Tällä palstalla on aika pimeitä tyyppejä - siis oikeesti PIMEITÄ. Tai ainakin yksi-oli. Ja meni muka "ulkomaille"!
Älkää hyvät ihmiset uskoko kaikkea - täällähän voi esiintyä vaikka minkälaisena persoonana: onko mies - onko nainen? Kuka sen tietää, kuka tarkistaa?
Varokaa - jos vähänkään tuntuu oudolta jutut! Maron - ole skarppina! Olet liian herkkäuskoinen...
Miksi uskotte?
70
3277
Vastaukset
- Monissa liemissä keitetyt
Toki pärjäävät, vaikka ne pistää niin paljon omintaan peliin.
Sama Rahikaisella. Vaikka en netissä pärjää, elämä on enimmäkseen tuolla ulkona.
Turpiin tulee välillä arjessa että tukka lähtee, mutta sellaista elämä on.
Nettiviidakko on osaajien laji. Jos on älyllisesti falski, voi esiintyä jopa
eri sukupuolena, erialojen asiantuntijoina jne.
Kuitenkin uskon, että kyllä se paska lumen alta löytyy!
Nimimerkin takaa lyöminen saattaa tuottaa kiksejä, mutta toimia myös
kasvamismetodina; tulee katuneeksi puskasta hutkimistaan ja lyö ehkä harkitummin
vast'edes.
On luultavaa, ettei tosipimeitä tyyppejä muuta mikään.
Siksi pitää tarkalla seulalla katsoa ketä uskoa.
Kun täällä liikkuu ihmisiä ilman omaksitunnoksi nimitettyä ominaisuutta, joutuu
hyväuskoisuuttaan ainakin harmittelemaan.
Kun joskus kirjoittajan tyhmyys/naiivius pompsahtaa niin silmille, että
kipinät lentävät, "pakkohan" siinä on katsastaa sarkasmijemmaansa, löytyiskö
tähän jotain roimasti ylilyövää vastinetta.
juumassinen- Kirjoittava "nainen...
Totta joka sanasi: yhdyn täysin mielipiteisiisi.
Mukava myös lukea jouhevaa kerrontaa. Hyvä!
Pelätkää pimeitä pimpoja! Antakaa vastusta ja nujertakaa! Eri asia kokonaan tahattomasti pimpot; heitä pitää kannustaa ja ymmärtää!
Esim. "maron" uskoi täysillä erästä keskustelijaa ja että kuinka tämä muka meni "ulkomaille" jne. Voisin paljastaa -mutta en uskalla tehdä sitä! Joka tapauksessa meni halpaan! - Kakku
Kirjoittava "nainen... kirjoitti:
Pelätkää pimeitä pimpoja! Antakaa vastusta ja nujertakaa! Eri asia kokonaan tahattomasti pimpot; heitä pitää kannustaa ja ymmärtää!
Esim. "maron" uskoi täysillä erästä keskustelijaa ja että kuinka tämä muka meni "ulkomaille" jne. Voisin paljastaa -mutta en uskalla tehdä sitä! Joka tapauksessa meni halpaan!meni "ulkomaille"?
Nimim. Ihan pihalla - aikaisempia aloituksia
Kakku kirjoitti:
meni "ulkomaille"?
Nimim. Ihan pihallaniin ehkä ymmärrät ketä hän tarkoittaa,oman käsitykseni mukaan tämä henkilö "Vesihyvästit"-aiheessaan kertoi tekevänsä paljon töitä nyt ennenkuin työt häneltä lopullisesti loppuvat eikä ole puhunut mitään ulkomaille menosta
- Hän uskoi
Kakku kirjoitti:
meni "ulkomaille"?
Nimim. Ihan pihallatäysin tätä "vesihyväisten" jättäjää! Noin sinisilmäinen ei saisi olla!
Ollaan rehellisiä kaikki - ja rupatellaan! - maron
Kirjoittava "nainen... kirjoitti:
Esim. "maron" uskoi täysillä erästä keskustelijaa ja että kuinka tämä muka meni "ulkomaille" jne. Voisin paljastaa -mutta en uskalla tehdä sitä! Joka tapauksessa meni halpaan!minulle on ihmisenä ihan yksi lysti mitä nämä nikit oikeasti tekevät. Jos vaikka joku puska-jussi ensin haukkuu minut ja sen jälkeen kirjoittelee ihan mukavia, niin hänen kanssaan kyllä voin kirjoitella mitä vain.
Ei minun elämäni netissä ole eikä näillä palstoilla. Oikeastaan en edes ajattele asiaa niin.
Minua voi huijata niin paljon kuin kukin haluaa, ei se minua yhtään häiritse:))Tämä on kuin peliä - hyvät ihmiset, en minä tietokonepeliäkään tosissani ota:))
Mutta sitten oikeassa elämästä, olenkin jo hankalampi tapaus sumutettavaksi.
Ja jos kyse on plungerista, niin eihän tuo mitään minulle merkitse menikö ulkomaille vai vaihtoiko nikkiään:))
Minä ainakin olen IHMINEN nimimerkin takana, ja tämä palsta on minulle huvia - en koskaan lue vanhoja kirjoituksia, en haluakaan tietää nikkien entisistä vaiheista. Minulle on ihan samantekevää jos joku minua pilkkanaan pitää - täytyyhän niilläkin poloisilla olla jotakin mielihyvän aihetta:)))
Hyvin harvoin oikein tosissani suutun - kyllästyn kylläkin aika usein, mutta täällä on myös hienoja kirjoittajia ja ihan mukavia nikkeja, niin virtuaalisesti kuin varmaan ihan reaalielämässäkin:) Heille kaikkea hyvää ja kiva kun jaksatte kirjoitella :))) - maron
Hän uskoi kirjoitti:
täysin tätä "vesihyväisten" jättäjää! Noin sinisilmäinen ei saisi olla!
Ollaan rehellisiä kaikki - ja rupatellaan!tähän kysymykseen, että jos luet kirjoitukseni, niin ehkäpä ymmärrät minun "pelini" täällä.
- Jermu
Kuulostaa hieman siltä, että yrität syyllistää henkilöä, joka on uskonut toista täällä. Eihän tuollainen tilanne ole "uskojan" vika. Valehtelija se syyllinen on..Aina.
- Oikeudenmukainen
Olen täysin samaa mieltä, että valehtelija se oikeesti on syyllinen.
Mutta pitää olla skarppina -ei saa hölmöyttään uskoa ihan mitä vaan.
En SYYLLISTÄNYT! Vain varoitin!
Kaikkea hyvää! - maron
Oikeudenmukainen kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä, että valehtelija se oikeesti on syyllinen.
Mutta pitää olla skarppina -ei saa hölmöyttään uskoa ihan mitä vaan.
En SYYLLISTÄNYT! Vain varoitin!
Kaikkea hyvää!on aivan kuin elämän realiteettia sinulle??
Luuletko todella että täällä kaikki ovat rehellisiä? Hullua että juuri minusta taas tehtiin se sinisilmäinen tyyppi - muistaakseni plunger sai paljonkin vastauksia kirjoitukseensa "vesijäähyväiset". Älkää nyt hyvät ihmiset ottako tätä palstaa ja täällä kirjoittelevia nikkejä noin tosissanne:))
Tuolla jo loput vastasinkin - joten luepa se:)) - maron
teen sitten mitä hyvänsä niin aina olen se esimerkki:))
Voi hyvät hyttyset sentään:))
Minulle tämä on hauskaa leikkiä, niin tappelut kuin muukin, en ymmärrä kuka tämän niin tosissaan ottaa, se että välillä häivyn on yksinomaan kyllästymisen syytä.
En koskaan ota niin tosissani kenenkään kirjoituksia että minusta nyt voisi esimerkin sinisilmäisyydestä tehdä - niin ja ruskeat silmät mulla on eikä siniset:))
Tosielämä ja tämä virtuaalielämä on kaksi eri asiaa, sitä on varmaan monen vaikea uskoa.
Jos joku lähtee ja vaihtaa sen jälkeen nikkiä ja tulee takaisin - niin mitä sitten??
Voi - ja jäähyväisiä on niin mukava heittää aina välillä:)))
Pysy sinä Jermu kuitenkin vain Jermuna, mitenkäs viime yön taistot menivät??
Nukuin kerrankin ajoissa enkä tiennyt tästäkään hässäkästä mitään:)))
Pitäskös meidän Jermu olla edes vähäsen ylpeitä, kun meidän nikit ovat kaikkein eniten kirjoittajien mielessä??
Kohta lähden talkoisiin lautoja kantamaan, joten illalla katson taas mitä päivä on mukanaan tuonut:))
Kauniit päivät sinnekin - bunkkeriisi:))
- n52
minusta karkeasti ottaen sama kuin yleensä elon tiellä,meitä on joka lähtöön,mutta se joka esittää jatkuvasti muuta kuin on häviää eniten.
Minulle itselleni on ollut vaikeinta silloin kun olen varuillani väärän henkilön kohdalla.
Sinunkin viestisi on jotenkin ristiriitainen.- Nobody
Olen vasta jokunen viikko sitten "löytänyt" tämän keskustelun. Ihmettelen ja toppuuttelen...täällä ei ihan kaikki ole valoa kestävää. Ja se minua jotenkin pelottaa.
On niin paljon naamioita...
Haluaisin keskustella aikuismaisesti ihan kaikista asioista! - Kakku
Nobody kirjoitti:
Olen vasta jokunen viikko sitten "löytänyt" tämän keskustelun. Ihmettelen ja toppuuttelen...täällä ei ihan kaikki ole valoa kestävää. Ja se minua jotenkin pelottaa.
Haluaisin keskustella aikuismaisesti ihan kaikista asioista!pelkäämistä tässä on, vaikka palstalla olisi umpipimeitä ja valehtelevia tyyppejä? Kyllähän keskustella voi. Jos joku on pössöttäjä, niin sitten on. Ei se koneelta kimppuun hyökkää. :0)))) Eri asia tietenkin on, jos aletaan solmia henk.koht. suhteita ihan livenä.
- n52
Nobody kirjoitti:
Haluaisin keskustella aikuismaisesti ihan kaikista asioista!hassumpaa ole.Minulla on useimmiten hauskaa ja aiheita on joka lajia.Uusia voi jokainen laitella lisää.
Kuten sanoin niin ei minulle se ole kompastus jos joku valehtelee minulle se ei ole minun häpeäni,mutta silloin keljuttaa jos olen tyly tai turhaan arka kun onkin täysin vilpitön josta en jostain syystä ole varma.
Se ettei nyt olla aina niin "aikuisia"ei ole ainakaan naurujutuissa huono asia
Tämä palsta on ihan ok ja minun puolestani ainakin tervetuloa lisää vaan porukkaa.
- Kakku
ketä tarkoitat. Mutta mistä tiedät asian ihan varmaksi? Ja mitä siitä on haittaa, vaikka joku uskookin? Ei halpaan menemisessä täällä kai mitään oikeaa vahinkoa tapahdu?
- Kakun paistaja
Et silleen!
Öitä! - Jermu
Kakun paistaja kirjoitti:
Et silleen!
Öitä!muta nilkkisi vaaaaaan vaihtu kojko ajananak
- Moi Jermu
Jermu kirjoitti:
muta nilkkisi vaaaaaan vaihtu kojko ajananak
Ootko silmät ristissä vai vaan kännissä
- Kermakakku
Jermu kirjoitti:
muta nilkkisi vaaaaaan vaihtu kojko ajananak
Hyvää yötä - Jeesus myötä!
- Kakku
Kakun paistaja kirjoitti:
Et silleen!
Öitä!Just! Nimenomaan näin! Veetuiluahan siitäkin tuli taas! Ihan asialliseen sävyyn yritin asian esittää. Tarkoitin noita kommentteja, joissa puhuttiin että pelottaa kun palstalla on pimeitä tyyppejä. Oikeastihan siinä nyt ei kai ole mitään pelättävää??? Antaa pimeitten pimeillä. Miksi tästäkin kommentista virisi pottuilua? Olenkin sitten kommenttini ansiosta itse pimeilijä. Syökää ...tana päänne, siinä teillä onkin syömistä. ...kele!
- maron
Kakku kirjoitti:
Just! Nimenomaan näin! Veetuiluahan siitäkin tuli taas! Ihan asialliseen sävyyn yritin asian esittää. Tarkoitin noita kommentteja, joissa puhuttiin että pelottaa kun palstalla on pimeitä tyyppejä. Oikeastihan siinä nyt ei kai ole mitään pelättävää??? Antaa pimeitten pimeillä. Miksi tästäkin kommentista virisi pottuilua? Olenkin sitten kommenttini ansiosta itse pimeilijä. Syökää ...tana päänne, siinä teillä onkin syömistä. ...kele!
jopas sinusta löytyy virtaa:))
En voinut nauramatta lukea kommenttiasi - Joten sanon taas HYVÄ KAKKU:))))) - Kakku
maron kirjoitti:
jopas sinusta löytyy virtaa:))
En voinut nauramatta lukea kommenttiasi - Joten sanon taas HYVÄ KAKKU:)))))Se kun oikeen kiatasee tuolla päänupissa, niin siinä onkin itsessään pitelemistä. :0))) Niinkuin jo jossain mainitsinkin, ukko on sanonut, ettei tunne toista ihmistä, joka kiihtyy sekunnissa nollasta sataan. :0))) Kyllähän tuollainen hatuttaa pientä ihmistä. Muuten, asiasta toiseen, aloitin tänään pihahommat. Sanoin isännälle, että jos kupsahdan pihan perälle, niin sittenhän kuolen saappaat jalassa ja lapio kourassa. Käskin kuopata mut lapioni kanssa. :0)))
- maron
Kakku kirjoitti:
Se kun oikeen kiatasee tuolla päänupissa, niin siinä onkin itsessään pitelemistä. :0))) Niinkuin jo jossain mainitsinkin, ukko on sanonut, ettei tunne toista ihmistä, joka kiihtyy sekunnissa nollasta sataan. :0))) Kyllähän tuollainen hatuttaa pientä ihmistä. Muuten, asiasta toiseen, aloitin tänään pihahommat. Sanoin isännälle, että jos kupsahdan pihan perälle, niin sittenhän kuolen saappaat jalassa ja lapio kourassa. Käskin kuopata mut lapioni kanssa. :0)))
tuollaiaia kirjoittele. Suomi 24 ilman kakkua olisi kuin piha ilman aitan polulla astelevaa emäntää:))
Sinä ja lapiosi tulette toimeen vielä vuosikymmeniä:))
Tuulee vaan niin perhanasti ettei tahdo pystyssä pysyä:))
Mulla on takana kamala työpäivä, kädet rakoilla ja selkä tönkkönä, mutta tulipa työt tehtyä - huomisen päivän makaan ja teen ristikoita:))
Mutta joskus on kiva katsoa mihin vielä pystyy, ja kyllä ihmeisiin pysty kun oikein sisulla tekee:))
Niin se huominen päivä on sitten eri asia:))
Jos aurinko paistaa niin makaan pihassa ja jos on kylmä makaan sohvalla - mikäs sen mukavampaa:))
Niin kauan yritetään kun henki pihisee, mutta välillä täytyy huilata, kaadutaan sitten vaikka ne saappaat jalassa:))
Täällähän kaikki tapahtuu aikuisten oikeesti virtuaalimaailmassa. Tottakai uskon kaiken, minkä nään kirjoitettuna.
Uskon sinuakin ja ihastuin - viisauteesi.
Tosin en ymmärrä, mitä väliä sillä on, onko kirjoittaja mies vai nainen. Emmehän me täällä ryhty sellaisiin puuhiin - vai pelkäätkö, että jotkut päättäisivät kiivetä flyygelin päälle yhdessä esiintymään? ;)- Pirre*
:)) olipa mukavasti sanottu..*selkäkeikkanauru*..
- maron
Pirre* kirjoitti:
:)) olipa mukavasti sanottu..*selkäkeikkanauru*..
vastata:))
Hei mikä vika mussa on kun olen aina se esimerkki!!!!!!!!!!
APUVA!!!!!!!!!!!HELP....... - Kakku
maron kirjoitti:
APUVA!!!!!!!!!!!HELP.......toiseksi höynäytetyksi ihan vapaaehtoisesti. Uskoin plungeriin. Olihan sille tapahtunut aika karuja asioita ja oli aika erikoinen persoona, mutten hetkeäkään epäillyt hänen aitouttaan. Mistä sitä kukaan tietää, kuka puhuu totta ja kuka kusettaa. Eikä tarvi tietääkään. Kyllä täällä maailmassa on pilvin pimein erikoisia ihmisiä niin että plungerin kaltainenkin voi ihan hyvin olla olemassa oikeasti. (en lisännyt sanan eteen "aikuisten", koska kyseinen sanonta ÄKKÖETTÄÄ!
Minä, Kakku, olen tyhmä, hyväuskoinen ja höynäytetty. Et ole maron yksin. :0))) - Pirre*
maron kirjoitti:
APUVA!!!!!!!!!!!HELP.......olet pelottava, suorastaan..:))
- maron
Kakku kirjoitti:
toiseksi höynäytetyksi ihan vapaaehtoisesti. Uskoin plungeriin. Olihan sille tapahtunut aika karuja asioita ja oli aika erikoinen persoona, mutten hetkeäkään epäillyt hänen aitouttaan. Mistä sitä kukaan tietää, kuka puhuu totta ja kuka kusettaa. Eikä tarvi tietääkään. Kyllä täällä maailmassa on pilvin pimein erikoisia ihmisiä niin että plungerin kaltainenkin voi ihan hyvin olla olemassa oikeasti. (en lisännyt sanan eteen "aikuisten", koska kyseinen sanonta ÄKKÖETTÄÄ!
Minä, Kakku, olen tyhmä, hyväuskoinen ja höynäytetty. Et ole maron yksin. :0)))mitäs sen väliä vaikka olisimme uskoneetkin plungerin juttuihin.
Ihan mukaviahan tuo kirjoitti, ja tämä on tosiaankin vain nettielämää:))
En minä ainakaan kaunaa hänelle kanna mistään:))
Älä suotta sinäkään, eihän meitä ole höynäytetty sen kummemmin - se olis eri asia jos olisi jokin treffipalsta, mutta täällä on eri asia:))
Useillahan täällä on monta nikkiä, ja sama ihminen voi eri nikillä käyttäytyä aivan eri tavalla.
Mutta niin kauan kun ei sekoa kenenkään yksityiselämään ei asialla ole mitään merkitystä.
Itselläni on tämä yksi ja ainoa nikki täällä , enkä jostain syystä sitä halua koskaan peitellä.
Luin kyllä niitä juttuja kun olin palstalta hetken poissa, kuinka montaa kirjoittajaa luultiin minuksi:)) Mutta tosiasia oli että olen kirjoittanut pelkästään tällä nikillä muuten paitsi Jermun nikittömässä ketjussa ja kaffeen kirjoituskilpailussa, sekä kerran sen yhden provon kaffeelle että sain pallukan:))
Jokaisen jälkeen pajastin tekoni:))
Mutta jos joku haluaa nikkiään vaihdella niin hän joutuu yleensä aina seuraukset myös kärsimään.
plungerista en tiedä - onko hän täällä jollain muulla nikillä vai ei, mutta mitäs se minua oikeastaan haittaa, sehän on jokaisen oma asia miten kirjoittaa:))
Ei me olla tyhmiä eikä höynäytettäviä - me ollaan rehellisiä:))) Ollaan ylpeitä siitä:)) - maron
Pirre* kirjoitti:
olet pelottava, suorastaan..:))
Olenko ihan NOIN kamala ja pelottava????????????
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - Kakku
maron kirjoitti:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Ihan hirveä! Niskavillani nousevat joka kerta pystyyn kun luen kirjoituksiasi. Silmäni ovat sisäkkäisinä rinkuloina kuin Aku Ankalla silloin kun sekoaa päästään. Tukkakin sojottaa taivasta kohti. Pelottaakin niin, että vähän väliä on pesukone kalsareita väärällään. Kaiken kukkuraksi näen hirveitä painajaisia kaiket yöt niin että kylven hiessä. Pumppuvaivani johtuvat takuulla sinusta ja terapiassa joudun käymään lopun ikääni. Että sellainen sinä olet! :0)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Väliä
esiinnymmekö omana itsenämme- vaiko janain mielikuvitushahmona!
Ainakin minulle on väliä! Tämä on aikuisten ihmisten (ainakin pitäisi olla) keskustelufoorumi. On ällöttävää, jos täällä jotkut pellet ottavat jonkun itse kehittelemänsä henkilön roolin ja alkavat puhumaan ja kertomaan täyttä bullshittiä!
Minua ainakin ihmetyttää - hei me ollaan kuitenkin AIKUISIA - IHAN OIKEESTI!!!??? - aikaisemmin
maron kirjoitti:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))että tämä palstalla olo on sinulle vain pikkujuttu ja että muu elämäsi on toisaalla!
Olet ristiriitainen.
Olet kenties aktiivisin ja useimmin kirjoittava kaikista nikeistä. Aamusta iltaan ja yöhön.
Minusta tuntuu, että tämä palsta on sinulle "pakkomielle".
Älä suutu!!!
Ei minulla ole mitään sinua vastaan -ilmeisesti nimimerkkisi takana on ihan kiva ihminen. Mutta...et ole johdonmukainen.
Ihan van tiedoksi, kaikessa ystävyydessä. - kekannu
aikaisemmin kirjoitti:
että tämä palstalla olo on sinulle vain pikkujuttu ja että muu elämäsi on toisaalla!
Olet ristiriitainen.
Olet kenties aktiivisin ja useimmin kirjoittava kaikista nikeistä. Aamusta iltaan ja yöhön.
Älä suutu!!!
Ei minulla ole mitään sinua vastaan -ilmeisesti nimimerkkisi takana on ihan kiva ihminen. Mutta...et ole johdonmukainen.
Ihan van tiedoksi, kaikessa ystävyydessä.Voiko joku elää noin yksitoikkoista elämää,että pitää jossain tuoda itsensä esille noin voimallisesti?Usein vielä että ei ole kenenkään kommentti kerennyt väliin, kun jo uutta tekstiä pukkaa.Eikä useinkaan asiat vaihdu,sama pyörii koko ajan,viikosta toiseen.Useita aloituksia,mutta sama virsi toistuu.
Todella, eipä taida olla elämässä kovin suuria virikkeitä kun aamusta iltaan jaksaa roikkua täällä palstoilla.Onhan tämä halpaa huvia ja voi peräti olla korvike ihmissuhteille,mutta kun kuitenkin jotain on varmaan elämä vailla.Kirjoittele vaan omaksi iloksesi,tulee kyllä lueskeltua ja siitäpä olen nämä asiat huomannut.Hyvää ja anteliasta kesän jatkoa kuitenkin. - maron
aikaisemmin kirjoitti:
että tämä palstalla olo on sinulle vain pikkujuttu ja että muu elämäsi on toisaalla!
Olet ristiriitainen.
Älä suutu!!!
Ihan van tiedoksi, kaikessa ystävyydessä.siitä koska olen koneella:))Kun tulen koneelle kirjoitan monta viestiä peräkkäin, sen jälkeen yleensä häviän muutamaksi tunniksi muualle, ja kun tulen takaisin kirjoitan taas muutaman viestin - niin yksinkertaista se on , älä nyt vain kuvittele että täällä koko päivää istun koneeseen tuijottaen - tai siis voihan sen noinkin sanoa, koska työni on tällä koneella.
Mutta palstalla olen satunnaisesti, mutta kaipa se sitten tuntuu siltä niinkuin aina täällä olisin.
Nyt on valitettavasti lähdettäävä muualle siis kello 20.06 maron poistuu koneelta -Ilmotan sitten kun tulen takaisin, että saat selvän aikataulustani.
On helpompi nääs seurata menojani kun ne sinulle ilmoitan:)) - että olet
maron kirjoitti:
siitä koska olen koneella:))Kun tulen koneelle kirjoitan monta viestiä peräkkäin, sen jälkeen yleensä häviän muutamaksi tunniksi muualle, ja kun tulen takaisin kirjoitan taas muutaman viestin - niin yksinkertaista se on , älä nyt vain kuvittele että täällä koko päivää istun koneeseen tuijottaen - tai siis voihan sen noinkin sanoa, koska työni on tällä koneella.
Mutta palstalla olen satunnaisesti, mutta kaipa se sitten tuntuu siltä niinkuin aina täällä olisin.
Nyt on valitettavasti lähdettäävä muualle siis kello 20.06 maron poistuu koneelta -Ilmotan sitten kun tulen takaisin, että saat selvän aikataulustani.
On helpompi nääs seurata menojani kun ne sinulle ilmoitan:))aika pöhkö!
Eihän tuollaista kukaan usko: että "kirjoitat varastoon" monia kirjoituksia - eli kirjoitat vastauksia kysymyksiin ja aiheisiin, joita ei vielä ole tullutkaan! Hei! Herätys!
Ole nyt ihan oikeesti itsellesi rehellinen - meille muille ei ole niin väliä...
Ethän voi mitenkään ottaa kantaa asioihin, joita ei vielä ole tullutkaan keskusteluun!
On toki ihan oma asiasi, oletko nikkifriikki - mutta höllää toki vähän! Väliä kirjoitti:
esiinnymmekö omana itsenämme- vaiko janain mielikuvitushahmona!
Ainakin minulle on väliä! Tämä on aikuisten ihmisten (ainakin pitäisi olla) keskustelufoorumi. On ällöttävää, jos täällä jotkut pellet ottavat jonkun itse kehittelemänsä henkilön roolin ja alkavat puhumaan ja kertomaan täyttä bullshittiä!
Minua ainakin ihmetyttää - hei me ollaan kuitenkin AIKUISIA - IHAN OIKEESTI!!!???kuin kuka kirjoittaa, on mielestäni se mitä hän kirjoittaa. Ovatko asiat tosia hänen elämässään vai kertooko hän nimimerkkinsä turvin naapurinsa kokemuksista, on minulle täysin yhdentekevää.
Jos joku haluaa elää täällä virtuaaliroolissa vaikka vastakkaisen sukupuolen edustajana, minun puolestani hän saa niin tehdä. Suuri osa nimimerkeistä ei ainakaan minulle kerro onko kyseessä nainen tai mies. Harvoin pysähdyn sitä pohtimaan, vaikka joidenkin mielipiteiden yhteydessä voisi olla kiva tietää.
Itse haluan mieluummin uskoa ja tulla nenästä vedetyksi, kuin alkaa kyynisesti epäillä kaikkea kuulemaani. Olen mielelläni hyväuskoinen, vaikken tosielämässä annakaan ihmisten oikeasti käyttää sitä hyväkseen.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja iloitaan stimuloivista viesteistä. ;)
Joillekin saattaa tuottaa tyydytystä, kun pystyvät osoittamaan jonkun viestin olevan täyttä häränkakkaa. Sallitaan sekin ilo. ;)
Sitäpaitsi ainakin minä rakastan myös satuja. Miksei niitä saisi kertoa täälläkin?- Mielikki
optimisti-orvokki kirjoitti:
kuin kuka kirjoittaa, on mielestäni se mitä hän kirjoittaa. Ovatko asiat tosia hänen elämässään vai kertooko hän nimimerkkinsä turvin naapurinsa kokemuksista, on minulle täysin yhdentekevää.
Jos joku haluaa elää täällä virtuaaliroolissa vaikka vastakkaisen sukupuolen edustajana, minun puolestani hän saa niin tehdä. Suuri osa nimimerkeistä ei ainakaan minulle kerro onko kyseessä nainen tai mies. Harvoin pysähdyn sitä pohtimaan, vaikka joidenkin mielipiteiden yhteydessä voisi olla kiva tietää.
Itse haluan mieluummin uskoa ja tulla nenästä vedetyksi, kuin alkaa kyynisesti epäillä kaikkea kuulemaani. Olen mielelläni hyväuskoinen, vaikken tosielämässä annakaan ihmisten oikeasti käyttää sitä hyväkseen.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja iloitaan stimuloivista viesteistä. ;)
Joillekin saattaa tuottaa tyydytystä, kun pystyvät osoittamaan jonkun viestin olevan täyttä häränkakkaa. Sallitaan sekin ilo. ;)
Sitäpaitsi ainakin minä rakastan myös satuja. Miksei niitä saisi kertoa täälläkin?Toistan: olen täysin eri mieltä.
Piste. Mielikki kirjoitti:
Toistan: olen täysin eri mieltä.
Piste.Saat mielellään olla eri mieltä.
Eihän ole ollenkaan kiva jutella, jos ihan kaikki ovat samaa mieltä. Uusia ajatuksia saa vain heiltä, joilla on erilainen näkemys.
Kiitos heille, jotka haluavat jakaa niitä kanssamme. ;) (puolipiste ja sulkumerkki) ;)- onnistuu
että olet kirjoitti:
aika pöhkö!
Eihän tuollaista kukaan usko: että "kirjoitat varastoon" monia kirjoituksia - eli kirjoitat vastauksia kysymyksiin ja aiheisiin, joita ei vielä ole tullutkaan! Hei! Herätys!
Ethän voi mitenkään ottaa kantaa asioihin, joita ei vielä ole tullutkaan keskusteluun!
On toki ihan oma asiasi, oletko nikkifriikki - mutta höllää toki vähän!kun kirjoittaa kysymykset ja vastaukset itse
voi luoda oman virtuaalitarinan itse.ei
tarvitse ulkopuolisia sotkemaan asioita.
voi käyttää hahmoja sen mukaan millä tuulella
sattuu olemaan.tämä on niitä roolileikkejä,
ovat katsoneet 50v hyväuskoisiksi höntitettäviksi
jakavat toisilleen pisteitä,montako hönttiä
yössä tai jossain muussa ajassa löytyy.En missään
nimessä yhdistä tätä vastausta mihinkään
nikkiin tai nimimerkkiin.Nykyelämä on vaan
tällasta leikkiä.Ovat jättäneet asiaketjut
vapaaksi,eivät ole ihan moraalittomia. - Pirre*
Mielikki kirjoitti:
Piste.täällä saa olla e r i m i e l t ä, eikö se tarkoita että on jostain a s i a s i a s t a eri mieltä, ja silloinhan mahdollinen eriävä mielipide täytyy kohdistaa siihen asiaan josta ollaan erimieltä - eikä siihen henkilöön joka on erimieltä.. vai..?
Mielikki kirjoitti:
Piste.Onko häränkakkaa, kun sanot toistavasi, vaikkei Mielikki ollut vielä mitään tässä ketjussa sanonutkaan?
Vai ovatko sinun viestisi häränkakkaa, kun käytät jokaiselle lauseelle eri nimimerkkiä?
Paljastuitko, vai mistä on kysymys?
Pitäisikö vain muiden olla rehellisiä, avoimia ja pitäytyä faktoissa sanojensa takana seisten yms?- esim.
optimisti-orvokki kirjoitti:
Onko häränkakkaa, kun sanot toistavasi, vaikkei Mielikki ollut vielä mitään tässä ketjussa sanonutkaan?
Vai ovatko sinun viestisi häränkakkaa, kun käytät jokaiselle lauseelle eri nimimerkkiä?
Paljastuitko, vai mistä on kysymys?
Pitäisikö vain muiden olla rehellisiä, avoimia ja pitäytyä faktoissa sanojensa takana seisten yms?Mielikki, Utelias, kirjoittava "nainen, nobody, maalaisnainen, Äimistelijä, Paljastaja, Varma, Melko Varma, Ihan Varma ja 1000 muuta nikkiä.
Monta ketjua on aloittanut tälläkin sivulla.
Omaani en laita, koska en hänenlaisensa sekoboltsin kanssa viitsi sanaakaan vaihtaa ja hänet saisin minäkin niskaani. - Pirre*
Pirre* kirjoitti:
täällä saa olla e r i m i e l t ä, eikö se tarkoita että on jostain a s i a s i a s t a eri mieltä, ja silloinhan mahdollinen eriävä mielipide täytyy kohdistaa siihen asiaan josta ollaan erimieltä - eikä siihen henkilöön joka on erimieltä.. vai..?
asia sikakkii nukkaan:)) ja ihan vahingossa..herraisä kuitennii..:DD
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
täällä saa olla e r i m i e l t ä, eikö se tarkoita että on jostain a s i a s i a s t a eri mieltä, ja silloinhan mahdollinen eriävä mielipide täytyy kohdistaa siihen asiaan josta ollaan erimieltä - eikä siihen henkilöön joka on erimieltä.. vai..?
lähttee nukkummaan, nyt ei tuu ennee mittää, jokatoinen kirjain jo mitä sattuu; öitä!:))
- Löysin!
esim. kirjoitti:
Mielikki, Utelias, kirjoittava "nainen, nobody, maalaisnainen, Äimistelijä, Paljastaja, Varma, Melko Varma, Ihan Varma ja 1000 muuta nikkiä.
Omaani en laita, koska en hänenlaisensa sekoboltsin kanssa viitsi sanaakaan vaihtaa ja hänet saisin minäkin niskaani.Nonni! Siinähän sinä taas olet sanoinesi, plunger = sohaisija, sählääjä!
Hauskaa elämää vaan - olet TOSIMIES! Eiks niin?
Jätä minut ainakin pirullisen itsesi ulkopuolelle - elä omissa myrkkyliemissäsi. Minä Uskon Jumalaan! - Nimetön
esim. kirjoitti:
Mielikki, Utelias, kirjoittava "nainen, nobody, maalaisnainen, Äimistelijä, Paljastaja, Varma, Melko Varma, Ihan Varma ja 1000 muuta nikkiä.
Omaani en laita, koska en hänenlaisensa sekoboltsin kanssa viitsi sanaakaan vaihtaa ja hänet saisin minäkin niskaani.Mietipä sitä, plunger! Ihan issekseis!
Oot aika pimpo - en muuta sano>! Tietääks HÄÄ?? - ihan issekseis?
Nimetön kirjoitti:
Mietipä sitä, plunger! Ihan issekseis!
Oot aika pimpo - en muuta sano>! Tietääks HÄÄ??Mutta jos se ei ollutkaan kukaan, arvaa ellet tiedä henkilöistäsi,vaan se VIRTUAALI HÄN,joka elää palstoilla,mutta ei ole olemassakaan?Kyllä monesta kirjoituksesta huomaa,on sanavalintoja,erilaisia termejä ja asianilmaisumuotoja joista hyvin voi ymmärtää ja yhdistää joidenkin nikkien kirjoittamiksi,kuitenkin jättämällä nikin pois.
- maron
että olet kirjoitti:
aika pöhkö!
On toki ihan oma asiasi, oletko nikkifriikki - mutta höllää toki vähän!Pitäisiköhän sinulle vääntää rautalangasta kaikki vastaukset että ne ymmärtäisit?
En toista kertaa viitsi alkaa asiaa selittämään - mieti sitä jos se vaikka valkenisi sinullekin.
Luepas kirjoitukseni uudestaa oikein järjen kanssa jos sellaista löytyy. - maron
onnistuu kirjoitti:
kun kirjoittaa kysymykset ja vastaukset itse
voi luoda oman virtuaalitarinan itse.ei
tarvitse ulkopuolisia sotkemaan asioita.
voi käyttää hahmoja sen mukaan millä tuulella
sattuu olemaan.tämä on niitä roolileikkejä,
ovat katsoneet 50v hyväuskoisiksi höntitettäviksi
jakavat toisilleen pisteitä,montako hönttiä
yössä tai jossain muussa ajassa löytyy.En missään
nimessä yhdistä tätä vastausta mihinkään
nikkiin tai nimimerkkiin.Nykyelämä on vaan
tällasta leikkiä.Ovat jättäneet asiaketjut
vapaaksi,eivät ole ihan moraalittomia.että vainoharhaisiakin tällä palstalla liikkuu - no kaikillehan tämä palsta on avoin joten otan osaa....
Olen joskus pelannut tietokonepeliä nimeltään Tetris - siinä palikat tippuu ylhäältä ja ne pitäisi laittaa oikeisiin paikkoihin - olin siinä kohtalaisen huono, ja muut peliä en ole pelannut tietokoneella.
Roolipelit ovat tylsiä, en yleensäkään ymmärrä kuka niitä jaksaa pelata.
Jos tartut jokaiseen sanaan minkä kirjoitan, ja luulet sen tarkoittavan jotakin muuta, niin en voi koskaan kirjoittaa niin, ettetkö siitäkin löytäisi jotakin jonka voit vääntää omaa harhaasi tukemaan. - maron
maron kirjoitti:
Pitäisiköhän sinulle vääntää rautalangasta kaikki vastaukset että ne ymmärtäisit?
En toista kertaa viitsi alkaa asiaa selittämään - mieti sitä jos se vaikka valkenisi sinullekin.
Luepas kirjoitukseni uudestaa oikein järjen kanssa jos sellaista löytyy.suljen koneen ja menen "oikeaan elämään" :)))))))
- Onko tädillä
maron kirjoitti:
Pitäisiköhän sinulle vääntää rautalangasta kaikki vastaukset että ne ymmärtäisit?
Luepas kirjoitukseni uudestaa oikein järjen kanssa jos sellaista löytyy.TAAS pipo kireellä
- *fani*
Onko tädillä kirjoitti:
TAAS pipo kireellä
sukkelia :DD
- maron
maron kirjoitti:
suljen koneen ja menen "oikeaan elämään" :)))))))
työn lomassa myös tälle palstalle.
- maron
Onko tädillä kirjoitti:
TAAS pipo kireellä
pipoa pidän talvella lautaillessa ja lasketellessani - ei se sielläkään ole pahemmin kiristäny, ihan tarpeeksi isoa kokoa se on.
Pahempi asia on kun pääkallon luut ovat eräällää kasvaneet umpeen liian nopeasti. Ei ole jäänyt kovin paljon tilaa aivojen kehitykselle. - maron
maron kirjoitti:
poistun palstalta. Älkää pelästykö - tulen kyllä takaisin kun ehdin:))
- mikä oli
maron kirjoitti:
tämän keskustelun otsikko?
Tämähän on menyt aivaan harhapoluille, kuule!
Osaatko muuten arvatakaan - miksi täältä poistettiin se eilinen aihe"plungerin" tunnistamisesta"?
Alkoikohan maa polttaa ja koko aihe poistettiin? Mitäs luulet>? Senruuriako? - maron
mikä oli kirjoitti:
tämän keskustelun otsikko?
Tämähän on menyt aivaan harhapoluille, kuule!
Osaatko muuten arvatakaan - miksi täältä poistettiin se eilinen aihe"plungerin" tunnistamisesta"?
Alkoikohan maa polttaa ja koko aihe poistettiin? Mitäs luulet>? Senruuriako?saavuin palstalle kaikkien iloksi:))
- Pirre*
maron kirjoitti:
saavuin palstalle kaikkien iloksi:))
ihana tuo kellonaika:)), tulliako varten..:)?
- maron
Pirre* kirjoitti:
ihana tuo kellonaika:)), tulliako varten..:)?
kun on niin monia joita tuo minun aikatauluni kiinnostaa:)))
Nyt niitten on helpompi katsoa kauanko olen koneella, ei enää tarvi lueskella ja kynän kanssa laskea milloin olen täällä kirjoitellut :))))))
Mutta nyt on kohta valitettavasti tehtävä jotain muutakin:))
Hauskaa päivänjatkoa sinulle Pirre pirteä:)) - Pirre*
maron kirjoitti:
Nyt niitten on helpompi katsoa kauanko olen koneella, ei enää tarvi lueskella ja kynän kanssa laskea milloin olen täällä kirjoitellut :))))))
Hauskaa päivänjatkoa sinulle Pirre pirteä:))samoin ja reipasta taistelumieltä.:)
- maron
Pirre* kirjoitti:
samoin ja reipasta taistelumieltä.:)
poistun palstalta:))
Kiitos kiitoksista Pirre :))))))))) - maron
maron kirjoitti:
Kiitos kiitoksista Pirre :)))))))))työn välissä pikainen palstan vilkaisu:))
- Pirre*
maron kirjoitti:
Kiitos kiitoksista Pirre :)))))))))olet yhellään...:))
- maron
maron kirjoitti:
Hauskaa päivänjatkoa sinulle Pirre pirteä:))jatkan töitäni, En voinut laittaa tuon saapumisilmoitukseni perään kun alkoi keskustelun hierarkia olla liian syvä:))
- Pirre*
maron kirjoitti:
jatkan töitäni, En voinut laittaa tuon saapumisilmoitukseni perään kun alkoi keskustelun hierarkia olla liian syvä:))
, hyvä kun ilimotit..:DD, nyt siästtyy tulli isolta vaivalta..
- maron
Pirre* kirjoitti:
, hyvä kun ilimotit..:DD, nyt siästtyy tulli isolta vaivalta..
mutta tämä pirun vehje ilmoitti että keskustelun hierarkia on liian syvä .))) Joten nyt valitettavasti niille kaikille malttamattomasti odottaville puskiksille en saanut laitettua palstallaoloaikojani ylös.....HÖH
Kyllä elämä on joskus epäoikeudenmukaista :DDD
- n52
Onkos tämä asiaketju?
Mä väitän olevani mä,joten kannattaa miettiä oleko oikeastaan oikea. - Titi50
- vastaamalla provoihin. Ne pitää ohittaa "ilmana". Se vaatii vain hiukan itsekuria ja selkärankaa sekä päättäväisyyttä, että tämä palsta on MEIDÄN - eikä heidän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461