kreikkalaiset miehet?

dina

olen lähdössä kesällä kreikkaan? millaisia miehiä kreikassa on..saako olla rauhassa kaduilla ja baareissa?vai pitäisikö pelätä..?!

38

16424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tossun alla

      pysy pirtissä ja pijä jumala mielessä.mitä sitä päntiönnään hönttää maailman kylillä.

    • joillekin

      mutta verrattuna muihin Välimeren miehiin taitavat olla fiksuimmasta päästä.

      • spade11

        tutustuttua kreikkalaiseen kamakiin, kun pokattiin yökerhosta tanskalaiset ystävättäret. Pyörittiin siinä useampi päivä samoissa porukoissa, ihan mukava kaveri oli eikä valitellut hommiaan. Sillä oli paljon hauskoja jutttuja pohjoismaalaisista naisista.


      • Peikotar
        spade11 kirjoitti:

        tutustuttua kreikkalaiseen kamakiin, kun pokattiin yökerhosta tanskalaiset ystävättäret. Pyörittiin siinä useampi päivä samoissa porukoissa, ihan mukava kaveri oli eikä valitellut hommiaan. Sillä oli paljon hauskoja jutttuja pohjoismaalaisista naisista.

        Kerro millasia juttuja? (en mä mikään utelias ole mutta...)


      • suveneerisesti
        Peikotar kirjoitti:

        Kerro millasia juttuja? (en mä mikään utelias ole mutta...)

        käyttävät blondeja ja yksinkertaisia suomalaisia naisia vain sillä tavalla "kertapanoina", joten hyvää ja aurinkoista kesää!


      • blondi kylläkin
        suveneerisesti kirjoitti:

        käyttävät blondeja ja yksinkertaisia suomalaisia naisia vain sillä tavalla "kertapanoina", joten hyvää ja aurinkoista kesää!

        no mutta, jos kuuma kolli käytössä yön, niin sanoisin että molempien etu ;D
        sujuu sitten taas kaamosaika mukavia muistellen ;D


    • ...

      Näin kerran dokumentin kyproslaisista mieheistä ja tämä pätee kait sitten kreikkalaisiinkin? Eli miehet vikittelevät siellä turistinaisia minkä kerkiävät ja pitävät listaa siitä kuinka monen kanssa on maannut. On kyseessä jonkinlainen "kilpailu" siitä kuka on kesän aikana saanut eniten naisia. Eli ei kannata kovasti lämmetä lemmenlurituksille...

      • page12

        hah haaa..
        voi jeesus ..
        hah haaaaa..
        mitä pitäis tehdä..muista ottaa siitä rahaa.. ha haaa..
        se erotti aikoinaan espanjassa suomalaisennaisen muista ettei ne ymmärtänyt ottaa siitä rahaa.. vain hyvän kokemuksen.. hah haaa.. ja niitähän meillä riittää.. haluaa lisää .. saisko lisää.. kelpaako enää.. hah haaa..
        tule tule tuuule.. sillää.... au au auuuuu.. hah haaa.pari kirjoitusvihrjettä niitä haluaville..


    • Impo Tuhkis

      En tiiä niistä miehistä muuta ku,että kerran oli Kummelissa AITO Demis Roussos esiintymässä ja se Silvennoinen pilas koko keikan,kun laitto playback-nauhan koneeseen ja sieltä tuli:"Kreikkalaisen miehen pakaralihasten venytysharjoitus".

    • olla

      sitä saa,mitä tilaa

    • mukana

      Kreikassa saa mielestän olla melko rauhassa jos haluaa. Tottakai miehet vislailevat naisen kuin naisen perään, mutta jos tekee selväksi että ei kiinnosta niin ei kukaan yleensä enää seuraansa väkisin tyrkytä. Tietty varovaisuus ja terve järki on kuitenkin syytä pitää mukana, koska mm. tyrmäystipat eivät ole sielläkään tuntemattomia. Itse jouduin hieman yllättävään tilanteeseen kerran diskossa. Tanssin tyttökavereideni kanssa, kun joku mies alkoi puristelemaan takamustani. Käännyin ympäri ja pyysin häntä pitämään näppinsä erossa, jolloin sieltä tuli avokämmenellä kiitettävän luja isku poskelle. Olin täysin tyrmistynyt, mutta refleksit kuitenkin toimivat hyvin ja täräytin heppua nyrkillä naamaan. Se kehtasi lyödä minua vielä toisen kerran ennenkuin sen kaverit vei sen pois. Tämä oli varmaankin kyllä todella harvinainen tapaus. En ole kuullut, että kenellekään olisi tuollaista käynyt, mutta silti pisti kauhulla ajattelemaan mitä olisi tapahtunut, jos olisin ollut jossain muualla kuin täpötäydessä diskossa. Joka tapauksessa, kaikki muut kreikkalaiset miehet ovat aina käyttäytyneet minua kohtaan herrasmiehen tavoin :)
      Hauskaa matkaa sinulle!

      • järki mukana

        liikkuipa sitten missä tahansa. Samanlaista kohtelua voi saada ihan täällä kotosuomessakin baarissa. Vaikka olisi itse selvinpäin ja vaikka kyseessä olisi alkuilta.

        Näin kävi minulle kerran ja miestä huitasin nyrkillä kun työnsi kätensä jalkojenväliini takaapäin. Satuin vain kävelemään ohi. Sormus näkyi olevan vasemmassa, ikää jotain 45-50. Itse olen tosi kiltin näköinen, tosi ujo, ja aika kokematon miesten kanssa kun ottaa huomioon ikänikin; 37v. Voin siis sanoa että olin todella järkyttynyt noin huonosta käytöksestä!!

        Aina ennen olen liikkunut baarissa ainoastaan mieheni mukana, ja nyt sinkkuna parin muunkin aivan liian tungettelevan kokemuksen jälkeen olen lopettanut ravintolassa käymiset lähes kokonaan. Pidetäänkö tyttöporukalla viihteellä olevia naisia ihan täysin vapaana riistana? Aivan kauheaa!!

        Kreikassa olen käynyt 2 kertaa, ja molemmilla kerroilla sain olla ihan rauhassa, vaikka olenkin luonnostaan hyvin vaalea ja minulle kerrottiin että "juuri tuon näköisten kimppuun ne hyökkää".

        Maalaisjärki auttaa kummasti ja se kun on uskollinen sille mitä itse haluaa ja mitä ei.


      • nainen

        Kaikki muut kreikkalaiset miehet ovat aina käyttäytyneet minua kohtaan hyvin korrektisti. Ovat omanarvon tuntevia tyyppejä, eivätkä väkisin tunge seuraan. Mutta Nisyroksen -saarella munkkiluostarissa, eräs munkki taputti pyllylle ohimennen ja se tuntui varsin yllättävältä vedolta, joka näin vuosien kuluttua jopa jo naurattaa.


      • nin82

        oiskohan kyseessä ollut albaani meinaa ne käyttäytyy just tolleen! ja vielä aina väittää olevansa kreikkalaisia.


    • dina

      kiitos kaikille:)..sitä minäkin olen kuullut, että kreikkalaiset osaavat käyttäytyä paremmin kuin esim. turkkilaiset miehet! toivottavasti matkamme sujuu hyvin..hauskaa kesää kaikille=)

    • kreikkalaiselle

      miehelle, joten jos haluat olla rauhassa, katsele muualle tai maahan kohdatessa.

    • LLL

      Ainakin Kyproksella miehet viheltelevät ja huutelevat perään, tööttäilevät autoista, jne, mutta kun esittää välinpitämätöntä niin ei heistä vaaraa ole. Tosi ärsyttävää vain.

      • Sandra.s

        loppujen lopuksi tuo Kreikkalaisten miesten vonkaus ja Kyproksella itsekin käyneenä tiedän että he tykkää kovasti vislailla mutta ISO ero on esim.turkin poikiin verrattuna.Kreikkalaiset miehet on suorastaan herrasmiehiä vertais sitten hmmm... No rauhas saa olla jos haluaa.Muutenkin siellä missä itse olen saarillakin kulkenut niin on tosi rehellistä porukkaa.Kerran unohdin ostokseni kahvilan tuolille,pääsin vähän matkaa ja ihmettelin kun ukko huhuili peräs ja huiski.Hän toi mun ostoskassini.(mut mitäpä hän olis tehnytkään naisten vaatteilla?)


      • vaan
        Sandra.s kirjoitti:

        loppujen lopuksi tuo Kreikkalaisten miesten vonkaus ja Kyproksella itsekin käyneenä tiedän että he tykkää kovasti vislailla mutta ISO ero on esim.turkin poikiin verrattuna.Kreikkalaiset miehet on suorastaan herrasmiehiä vertais sitten hmmm... No rauhas saa olla jos haluaa.Muutenkin siellä missä itse olen saarillakin kulkenut niin on tosi rehellistä porukkaa.Kerran unohdin ostokseni kahvilan tuolille,pääsin vähän matkaa ja ihmettelin kun ukko huhuili peräs ja huiski.Hän toi mun ostoskassini.(mut mitäpä hän olis tehnytkään naisten vaatteilla?)

        Kyllä suominainen on sinisilmäinen. Tiedätkö vaikka on kohtelias niin "tutristitytön" tavara kelpaa ja vain ns. kertapanoina sekä kaikkine tauteineen.

        Mietipä tätä ennkuin olet liian sinisilmäinen sen kohteliaisuudenkin suhteen!


    • lilja

      Olen matkustellut Kreikassa, sekä Kyproksella, kyllä ei ole helppoa ollut suojautua seuratarjouksilta, niitä tulee kaupoissa, baareissa ja kaduilla. En ole mikään tyttönen enää mutta miehet pyrkiytyvät seuraan, rannoilla
      saa enimmäkseen olla rauhassa. Niistä kyllä selviää aivan kieltäytymällä korrektisti, ja se on hyvä. Hyvää matkaa!

    • boita

      Kreikkalaiset miehet ovat kyllä paljon rauhallisempia kuin esimerkiksi turkkilaiset miehet. En voi sanoa, että aivan rauhassa saa kaduilla aina kävellä, mutta flirttailu ym. on oikeastaan niille aika tavallista toimintaa eikä he ajattele sitä sen kummemmin.

    • Huomasinpa

      Tässä viestejä katsellessani huomasin että kreikkalaiset miehet herättää paljon vähemmän "tunteita" tällä palstalla kuin turkkilaiset miehet.

      • siitä, että

        Kreikkalaiset naiset ovat paljon vapaampia myös.

        Einstein...


    • nainen 26 v

      olin pari vuotta sit kreikas ja kyllä siel miehet pyöri ympäril olit sit shoppailemassa tai illan vietossa. piti ihan hätistellä niitä pois. sänkyyn ne yritti saada, mutta kun pysyy lujana ja sanoo ei, niin kyllä ne jonkun ajan vonkumisen jälkeen tajuu lähtee kulkemaan. sit ne tulee tarjoo drinkkejä ja saattaa tehdä niistä väkevämpiä kuin meil suomessa tavallisesti on,, joten ole varovainen, jos otat tarjottuja drinkkejä. niistä saattaa mennä tosi pian täysin sekaisin. mun ystävälle kävi nii. onneks olin paikalla ja sain vietyy hänet takas hotelliin.

    • peedro

      oma siskoni asuu kos saarella ja ollut pitkään kreikassa ja naimisissa. kreikkalaiset miehet kunnioittaa naisia,varo ennemmin kreikassa olevia ulkomaalaisia.

      • oneiro

        Viime keväänä olin Kreetalla ikoniliikkeessä ostoksilla. Myyjä halusi kovasti näyttää minulle jotakin verhon takaa. Sieltä löytyi rappuset alakertaan ja ruumisarkkuvarastoon. Uteliaana ajattelin miehen esittelevän minulle jotakin kallista ikonia, joka olisi ollut varkailta piilossa alakerrassa. Äkkiä mies kävi kuitenkin käsiksi minuun ja alkoi kammeta kohti avoinna olevaa arkkua. Ei onnistunut tumma lautturi aikeissaan.
        Päätin näyttää törkimykselle mielipiteeni, kun seuraavana päivänä menin paikallisten ystävieni kanssa uudelleen samaan paikkaan ja kerroin kovalla äänellä tapahtumista suunnistaen liikkeen perälle verhoja kohti. Myyjä sai kohtauksen ja pakeni. Jätti liikkeen, kassan ja ikonit vahtimatta. Lisäksi oli saanut loparit, kuulin jälkeenpäin kavereiltani.


    • Asta (rva)

      Upeita miehiä, ujohkoja tosin, saattaa johtua syvästä uskonnollisuudesta ja vuosituhantien takaisesta historiasta.
      Avuliaita, kohteliaita, tarjoavat nautittavan loman...joka suhteessa

      • tuota se

        minunkin vaimoni kertoi. Parhaana lomapaikkana pitää Kyprosta.


    • nami, nami

      Kreikkalalaiset miehet ovat ihan ok, eivät kylläkään samanlaisia kuin turkkilaiset hikoojat ympärillä jatkuvasti. Jos haluat laadukkaampaa seuraa, niin kreikkalaisisista sitä löytyy. Kunhan itsekkin olet laadukas nainen:-)

      Itse tykkään käydä Kreikassa ihailemassa sen kauniita maisemia!

    • grwgew

      pari tuntia lentokoneen laskun (ja muutaman hätäisesti vedetyn margaritan) jälkeen huomaat olevasi seksin ylipapitar ja onnesi kukkuloilla. V9iikon jälkeen olet rakastunut ja pohdit, kuinka saat tuotua tapaamasi turkkilaisen matkamuistoksi mukaan kotiin.

      • nami, nami

        ...on kateus kreikkalaisia adoniksia kohtaa ja et ymmärrä lukemaasi! Onkos siellä Kreikassa paljonkin turkkilaisia ja onko se nyt ihan pakko saada se "kreikkalais-turkkilainen! Suomeen, täh, häh ja onko muka pakko rakastua?! Voi pyhä yksinkertaisuus. Älä luulekkaan, että alan kanssasi siitä asiasta nahisemaan.


    • suomineidot rinkka leväl

      Hahhaa suomineidot Kreikassa!
      Legendaarisin kokoonPANO, mitä maa päällään kantaa!
      Hengailin kesän paikallisten kanssa, ja sain käsityksen naistemme moraalin alennustilasta, joka toisaalta sopii erittäin hyvin paikallisille ukoille.
      Mieleeni jäi erityisesti Kirsi Tampereelta, jota karvakädet höyläsivät Marinan vessassa vuoron perään (noin 15 ukkoa) minun toimiessa "ovimiehenä". Oli melko limainen tytsy, joka tuli vessasta ulos - kyllä hävetti olla Suomesta.
      Terkut Kirsille, ja sen miehelle sinne Pirkanmaalle - että kyllä perkele sai nauraa!!!

      • enemmän saa

        hävetä, Kirsi vai se raukka joka kyseisen lutkan kanssa on naimisiin mennyt?


      • vai etteikö
        enemmän saa kirjoitti:

        hävetä, Kirsi vai se raukka joka kyseisen lutkan kanssa on naimisiin mennyt?

        nyt ollut katkeran vedätetyn vuodatus?


      • ne kreikkalaiset

        miehetikin hävetä että niille kaikki naiset kelpaa...
        Tommoset miehet on täysin saastaisia sikoja, kyllä hävettäis olla kreikkalainen jos siellä ukot höylää vaikka mitkä matamit läpi...


      • on perimmältään
        ne kreikkalaiset kirjoitti:

        miehetikin hävetä että niille kaikki naiset kelpaa...
        Tommoset miehet on täysin saastaisia sikoja, kyllä hävettäis olla kreikkalainen jos siellä ukot höylää vaikka mitkä matamit läpi...

        ...kulttuurieroissa. Suomalainen nainen haluaa olla tasa-arvoinen ja vieraan kulttuurin mies kiihottaa. Nainen kuvittelee olevansa villi ja vapaa. Hän ei tajua miltä näyttää paikallisten silmissä. Kammottavaa!


    • sini1975

      Nuoremmat miehet antoivat olla rauhassa, mutta 50-60-v. ukot lähtivät useasti seuraamaan esim. Akropoliksella ja Plakassa. Olen 34-v. enkä nyt ihan niin kauhean rupsahtanut.

      • vaikka Kreikka

        alkaa olla menetty, teille vanhoille horoille on aina Turkissa tarjolla kovaa kullia.

        Ja jos sekin länsimaistuu ja homoutuu lisää, Afrikasta saa mustaa nuijaa seitsemän leivänkin uuniin vielä kauan.

        Ja jos kauhistelet puhettani, olen sen suomalaisilta naisilta oppinut.

        Finland - white trash nation...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe