Olen 13v ja minulla on s-vika ja jotkut pilkkaavat minua siitä, niin onko teillä mitään harjoituksia.
13 vuotias ja minulla on s-vika
2
316
Vastaukset
- Anonyymi
Tai vinkkeja miten kieli kuuluisi sijoittaa suuhun
- Anonyymi
Siitä on jo kauan kun kävin koulua ja minulla oli ässä ja ärrä vika joten minun piti joka aamu treenata yhtä lorua että se menisi pois, siis näin
” ärrän kierrän ympäri orren , ässän pistän taskuun” niin että sitä sitten hoin työkseni lapsena , molemmat viat paranivat aikanaan ja en tiedä jos se oli treenaamisen tulosta tai itsestään paranemista
Sitten on puhe vikoja joissa tehdään johonkin jänteeseen pieni leikkaus että käy lääkärin puheilla jos se sinua häiritsee., kyllä he selvittävät asian että pääset vaivastasi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120