Suuren suosion tubella saanut sarja hylättiin Ylen ohjelmistosta liian vähäisten vaaratilanteiden ja myrkyllisten eläinten kohtaamisten vuoksi. Sarjassa ajettiin myös liian hyvillä teillä ja autoilla ja olisi ollut tarkoitus tehdä sarja Pamokin slummissa. Stuntteja etsittiin myös vaarallisiin lavastuksiin. Sarjaa olisi esitetty koko Suomen valtion alueella hyvään katseluaikaan.
Kotimaiset ja ulkomaiset rikossarjat saivat suuren suosion maailman onnellisimmassa maassa. Missä surua ja murhetta ja kurjuutta ei ole.
Joopa joo. Täällä Kampotissa on nyt aamiainen syöty ja edetään uuteen päivään. Sää näyttää ihan kohtalaisella. Lämpötila noin 30 astetta ja puoli pilvistä. Niin, poijat se on taas uusi säästö kuukausi alkanut ja onhan tili ja eläke vielä lompsassa mitä siitä sitten siellä jäikin. Talvi tulee ja onhan se kiva päästä lämmittelemään Thaimaahan viikoksi tai Kambodzaan kahdeksi.
Tässä sitä taas lökötellään terassilla pehmustetussa rottinki tuolissa masu täynnä monipuolista aamiaista. Tuuletin pyörii ja viilentää kivasti ilmaa. Onhan se grilli makkara kyllä hyvää ja hernekeitto myös. Mutta ei sekään maistu jos sitä joka päivä syö.
Onko pojilla suuri Thaimaan matka taas tänä vuonna mahdollista. Kuinka moni onnistui pääsemään viime vuonna Pattayalle ?
Joopa joo se kalju on kyllä sateella hyvä " vesipää ". Tulehan se myös halvaksi jos ei ole varaa käydä parturissa usein ja kyllä hiusten pitäminen myös silloin tulee maksamaan. Hyvä hygienia ja siisti pukeutuminen ja hyvä käytös, niin sillä saa oikeasti parempaa palvelua myös Thaimaassa ja Kambodzassa. Mutta se hinta siellä ruuan ja asumiskulujen lisäksi on aika kauhea jo kaksi kertaa kuukaudessa parturissa tulee maksamaan liki 100 euroa.
Joopa joo vesisateella sitä köyhyyttä ja saituutta voi puolustaa... Sanoo vain, että minulla on käytännöllinen vesipää.
Missä Tuben fantasia sarjassa seikkailee Tuu ja Pai.
5
148
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varakkaan ja rikkaan miehen merkki hoidetut ja siistityt hiukset... Suomessa. Talvella ne erot näkyy sitten vaatetuksessa.
- Anonyymi
Minulle jäi sellainen tapa Suomesta, että kuivasin aina suihkun lattian suihkun jälkeen. Inhosin astua märälle lattialle. Täällä Kampotissa kuivaan itseni myös Föönillä, jotta voin pukea todella kuivaa päälle. Täällä on se vaara, että jos jää kosteutta, niin tärkeä paikat voi homehtua, kun ilman kosteus on korkea ja kuuma.
Suomessa se homma vasta tärkeää onkin, jos jää kosteutta ja menee ulos, niin siellä voi jäätyä ne paikat mitkä ei pitäisi... Joten fööni myös miehille, vaikka ei olisi hiuksia. Sitten voi kyllä unohtaa ne Pattayan matkat myös sillä tarkoituksella. Kävelin kohmelossa hidasta dressman kävelyä täällä chiang miamissa laredo farkut jalassa ja mc gordon paita päällä, föönattu ja tupeerattu otsa tukkani hulmusi lämpöisessä tuulessa kulta käätyjen kimallellessa auringossa....
Aimo tuli vastaan kellohameessaan ja katsoi minua mustilla silmillään sieluuni saakka porautuen. Aimo oli saanut kapakissa pataan kun oli juonut jonkun ison kaverin bissen sillä välin kun tämä oli ollut veskissä.
Otin määrätietoisesti aimon käsi kynkkään ja ryhdyin opettamaan hänen lapsilleen suomalaista kieltä. Havainnollisesti näytin autoa ja sanoin "auto", lapset toisti perässä "varo"! Mulla oli just menossa hermot kun ne ei oppineet edes helppoa sanaa, mutta silloin jäin auton alle. Laredo farkkujen lahje kietoutui kuormurin kardaaniin ja pyörin siellä kuin pesulingossa.
Onneksi tuli pelkästään kallo vammoja ja se takajalka oli muutenkin jo kampura, niin sillä nyt ei ollut mitään väliä. Heräsin hopsitaalissa ja ekaksi näin kolme aimoa hymyilemässä sängyn vieressä masturboiden. Ennenkuin aimot laukesi, hän totesi että tähän väliin tulee majoneesi. Meinasin tulla hulluksi...- Anonyymi
Laitoin juuri vuoden viisumi hakemuksen tai jatkohakemusen.. maksoi 300 Dollaria. Passikuvat 4 kappaletta maksoi 1,25 dollaria. Laitoin menemään jo nyt melkein kuukauden etuajassa, kun kävin parturissa ja tuli nätti poika ja nätit kuvat.
JOOPA JOO POIJAT SE ON SITTEN VUOSI AURINGON JA PALMUN ALLA TURVATTU TAAS. TÄLLÄ CAMBODIAN (ER-VISSALLA) VOI SITTEN PISTÄYTYÄ THAIMAASSA MITEN HALUAA. EIKÄ TAIDA TARVITA PALUULIPPUA VAI MITÄ POIJAT LUULETTE?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065