postiluukusta. Mikä mahtava tunne. Aamun ja päivän pilaaja oli tulematta, koko päivä meni ilman potutusta ja pahaa mieltä. Mahtavaa. Hieno päätös lopettaa HS tilaus. En usko, että jään mistään tärkeästä teitämättä, kuulemasta, näkemästä, kokemasta vaan päinvastoin, voin veittää päivän ilman vihervasurien aivopesua, vihan lietsontaa, natinaa, syyllistämistä, panettelua ja rutinaa ja velheita koko päivän.
HS on kabut.
Ihmettelin koko päin, että miksi olen hyvällä tuulella, kunnes havaitsein, että HS ei enään tippunut
7
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hesarivapaa aamu takaa laadukkaan päivän, kuten sanonta, että "Joka mies naisen makaa, sinitakki laadun takaa".
- Anonyymi
Tekstisi tasosta päätellen teit aivan oikean päätöksen.
Ei tuolla ymmärryksellä ole Hesarille mitään käyttöä. - Anonyymi
Niinpä.
Voit vaikka opetella kirjoittamaan ymmärrettävää suomea.
Opiskele vaikka vanhoista Hesareista. - Anonyymi
Onnitteluni.
Itse olen kerran, joskus 70-luvun alkupuolella, erehtynyt ja sortunut ostamaan yhden hesarin (sunnuntai)numeron.- Anonyymi
Hyvä, että tunnustit.
Hesari onkin tarkoitettu lukutaitoisille ja aikaansa seuraaville kansalaisille.
Ainakin miljoona käyttää päivittäin tilaisuutta hyväkseen.
- Anonyymi
Mahtava fiilis vain jatkkuu. Miksen tehnyt tätä jo viisi vuota sitten. Sen jälkeen joka aamuinen potus alkoi. Noin pienellä asialla ihmeelliset vaikutukset. HS pakkoaivopesut on päättyneet. Nyt on kirkkaat ajatukset ja elämä edessä.
- Anonyymi
Olet onnenpoika, täysin sekaisin, mutta et itse sitä tajua.
Heleijaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876