Vaikka tämä juttu julkaistiin vuosi sitten, on silti hyvin tärkeää suhtautua asian kanssa. Raskasta luettavaa, todella ahdistavaa suorastaan. Voin vain kuvitella miten rankkaa tuo on.
Meeri, 39; 'Sain lapsen, joka särki sydämeni'
https://www.is.fi/perhe/art-2000008739809.html
Meeri, 39; 'Sain lapsen, joka särki sydämeni'
4
323
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ihan kuin minä en osaa muodotaa kaveri suhteita joka on yleistä niillä joilla on Adhd väärin ja selvittämättä jäänyt Autismi.
Kun koko ajan kehitysvamma työntekijä sanoo olen heidän mielestään saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman tai Adhd jonka tilalle pitäisi saada Autismi minun kohdalla.
Kun soitin kehitysvammaisten tukiliitto paikkaan ne sano, että olen heidän mielestään väärin saanut Lievän älyllisen kehitysvamman
Kehitysvamma työntekijät sanoo asiakkaalle jos puhuu ja kirjoittaa koko ajan kehitysvamma jutusta eikä osaa puhua mistään muusta on saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman
Yksi kehitysvamma alan opiskelijat huusi ja sanoi että jos en osaa olla käyttämättä omaa kehitysvamma sanaa joka välissä olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman.
Mitä tarkoittaa kun kehitysvamma ohjaaja kyseeseen alaistaa minun kohdalla Lievän älyllisen kehitysvamman jos vihaan etukäteen tehtyjä suunnitelmia ne sanoo, että ei täsmää kehitysvamma ja Autismi.
Ne joilla on Adhd ja Autismi niillä on todettu sosiaaliset taidot ihmisten kanssa on nolla ne ei saa kaveri suhteita. - Anonyymi
Moni jotka ovat ADHD saaneena ja Autismi diagnoosi saaneena niiden vanhemmat sanoo, että olisi helpompi jos lapsella olisi pelkkä älyllinen kehitysvamma.
- Anonyymi
Ja kehitysvamma työntekijät sanoo minulla miksi minä en voi osata toimia ryhmässä ohjatusti kuten muut Lievästi älyllisenä kehitysvamman saaneena osaa toimia.
PDA ihmiset eivät osaa sitoutuu ryhmässä käymiseen pitkällä aikavälillä eikä osaa toimia ryhmässä ohjatusti kuten muut ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Autismi.
PDA voi olla myös niillä joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd suosittelen littyy Facebook sivulla Pda ryhmään moni kommentit Pda pitää olla Adhd alle.
Itse olen sitä mieltä Pda täytyy saada kummankin minun diagnoosi juttujen alle jotka ovat minulla Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681330
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574