja samalla toinen käsi hakeutui paitani läpi rinnoilleni. Jähmetyin vähän tilanteessa ja samalla tunsin kun kaulaani suudeltiin takaapäin.

Käännyin ympäri ja suutelin Samulia pitkään ja samalla hän jatkoi pakaroideni hyväilyä ja painoi minut neuvotteluhuoneen pöytää vasten selälleen. Avasi kauluspaitani nappeja ja nuoli rintojani samalla kun irrotti rintaliivejä. Minulla oli enää auki oleva valkoinen kauluspaita päällä sekä mustat stringit. Samuli nuoli paljaita rintojani ja hinkkasi itseään häpykumpuani vasten. Olin koko tilanteesta todella kuumana ja seuraavaksi Samuli riisui stringini ja hyväili pilluani sekä antoi suuseksiä. Lopuksi käännyin kontilleen ja sain kunnolla takaapäin. Tunsin kuinka orgasmi lähestyi ja koko vartaloni jäykistyi ja värähteli. Saman aikaisesti Samulikin sai ja kovaa äännellen tuli sisälleni.

Oltiin hetki paikalla ja aloin katsella vaatteita päälleni ja menin vessan kautta vähän siistittymään. Huoneesta lähtiessäni sanoin, että olet kyllä paras kesätyöntekijä joka meillä on ollut 😉

Olemme tämän jälkeen tavanneet muutaman kerran työajan ulkopuolella jossain motellissa tai ihan vaan autossa vähän sivummalla. Kummasti on piristänyt perheellisen naisen seksielämää tällainen kesärakastaja.

A32

0

2927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        79
        1947
      2. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        19
        1733
      3. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        16
        1594
      4. 50+ naiset kyl

        Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
        Ikävä
        20
        1336
      5. Välitän sinusta mies

        Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
        Työpaikkaromanssit
        6
        1252
      6. En voi sille mitään

        Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
        Ikävä
        12
        1244
      7. hieman diabetes...

        Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
        Pattaya
        12
        1226
      8. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        45
        1203
      9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

        siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
        Tunteet
        10
        1202
      10. Annetaanko olla vaan

        Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
        Ikävä
        29
        1181
      Aihe