Tyttöilyä vielä vanhempana

Anonyymi-ap

Olen ihan nuoresta pojasta saakka harrastanut tyttöilyä hyvinkin säännöllisesti. Esimerkiksi miesten alusasuja en ole käyttänyt vuosiin. Tämä harrastus jäi vaan päälle, varsinkin sen jälkeen kun 13-vuotiaana jäin siitä kiinni äidilleni, joka rakastavana ja ymmärtäväisenä naisena hakkumisen sijaan hyväksyikin leikkini. Hän jopa osti minulle omia tyttöjen asuja, kun äidin asut olivat minulle aivan liian suuria. Nyt olen jo lähes seitsemänkymppinen ja sama harrastus on edelleen rakkainta minulle. Kysyisinkin, että löytyisikö vielä sellaisia mihiä, joilla on samat harrastukset vielä ikämiehenäkin. Olisi mukava kuulla kokemuksistasi.

10

4396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä löytyy...

• Anonyymi

Juu niuvanniemen suljetulta buaahaa

• Anonyymi

Sama ikä ja samat harrastukset:-)

• Anonyymi

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

• Anonyymi

Minäkään en 6- kymppisenä käytä miesten alusasuja kuin aivan poikkeustapaiksissa.

• Anonyymi

Tyypillinen pelle buaahaa

• Anonyymi

Sukkahousut rulettaa ! 365 päivää vuodessa 24/7, päivin öin

• Anonyymi

Porsaita äidin ootte kaikki röh röh

• Anonyymi

Kiihottava meininki,nauti

• Anonyymi

Moi,kyllä useilla miehillä halu kokeilla salaa vaimon/äidin sukkiksia esim pyykkikorista salaa...ja runkata..

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8271
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3962
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1410
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      36
      1311
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1132
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1070
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      807
    Aihe