Olen ihan nuoresta pojasta saakka harrastanut tyttöilyä hyvinkin säännöllisesti. Esimerkiksi miesten alusasuja en ole käyttänyt vuosiin. Tämä harrastus jäi vaan päälle, varsinkin sen jälkeen kun 13-vuotiaana jäin siitä kiinni äidilleni, joka rakastavana ja ymmärtäväisenä naisena hakkumisen sijaan hyväksyikin leikkini. Hän jopa osti minulle omia tyttöjen asuja, kun äidin asut olivat minulle aivan liian suuria. Nyt olen jo lähes seitsemänkymppinen ja sama harrastus on edelleen rakkainta minulle. Kysyisinkin, että löytyisikö vielä sellaisia mihiä, joilla on samat harrastukset vielä ikämiehenäkin. Olisi mukava kuulla kokemuksistasi.
Tyttöilyä vielä vanhempana
13
3480
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä löytyy...
- Anonyymi
Juu niuvanniemen suljetulta buaahaa
- Anonyymi
Sama ikä ja samat harrastukset:-)
- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa
Ja edelleen hönöllä sama kiinnostuksen kohde.
- Anonyymi
Minäkään en 6- kymppisenä käytä miesten alusasuja kuin aivan poikkeustapaiksissa.
- Anonyymi
Tyypillinen pelle buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen pelle buaahaa
Niinpä mitäs buaahaa olet. Hähähää
- Anonyymi
Sukkahousut rulettaa ! 365 päivää vuodessa 24/7, päivin öin
- Anonyymi
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsaita äidin ootte kaikki röh röh
Mitäs olet tollanen emakko omit kaikki possut ittelles.
- Anonyymi
Kiihottava meininki,nauti
- Anonyymi
Moi,kyllä useilla miehillä halu kokeilla salaa vaimon/äidin sukkiksia esim pyykkikorista salaa...ja runkata..
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623