Kesärakastaja

Anonyymi-ap

Olen itse 32-vuotias nainen ja teen toimistotöitä. Meillä oli kesätöissä reilu 20-vuotias nuorimies Samuli. Ihan mukava ja asiallinen poika jota me vakituiset työntekijät opastettiin työhön liittyvissä asioissa. Kesän aikana huomasin, että meidän välillä oli pientä jännitystä ilmassa. Samuli oli usein kysymässä neuvoa ja huomasin, että itsekin ihan mielelläni häntä autoin. Jos kysyttiin kuka vskiporukasta häntä neuvoisi niin olin monesti vapaaehtoinen. Juttu luisti hyvin ja käytiin me joskus työporukalla perjantaisin terassillakin työviikon päätteeksi. Samuli hakeutui monesti viereeni istumaan ja "vahingossa" kosketteli reittä yms

Yhtenä iltapäivänä oltiin neuvotteluhuoneessa katsomassa seuraavalle aamupäivälle kaikki valmiiksi. Tenttiin koneet ja videotykit yms. Laitoin jotain jatkojohtoa pöydän alle ja kun nousin niin tunsin kuinka hameeni kiinnitysnappi irtosi ja ennen kuin ehdin siihen enempää reagoimaan oli hame osittain tippunut. Seisoin siinä tilantesta vähän säikähtäneenä stringit jalassa pakarat paljaana suoraan Samulin edessä. Puna nousi poskille ja aloin nostaa hametta mutta samalla hetkellä tunsin kädet pakaroillani. Kevyttä hyväilyä ja samalla toinen käsi hakeutui paitani läpi rinnoilleni. Jähmetyin vähän tilanteessa ja samalla tunsin kun kaulaani suudeltiin takaapäin.

Käännyin ympäri ja suutelin Samulia pitkään ja samalla hän jatkoi pakaroideni hyväilyä ja painoi minut neuvotteluhuoneen pöytää vasten selälleen. Avasi kauluspaitani nappeja ja nuoli rintojani samalla kun irrotti rintaliivejä. Minulla oli enää auki oleva valkoinen kauluspaita päällä sekä mustat stringit. Samuli nuoli paljaita rintojani ja hinkkasi itseään häpykumpuani vasten. Olin koko tilanteesta todella kuumana ja seuraavaksi Samuli riisui stringini ja hyväili pilluani sekä antoi suuseksiä. Lopuksi käännyin kontilleen ja sain kunnolla takaapäin. Tunsin kuinka orgasmi lähestyi ja koko vartaloni jäykistyi ja värähteli. Saman aikaisesti Samulikin sai ja kovaa äännellen tuli sisälleni.

Oltiin hetki paikalla ja aloin katsella vaatteita päälleni ja menin vessan kautta vähän siistittymään. Huoneesta lähtiessäni sanoin, että olet kyllä paras kesätyöntekijä joka meillä on ollut 😉

Olemme tämän jälkeen tavanneet muutaman kerran työajan ulkopuolella jossain motellissa tai ihan vaan autossa vähän sivummalla. Kummasti on piristänyt perheellisen naisen seksielämää tällainen kesärakastaja.

A32

2

4692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruokatunnilla otan Sut lomalla olevan työkaverimme työpöydällä. Rintasi hiertyy pöydän lakattua pintaa vasten, kun nain Sua takaapäin. Puret huultasi, nautit, koitat olla vaikertamatta. Selkäsi tuntuu hiestä nihkeältä kämmentäni vasten avonaisen kauluspaitasi alla.
      Saat upeasti, ja tunnet jo hetkessä miten orgasmitempoilusi on Mullekin liikaa. Olet taas aivan täynnä kovaa spermaista kyrpää. Tuttua, muttei oman miehesi.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­­y­m­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe