Kokemuksia TF design sisustus- ja huonekalu verkkokaupasta?

Anonyymi-ap

Onko kenelläkään kokemusta tf design:sta?
Tilasin pari koristetyynyä jo 1.8. Siinä tilauksen yhteydessä luki, että toimitus on 5-15 arkipäivää. Tilaus ei ole toimitettu vieläkään. Laitoin jo pari spostia, joista sain vastausta, että että kyseessä on tilaustuote, jonka toimitus viivästyy. Ensin luvattiin, että toimitus tapahtuisi elokuun lopussa. Toisessa vastauksessa luvattiin toimituksen syyskuun alkuun. Tyynyistä ei ole kuultu edellenkään mitään.
Millaista kokemusta teillä on kyseisestä kauapsta??

370

10144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen tilannut kyseisestä kaupasta kesäkuussa huonekalun, jonka toimitusaikaa tiedustelin ennen ostoa ja silloin tuote luvattiin heinäkuulle. Tämän jälkeen ei kuulunut mitään ja pariin tiedusteluun on vastattu aina epämääräisellä seuraavan kuun toimitusajalla. Puhelinnumero, joka on nettisivulla ei ole toiminnassa. Vaikuttaa huijaukselta ja seuraavaksi aion purkaa kaupan.

      • Anonyymi

        Hei. Huonekalutilauksesi tuli perille,niinkuin samana päivänä sinulle ilmoitettiin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Huonekalutilauksesi tuli perille,niinkuin samana päivänä sinulle ilmoitettiin aikaisemmin.

        Hyvin erikoista että myyjä kommentoi täällä tällaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin erikoista että myyjä kommentoi täällä tällaisia!

        Hei. Me emme valitettavasti hyväksy sitä,että meistä levitetään väärää tietoa. Kyseisessä tapauksessa henkilölle oli ilmoitettu aiemmin päivällä,että tuote tulee viikonlopun jälkeen ja niin myös tulikin.


    • Anonyymi

      Yrityksellä näyttää verkkosivujen mukaan olevan asiakaspalvelu suljettu pe-su. Olisikohan siksi puhelin pois päältä?

      • Anonyymi

        Olen soittanut muutamia kertoja asiakaspalvelun aukioloaikoina ja puhelinnumero ei ole koskaan käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen soittanut muutamia kertoja asiakaspalvelun aukioloaikoina ja puhelinnumero ei ole koskaan käytössä.

        Niin,jos puhelin on päällä,mutta siihen ei vastata ja se soi,se ei tarkoita,ettei puhelinnumero olisi käytössä. Eivät ehkä ehdi vastailemaan. Jos numero ei ole käytössä,silloin se ei hälytä ollenkaan ja tulee heti ilmoitus,että numero ei ole käytössä.Tämä on ero,eli käytetään oikeita termejä,eikä sekoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin,jos puhelin on päällä,mutta siihen ei vastata ja se soi,se ei tarkoita,ettei puhelinnumero olisi käytössä. Eivät ehkä ehdi vastailemaan. Jos numero ei ole käytössä,silloin se ei hälytä ollenkaan ja tulee heti ilmoitus,että numero ei ole käytössä.Tämä on ero,eli käytetään oikeita termejä,eikä sekoilla..

        Ilmeisesti sinulla on tästä tarkempaa tietoa. Omat yritykseni ovat menneet juuri niin, että numero ei hälytä ollenkaan vaan tulee ilmoitus että ei ole käytössä. Ja yritys kuitenkin ilmoittaa verkkosivuillaan puhelinnumeron ja asiakaspalveluajat. Tähän peilaten puhelinpalvelun vaste on melko ristiriitainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sinulla on tästä tarkempaa tietoa. Omat yritykseni ovat menneet juuri niin, että numero ei hälytä ollenkaan vaan tulee ilmoitus että ei ole käytössä. Ja yritys kuitenkin ilmoittaa verkkosivuillaan puhelinnumeron ja asiakaspalveluajat. Tähän peilaten puhelinpalvelun vaste on melko ristiriitainen.

        Hei. Juuri äsken kokeilin soittaa asiakaspalvelun numeroon 0466881812 ja tuli ilmoitus,että ''valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä'' Tämähän tarkoittaa siis sitä,että puhelin ei ole päällä. Näyttäisi aukioloajat olevan ma-to. Itse laitoin sähköpostia heille ja vastasivat 2 päivän päästä,näyttäisi vastausaika olevan heillä 1-5 arkipäivää. Kertoivat,että yleensä parhaiten saa kiinni sähköpostitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Juuri äsken kokeilin soittaa asiakaspalvelun numeroon 0466881812 ja tuli ilmoitus,että ''valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä'' Tämähän tarkoittaa siis sitä,että puhelin ei ole päällä. Näyttäisi aukioloajat olevan ma-to. Itse laitoin sähköpostia heille ja vastasivat 2 päivän päästä,näyttäisi vastausaika olevan heillä 1-5 arkipäivää. Kertoivat,että yleensä parhaiten saa kiinni sähköpostitse.

        No mitäpä tässä sitten ihmettelemään kun palvelu pelaa noinkin hyvin, että on ihan ok kun ei ikinä tavoita yritystä puhelimella. Eikun luottavaisena vaan odottamaan että alunperin heinäkuuksi ja myöhemmissä sähköposteissa elokuuksi luvattu tuote saattaa saapua jo jouluun mennessä🤣💩


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut tilaamaansa tuotetta tästä yrityksestä? Itse odottanut jo liian kauan.

      • Anonyymi

        Itse olen odottanut tilaustani jo kuusi viikkoa tuloksetta. Pahoin pelkään, että huijauksesta on kyse.
        Huom huom.! yrityksen omistaja (?) on tällä palstalla mukana yrittämässä puhdistaa omaa mainetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen odottanut tilaustani jo kuusi viikkoa tuloksetta. Pahoin pelkään, että huijauksesta on kyse.
        Huom huom.! yrityksen omistaja (?) on tällä palstalla mukana yrittämässä puhdistaa omaa mainetta

        Taidat olla oikeassa


      • Anonyymi

        Olen saanut tilaamani maton ja huonekalun.Matto tuli nopeasti taisi olla varastossa heti saatavilla.Huonekalutilauksessa meni vähän kauemmin,kun tuli ulkomailta.Suosittelen.


    • Anonyymi

      Ostin pari koristetyynyä ja muutaman saippuan. Tulivat 3 päivän kuluttua tilauksesta,olivat ilmeisesti varastossa heillä.

      • Anonyymi

        Niinpä joo varmaan. Samat kirjoitusvirheet tässäkin kuin firman sivuilla eli myyjän oma kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä joo varmaan. Samat kirjoitusvirheet tässäkin kuin firman sivuilla eli myyjän oma kommentti.

        Oletko oikein äidinkielen opettaja? Kun on aikaa tuollaisia seurata? On se hyvä, että on jotain tekemistä iltaisin...


    • Anonyymi

      Nyt on uusi puhelin mut siihenkään ei vastata

    • Anonyymi

      Itse odotin tuotteita todella kauan (1,5-2 kk) ja lopulta piti todeta, että eivät ole edes tulossa. Olivat ns. varastossa verkkokaupan mukaan eikä tilaustuotteita. Kaupan purkukaan ei ollut mikään helppo homma :/ Ikävää, että tämmöinen voi jatkua näköjään edelleen.

      • Anonyymi

        Niin mitä olit tilannut?


      • Anonyymi

        Taidat heittää omasta päästä juttua täällä..


      • Anonyymi

        Taitaa olla yksi ja sama henkilö,joka täällä mollaa yritystä??


    • Anonyymi

      Itse tilasin valaisimen ja pienen pöydän. Tulivat 3 viikon päästä. Asiakaspalvelusta sanoivat,että toimitusaika voi olla 4 -5 viikkoa,mutta tulivat jo aiemmin. Ihan ok.

      • Anonyymi

        Myyjän kommentti. Samat kirjoitusvirheet.


    • Anonyymi

      TF design -verkkokaupan toimitusehdot ovat lainvastaiset, joten jos näiden mukaisesti asiakasta rokotetaan, kannattaa asia viedä ensin kuluttaja-asiamiehen kautta eteenpäin ja siitä se lähtee. Näitä yrittäjän määrittelemiä toimitusehtoja ei tarvitse kunnioittaa, vaan Suomen laki määrää esim sen, että kuluttaja saa tuotteen KOKO HINNAN takaisin palauttaessaan, vaikka kyseessä olisikin yrittäjän tituleeraama "tilaustuote". (Tällä yrityksellä ei siis ole isoa osaa tuotteista varastossa vaan siirtävät riskin pois itseltään tilaamalla valmistajilta/tavarantoimittajilta vasta sitten kun asiakkailta tulee tilauksia. Näin ollen palautuksesta tulee aina lisää riskiä yritykselle, mutta sellaista se on yrittäjyys, riskinottoa.

      Ainakin nämä kolme ovat lainvastaisia (18.9.2023 yrityksen sivuilta kopioitu):

      1) "Tilaustuotteiden osalta,jos tilaus perutaan sen jälkeen,kun tuote on ehditty jo tilata ,lähettää ,tai kyseessä on palautus,joudumme veloittamaan tuotteen hinnasta tuotteen toimituskulut ja -20% käsittelykuluja tuotteen kauppahinnasta."
      Lain mukaan ainoastaan palautuskulun voi vaatia asiakkaalta, ei alkuperäistä toimituskulua (jos koko tilaus peruutetaan/palautetaan) eikä mitään 20% käsittelykulua. Ja jos tuotetta ei ole vielä TOIMITETTU vaan ainoastaan tavarantoimittajalta "TILATTU", mihin tuossa viitataan, ei tietenkään asiakkaalta voida veloittaa yhtään mitään jos hän haluaakin peruuttaa.

      2) "Tilaushuonekaluissa (sohvat ja muut vastaavat) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta,tai tilauksen perumisoikeutta." Ei pidä paikkaansa. Ainoastaan asiakkaan toiveesta räätälöidyille tuotteille (laki sanoo: "joka valmistetaan tai jota muunnellaan vaatimustesi mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeitasi vastaavaksi, esimerkiksi mittatilausverhot tai tavara, johon on tehty kaiverrus tai nimikointi") ei tarvitse myöntää palautusoikeutta. Bulkkikama pitää voida palauttaa ja rahat saa täysimääräisenä takaisin, mukaanlukien alkuperäinen toimituskulu, jos koko tilaus palautetaan.

      3) "Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset aina itse,myöskin reklamaatiotapauksissa." Ei pidä paikkaansa. Kuluttajan ei tarvitse kattaa mitään kustannuksia jos tuote on viallinen/väärä.

      Ehkä ketjua lukeva ja kommentoiva yrittäjä voi poimia tästä ilmaiset vinkit lain kirjaimen noudattamiseksi? :) Lisää täällä: https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/

      • Anonyymi

        Naulan kantaan!


      • Anonyymi

        Kylläpäs sinulla on ylimääräistä aikaa tällaisia asioita kirjoitella. Eipä taida olla oikein tekemistä tarpeeksi?
        P.s.itse en ole ollut muuten tekemisissä tämän yrityksen kanssa,muuten kuin tilasin yhden maton viime vuonna ja olen tyytyväinen,olen katsonut vain huvittuneena,kuinka joillakin on aikaa kommentoida kaikenlaista toisista yrityksistä. Mutta huvinsa kullakin....


      • Anonyymi

        Kas kummaa,kun tänne tulee heti jotain viestiä,kun TF Design julkaisee jotain instassa. Ja samalla poistetaan seuraajia,taidat olla sama kiusaaja joka on jatkanut tätä jo useamman vuoden???? Epäilyksiä tämän henkilön suhteen on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sinulla on ylimääräistä aikaa tällaisia asioita kirjoitella. Eipä taida olla oikein tekemistä tarpeeksi?
        P.s.itse en ole ollut muuten tekemisissä tämän yrityksen kanssa,muuten kuin tilasin yhden maton viime vuonna ja olen tyytyväinen,olen katsonut vain huvittuneena,kuinka joillakin on aikaa kommentoida kaikenlaista toisista yrityksistä. Mutta huvinsa kullakin....

        Tässä tuo kirjoittaja taitaa lähinnä auttaa kaltaisiaan kuluttajia jos ovat tulleet väärin kohdelluksi tai jos eivät tiedä mitä oikeuksia kuluttajilla on. Eihän tämä ole mitenkään kiusaamista? Hyvä kun laitetaan faktoja ja ystävällisesti tarjotaan yrittäjällekin apua


      • Anonyymi

        Jos tavaraa ei kuulu, rahat pitää viipymättä palauttaa asiakkaan niin halutessa. Kuluttaja-asiamies on ensimmäinen kontakti, sitä kautta kaikki epäselvyydet selvitykseen ensin. Paska asiakaspalvelu ei (valitettavasti) vielä ole Suomessa rikos.


      • Anonyymi

        Hei. Nyt alkaa riittämään tämä jatkuva asiaton kommentointi täällä palstalla. Jos jollakin on nyt jotain ongelmia tilausten kanssa,jotka täällä sivustolla kirjoittelevat,niin ottakaa yhteyttä suoraan TF Design asiakaspalveluun [email protected] Pyrimme vastaamaan jokaiseen viestiin 1-5 arkipäivän kuluessa,mutta viikonloppuisin emme pääsääntöisesti,koska asiakaspalvelu on suljettu silloin. Jos jostain syystä emme vastaa 1-5 arkipäivän kuluessa,niin laittakaa uudestaan viestiä,koska teemme useita eri asioita samaan aikaan ja kaikkiin viesteihin emme välttämättä aina ehdi vastaamaan.

        Lisäksi on todella törkeää alkaa väittämään yritystoimintaamme huijaukseksi,koska olemme toimittaneet niin paljon mattoja,huonekaluja,valaisimia ja sisustustuotteita joka puolelle Suomea. Kukaan, joka on halunnut perua tilauksen,ei ole jäänyt koskaan ilman rahoja,mutta joskus niissä voi valitettavasti mennä hieman kauemmin aikaan,jos peruutuksia on paljon kerralla samaan aikaan.

        Toivommekin,että kaikki nämä oikeat asiakkaat,joilla on ollut mahdollisesti jotain ongelmia tilausten kanssa,ottavat yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme,eikä kommentoida missään keskustelusivustolla asiattomia yrityksestä. Tämä vuosi on muutenkin ollut jo hyvin vaikea useammille verkkokaupoille ja olemme kuitenkin tehneet parhaamme,että jokainen asiakas olisi saanut tilaamansa tuotteensa.

        Ystävällisin terveisin
        TF Design


    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia

    • Anonyymi

      Erikoista, miten paljon täältä on saatu viestejä poistetuksi "sääntöjen vastaisina", kun kyseessä on kuitenkin keskustelu kuluttajan oikeuksista jotka perustuvat lakiin ja asetuksiin ja tässä yritetään auttaa ja neuvoa ihmisiä olemaan tarkkana oikeuksiensa kanssa.

      Jotta kukaan ei kokisi tai tulkitsisi tätä "kiusaamisena": verkkokauppaa koskevat kuluttajan oikeudet on helppo tarkistaa täältä (sekä kuluttajana että yrittäjänä tai yrityksen vastuullisena henkilönä):
      https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/verkkokauppa/

      Laista ja asetuksista:
      "Laki on valtion suvereenin viranomaisen, tavallisesti kansallisen parlamentin, antama velvoittava säädös. Lait ovat velvoittavia. Asetus on Suomen lakia täsmentävä tai täydentävä säädös. Asetukset tarkentavat lakia, mutta eivät muuta sen sisältöä."

      • Anonyymi

        Erikoista, että sinulla on aikaa täällä kommentoida kaikenlaista tästä yrityksestä. Oletko koskaan mitään edes tilannut yritykseltä? Ja,jos olet,niin miksi tänne kommentoit jatkuvasti kaikenlaista? Jos sinulla on jotain ongelmia tilauksen suhteen,niin ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluun. Ei ne asiat siitä korjaannu,jos täällä palstalla nimettömänä kommentoit. Mutta tietenkin,jos et ole mitään koskaan tilannutkaan ko. yrityksestä,silloin voidaan kysyä,että miksi niin hanakasti haluat arvostella ja kommentoida yrityksen toimintaa?(Kiusaaminen)


      • Anonyymi

        Hei. Edelleenkin,oletko itse siis tilannut mitään tuolta yritykseltä? Vai miksi täällä olet kokoajan kommentoimassa? Eikö muuta tekemistä löydy sunnuntaisin,kun keskityt tällaiseen toimintaan .Pitäisiköhän keskittyä ihan omaan elämään ja sen ongelmiin,vai mikä on vikana? Erikoista on myös se, että väität,että myyjä kommentoi täällä. Itse laitoin edellisen kommentin,enkä ole missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa,olen vain seurannut sivusta tätä kommentointia. Mielestäni tämä yritys voi laittaa asian kohta eteenpäin,jos väität, että täällä yrityksen myyjä kommentoi.Käsittääkseni muutamaan kohtaan yritys on kyllä vastannut ihan suoraan.


      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Edelleenkin,oletko itse siis tilannut mitään tuolta yritykseltä? Vai miksi täällä olet kokoajan kommentoimassa? Eikö muuta tekemistä löydy sunnuntaisin,kun keskityt tällaiseen toimintaan .Pitäisiköhän keskittyä ihan omaan elämään ja sen ongelmiin,vai mikä on vikana? Erikoista on myös se, että väität,että myyjä kommentoi täällä. Itse laitoin edellisen kommentin,enkä ole missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa,olen vain seurannut sivusta tätä kommentointia. Mielestäni tämä yritys voi laittaa asian kohta eteenpäin,jos väität, että täällä yrityksen myyjä kommentoi.Käsittääkseni muutamaan kohtaan yritys on kyllä vastannut ihan suoraan.

        Samat kirjoitusvirheet taas. Myyjän kommentti siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Edelleenkin,oletko itse siis tilannut mitään tuolta yritykseltä? Vai miksi täällä olet kokoajan kommentoimassa? Eikö muuta tekemistä löydy sunnuntaisin,kun keskityt tällaiseen toimintaan .Pitäisiköhän keskittyä ihan omaan elämään ja sen ongelmiin,vai mikä on vikana? Erikoista on myös se, että väität,että myyjä kommentoi täällä. Itse laitoin edellisen kommentin,enkä ole missään tekemisissä tämän yrityksen kanssa,olen vain seurannut sivusta tätä kommentointia. Mielestäni tämä yritys voi laittaa asian kohta eteenpäin,jos väität, että täällä yrityksen myyjä kommentoi.Käsittääkseni muutamaan kohtaan yritys on kyllä vastannut ihan suoraan.

        "Hei. Edelleenkin,oletko itse siis tilannut mitään tuolta yritykseltä? Vai miksi täällä olet kokoajan kommentoimassa? Eikö muuta tekemistä löydy sunnuntaisin,kun keskityt tällaiseen toimintaan .Pitäisiköhän keskittyä ihan omaan elämään ja sen ongelmiin,vai mikä on vikana?"

        Sillä, olenko tilannut vai en, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, voinko varoittaa ihmisiä verkkokaupasta, jonka toimitusehdot ovat lainvastaiset. Minun ei myöskään julkisesti tarvitse kenellekään ilmoittaa, olenko tilannut vai en. Sunnuntaisinkin löytyy kovasti kaikenlaista mukavaa tekemistä, enkä suinkaan keskity tällaiseen toimintaan sen enempiä kuin mitä kahvikupposen äärellä naputtelen. :) En myöskään ole täällä "koko ajan kommentoimassa", vaan ketjuun kommentoi useampi henkilö, vaikka luulet toisin.


      • Anonyymi

        Tietenkinkin valheelliset ja loukkaavat kommentit poistetaan.Koko ketju pitäisi poistaa,koska on järjestelmällistä kiusaamista yritystä kohtaan.


    • Anonyymi

      Senkki tuli ilmaisella kotiintoimituksella.Erittäin hyvää palvelua.Kannattaa tilata,koska kaikki sujui hyvin.

      • Anonyymi

        Just näin.


    • Anonyymi

      TF Design on ehdottomasti huijausyritys! En suosittele kenenkään tilaamaan sieltä, rahat tulet menettämään. Asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä, viesteihin tai puheluihin ei vastata, mutta aikaa on päivittää facea ja instaa tarjouksilla. Plus esim. facessa poistaa kommentit asiakkailta, jotka kyselevät tilausten perään. Instassa kommentointi kielletty, miksiköhän.. ei vaikea arvata.

      • Anonyymi

        Hei. Voitko ottaa ihan suoraan yhteyttä meidän asiakaspalveluun spostitse ja kertoa mikä oli ongelma,jos olit jotain tilannut? Kaikki tilaukset pyritään toimittamaan ja jos joku haluaa perua tilauksensa,niin sekin onnistuu. Kukaan ei ole jäänyt ilman rahoja,kaikki on palautettu. Mutta emme hyväksy tällaista yrityksen mustamaalaamista ja kiusaamista. Vastausaika sposteihin on yleensä 1-5 arkipäivää,joskus voi mennä hieman kauemmin. Jos jollain nyt vielä on jotain ongelmia tilauksen suhteen,niin kannattaa ottaa uudestaan yhteyttä asiakaspalveluun,niin selvitetään asiaa. Ei ne asiat sillä tavalla korjaannu,jos täällä palstalla kommentoidaan asiattomia. Pahoittelut kuitenkin kaikille,jos on koettu jotain harmia,tai ollut jotain ongelmia tilauksen suhteen.


    • Anonyymi

      Itselläni ainakin hyvä kokemus TF Design verkkokaupasta useammalta vuodelta.Ensin tilasin villamaton ja sitten valaisimen.Tulivat hyvin perille.Ei todellakaan ole huijausta!Suosittelen muillekkin!

    • Anonyymi

      Kokemusta on. Tilasin helmikuussa maton joka ei ole vieläkään saapunut. Välillä vastaavat viesteihin että vielä kuukausi tms. Välillä ei saa yhteyttä. Puhelimitse eivät vastaa ja sit laitan viestin perään niin vastaavat että voivat olla varastolla esim niin eivät vastaa puhelimeen.
      Olen ottanut yhteyttä paytrailiin ja kuluttaja-asiamieheen. Moni sitä mieltä että eivät toimi oikein. Enkä saa peruttua tilausta heidän kauttaan kun eivät vastaa. Kuitenkin alet menossa netissä koko ajan. Ihmettelen.

      • Anonyymi

        Kyllähän se muillakin yrityksillä pyörii kokoajan vielä isommat alet joka viikko. Peruutuksen tilauksen osalta saa tehtyä spostitse,mutta käsittelyssä voi olla ruuhkaa joskus. Huomioikaa,että puhelin palvelu on auki tällä hetkellä vain Ti-Ke. Spostiin vastaamme 1-5 arkipäivän kuluessa. Viikonloppuisin asiakaspalvelu on suljettu. Kannattaa ottaa uudestaan yhteyttä aspaan,niin tarkastetaan asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se muillakin yrityksillä pyörii kokoajan vielä isommat alet joka viikko. Peruutuksen tilauksen osalta saa tehtyä spostitse,mutta käsittelyssä voi olla ruuhkaa joskus. Huomioikaa,että puhelin palvelu on auki tällä hetkellä vain Ti-Ke. Spostiin vastaamme 1-5 arkipäivän kuluessa. Viikonloppuisin asiakaspalvelu on suljettu. Kannattaa ottaa uudestaan yhteyttä aspaan,niin tarkastetaan asia.

        Käsittelyn ruuhkautuminen ei saa estää lain noudattamista. Jos peruutuksia tulee niin paljon, ettei niitä ehditä 14 vrk:ssa käymään läpi ja palauttamaan rahoja, palkataan lisää väkeä. Palautuksen käsittely ei saa kestää 14 vrk pidempään. Peruutuksen käsittely alkaa siitä arkipäivästä kun peruutus on tullut perille, ei siitä, kun joku viitsii viestin lukea tai siihen vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittelyn ruuhkautuminen ei saa estää lain noudattamista. Jos peruutuksia tulee niin paljon, ettei niitä ehditä 14 vrk:ssa käymään läpi ja palauttamaan rahoja, palkataan lisää väkeä. Palautuksen käsittely ei saa kestää 14 vrk pidempään. Peruutuksen käsittely alkaa siitä arkipäivästä kun peruutus on tullut perille, ei siitä, kun joku viitsii viestin lukea tai siihen vastata.

        Ja huomioittehan peruuttajat, että rahat saatte täysimääräisinä takaisin (tai korkojen kera, jos on kukukut yli 14 vrk), mitään 20% käsittelykyluja ei saa lain mukaan periä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittelyn ruuhkautuminen ei saa estää lain noudattamista. Jos peruutuksia tulee niin paljon, ettei niitä ehditä 14 vrk:ssa käymään läpi ja palauttamaan rahoja, palkataan lisää väkeä. Palautuksen käsittely ei saa kestää 14 vrk pidempään. Peruutuksen käsittely alkaa siitä arkipäivästä kun peruutus on tullut perille, ei siitä, kun joku viitsii viestin lukea tai siihen vastata.

        Niin oletko koskaan mitään tilannut yritykseltä? Vai päivystätkö täällä ja kommentoit kaikenlaista huvikseen?


    • Anonyymi

      Ostin vaatekaapin ja kylla kanatti odotaa! Ei ole huijaus.

      • Anonyymi

        Vitsiniekka...


    • Anonyymi

      Itselläni on huonoja kokemuksia. Sain odottaa tilausteni saapumista kuukausia (jopa vuoden), rahojen palautusta kuukausia väännön jälkeen, ja reklamaatiotapauksessa asia eteni hyvin hitaasti (kuukausia), asia on vielä kesken. Olen itse tehnyt kuluttajan suojaan ilmoituksen tästä. En voi mitenkään suositella yritystä. Asiakaspalvelu ei lupauksista huolimatta vastannut aina 1-5 arkipäivässä sähköpostiin.

      • Anonyymi

        Ikävää,jos et ollut tyytyväinen. Sait kuitenkin isosta tilauksestasi lähes kaikki tuotteet. Valaisimia,mattoja,ruokapöydän,sohvapöydän edulliseen hintaan ilmaisella kotiin toimituksella. Tilauksesta puuttuvien tuotteiden rahat on hyvitetty jo aikoja sitten. Reklamaatio tapauksesta olemme antaneet ohjeet sinulle jo keväällä. Vastausaika spostiimme on yleensä 1-5 arkipäivää,mutta joskus asiakaspalvelussa saattaa olla ruuhkaa,joten vastausaika voi olla pidempi.


      • Anonyymi

        Sama kokemus minulla. En suosittele yritystä kenellekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus minulla. En suosittele yritystä kenellekään!

        En minäkään. Samat huonot kokemukset.


      • Anonyymi

        Täällä täysin vastaava kokemus! Ilmoitus kkv:lle myös tehty. Aivan järkyttävää toimintaa yrittäjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä täysin vastaava kokemus! Ilmoitus kkv:lle myös tehty. Aivan järkyttävää toimintaa yrittäjältä.

        Minulla hyviä kokemuksia!!!!


      • Anonyymi

        Poliisi ei ala tutkimaan mitään tällaista,kun kyseessä ei ole mitään huijausta. Joten ihan turha tänne on tällaista kenenkään kirjoitella.


      • Anonyymi

        Niin oliko sinulla kenties omakohtaisia kokemuksia asiasta? Kun täällä palstalla tunnut päivystävän joka päivä ja kommentoimassa kaikenlaista.


      • Anonyymi

        Ainoa, joka toimii väärin, olet sinä myyjä itse kirjoitusvirheinesi. Laita ihmeessä asiaa eteenpäin, niin saadaan nopeammin hommat selville ja sinut vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa, joka toimii väärin, olet sinä myyjä itse kirjoitusvirheinesi. Laita ihmeessä asiaa eteenpäin, niin saadaan nopeammin hommat selville ja sinut vastuuseen.

        ?????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Samat huonot kokemukset.

        Hyviä kokemuksia pelkästään.Suosittelen.


    • Anonyymi

      Nyt täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen. Ruokapöytä ja tuolit tulivat sovitusti ehtivät juhliin. Asiakaspalvelukin erittäin ystävällistä. Suosittelen kaikille! Kiitos paljon.

      • Anonyymi

        ??????


    • Anonyymi

      Valitettavasti minullakin on huonoja kokemuksia. Asiakaspalvelu ei vastaa, puhelinnumerosta ei saa ketään kiinni. Tuotteet eivät saavu luvatusssa ajassa, eikä kaupunpurku onnistu. En todellakaan suosittele kenellekään.

      • Anonyymi

        En minäkään. Vain huonoja kokemuksia.


    • Anonyymi

      Ainoastaan hyviä kokemuksia!!!!!!!

    • Anonyymi

      Odottelen edelleen tilausta ja nyt nämä myyjän kommentit nähtyäni ahdistaa, että edes tilasin ko. paikasta…

      • Anonyymi

        Täällä ei mikään ''myyjä'' kommentoi yhtään mitään. Meillä ei ole mitään myyjiä yrityksessä. Olemme johinkin kommentteihin ottaneet kantaa yrityksen nimissä,muuten meillä ei ole aikaa jatkuvasti päivystää tällaisella keskustelupalstalla,sitä tekevät jotkut muut henkilöt. Jos olet oikeasti jotain tilannut meiltä,niin ota yhteyttä vaikka jo heti tänään spostitse asiakaspalveluumme,niin tarkistamme tilanteen. Odotamme joka tapauksessa yhteydenottoasi viimeistään huomenna,niin selvitämme asiasi tilauksen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei mikään ''myyjä'' kommentoi yhtään mitään. Meillä ei ole mitään myyjiä yrityksessä. Olemme johinkin kommentteihin ottaneet kantaa yrityksen nimissä,muuten meillä ei ole aikaa jatkuvasti päivystää tällaisella keskustelupalstalla,sitä tekevät jotkut muut henkilöt. Jos olet oikeasti jotain tilannut meiltä,niin ota yhteyttä vaikka jo heti tänään spostitse asiakaspalveluumme,niin tarkistamme tilanteen. Odotamme joka tapauksessa yhteydenottoasi viimeistään huomenna,niin selvitämme asiasi tilauksen suhteen.

        Ei auta ottaa yhteyttä, kun mitään ei tapahdu. Myyjä on sama asia kuin yrityksen edustaja. Minusta on aivan käsittämätöntä, että tällä henkilöllä on aikaa kommentoida keskusteluja täällä, mutta yrityksen asioita ei hoideta. Ilmeisesti tässä ei ole tarkoituskaan hoitaa asiallisesti yritystoimintaa vaan huijata ihmisiä.


      • Anonyymi

        Jaa milläköhän perusteella tällaisia luulet???


      • Anonyymi

        Enkä muuten ole mikään kauppias tai omistaja joka täällä kommentoin. Olen aivan toinen henkilö. Sinä se näytät olevan pelkkä kiusantekijä kirjoitusvirheinesi. Pitäisiköhän sinun nyt itse hoitaa omat asiasi ja elämäsi kuntoon,kuin täällä kommentoida ja päivystää?? Tehdä jotain hyödyllistä ja esim. mennä vaikka töihin ja hankkia elämään sisältöä.


      • Anonyymi

        No eipä taida olla ihan feikki,kun tuotteita myynnissä aika paljon ja myös varastossa olevia tuotteita on aika paljon. Lisäksi yritys on perustettu 2018. Mutta jos et ole itse koskaan mitään tilannutkaan yritykseltä,niin mistäs voit mitään tietää?


    • Anonyymi

      On kokemusta. Huonoa sellaista. Kaupan peruminen ei onnisti sitten millään. Tilausta ei ole tullut, mutta myöskään rahojen palauttamista ei saada hoidettua. Ei mitenkään. En voi valitettavasti suositella.

    • Anonyymi

      Erittäin hyviä kokemuksia. Olen tehnyt 3 tilausta eri aikoina ja kaikki tulivat hyvin perille.

    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia myös tuttavallani. Joutui perumaan tilauksen,mutta sai rahat takaisin,eikä mitenkään väärin kohdeltu. Voihan joskus varmaan palautuksessa mennä kauemmin,jos on kyseessä isomman tilauksen peruutus. Mikä on ihan ymmärrettävää näinä aikoina.

      • Anonyymi

        Hei. Voitko nyt kertoa ihan kaikille täällä palstalla oleville,että ensinnäkin mitä "kielioppi virheitä" on näissä positiivisissa kommenteissa? Me emme laita mitään muita kommentteja,kuin muutamiin kommentteihin,mihin olemme ottaneet kantaa. Sinähän olet siis sama kiusaaja,joka täällä päivystää ja kommentoi kaikenlaista,vaikka et ole siis mitään edes tilannut meiltä?


      • Anonyymi

        Ei todellakaan pidä paikkansa. Sama henkilö kommentoi täällä taas olevinaan eri henkilönä, vaikka näkeehän sen tuosta kirjoitustyylistä,että sama henkilö,joka kiusaa ja valehtelee yrityksestä kommentoi tässäkin. Voitko lopettaa tämän yrityksen mustamaalaamisen? Tällä tavalla ongelmat eivät selviä,vaan laita viestiä spostiin,jos on jotain oikeata ongelmaa tilauksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan pidä paikkansa. Sama henkilö kommentoi täällä taas olevinaan eri henkilönä, vaikka näkeehän sen tuosta kirjoitustyylistä,että sama henkilö,joka kiusaa ja valehtelee yrityksestä kommentoi tässäkin. Voitko lopettaa tämän yrityksen mustamaalaamisen? Tällä tavalla ongelmat eivät selviä,vaan laita viestiä spostiin,jos on jotain oikeata ongelmaa tilauksen kanssa.

        Eri henkilö oli. Ei ne sähköpostit mitään auta. Yritetty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan pidä paikkansa. Sama henkilö kommentoi täällä taas olevinaan eri henkilönä, vaikka näkeehän sen tuosta kirjoitustyylistä,että sama henkilö,joka kiusaa ja valehtelee yrityksestä kommentoi tässäkin. Voitko lopettaa tämän yrityksen mustamaalaamisen? Tällä tavalla ongelmat eivät selviä,vaan laita viestiä spostiin,jos on jotain oikeata ongelmaa tilauksen kanssa.

        En ole A) kiusannut enkä B) valehdellut. Yrityksen lainvastaisen toiminnan esiintuominen ja muiden varoittaminen ei ole kumpaakaan näistä edellämainituista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Voitko nyt kertoa ihan kaikille täällä palstalla oleville,että ensinnäkin mitä "kielioppi virheitä" on näissä positiivisissa kommenteissa? Me emme laita mitään muita kommentteja,kuin muutamiin kommentteihin,mihin olemme ottaneet kantaa. Sinähän olet siis sama kiusaaja,joka täällä päivystää ja kommentoi kaikenlaista,vaikka et ole siis mitään edes tilannut meiltä?

        Ei kannata. Näistä näkee muut (fiksummat), että myyjä kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan pidä paikkansa. Sama henkilö kommentoi täällä taas olevinaan eri henkilönä, vaikka näkeehän sen tuosta kirjoitustyylistä,että sama henkilö,joka kiusaa ja valehtelee yrityksestä kommentoi tässäkin. Voitko lopettaa tämän yrityksen mustamaalaamisen? Tällä tavalla ongelmat eivät selviä,vaan laita viestiä spostiin,jos on jotain oikeata ongelmaa tilauksen kanssa.

        Ei ongelmat selviä tämän firman kanssa muuta kuin yhteydenotolla viranomaisiin. Ei ole mustamaalaamista varoittaa muita vilpillisestä toiminnasta.


      • Anonyymi

        ??????


    • Anonyymi

      Ostin villamaton, joka oli varastotuotteena. Tuli hyvin kotiinkuljetuksella perille. Pelkkää positiivista sanottavaa. 10+ luotettavasta palvelusta!

      • Anonyymi

        Uskoo ken haluaa. Myyjän kommentti on tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskoo ken haluaa. Myyjän kommentti on tämäkin.

        Juu ja tästä voidaan todeta,että sama kiusaaja vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ja tästä voidaan todeta,että sama kiusaaja vauhdissa.

        Kiusaaja on se, joka varastaa ihmisiltä rahaa ilman aikomustakaan toimittaa tilattua tuotetta tai palauttaa rahoja. Ei se, joka varoittaa muita tällaisesta rikollisesta toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaja on se, joka varastaa ihmisiltä rahaa ilman aikomustakaan toimittaa tilattua tuotetta tai palauttaa rahoja. Ei se, joka varoittaa muita tällaisesta rikollisesta toiminnasta.

        Niin,oliko sinulla ihan omakohtaista kokemusta,vai miksi täällä kommentoit kokoajan???


    • Anonyymi

      Voisi kauppias vastata asiakkaiden viesteihin eikä mellastaa täällä anonyymi-somessa

    • Anonyymi

      Olen tilannut tuotteet heinäkuussa - mitään ei ole saapunut. Viesteihin vastataan todella heikosti. Huijareilta vaikuttavat - järkevintä olisi ilmoittaa viranomaisille jne

      • Anonyymi

        Niin mikä sinä olet täällä kommentoimaan ja neuvomaan kaikkea? Eihän tuossa mitään huijausta ole, jos asiakkaat itse peruvat tilauksiaan. Vastausaika näyttäisi olevan 1-5 arkipäivää heillä...... Illat voi tietenkin käyttää monella eri tavalla,esim. kommentoimalla ja päivystämällä jossain keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi

        Juuri näin, asia kannattaa viedä eteenpäin ja pitää kiinni oikeuksistaan.


    • Anonyymi

      Ostin maton ja 2 pulloa saippuaa. Tulivat nopeasti. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Onko siis niin, että rahat on menetetty, jos on erehtynyt ko. yrityksestä jotain tilaamaan? Maksanut olen, mutta tuotteita ei tule. Maksoin laskulla, mutta joudunko siis maksamaan laskun, vaikka yritys ei tuotetta toimittaisikaan?

      • Anonyymi

        Hei. Kaikki tilaukset,mitkä asiakkaat ovat halunneet itse perua,tullaan perumaan ja rahat tulevat kaikille takaisin. Täällä palstalla asioiden kommentointi ei auta yhtään mitään. Me hoidamme edelleenkin tilausten perumiset ja rahojen palautukset. Ei mikään maksunvälittäjä.


      • Anonyymi

        Niin onko sinulla nyt ihan omakohtaisia kokemuksia? Kun tällaista väität?


      • Anonyymi

        Ei tarvitse maksaa laskua! Voit ilmoittaa maksunvälittäjälle (tiedot saa Paytraililta ellei tilausvahvistuksessa näy, onko kyseessä OP, Walley vai Jousto ), että et ole saanut tuotteita, jolloin laskuakaan ei tarvitse maksaa. Tilauksen peruutus sähköpostitse tf designille mihin vuorokauden aikaan tahansa = peruutus on laknvoimainen, vastasivat meiliin tai eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse maksaa laskua! Voit ilmoittaa maksunvälittäjälle (tiedot saa Paytraililta ellei tilausvahvistuksessa näy, onko kyseessä OP, Walley vai Jousto ), että et ole saanut tuotteita, jolloin laskuakaan ei tarvitse maksaa. Tilauksen peruutus sähköpostitse tf designille mihin vuorokauden aikaan tahansa = peruutus on laknvoimainen, vastasivat meiliin tai eivät.

        Niinhän me jo aikaisemmassa kommentissamme jo ilmoitimme. Ei täällä palstalla mitään tilauksia peruta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Kaikki tilaukset,mitkä asiakkaat ovat halunneet itse perua,tullaan perumaan ja rahat tulevat kaikille takaisin. Täällä palstalla asioiden kommentointi ei auta yhtään mitään. Me hoidamme edelleenkin tilausten perumiset ja rahojen palautukset. Ei mikään maksunvälittäjä.

        Eivät rahat tule takaisin, vaikka lupaillaan. Kokemusta on.


      • Anonyymi

        Hei, palstan ylläpito EI VOI vahvistaa, että täällä joku kiusaisi ja valehtelisi, sellaista on turha väittää. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelu tarkoittaa mm. kokemusten ja havaintojen jakamista ja niitähän aloituksessa nimenomaan pyydettiin. Ihmiset kokevat yrityksenne huijauksena, koska eivät saa tuotteita tai rahoja takaisin lain määrittelemässä ajassa, eikä yhteydenottoihin vastata. Jos ongelmia ei olisi, palautekin olisi täällä ihmisiltä varmasti erilaista. Eli onko nyt vaan syytä katsoa peiliin, vai ettekö näe mitään ongelmaa yrityksenne toiminnassa?


      • Anonyymi

        Niin,etpä ole mitään tainnut tilata,kun et vastannut ..


      • Anonyymi

        Niin ja mitä sinä täällä kommentoit joka päivä?


      • Anonyymi

        Hei. Älä viitsi valehdella,meillä on todisteet. Ja kannattaisiko nyt teidän kaikkien kommentoijien hieman miettiä, miten käyttäydytään pienyritystä kohtaan näinä aikoina. Emme mekään hyväksy mitä tahansa törkeätä kommentointia yritystämme kohtaan. Jos isommillakin yrityksillä esim. Finnish design shopilla tulee miljoonatappiot,niin voi sitä pienemmilläkin yrityksillä olla vaikeaa. Se,että toimintaa väitetään huijaukseksi,on törkeää herjaamista,koska olemme kuitenkin tänäkin vuonna toimittaneet useita tuotteita,niin huonekaluja,mattoja,valaisimia yms. ympäri Suomea. Sitä paitsi olemme olleet toiminnassa yli 5 vuotta,joten aika pitkään olisi "huijaus toiminta" jatkunut. Muutenkin täällä palstalla tuntuu jotkut vain viettävänsä aikaa ja kommentoida kaikenlaista. Pahoittelemme kuitenkin,jos jotkut jotka ovat halunneet perua tilauksensa,eivät ole vielä saaneet rahojansa takaisin,mutta kaikki,jotka ovat tilauksensa peruneet ,saavat rahansa takaisin. Joten puheet huijaamisesta voidaan tässä vaiheessa lopettaa,tai muuten sellainen henkilö syyllistyy kiusantekoon yritystämme kohtaan ja asia viedään eteenpäin. Ei täällä palstalla kommentointi edelleenkään mitään hyödytä,vaan tilaukset mitkä halutaan perua,ne perutaan,mutta siinä voi kestää valitettavasti hieman kauemmin, kiitos kaikkien asiattomien kommentoijien ja kiusaamisen vuoksi.


      • Anonyymi

        No, ainakin myönnätte ongelmat vihdoin…


      • Anonyymi

        Ja sama henkilö täällä taas vauhdissa kommentoimassa ja levittämässä kaikenlaisia valheita.
        Ei ketään ole huijattu,vaikka joku täällä sellaista väittää.


    • Anonyymi

      Isot kiitokset yritykselle! Ihana torkkupeitto ja matto tulivat kotiini. En voi muuta kuin suositella. 💎

      • Anonyymi

        Kiitos tästä positiivisesta palautteesta. Mukavaa alkutalven jatkoa.


    • Anonyymi

      Odotettu nojatuoli tuli ja myös valaisin.Olen hyvin tyytyväinen ystävälliseen palveluun.Suosittelen lämpimästi.

    • Anonyymi

      Tiedoksi kaikille näiden ongelmien kanssa painiville, että tapauksessa, jossa myyjä ei toimita tuotetta eikä palauta maksettuja rahoja, kyseessä on sopimusrikkomus, joka on siviilioikeudellinen asia ja haastehakemus tehdään suoraan käräjäoikeuteen (poliisi ei käsittele siviilioikeudellisia asioita). Onnistuu helposti ihan netissä. Käräjäoikeuden päätöksellä velkasumma viedään perintään ja tarvittaessa ulosottoon. Toinen reitti on ottaa ensin yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja heidän ohjauksesta viedä asia kuluttajariitalautakuntaan (ja ilmoittaa tässä vaiheessa myös vaatimus viivästyskorosta).

      • Anonyymi

        Hyvä tietää, kiitos ohjeesta!


    • Anonyymi

      Miten tästä ketjusta on voitu poistaa yli 100 viestiä? Mikä järki on moderoinnissa jossa poistetaan täysin asiallisia viestejä joiden tarkoitus on estää muita joutumasta samaan pulaan? Mihinkään arvosteluihin voi enää luottaa jos tätä tahtia poistetaan kaikki negatiivinen. Sama homma Googlen arvosteluissa....

      • Anonyymi

        Samaa mietin ja aiemmin kommentoinkin, mutta ”yllättävästi” kommentti poistettiin. Minusta tästä firmasta pitää varoittaa ihmisiä, koska toiminta ei ole asiallista millään mittarilla.


      • Anonyymi

        Trustpilottiin kannattaa käydä jättämässä arvosteluja, sieltä ei myyjä voi niitä käydä mielivaltaisesti poistamassa.


      • Anonyymi

        On se kumma,että jollakin on aikaa tällaisia miettiä keskellä päivää. Eikö muuta tekemistä löydy??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trustpilottiin kannattaa käydä jättämässä arvosteluja, sieltä ei myyjä voi niitä käydä mielivaltaisesti poistamassa.

        Voi hyvää päivää. Pitäisiköhän sinun mennä nyt oikeasti jo keskustelemaan noista sinun ongelmistasi,ettei tarvitse toisia kiusata??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma,että jollakin on aikaa tällaisia miettiä keskellä päivää. Eikö muuta tekemistä löydy??

        Eiköhän ihmiset halua ne rahat takaisin, kauppias hyvä


    • Anonyymi

      Huono kokemus. Tuote ei tullut ja kaupan perumisen jälkeen rahoja ei ole palautettu useista muistutuksista huolimatta . Monta kuukautta olen odottanut rahoja (korkoineen). Olen toiminut kuten kuluttajaneuvonnasta on ohjattu. Kuluttajariitalautakuntaan ilmoitus, poliisille rikosilmoitus.

      • Anonyymi

        Näin teen itsekin seuraavaksi


    • Anonyymi

      En ole kyseisen viestin kirjoittaja, mutta yksi niistä, jotka ovat odottaneet teiltä rahojaan takaisin kohtuuttoman kauan. Kerron täällä muille kokemuksestani, koska olisin itse toivonut, että minua oltaisiin varoitettu etukäteen, enkä olisi koskaan kanssanne tähän sotkuun joutunut. Asian selvittäminen on vaatinut kohtuuttomasti aikaa ja vaivaa, eikä teillä ole mitään oikeutta pitää rahojani. Se sijaan, että poistelette päivittäin kommentteja täällä foorumilla, voisitte keskittyä tekemään työnne jos ei hyvin, niin edes lakeja ja hyvää kauppatapaa noudattaen.

      • Anonyymi

        Just näin. En ole itse heiltä tilannut, mutta riittävän läheltä joutunut seuraamaan, millaisesta toimintatavasta kyse, ja siksi muiden varoittaminen on tärkeää.


    • Anonyymi

      Ostin House Doctor valaisimen. Tuli hyvin kotiinkuljetuksella.Olen tyytyväinen asiakas.Ei mitään huonoa sanottavaa.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista,että jollakin on aikaa hengailla jossain keskustelupalstalla lauantaiaamuna. Tietenkin,jos elämä on pielessä,eikä muutakaan tekemistä löydy,kuin etsiä jotain sisältöä jostain palstalta,niin ihan miten vaan,mutta tuskin täältä kuitenkaan mitään ystäviä,tai seuraa saat.
        Tsemppiä kuitenkin elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista,että jollakin on aikaa hengailla jossain keskustelupalstalla lauantaiaamuna. Tietenkin,jos elämä on pielessä,eikä muutakaan tekemistä löydy,kuin etsiä jotain sisältöä jostain palstalta,niin ihan miten vaan,mutta tuskin täältä kuitenkaan mitään ystäviä,tai seuraa saat.
        Tsemppiä kuitenkin elämääsi.

        Älkää kukaan ikinä missään nimessä menkö tähän huijaukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää kukaan ikinä missään nimessä menkö tähän huijaukseen!

        Niin mihin huijaukseen?


      • Anonyymi

        Täällä ei mikään myyjä ole mitään kommentoinut,paitsi muutamassa kohdassa olemme ihan yrityksen nimissä kommentoineet näitä keskusteluja täällä palstalla. Täällä kyllä on useampaan kertaan juuri tämä sama henkilö kommentoinut kaikenlaista, vaikka ei ole mitään edes tilannut meiltä. Me emme mahda mitään,jos joku muu kommentoi täällä jotain. Mutta tosiasia on se,että meidän toiminta EI OLE MITÄÄN HUIJAUSTA. Ja,jos joku sellaista väittää,se on törkeä vale. Valitettavasti edelleen joidenkin asiakkaiden osalta peruutettujen tilausten osalta on hieman viivettä,mutta kaikki jotka ovat halunneet perua tilauksensa,niin tulevat saamaan rahansa takaisin. Se,että täällä joka päivä kommentoidaan törkeästi kaikenlaisia valheita,ei hyödytä mitään. Lisäksi ei poliisi ala tutkimaan mitään,koska mitään petosta ei ole kenenkään osalta tapahtunut.

        Ystävällisin terveisin
        TF Design


      • Anonyymi

        Hei. Jos sinulla on nyt henkilökohtaisesti jotain ongelmaa ja jos olet oikeasti jotain tilannut ja perunut tilauksen,niin voidaanko vaikka ihan soitella puhelimitse? Saadaan selvitettyä asia,eikä sitä tarvitse täällä keskustelupalstalla jauhaa. Voit ottaa yhteyttä spostitse meihin jo tänään,niin voimme vaikka soittaa sinulle,niin saadaan selvitettyä tämä asia.
        Ystävällisin terveisin
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Jos sinulla on nyt henkilökohtaisesti jotain ongelmaa ja jos olet oikeasti jotain tilannut ja perunut tilauksen,niin voidaanko vaikka ihan soitella puhelimitse? Saadaan selvitettyä asia,eikä sitä tarvitse täällä keskustelupalstalla jauhaa. Voit ottaa yhteyttä spostitse meihin jo tänään,niin voimme vaikka soittaa sinulle,niin saadaan selvitettyä tämä asia.
        Ystävällisin terveisin
        TF Design

        Miksi puhelinpalvelu ei ole auki sovittuna aikana, eli teille ei ole mahdollista soittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Jos sinulla on nyt henkilökohtaisesti jotain ongelmaa ja jos olet oikeasti jotain tilannut ja perunut tilauksen,niin voidaanko vaikka ihan soitella puhelimitse? Saadaan selvitettyä asia,eikä sitä tarvitse täällä keskustelupalstalla jauhaa. Voit ottaa yhteyttä spostitse meihin jo tänään,niin voimme vaikka soittaa sinulle,niin saadaan selvitettyä tämä asia.
        Ystävällisin terveisin
        TF Design

        Miksi ette vastaa sähköposteihin, ettekä palauta rahoja peruutetuista tilauksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi puhelinpalvelu ei ole auki sovittuna aikana, eli teille ei ole mahdollista soittaa?

        Puhelinpalvelu oli tänään tiistaina kiinni sairastapauksen vuoksi.

        Yst Terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinpalvelu oli tänään tiistaina kiinni sairastapauksen vuoksi.

        Yst Terv
        TF Design

        Puhelinpalvelu on aina kiinni. Ei tämä firma ole kiinnostunut lainkaan muusta kuin ihmisten rahojen viemisestä.


      • Anonyymi

        Hei. Niin on kyllä sinunkin jatkuvat,joka päiväiset ala-arvoiset kommentit ovat loukkaavia henkilökohtaisesti ja yritystä kohtaan. Aina sama kommentoija,joka päivä kiusaamassa. Tiedätkö,että tällä aiheutat vain ongelmia? Lisäksi palautusten käsittely viivästyy entisestään. Mutta ilmeisesti sitä haluatkin,kun et ole mitään koskaan tilannutkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mihin huijaukseen?

        Siihen, missä myydään tuotteita, joita ei selkeästi ole aikomustakaan toimittaa, ja sitten pidetään asiakkailta veloitetut rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, missä myydään tuotteita, joita ei selkeästi ole aikomustakaan toimittaa, ja sitten pidetään asiakkailta veloitetut rahat.

        Ei pidä paikkansa.Kiusaajan kommentti.Tuotteita toimitettu useita vuosia tästä yrityksestä.


    • Anonyymi

      Ostin aikoinaan vaatekaapin ja myöhemmin tilasin villamaton. Kaikki sujui hyvin ja sain tuotteeni.

      • Anonyymi

        Niin varmaan joo.


    • Anonyymi

      Huijausfirma, varokaa!

      • Anonyymi

        EI PIDÄ PAIKKAANSA. Olemme toimittaneet vuosien aikana ja tänäkin vuonna niin paljon tuotteita koko Suomen alueella. Millä perusteella voit tällaista yleensä väittää? Se ei ole huijausta jos palautuksista on viivettä. Sinun toimintasi on rikollista ja aiheutat lisää ongelmia oikeille asiakkaille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI PIDÄ PAIKKAANSA. Olemme toimittaneet vuosien aikana ja tänäkin vuonna niin paljon tuotteita koko Suomen alueella. Millä perusteella voit tällaista yleensä väittää? Se ei ole huijausta jos palautuksista on viivettä. Sinun toimintasi on rikollista ja aiheutat lisää ongelmia oikeille asiakkaille.

        Montako kuukautta/vuotta on teidän mielestä ok viivytellä asiakkaiden rahojen palauttamista? Ihan vaan että osaa varautua kauanko tässä pitää vielä odotella, sähköpostitse ja puhelimitse teiltä ei tunnu asiaan saavan vastausta.


    • Anonyymi

      REHELLINEN YRITYS.Olen tilannut ja saanut ihania tuotteita joulun sisustukseen.Nyt mahtava BLACK FRIDAY alennus -50% ja aion tilata uudestaan,koska toimituskin oli ilmainen.

      • Anonyymi

        Niinpä varmaan. Jos se on rehellistä, ettei toimita tuotetta eikä palauta rahoja, niin sitten juu. Mut jos on sitä mieltä, että se ei ole rehellistä vaan petos, niin sit kannattaa tehdä rikosilmoitus ja ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, kuten itse tein.


    • Anonyymi

      Itse sain tuotteeni ja ymmärrän kyllä,että käsittelyissä voi olla viivettä.Ei ole mikään rikosilmoitusasia.Ymmärrän yritystä näinä vaikeina aikoina.Ei kannata tehdä tilausta,jos ei edes oikeasti ole ottamassa tuotetta,eikä jaksa odottaa .Useimmilta yrityksiltä voi joutua välillä odottamaan esim.suosittua huonekalu tilausta.Itse ainakin halusin odottaa,koska oli harkittu ostos ja olen siihen tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Voisitteko laittaa tuon saman kommentin nettisivuillenne, ”meiltä ei kannata tehdä tilausta, jos ei jaksa montaa kuukautta sitä odottaa”, mielellään ihan etusivulle!


      • Anonyymi

        On se mielenkiintoista,että jonkun työ on viettää aikaa jossain keskustelupalstalla joka päivä,kommentoimalla ja ohjeistamalla muita. Pitäiskö sun tehdä vaikka ihan jotain töitä,tai hankkkia muuta sisältöä elämään? Ja onko sulla itellä joku verkkokauppa,kun tunnut niin ''tietävän'' kaikesta kaikki. Ei taida olla kovin kiireistä,jos on aikaa täällä olla joka päivä? Lisäksi noi sun kommentit jostain kielioppivirheistä ja kirjoitusvirheistä ovat aivan käsittämättömän naurettavia. Tällä kerrot sen,että olet tämän palstan ''poliisi'' ,sama henkilö,mikä viettää aikaa täällä ja joka päivä kommentoi.
        Hanki sisältöä omaan elämääsi,äläkä keskity toisten asiaoihin.
        Ja en muuten ole mikään myyjä,tai mikään yrityksen edustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko laittaa tuon saman kommentin nettisivuillenne, ”meiltä ei kannata tehdä tilausta, jos ei jaksa montaa kuukautta sitä odottaa”, mielellään ihan etusivulle!

        Tai ”Emme valitettavasti toimita tuotteita lain edellyttämässä 30 vrk:n ajassa, emmekä palauta rahoja peruutustapauksessa 14 vrk:n kuluessa, ainakaan kaikille. On sen verran ruuhkaa. Eli jouluksi ei enää välttämättä kannata tilata. Ainakaan täksi jouluksi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mielenkiintoista,että jonkun työ on viettää aikaa jossain keskustelupalstalla joka päivä,kommentoimalla ja ohjeistamalla muita. Pitäiskö sun tehdä vaikka ihan jotain töitä,tai hankkkia muuta sisältöä elämään? Ja onko sulla itellä joku verkkokauppa,kun tunnut niin ''tietävän'' kaikesta kaikki. Ei taida olla kovin kiireistä,jos on aikaa täällä olla joka päivä? Lisäksi noi sun kommentit jostain kielioppivirheistä ja kirjoitusvirheistä ovat aivan käsittämättömän naurettavia. Tällä kerrot sen,että olet tämän palstan ''poliisi'' ,sama henkilö,mikä viettää aikaa täällä ja joka päivä kommentoi.
        Hanki sisältöä omaan elämääsi,äläkä keskity toisten asiaoihin.
        Ja en muuten ole mikään myyjä,tai mikään yrityksen edustaja.

        Laki on kaikkien, myös kuluttajien, luettavissa netistä, eikä tarvitse olla verkkokauppias ymmärtääkseen näitä pykäliä ja omia oikeuksiaan.


    • Anonyymi

      Hei, Onpa ikävää ,että joku henkilö haluaa jakaa koko ajan tänne negatiivista kommenttia.Voitte kuitenkin tilata edelleen meiltä tuotteita niinkuin aiemminkin ja tuotteita on myös varastossa.Tänäänkin lähtee toimitukseen esim.valaisimia.Ei voi millään ymmärtää törkeitä henkilökohtaisia loukkaavia kommentteja,mutta onneksi itsetunto on kuitenkin niin hyvä,ettei se tästä romahda.Onneksi tiedän,että yritys on toiminut lain mukaan ja sen tietävät monet asiakkaat vuosien varrelta,siksi on väärin alkaa muuta väittämään.Pahoittelemme kuitenkin,että nyt on käsittelyissä ruuhkaa ja toivomme kärsivällisyyttä .Kiitos kaikille ihanille asiakkaille.

      TF Design

      • Anonyymi

        Tai jos nyt vaan kävisitte ne peruutukset läpi järjestyksessä ja maksaisitte jokaiselle palautukset ihan ilman uusia yhteydenottoja?


      • Anonyymi

        Kiitos vaan teillekin ihanista tuotteista, joita ette koskaan toimittaneet, ja rahoistani, joita ette koskaan palauttaneet! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


      • Anonyymi

        "Onneksi tiedän,että yritys on toiminut lain mukaan ja sen tietävät monet asiakkaat vuosien varrelta,siksi on väärin alkaa muuta väittämään."

        ???

        Toimitusehtonne ovat olleet lainvastaiset, se on ja on ollut helppo tarkistaa sivuiltanne. Toimintanne rikkoo lakia, koska ette mm. palauta rahoja 14 vrk:n kuluessa peruutuksesta, tai ette toimita tuotteita 30 vrk:n kuluessa.

        Eli onko nyt niin, että ette vain ole ottaneet selvää, mitä laki verkkokaupasta säätää? Ette voi väittää toimineenne lain mukaan. Ruuhka ei ole pätevä syy olla noudattamatta lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi tiedän,että yritys on toiminut lain mukaan ja sen tietävät monet asiakkaat vuosien varrelta,siksi on väärin alkaa muuta väittämään."

        ???

        Toimitusehtonne ovat olleet lainvastaiset, se on ja on ollut helppo tarkistaa sivuiltanne. Toimintanne rikkoo lakia, koska ette mm. palauta rahoja 14 vrk:n kuluessa peruutuksesta, tai ette toimita tuotteita 30 vrk:n kuluessa.

        Eli onko nyt niin, että ette vain ole ottaneet selvää, mitä laki verkkokaupasta säätää? Ette voi väittää toimineenne lain mukaan. Ruuhka ei ole pätevä syy olla noudattamatta lakia.

        Hei. Millä tavalla toimitusehdot ovat muka lainvastaiset? Ilmaista palautus mahdollisuutta ei ole pakko olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Millä tavalla toimitusehdot ovat muka lainvastaiset? Ilmaista palautus mahdollisuutta ei ole pakko olla.

        Vaikkapa reklamaatiopalautuksen hinnoittelun osalta - ihan vaan yhden mainitakseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa reklamaatiopalautuksen hinnoittelun osalta - ihan vaan yhden mainitakseni.

        Hei. Reklamaatiotapauksissa maksamme lähetyskustannukset takaisin,jos kyseessä on siis reklamaatio ja olemme vielä varmistaneet asian tuotteen valmistajalta.


    • Anonyymi

      Kaikki sujui ongelmitta.Olen tilannut useamman kerran.Suosittelen.

      • Anonyymi

        Ei kukaan oikeesti tyytyväinen asiakas muutenkaan tällaisilla palstoilla kirjoittele. Miksi ihmeessä tyytyväinen asiakas lähtisi onnistuneen ostoksen jälkeen googlettelemaan yritystä ja sitten laittamaan palautetta täysin yritykseen liittymättömälle foorumille? Rehellisesti toimivat yritykset pyytävät palautetta mm. omilla sosiaalisen median sivuillaan, yllättäen tämä ko. yritys ei palautetta sivuilleen halua. Yrittäjä varmasti mielellään selventää, miksi mieluummin kerää kaiken tämän ”positiivisen palautteen” tänne foorumille, eikä yrityksen omille sivuille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan oikeesti tyytyväinen asiakas muutenkaan tällaisilla palstoilla kirjoittele. Miksi ihmeessä tyytyväinen asiakas lähtisi onnistuneen ostoksen jälkeen googlettelemaan yritystä ja sitten laittamaan palautetta täysin yritykseen liittymättömälle foorumille? Rehellisesti toimivat yritykset pyytävät palautetta mm. omilla sosiaalisen median sivuillaan, yllättäen tämä ko. yritys ei palautetta sivuilleen halua. Yrittäjä varmasti mielellään selventää, miksi mieluummin kerää kaiken tämän ”positiivisen palautteen” tänne foorumille, eikä yrityksen omille sivuille?

        Hei. Kiitos kommentista. Valitettavasti verkkokauppaamme ei saa lisättyä palaute kommenttia. Aikaisemmin tuli positiivista palautetta myös entisestä myymälässämme,mikä kävi vain liian pieneksi tiloiltaan.

        Yst terv
        TF Design


    • Anonyymi

      Ihan pelleilyä tämän firman toiminta! Tuotetta ei toimiteta eikä rahoja palauteta toistuvista pyynnöistä huolimatta. Monta kk jo odottanut. Kuluttajaneuvonnasta kehotettiin tekemään rikosilmoitus petoksesta. Muukin toiminta on laitonta - katsokaa vaikka tilausehtoja firman sivuilla. Tämä firma pelaa aikaa, jotta saisi pitää huijaamiensa ihmisten rahat.

    • Anonyymi

      Mikä tämän tf design yrittäjän nimi on?

      • Anonyymi

        Useimmat firmat kertovat vastuuhenkilönsä nettisivuillaan, ja jos on rehellisesti toimivasta yrityksestä kyse, tällaiset asiat ovat ihan julkisia. Tästäkin voi siis jotain päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat firmat kertovat vastuuhenkilönsä nettisivuillaan, ja jos on rehellisesti toimivasta yrityksestä kyse, tällaiset asiat ovat ihan julkisia. Tästäkin voi siis jotain päätellä.

        Joo todella, ensimmäistä kertaa kuulen yrityksestä, jossa yrittäjä ei seiso omalla nimellään yrityksensä takana, vaan kokee sen kunnianloukkaukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat firmat kertovat vastuuhenkilönsä nettisivuillaan, ja jos on rehellisesti toimivasta yrityksestä kyse, tällaiset asiat ovat ihan julkisia. Tästäkin voi siis jotain päätellä.

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Kaikenlaista ihanaa löytyy verkkokaupasta.Monilta laatu merkeiltä heti toimitukseen.Tervetuloa ostoksille uudet ja vanhat asiakkaat.Älkää välittäkö näistä ikävistä kiusaajan kommenteista,koska tuotteet tulevat kyllä .Teemme parhaamme peruutusten kanssa käsittelyjärjestyksessä.Parhaiten meidät saa kiinni sähköpostilla.


      Ystävällisin terveisin
      TF Design
      huonekalu ja sisustus-
      verkkokauppa

      • Anonyymi

        Oma kokemukseni on täysin päinvastainen. Tuotteet eivät todellakaan tulleet ja kaupan perumisen jälkeen rahoja ei ole vieläkään palautettu, vaikka olen monta kuukautta odottanut.


      • Anonyymi

        Jos "parhaamme" on "emme tee mitään", niin ei tökerö itsekehu auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kokemukseni on täysin päinvastainen. Tuotteet eivät todellakaan tulleet ja kaupan perumisen jälkeen rahoja ei ole vieläkään palautettu, vaikka olen monta kuukautta odottanut.

        Sama juttu meillä. Ensin ilmoitettiin tuotteen viivästyvän. Sen jälkeen sitä ei ikinä tullut, ja nyt odottanut monta kuukautta rahojen palautusta. Eikä vieläkään palautettu. Viesteihin vastataan noin 5 viikon kuluessa kun on pari kertaa asiasta muistuttanut. Luvattu on kyllä vaikka mitä mutta mitään ei tapahdu. En suosittele omalta osaltani!


    • Anonyymi

      Kyllä on. Tilasin tuotteen ja en saanut sitä ollenkaan. Odotin 7kk ja aina luvattiin että viikko tai kaksi niin saat tuotteen.
      Ei tullut. En saanut peruttua tilausta enkä rahoja ennen kuin olin yhteydessä paytrailiin jonka kautta maksu minulta meni. He hoitivat sen ja nyt rahat tilillä.
      Eivät vastaa viesteihin eivätkä puhelimeen. Huijaus yritys.

      • Anonyymi

        Hei. Paytrail ei palauta itse mitään rahoja. Puhelimeen vastataan silloin kun puhelinpalvelu on auki TI-KE. Aina emme tosin voi vastata puhelimeen,jos emme ole juuri sillä hetkellä paikalla. Parhaiten saa kiinni sähköpostilla,vastausaika 1-5 arkipäivää. Jos vastausta ei kuulu,silloin kannattaa laittaa uudestaan viestiä. Sitä emme voi tietää,mikä tuote oli kyseessä,ehkä kyseistä tuotetta ollut heti saatavilla. Et voi kuitenkaan väittää toimintaamme huijaukseksi,koska mistään sellaisesta ei ole kyse. Tälläkin viikolla on lähtenyt tilauksia toimitukseen asiakkaillemme ympäri Suomea.

        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Paytrail ei palauta itse mitään rahoja. Puhelimeen vastataan silloin kun puhelinpalvelu on auki TI-KE. Aina emme tosin voi vastata puhelimeen,jos emme ole juuri sillä hetkellä paikalla. Parhaiten saa kiinni sähköpostilla,vastausaika 1-5 arkipäivää. Jos vastausta ei kuulu,silloin kannattaa laittaa uudestaan viestiä. Sitä emme voi tietää,mikä tuote oli kyseessä,ehkä kyseistä tuotetta ollut heti saatavilla. Et voi kuitenkaan väittää toimintaamme huijaukseksi,koska mistään sellaisesta ei ole kyse. Tälläkin viikolla on lähtenyt tilauksia toimitukseen asiakkaillemme ympäri Suomea.

        Yst terv
        TF Design

        Ei sinua mitenkään saa kiinni ja se on tarkoituskin. Jos asiat haluttaisiin hoitaa hyvin, täällä ei olisi niin paljon pettyneitä, huijattuja ihmisiä harmissaan tilanteesta.


    • Anonyymi

      Tosi huono kokemus. En saanut tilaamiani tuotteita ja kun lopulta peruin kaupan, rahoja ei palautettu muistutuksista huolimatta. Luottoyhtiön kautta sain rahani lopulta, mutta minusta tämä yrittäjä pitäisi saada tällaisesta vastuuseen. Rehellinen yrittäjä toimii aivan toisin kuin tämä tf designin tyyppi.

    • Anonyymi

      Erittäin tyytyväinen uuteen mattoon.Ei todellakaan mitään huijausta.Kokemusta on pidemmältä ajalta.SUOSITTELEN.

      • Anonyymi

        Tälläkin viikolla lähti parikin valaisinta toimitukseen asiakkaillemme. Ihan turha alkaa tänne kommentoimaan mistään huijauksesta,koska sellaista tämä ei ole. Lisäksi emme mahda sille mitään,jos joku asiakas haluaa laittaa myös positiivista palautetta. Voit ostaa vaikka samantien verkkokaupastamme varastossa olevan tuotteen kampanjahintaan,toimitamme sen heti ensi viikolla sinulle.
        Tervetuloa ostoksille.

        Ystävällisin terveisin
        TF Design


    • Anonyymi

      Uskaltaa tilata.Kyseessä rehellinen yritys.Olen tilannut useamman kerran ja vieraillut aikoinaan liiketilassa.Sain myös ilmaisen kotiinkuljetuksen tilaukselle.

      • Anonyymi

        Ihan bullshittiä tämä


    • Anonyymi

      Kiitos ,otamme mielellämme vastaan rakentavaa palautetta sähköpostiin,jos on jokin asia mihin tarvitset vastauksen .Täältä palstalta ei valitettavasti saa oikeita neuvoja ja ratkaisua.

    • Anonyymi

      Älkää ihmiset menikö tähän halpaan. Ei tule tilaamaanne eikä rahoja takaisin lainkaan. Kokemusta on.

      • Anonyymi

        Hei. Tuotteet tulevat kyllä ja varastossa olevat tuotteet tulevat nopealla toimituksella. Joskus voi kuitenkin käydä niin,että jokin tuote onkin loppunut valmistajalta ja silloin tilaus joudutaan perumaan. Kaikki jotka ovat halunneet itse halunneet perua tilauksensa saavat rahansa takaisin. Valitettavasti tämä jatkuva asiaton kommentointi täällä palstalla on aiheuttanut viivettä palautuksiin.
        YST TERV
        TF DESIGN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Tuotteet tulevat kyllä ja varastossa olevat tuotteet tulevat nopealla toimituksella. Joskus voi kuitenkin käydä niin,että jokin tuote onkin loppunut valmistajalta ja silloin tilaus joudutaan perumaan. Kaikki jotka ovat halunneet itse halunneet perua tilauksensa saavat rahansa takaisin. Valitettavasti tämä jatkuva asiaton kommentointi täällä palstalla on aiheuttanut viivettä palautuksiin.
        YST TERV
        TF DESIGN

        Kertoisitko hieman tarkemmin, miten yritykseen täysin liittymättömällä foorumilla kommentointi vaikuttaa asiakkaiden hyvitysten käsittelyyn? Kuulisin myös mielelläni, miksi ette informoi asiakkaita millään tavoin, mikäli tiedätte, että tilauksen toimitus tulee viivästymään, vaan asiakas joutuu ottamaan teihin lukuisia kertoja itse yhteyttä, ettekä silti kerro mitään tuotteen toimituksesta? Hyvin vaikeaa tässä on enää uskoa, että on mistään rehellisestä toiminnasta kyse, kun asiakasta ei millään tavalla informoida, eikä rahoja palauteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko hieman tarkemmin, miten yritykseen täysin liittymättömällä foorumilla kommentointi vaikuttaa asiakkaiden hyvitysten käsittelyyn? Kuulisin myös mielelläni, miksi ette informoi asiakkaita millään tavoin, mikäli tiedätte, että tilauksen toimitus tulee viivästymään, vaan asiakas joutuu ottamaan teihin lukuisia kertoja itse yhteyttä, ettekä silti kerro mitään tuotteen toimituksesta? Hyvin vaikeaa tässä on enää uskoa, että on mistään rehellisestä toiminnasta kyse, kun asiakasta ei millään tavalla informoida, eikä rahoja palauteta.

        Hei. Jos täällä joka päivä kehoitetaan olemaan ostamatta mitään meiltä,niin silloin voi vaikuttaa siihen,että ei tule myyntiä. Meillä on kuitenkin varastossakin tuotteita nopeaan toimitukseen,joten on erittäin asiatonta alkaa väittämään,että toimintamme olisi epärehellistä. Pyrimme vastaamaan kaikille asiakkaille ,mutta joskus voi olla ruuhkaa ja vastausaika voi olla pidempi kuin 1-5 arkipäivää.
        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Jos täällä joka päivä kehoitetaan olemaan ostamatta mitään meiltä,niin silloin voi vaikuttaa siihen,että ei tule myyntiä. Meillä on kuitenkin varastossakin tuotteita nopeaan toimitukseen,joten on erittäin asiatonta alkaa väittämään,että toimintamme olisi epärehellistä. Pyrimme vastaamaan kaikille asiakkaille ,mutta joskus voi olla ruuhkaa ja vastausaika voi olla pidempi kuin 1-5 arkipäivää.
        Yst terv
        TF Design

        Ehkä määrittelemme ”epärehellisen” eri tavoin. Minusta esimerkiksi valehtelu on epärehellistä. Olette sanoneet minulle useaan otteeseen, että tuotteeni toimitetaan / rahani palautetaan ”ensi viikolla”. Näitä ”ensi viikkoja” on nyt kulunut kuukausien edestä, enkä siis voi hyvällä tahdollakaan tulkita kommunikaatiotanne muuksi kuin valheeksi. Epärehellisyyttä on myös lakien noudattamatta jättäminen, ja jokainen asiakas varmasti lähtökohtaisesti tilatessaan olettaa, että kauppias noudattaa toiminnassaan esimerkiksi kuluttajansuojalakia, eikä että hyvityksen saaminen toimittamattomasta tuotteesta riippuu siitä, mitä jossain foorumilla kirjoitetaan.

        Se, että syytätte asiakkaita yrityksenne kyvyttömyydestä käsitellä hyvityksiä, ei myöskään ole kovin asiallista. Asiakkailla ei ole minkäänlaista vastuuta yrityksenne toiminnasta, eikä velvollisuutta tai mahdollisuuksia sen toimintaan vaikuttaa. Vastuu on täysin teillä itsellänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä määrittelemme ”epärehellisen” eri tavoin. Minusta esimerkiksi valehtelu on epärehellistä. Olette sanoneet minulle useaan otteeseen, että tuotteeni toimitetaan / rahani palautetaan ”ensi viikolla”. Näitä ”ensi viikkoja” on nyt kulunut kuukausien edestä, enkä siis voi hyvällä tahdollakaan tulkita kommunikaatiotanne muuksi kuin valheeksi. Epärehellisyyttä on myös lakien noudattamatta jättäminen, ja jokainen asiakas varmasti lähtökohtaisesti tilatessaan olettaa, että kauppias noudattaa toiminnassaan esimerkiksi kuluttajansuojalakia, eikä että hyvityksen saaminen toimittamattomasta tuotteesta riippuu siitä, mitä jossain foorumilla kirjoitetaan.

        Se, että syytätte asiakkaita yrityksenne kyvyttömyydestä käsitellä hyvityksiä, ei myöskään ole kovin asiallista. Asiakkailla ei ole minkäänlaista vastuuta yrityksenne toiminnasta, eikä velvollisuutta tai mahdollisuuksia sen toimintaan vaikuttaa. Vastuu on täysin teillä itsellänne.

        Asiallista ei ole myöskään se,että joka päivä täällä palstalla laitetaan asiattomia kommentteja yrityksen toiminnasta ja kehoitetaan olemaan ostamatta mitään. Se on rikollista toimintaa. Jos sinä olet oikeasti tilannut meiltä jotain ja halunnut perua tilauksen,niin ota huomenna yhteyttä meihin sähköpostilla,niin selvitetään asiasi,koska ei ne asiat selviä täällä palstalla kommentoimalla. Olet muutenkin jo useamman kerran kommentoinut täällä palstalla. Odotamme siis yhteydenottoasi huomenna.

        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiallista ei ole myöskään se,että joka päivä täällä palstalla laitetaan asiattomia kommentteja yrityksen toiminnasta ja kehoitetaan olemaan ostamatta mitään. Se on rikollista toimintaa. Jos sinä olet oikeasti tilannut meiltä jotain ja halunnut perua tilauksen,niin ota huomenna yhteyttä meihin sähköpostilla,niin selvitetään asiasi,koska ei ne asiat selviä täällä palstalla kommentoimalla. Olet muutenkin jo useamman kerran kommentoinut täällä palstalla. Odotamme siis yhteydenottoasi huomenna.

        Yst terv
        TF Design

        Minä en ole kehottanut ketään olemaan ostamatta mitään, ja hyökkäyksenne minua kohtaan on täysin aiheeton. Olen asiallisesti pyytänyt teitä selittämään toimintaanne ja kantamaan vastuun teoistanne. Olen ottanut teihin yhteyttä niin monta kertaa kuluneiden kuukausien aikana, että en todella ymmärrä, miksi ottaisin vielä uudelleen? Teillä on yhteystietoni ja maksutietoni, sen kun palautatte rahani niin kuin olette monta kertaa jo luvannut tai ottakaa yhteyttä, jos teillä on taloudellisia vaikeuksia, niin voimme keskustella maksujärjestelyistä. Kuten aiemmin totesin, vastuu on teillä, ei minulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole kehottanut ketään olemaan ostamatta mitään, ja hyökkäyksenne minua kohtaan on täysin aiheeton. Olen asiallisesti pyytänyt teitä selittämään toimintaanne ja kantamaan vastuun teoistanne. Olen ottanut teihin yhteyttä niin monta kertaa kuluneiden kuukausien aikana, että en todella ymmärrä, miksi ottaisin vielä uudelleen? Teillä on yhteystietoni ja maksutietoni, sen kun palautatte rahani niin kuin olette monta kertaa jo luvannut tai ottakaa yhteyttä, jos teillä on taloudellisia vaikeuksia, niin voimme keskustella maksujärjestelyistä. Kuten aiemmin totesin, vastuu on teillä, ei minulla.

        Hei. Niinkuin jo aiemmin kerroimme,emme voi tietää kuka olet ja oletko oikeasti tilannut koskaan mitään. Se ei auta mitään,jos täällä vain kommentoit. Ota yhteyttä huomenna maanantaina meihin,niin selvitämme asian. Ja lopetetaan tämä turha jauhaminen täällä palstalla.

        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Niinkuin jo aiemmin kerroimme,emme voi tietää kuka olet ja oletko oikeasti tilannut koskaan mitään. Se ei auta mitään,jos täällä vain kommentoit. Ota yhteyttä huomenna maanantaina meihin,niin selvitämme asian. Ja lopetetaan tämä turha jauhaminen täällä palstalla.

        Yst terv
        TF Design

        Mitä väliä sillä on kuka kyseisen viestin kirjoittaja on, ihan jokaiselle hyvitystään odottavalle asiakkaalle teidän täytyy rahat kuitenkin palauttaa? Toivon todella, että teillä on joku kirjanpito edes, että kenelle kaikille olette velkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko hieman tarkemmin, miten yritykseen täysin liittymättömällä foorumilla kommentointi vaikuttaa asiakkaiden hyvitysten käsittelyyn? Kuulisin myös mielelläni, miksi ette informoi asiakkaita millään tavoin, mikäli tiedätte, että tilauksen toimitus tulee viivästymään, vaan asiakas joutuu ottamaan teihin lukuisia kertoja itse yhteyttä, ettekä silti kerro mitään tuotteen toimituksesta? Hyvin vaikeaa tässä on enää uskoa, että on mistään rehellisestä toiminnasta kyse, kun asiakasta ei millään tavalla informoida, eikä rahoja palauteta.

        Tämä! Ja näyttää olevan yrityksellä aikaa kirjoitella enemmän tänne foorumille kuin vastata maksaville asiakkaille spostilla...erikoista touhua kyllä


    • Anonyymi

      Nojatuoli saapui nopealla kotiinkuljetuksella.Kaikki meni niinkuin piti.VOIN SUOSITELLA MUILLEKKIN.

      • Anonyymi

        Myyjä taas itse suosittelee, kun kellään mullan ei ole hyvää sanottavaa. Minä en suosittele. Vain jos haluaa luokattoman huonoa palvelua ja menettää rahansa pysyvästi saamatta mitään paitsi pahaa mieltä vastineeksi, niin sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä taas itse suosittelee, kun kellään mullan ei ole hyvää sanottavaa. Minä en suosittele. Vain jos haluaa luokattoman huonoa palvelua ja menettää rahansa pysyvästi saamatta mitään paitsi pahaa mieltä vastineeksi, niin sitten.

        On se kyllä kumma,että tänne palstalle ei saisi kukaan laittaa mitään hyvää palautetta.Onko tämän palstan tarkoituksena vain sallia kiusaamista ja kaikenlaista asiatonta kommentointia??????? Tässäkin tämä sama henkilö taas kirjoittelee ja ''myyjittelee''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjä taas itse suosittelee, kun kellään mullan ei ole hyvää sanottavaa. Minä en suosittele. Vain jos haluaa luokattoman huonoa palvelua ja menettää rahansa pysyvästi saamatta mitään paitsi pahaa mieltä vastineeksi, niin sitten.

        Ompa väärin,että tämä palsta sallii yksityishenkilön ja yrityksen kiusaamisen ja kunnian loukkaamisen joka päivä.Rikollista toimintaa samoilta henkilöiltä tämä valehtelu ja kiusaaminen.On todella törkeää,että tämä kohdistuu yrittäjään,joka ei voi muuta työtä tehdä,koska kärsii niin pahoista selkä,niska vaivoista ja kroonisesta migreenistä..Toivon nyt todella ,että tämä pian loppuu,ennen kun on liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompa väärin,että tämä palsta sallii yksityishenkilön ja yrityksen kiusaamisen ja kunnian loukkaamisen joka päivä.Rikollista toimintaa samoilta henkilöiltä tämä valehtelu ja kiusaaminen.On todella törkeää,että tämä kohdistuu yrittäjään,joka ei voi muuta työtä tehdä,koska kärsii niin pahoista selkä,niska vaivoista ja kroonisesta migreenistä..Toivon nyt todella ,että tämä pian loppuu,ennen kun on liian myöhäistä.

        Mikä rikos? Tilaan, en saa tuotetta, en saa rahoja takaisin ja varoitan muita tällaisesta yrityksestä. Se ei ole rikos. Rikos on olla palauttamatta rahojani. Valehtelua harrastat vain sinä. Minäkin toivon, että tuollainen toiminta loppuu ennen kuin on liian myöhäistä.

        Myyjäksi sanotaan yritystä, joka myy jotakin. Ilmeisesti siksi on hirveää "myyjitellä", kun ei ole aikomustakaan oikeasti myydä mitään.


      • Anonyymi

        XDDDD kukahan tämän on kirjottanu! Ei epäilystäkään!


    • Anonyymi

      Eiköhän tämä lopu sittenkun alat toimittamaan asiakkaiden maksetut tuotteet. Tai vastaat viesteihin 🤣 olen odottanut ”varastotuotetta” jo yli puoli vuotta t. eri
      Ja todellakin kaikki näkevät läpi näistä sun firman omakehu viesteistä

      • Anonyymi

        Hei. Otapa yhteyttä meihin spostilla,niin tarkistetaan asia ja voidaan laittaa samantien tulemaan. Jos tällainen tuote on jäänyt jostain syystä toimittamatta. Ei täällä palstalla kommentointi mitään auta. Ja me emme mahda sille mitään,jos joku haluaa antaa positiivista palautetta,ikävää jos se häiritsee jotain ihmisiä.

        TF Design


      • Anonyymi

        Ja tässä kirjoitusvirhekiusaajan kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässä kirjoitusvirhekiusaajan kommentti.

        Kiusaamisena pidän itse sitä, että minulta varastetaan rahat. En sitä, että ihmiset varoittavat toisiaan firmasta, joka ei toimi laillisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisena pidän itse sitä, että minulta varastetaan rahat. En sitä, että ihmiset varoittavat toisiaan firmasta, joka ei toimi laillisesti.

        Hei. Älä viitsi puhua valheita. Mitään ei ole keneltäkään varastettu,mutta jos tällaisia törkeyksiä täällä kirjoitellaan,se aiheuttaa viiveitä edelleen palautuksiin.

        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Älä viitsi puhua valheita. Mitään ei ole keneltäkään varastettu,mutta jos tällaisia törkeyksiä täällä kirjoitellaan,se aiheuttaa viiveitä edelleen palautuksiin.

        TF Design

        Jos ette toimita tuotteita (oli sitten varastotuote tai tilaustuote), ettekä palauta rahoja lain määrittelemässä ajassa, miksi sitä itse kutsuisitte? Luotettavaksi yritystoiminnaksi? Rehelliseksi liiketoiminnaksi? Sitä, ettette vastaa viesteihin ettekä puhelimeen? Hyväksi asiakaspalveluksi? Kaikki toimii, niin kuin pitää?

        Huonosti johdetun firman ahdingosta on turha syyttää asiakkaita, vika on yrittäjän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ette toimita tuotteita (oli sitten varastotuote tai tilaustuote), ettekä palauta rahoja lain määrittelemässä ajassa, miksi sitä itse kutsuisitte? Luotettavaksi yritystoiminnaksi? Rehelliseksi liiketoiminnaksi? Sitä, ettette vastaa viesteihin ettekä puhelimeen? Hyväksi asiakaspalveluksi? Kaikki toimii, niin kuin pitää?

        Huonosti johdetun firman ahdingosta on turha syyttää asiakkaita, vika on yrittäjän.

        Hei. Älä viitsi valehdella. Varastossa olevat tuotteet saadaan nopeasti toimitukseen. Joten on täyttä valhetta alkaa tällaista väittämään. Tervetuloa ostamaan jonkun varastossa olevan tuotteen,niin se ehtii vallan mainiosti ennen joulua.


    • Anonyymi

      En missään tapauksessa suosittele IKINÄ KENELLEKKÄÄN.

      Oma kokemukseni on kaikkea muuta, kuin positiivinen.
      Ei tullut tuotetta ja kaupalta ei ikinä tullut palautusta rahoista.
      Tilauksesta tilauksen peruutukseen meni 5 kk - jonka välillä tuote luvattiin toimittaa lukuisia kertoja.

      Lopulta, kun sain tilauksen peruttua, voitte varmaan arvata, että rahat eivät tulleet takaisin lain määräämässä 14 vuorokaudessa.

      Tähän päälle vielä 2kk taistelua TF:n / laskuttajan kanssa, lopulta sain laskuttajalta rahat takaisin, ilman että TF on maksanut palautusta laskuttajalle.

      Eli kokonaisuudessaan aikaa kului 7kk.
      Onneksi sain rahani muuta kautta takaisin, koska TF:n kautta en usko,
      että olisi ikinä rahoja näkynyt.

      Älkää hyvät ihmiset ostako tuolta mitään.

      • Anonyymi

        Olen tilannut täältä kaksi mattoa.Toisella kerralla jouduin perumaan tilauksen sain kyllä rahani takaisin.Rehellinen kotimainen yritys.Voin suositella tilaamaan täältä!


      • Anonyymi

        Jaksaa vaan yrittää, sekä yrittämistä että tekaistujen positiivisten arvosteluiden jättämistä…


      • Anonyymi

        Juu, niin tosiaan näyttäisi sinulla olevan kirjoitusvirheitä😂ja törkeää kielenkäyttöä.Ei kaikkea tarvitse kenenkään sietää.Harmittaa ilmeisesti jotain hyvät kommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, niin tosiaan näyttäisi sinulla olevan kirjoitusvirheitä😂ja törkeää kielenkäyttöä.Ei kaikkea tarvitse kenenkään sietää.Harmittaa ilmeisesti jotain hyvät kommentit.

        Törkeää on vain sinun toimintasi ihmisten huijaamiseksi. Ja harmittaa todellakin kaikkien meidän puolesta, jotka olemme menettäneet rahamme tähän huijaukseen. Itsekin pienistä rahoistani säästin pitkään, että voin tilata haluamani tuotteen. Enkä millään saa rahojani takaisin. Minua ei yhtään naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törkeää on vain sinun toimintasi ihmisten huijaamiseksi. Ja harmittaa todellakin kaikkien meidän puolesta, jotka olemme menettäneet rahamme tähän huijaukseen. Itsekin pienistä rahoistani säästin pitkään, että voin tilata haluamani tuotteen. Enkä millään saa rahojani takaisin. Minua ei yhtään naurata.

        Nimenomaan, ei paljoa naurata minuakaan. Olisin itsekin mieluummin käyttänyt menettämäni rahat vaikka ruokaan ja lasten joululahjoihin, kuin tällaisen toiminnan rahoittamiseen. Toivottavasti kauppias kokee edes pienen piston omassatunnossaan kaikesta aiheuttamastaan vahingosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan, ei paljoa naurata minuakaan. Olisin itsekin mieluummin käyttänyt menettämäni rahat vaikka ruokaan ja lasten joululahjoihin, kuin tällaisen toiminnan rahoittamiseen. Toivottavasti kauppias kokee edes pienen piston omassatunnossaan kaikesta aiheuttamastaan vahingosta.

        Hei. Pahoittelemme,jos sinulle on aiheutunut harmia tästä asiasta. Mutta ei täällä palstalla mitään yrityksen tilauksiin liittyviä asioita selvitellä,joten aivan turhaa on täällä alkaa mitään asioita kommentoimaan. Jos olet oikeasti jotain tilannut ja halunnut perua tilauksen,niin ota yhteyttä meille spostilla tänään ja kerro,että kommentoitu täällä palstalla,niin selvitämme asian mahdollisimman pian. Koska muuten tässä on valitettavasti epäilys,että sama kiusaaja täällä jatkaa jokapäiväisiä kommenttejaan.

        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Pahoittelemme,jos sinulle on aiheutunut harmia tästä asiasta. Mutta ei täällä palstalla mitään yrityksen tilauksiin liittyviä asioita selvitellä,joten aivan turhaa on täällä alkaa mitään asioita kommentoimaan. Jos olet oikeasti jotain tilannut ja halunnut perua tilauksen,niin ota yhteyttä meille spostilla tänään ja kerro,että kommentoitu täällä palstalla,niin selvitämme asian mahdollisimman pian. Koska muuten tässä on valitettavasti epäilys,että sama kiusaaja täällä jatkaa jokapäiväisiä kommenttejaan.

        Yst terv
        TF Design

        Sata kertaa olen ollut yhteyksissä eikä se mitään auta, kun ei sinulla ole mitään aikomustakaan palauttaa rahoja. Todella härskiä toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sata kertaa olen ollut yhteyksissä eikä se mitään auta, kun ei sinulla ole mitään aikomustakaan palauttaa rahoja. Todella härskiä toimintaa!

        Hei. Kertoisitko milloin olet viimeksi ollut yhteydessä meihin? Tänne on turha mitään nimettömänä kommentoida. Ei ne asiat valitettavasti tällä tavalla etene.

        Yst terv
        TF Design


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Kertoisitko milloin olet viimeksi ollut yhteydessä meihin? Tänne on turha mitään nimettömänä kommentoida. Ei ne asiat valitettavasti tällä tavalla etene.

        Yst terv
        TF Design

        Ei ne asiat etene, vaikka ottaa yhteyttäkään. Mitä sen on väliä milloin olen ollut yhteydessä?! Ihan hiljattain. Ja useita kertoja. Ihan jokaisen peruneen asiakkaan rahat pitää palauttaa viivästyskorkoineen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Kertoisitko milloin olet viimeksi ollut yhteydessä meihin? Tänne on turha mitään nimettömänä kommentoida. Ei ne asiat valitettavasti tällä tavalla etene.

        Yst terv
        TF Design

        Miksi ette vain vastaa kaikille yhteydenottajille järjestyksessä ja palauta kaikille rahoja jerjestelmästänne löytyvässä peruutus/palautusjärjestyksessä? Miksi pitäisi olla aina uudelleen yhteydessä ja ilmoittaa, onko kommentoinut täällä vai ei? Ei todellakaan ole asiakkaan homma olla usempaan kertaan yhteydessä, yksi sähköposti pitää riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ette vain vastaa kaikille yhteydenottajille järjestyksessä ja palauta kaikille rahoja jerjestelmästänne löytyvässä peruutus/palautusjärjestyksessä? Miksi pitäisi olla aina uudelleen yhteydessä ja ilmoittaa, onko kommentoinut täällä vai ei? Ei todellakaan ole asiakkaan homma olla usempaan kertaan yhteydessä, yksi sähköposti pitää riittää.

        Miksi tänne pitää sitten kommentoida joka päivä jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne asiat etene, vaikka ottaa yhteyttäkään. Mitä sen on väliä milloin olen ollut yhteydessä?! Ihan hiljattain. Ja useita kertoja. Ihan jokaisen peruneen asiakkaan rahat pitää palauttaa viivästyskorkoineen heti.

        Miksi sitten kommentoit tänne kokoajan?Eihän täällä palstalla mitään palautuksia hoideta,eikä asiat täällä kommentoimalla nopeudu,päinvastoin ne voivat vain hidastua. Teemme kuitenkin parhaamme,että kaikille jotka ovat tilauksensa peruneet,saavat rahansa mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tänne pitää sitten kommentoida joka päivä jotain?

        Yrittäjällä on tapana vastata kysymyksiin kysymyksillä, antamatta vastauksia… No, vastaan silti, jos tässä oikeasti on edelleen epäselvää:

        Kirjoitamme kokemuksistamme tänne siksi, että varoitamme muita ongelmista, joita tämän yrityksen toiminnassa on. Ettei kukaan enää koskaan joutuisi taistelemaan esim. maksunpalautuksen kanssa. Kun kaikki asiakkaat ovat saaneet tuotteensa/maksunpalautuksen viivästyskorkoineen, tämäkin ketju varmasti hiljenee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Pahoittelemme,jos sinulle on aiheutunut harmia tästä asiasta. Mutta ei täällä palstalla mitään yrityksen tilauksiin liittyviä asioita selvitellä,joten aivan turhaa on täällä alkaa mitään asioita kommentoimaan. Jos olet oikeasti jotain tilannut ja halunnut perua tilauksen,niin ota yhteyttä meille spostilla tänään ja kerro,että kommentoitu täällä palstalla,niin selvitämme asian mahdollisimman pian. Koska muuten tässä on valitettavasti epäilys,että sama kiusaaja täällä jatkaa jokapäiväisiä kommenttejaan.

        Yst terv
        TF Design

        En minä täällä mitään yrityksen asioita selvittelekään, vaan jaan kokemukseni muiden samaan tilanteeseen joutuneiden kanssa. Tilaukseni peruutuksessa ei ole mitään epäselvää tai selviteltävää, se asia on siirretty eteenpäin. Harmittaa vain menettämäni rahat, joille todella olisi ollut muuta käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjällä on tapana vastata kysymyksiin kysymyksillä, antamatta vastauksia… No, vastaan silti, jos tässä oikeasti on edelleen epäselvää:

        Kirjoitamme kokemuksistamme tänne siksi, että varoitamme muita ongelmista, joita tämän yrityksen toiminnassa on. Ettei kukaan enää koskaan joutuisi taistelemaan esim. maksunpalautuksen kanssa. Kun kaikki asiakkaat ovat saaneet tuotteensa/maksunpalautuksen viivästyskorkoineen, tämäkin ketju varmasti hiljenee.

        Oletpas ollut aikaisin liikkeellä täällä kommentoimassa.


    • Anonyymi

      Sähköposteihin ei vastata, tämä jo toinen kerta! Soittamalla sai kiinni kolme viikkoa s postin lähetyksen jälkeen. Oli kuulemma lähettämäni sähköposti hukkunut jonnekin 🤣 Niin on varmaan käynyt tällä seuraavallekkin viestillä, jonka lähetin marraskuun puolessa välissä!!? Elokuun alkupuolella tilaamani tuote piti heille isossa kuormassa saapua lokakuun lopussa, näin minulle sanottiin puhelimessa,kun heille soitin ja kysyin saatuani heidät soittamalla kiinni lokakuun puolessa välissä. Huomenna eletään jo marraskuun viimeistä päivää ja tähän toiseenkaan sähköpostiini jossa kysyn edelleen tämän tuotteen perään ei ole vastattu! Ja tämän toisen sähköpostin lähetin jo marraskuun puolessa välissä. En voi, suositella tätä firmaa!! Mistään pikkusummasta ei tilauksessani ollut kuitenkaan kyse.

      • Anonyymi

        Voit peruuttaa tilauksen laittamalla yritykselle sähköpostin. Lain mukaan yritys on velvollinen maksamaan palautuksen sinulle 14 vrk:n sisään tuosta ilmoituksesta (olivat lukeneet sen tai eivät). Ellei maksunpalautusta tuossa ajassa kuulu, kannattaa olla yhteydessä kuluttajavirastoon kkv.fi, he neuvovat miten edetä.

        Kkv neuvoo myös räikeiden toimitusviivästysten kanssa.


      • Anonyymi

        Lopulta yritys joutuu kyllä maksamaan palautukset jokaiselle viivästyskorkojen kera.


      • Anonyymi

        Yritys joutuu kyllä lopulta maksamaan kaikille peruuttajille viivästyskorkojen kera, mikäli asiakas niin vaatii. Ulosotto on viimeinen keino, ellei ala muuten maksuja kuulua. Harmillista tietysti, että tällainen surkea yritystoiminta ja todella huono asiakaspalvelu aiheuttaa ylimääräistä vaivaa asiakkaille, mutta sille vaivannäölle voi laittaa hintalapun.

        Kkv auttaa viivästyskoron määrittämisessä ja vaatimuksen esittämisessä.


      • Anonyymi

        Ketään ei ole huijattu,mutta ilmeisesti se ei tunnu menevän jakeluun täällä kommentoivilla ihmisillä. Niille muutamille henkilöille,joille on tilauksen perumisen hyvitykset vielä tulossa,on palautukset käsittelyssä ja ne tullaan palauttamaan. Se ei mitenkään nopeuta palautuksia,jos täällä joka päivä jauhetaan samoja asioita. Ja jos vielä väitetään yritystämme huijaukseksi ja kehotetaan olemaan ostamatta mitään,silloin aiheutatte vain itsellenne ongelmia,koska palautukset viivästyvät entisestään.

        TF Design


    • Anonyymi

      Matto toimitettiin niin kuin luvattiin.Kaikki meni odotusten mukaan.Ystävällistä palvelua.Suosittelen.

      • Anonyymi

        Heippa. Ootko ihan tosissasi? Pitäisikö nyt jo oikeasti hakea apua tuohon sun ongelmaasi?? Sama tyyppi täällä jatkuvasti kommentoi näitä omituisia kommenttejaan. Eipä näytä olevan oikein mitään muuta tekemistä. Vaikuttaisi,että olet joku teini,joka on kokoajan kännykkä kourassa...


    • Anonyymi

      Hyvää palvelua.Sain sellaisen tuotteen kun halusin ja vielä nopeasti.Suosittelen liikettä.

    • Anonyymi

      Hohhoijaa, eikö edes hävetä jo?

      • Anonyymi

        Ai mikä????


    • Anonyymi

      Ostin maljakon ja pienen maton. Tulivat nopeasti kotiin. Huomasin,että oli paljon muutakin varastossa olevia tuotteita. Lupasivat,että ehtivät vielä jouluksi.

      • Anonyymi

        Älä jaksa, Tuire. Ihan naurettavaa, että yrittäjä itse kirjoittelee tänne tällaisia. Mutta pakko kai se on, kun muilla ei ole mitään hyvää sanottavaa.


      • Anonyymi

        Ei ole perusteita. ” Kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.”

        Se, että yrityksen edustaja loukkaantuu rehellisestå julkisesta palautteesta yrityksen toiminnasta ja yrityksen edustajan itsensä julkisesta toiminnasta, ei ole kunnianloukkausasia.

        Mutta olisipa mielenkiintoista saada julkiseksi poistetut 151 viestiä sekä se tieto, mitkä kaikki ketjun viesteistä ovat tulleet yrityksen edustajan IP-osoitteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole perusteita. ” Kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä.”

        Se, että yrityksen edustaja loukkaantuu rehellisestå julkisesta palautteesta yrityksen toiminnasta ja yrityksen edustajan itsensä julkisesta toiminnasta, ei ole kunnianloukkausasia.

        Mutta olisipa mielenkiintoista saada julkiseksi poistetut 151 viestiä sekä se tieto, mitkä kaikki ketjun viesteistä ovat tulleet yrityksen edustajan IP-osoitteesta.

        Kyllä on perusteet näin väittää,jos mainitaan henkilön nimi ja valehdellaan kaikenlaista ja kohdistuu myös yritystoimintaan. On myös nimitelty törkeästi poliittisen henkilön nimellä. Asiattomia kommentteja poistetaan ylläpidon toiminnasta,mutta tämä kommentti ei ole asiaton,vaan aivan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on perusteet näin väittää,jos mainitaan henkilön nimi ja valehdellaan kaikenlaista ja kohdistuu myös yritystoimintaan. On myös nimitelty törkeästi poliittisen henkilön nimellä. Asiattomia kommentteja poistetaan ylläpidon toiminnasta,mutta tämä kommentti ei ole asiaton,vaan aivan totta.

        Juuri näin.Täällä saa ihan vapaasti kiusata ja valehdella useamman kuukauden ajan joka päivä ja aiheuttaa yritykselle ja yrittäjälle ongelmia.Vaikea uskoa,että tällainen toiminta sallittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on perusteet näin väittää,jos mainitaan henkilön nimi ja valehdellaan kaikenlaista ja kohdistuu myös yritystoimintaan. On myös nimitelty törkeästi poliittisen henkilön nimellä. Asiattomia kommentteja poistetaan ylläpidon toiminnasta,mutta tämä kommentti ei ole asiaton,vaan aivan totta.

        Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Täällä saa ihan vapaasti kiusata ja valehdella useamman kuukauden ajan joka päivä ja aiheuttaa yritykselle ja yrittäjälle ongelmia.Vaikea uskoa,että tällainen toiminta sallittavaa.

        Mikä asiakkaiden viesteistä on ollut valetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.Täällä saa ihan vapaasti kiusata ja valehdella useamman kuukauden ajan joka päivä ja aiheuttaa yritykselle ja yrittäjälle ongelmia.Vaikea uskoa,että tällainen toiminta sallittavaa.

        Omituista, että yrittäjällä on oikeus kertoa täällä omaa tarinaansa, vaikka totuus on aivan toinen. Asiakkaan tulisi yhä uudelleen ja uudelleen lähettää sähköpostia, joihin vastataan ehkä joka viidenteen, jonka jälkeen taas kuukausien radiohiljaisuus. Ja tyytyä siihen. Jos asiat hoituisi, ei tämmöisiä keskusteluja syntyisi.


    • Anonyymi

      Tämä se vasta rumaa ja väärin on tämä jokapäiväinen yrityksen ja yksityishenkilön kiusaaminen ja tällainen vielä sallitaan.Yritys on rehellisesti toimiva.Asiakkaitten itse perumissa tilausten palautuksissa on valitettavasti viivettä.Tilauksia voi tehdä ja varastossa on paljon nopealla toimitusajalla tulevia tuotteita,mitkä ehtivät jouluksi.

      • Anonyymi

        Miten se on kiusaamista, että tilaa, ei saa tavaraa eikä rahoja takaisin useiden kuukausien odottelunkaan jälkeen ja varoittaa siitä muita ihmisiä? Eiköhän se ole kiusaamista, että huijaa ihmisiltä rahat.

        Jos rahat eivät palaudu 14 vrk:ssa kaupan peruutuksen jälkeen, yrittäjä toimii vilpillisesti. Tuo aikaraja ylitettiin omalla kohdallani monta kuukautta sitten. Ihan törkeää toimintaa! Miten ihmeessä voit väittää, että yritys on ”rehellisesti toimiva”?!?


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista olisi kuulla onko kukaan koskaan saanut rahojaan takaisin kaupan peruunnuttua? Siis ihan yrityksen palauttamana, ei luottokorttiyhtiöltä tai muuta reittiä. Vielä jonkun viikon viiveen voisi katsoa sormien läpi, mutta kun aletaan puhua vuosista niin selvästi vilpillisestä toiminnasta on kyse. Jos kyse on siitä että yrityksellä ei ole varoja palauttaa ihmisten rahoja, eli ovat siis toisin sanoen käärineet minunkin vaivalla säästämäni rahat omaan pussiinsa ja käyttäneet pois, niin kannattaisi hakeutua suosiolla konkurssiin.

    • Anonyymi

      Ei pidä paikkansa.Tilausten perumisia ja palautuksia on tehty paljon useiden vuosien ajan.Tuotteita on myös lähetetty.Täällä ei saa apua tähän asiaan,voit vaan aiheuttaa sen,että palautukset viivästyvät entisestään.Yrityksiä pitäisi kannustaa ja tukea tällaisina aikoina,eikä vaan puhua pahaa.

    • Anonyymi

      Tuotteet tulivat hyvin ennen joulua. Ei mitään huonoa sanottavaa. Mukavaa joulun odotusta !

    • Anonyymi

      Onko kukaan edelleenkään saanut palautuksena rahoja tästä puljusta?

    • Anonyymi

      Ostin marraskuussa nojatuolin joka tuli nopealla ilmaisella kotiinkuljetuksella (ehkä ainut positiivinen asia tässä tilauksessa). Tuoli saapui kotiin, ja oli täynnä tahroja. Kasausruuveja ei myöskään ollut mukana. No myyjä lähetti ruuvit, tuoli saatiin kasattua mutta edelleen paskanen. Epäilen että ollut hänellä itsellään käytössä tai ostanut kirpparilta koska ei uusi huonekalu tuossa kunnossa ole. Aikoi hyvittää 5% kauppahinnasta tahrojen takia, mutta rahoja ei ole näkynyt vaikka kyse oli kuitenkin pienestä summasta, kertoo jo ettei yrityksellä kovin hyvin mene jos ei saa edes reilua kahtakymmentä euroa maksettua. Kyselty on monta kertaa rahojen perään, myyjä kerran vastasi että selvitteleevät asiaa mutta vastailu jäi siihen.
      Olisin palauttanut tuolin jo heti kun sen paketista avasin mutta arvelin etten rahoja tule takaisin saamaan..
      Myyjä on varmasti tietoinen että olen hänelle viestiä laittanut ja kysellyt luvattujen rahojen perään ja myös minut tunnistaa tästä kommentista, joten turha sanoa etten ole mitään tilannut/ollut yhteyksissä.
      Mutta jos jotain tästä opimme niin älkää ikinä tilatko tuolta mitään! Tavarat tulee paskasena/käytettynä perille eikä rahoja saa takaisin.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa.Meillä kotona toinen kappale vielä nytkin käytössä.Asiakkaille myymme paketissa olevia käyttämättömiä tuotteita yrityksen varastolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa.Meillä kotona toinen kappale vielä nytkin käytössä.Asiakkaille myymme paketissa olevia käyttämättömiä tuotteita yrityksen varastolta.

        Nyt kun ehdit tähän vastata niin ehdit varmaan myös sähköpostiini☺️


      • Anonyymi

        Tuoli oli uusi muoveissa ja paketissa.Olimme myös tarkastaneet sen ennen toimitusta.Asiakkaalle myös vastattiin ja luvattiin hyvitystä,vaikka tuolissa ei ollutkaan mitään vikaa.Meillä on myynnissä vain uusia tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoli oli uusi muoveissa ja paketissa.Olimme myös tarkastaneet sen ennen toimitusta.Asiakkaalle myös vastattiin ja luvattiin hyvitystä,vaikka tuolissa ei ollutkaan mitään vikaa.Meillä on myynnissä vain uusia tuotteita.

        Miksi et sitten maksanut hyvitystä kun lupasit sen jo marraskuussa? Ehkä tuoli ei ole ollut kotonasi käytössä, en tiedä mutta kuitenkin sen tahrasena sain. Jos kovasti haluat positiivista palautetta niin suosittelen toimimaan rehellisesti, että asiakkaalle jää hyvä kuva yrityksestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sitten maksanut hyvitystä kun lupasit sen jo marraskuussa? Ehkä tuoli ei ole ollut kotonasi käytössä, en tiedä mutta kuitenkin sen tahrasena sain. Jos kovasti haluat positiivista palautetta niin suosittelen toimimaan rehellisesti, että asiakkaalle jää hyvä kuva yrityksestäsi.

        Hei. Tuoli oli täysin käyttämätön ja uusi. Ja kun kerta tänne palstalle tulit valehtelemaan ja laittamaan törkeitä kommentteja,emme tule mitään ylimääräistä sinulle hyvittämään. Joku toinen yritys ei olisi alunperinkään suostunut hyvittämään mitään,koska tuolissa ei ollut mitään niin isoa virhettä,että siitä olisi voinut hyvitystä antaa.

        Ystävällisin terveisin
        TF Design


      • Anonyymi

        Ei kyllä ole ollut käytössä.Se on todistettu lähettämällä sinulle kuva tästä toisesta tuolista päivämäärän kanssa.Verkkokaupassa on myynnissä vain uusia tuotteita.Väitteet on nyt kyllä valehtelua ja olemme toimineet rehellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole ollut käytössä.Se on todistettu lähettämällä sinulle kuva tästä toisesta tuolista päivämäärän kanssa.Verkkokaupassa on myynnissä vain uusia tuotteita.Väitteet on nyt kyllä valehtelua ja olemme toimineet rehellisesti.

        Takerrut nyt tähän kun epäilin että ootkohan myynyt oman tuolisi mulle. Kyse ei ole nyt siitä vaan se että lupasit marraskuussa hyvityksen paskasesta tuolista mutta et sitä oo maksanut, nyt eletään jo helmikuun puoliväliä. Oisit voinut sen maksaa niin ei olisi tarvinnut mitään arvosteluja tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerrut nyt tähän kun epäilin että ootkohan myynyt oman tuolisi mulle. Kyse ei ole nyt siitä vaan se että lupasit marraskuussa hyvityksen paskasesta tuolista mutta et sitä oo maksanut, nyt eletään jo helmikuun puoliväliä. Oisit voinut sen maksaa niin ei olisi tarvinnut mitään arvosteluja tehdä

        Tiedät kyllä mistä johtuu.Ettei mitään ylimääräisiä hyvityksiä sinulle tule.Ei kannata levitellä väärää tietoa julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerrut nyt tähän kun epäilin että ootkohan myynyt oman tuolisi mulle. Kyse ei ole nyt siitä vaan se että lupasit marraskuussa hyvityksen paskasesta tuolista mutta et sitä oo maksanut, nyt eletään jo helmikuun puoliväliä. Oisit voinut sen maksaa niin ei olisi tarvinnut mitään arvosteluja tehdä

        Sinulla on varmasti valokuvat tuotteen virheestä ja myyjän kanssa käydyt keskustelut tallessa? Voit viedä asian kuluttajariitalautakuntaan, ei tarvitse jatkaa myyjän kanssa keskustelua sen enempää, koska kuten varmasti huomaat noista kommenteista, asiat eivät sillä tavalla selviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on varmasti valokuvat tuotteen virheestä ja myyjän kanssa käydyt keskustelut tallessa? Voit viedä asian kuluttajariitalautakuntaan, ei tarvitse jatkaa myyjän kanssa keskustelua sen enempää, koska kuten varmasti huomaat noista kommenteista, asiat eivät sillä tavalla selviä.

        On tallessa ja homma hoidossa👍🏻


    • Anonyymi

      Heillähän on verkkokaupassa myynnissä myös tuotteita brändeiltä, joiden jälleenmyyntioikeuksia heillä ei ole (mm. Secto ja Marimekko). Eli käytettyjä tuotteita (ilmoitettu ”esittelykäytössä” olleeksi tuotteeksi), mutta eihän heillä ole esittelyoikeutta tietenkään, koska ei ole myyntiedustustakaan. Eli omasta käytöstä second handina verkkokauppaan?

      Likaisesta nojatuolista saat pesulalaskun ja (koti-pesula-koti) kuljetuskustannusten verran hyvitystä, tai tuotteen palautus myyjän kustannuksella ja rahat takaisin 100%. KKV kyllä auttaa tässä. Myyjä ei voi päättää olla hyvittämättä koska negatiivinen palaute harmittaa, ihmeellinen käsitys laista tällä hlöllä.

      • Anonyymi

        Hei. Tuoli oli KÄYTTÄMÄTÖN JA PAKETISSA ,se oli tarkastettu ja muoveissa,kuten asiakas hyvin tietää. Olimme luvanneet -5% hyvitystä ,vaikka tuolissa ei oikeasti mitään ollutkaan. Mutta koska asiakas laittoi törkeää,valheellista kommenttia,niin mitään hyvitystä ei. Jokin raja siinäkin,miten yritystä voidaan kohdella.


      • Anonyymi

        Jännää,että jollain ei ole muuta tekemistä lauantaina aamulla,kuin kommentoida jossain keskustelupalstalla toisten asioita. Pitäiskö hoitaa vaikkapa omat asiat kuntoon eka, ennenkuin puuttuu muiden tekemisiin?????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Tuoli oli KÄYTTÄMÄTÖN JA PAKETISSA ,se oli tarkastettu ja muoveissa,kuten asiakas hyvin tietää. Olimme luvanneet -5% hyvitystä ,vaikka tuolissa ei oikeasti mitään ollutkaan. Mutta koska asiakas laittoi törkeää,valheellista kommenttia,niin mitään hyvitystä ei. Jokin raja siinäkin,miten yritystä voidaan kohdella.

        Kommenttien perusteella asiakas on laittanut palautetta koska hyvitysrahoja ei näkynyt. Tuskin olisit muutenkaan maksanut, nyt sait mielestäsi hyvän syyn olla maksamatta. Mutta tuo nyt kun valitettavasti ei ole syy olla maksamatta luvattuja hyvityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännää,että jollain ei ole muuta tekemistä lauantaina aamulla,kuin kommentoida jossain keskustelupalstalla toisten asioita. Pitäiskö hoitaa vaikkapa omat asiat kuntoon eka, ennenkuin puuttuu muiden tekemisiin?????????

        Mitäs, jos ne omat asiat on oikein hyvässä kunnossa? :D Voi näitä kauppiaan kommentteja…

        Kyllä me kuluttajat jaksetaan teidän luokattoman huonosta asiakaspalvelustanne ja rahojen menettämisestä kertoa niin kauan kuin sama meininki jatkuu. Viikonpäivästä riippumatta. :D Sitä kutsutaan muiden kuluttajien auttamiseksi.


    • Anonyymi

      NO VASTATKAA SITTEN NIIHIN VIESTEIHIN, JOS SE ON AINOA JA OIKEA TAPA OTTAA TEIHIN YHTEYTTÄ!! Neljän-viiden viestin jälkeen saa jonkun selityksen, joka ei vie asiaa yhtään eteenpäin. Ja taas jatkuu radiohiljaisuus seuraavat 3kk.

    • Anonyymi

      Tämä putiikki ”myy” näköjään jatkuvilla jättialeilla tuotteita, mutta lähtöhinnat onkin reippaasti suuremmat kuin muilla kauppiailla. Varmasti tämän ihmiset huomaavatkin, mutta varoitus nyt silti, että älkää menkö lankaan vaan vertailkaa. -50% ei välttämättä vielä tarkoita edes toisen kaupan normaalihintaa, vaan korkeampaa. Ja tietysti kannattaa tilata vain sellaisesta paikasta, jossa varma toimitus ja toimiva asiakaspalvelu.

    • Anonyymi

      Hyvällä kampanja alella sain ihanan uuden maton.Vieläpä ilmaisella kotiintoimituksella,mitä ei kaikilla yrityksillä ole tarjolla.Suosittelen,kun on näin hyviä tarjouksia👍

      • Anonyymi

        Sama kommentoija tässäkin kuin positiivisissa palautteissa. Eikö itse huomaa noita kirjoitusvirheitä :D
        Sama juttu myös yrityksen sivuilla ja asiakaspalvelussa. Jännä kun kyseisellä ihmisellä on aikaa tällä palstalla päivystää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kommentoija tässäkin kuin positiivisissa palautteissa. Eikö itse huomaa noita kirjoitusvirheitä :D
        Sama juttu myös yrityksen sivuilla ja asiakaspalvelussa. Jännä kun kyseisellä ihmisellä on aikaa tällä palstalla päivystää

        Ootteko muuten huomannut että jos asiakas on antanut trustpilottiin yrityksestä huonon arvostelun niin perään tulee heti positiivinen palaute samoilla kirjoitusvirheillä höystettynä


      • Anonyymi

        Joo joo ja sama kiusaaja täällä taas vauhdissa. Täällä vastailet itse omiin kommentteihin ja mustamaalaat yritystä. Asiakaspalvelumme on ollut aina asiallista ja ystävällistä,se on törkeä valhe väittää jotain muuta . Vastaamme sähköposteihin,mutta jotain rajaa silläkin,kuinka ”asiakas” täällä kommentoi,ei kaikkea törkeyksiä tarvitse yrityksenkään sietää.
        Jos et ole vielä huomannut,niin maailmantilanne vaikeuttaa monen yrityksen toimintaa tällä hetkellä monella eri tavalla ja sillä ei saavuteta mitään , jos jatkuvasti jossain keskustelupalstoilla mollataan yrityksen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo ja sama kiusaaja täällä taas vauhdissa. Täällä vastailet itse omiin kommentteihin ja mustamaalaat yritystä. Asiakaspalvelumme on ollut aina asiallista ja ystävällistä,se on törkeä valhe väittää jotain muuta . Vastaamme sähköposteihin,mutta jotain rajaa silläkin,kuinka ”asiakas” täällä kommentoi,ei kaikkea törkeyksiä tarvitse yrityksenkään sietää.
        Jos et ole vielä huomannut,niin maailmantilanne vaikeuttaa monen yrityksen toimintaa tällä hetkellä monella eri tavalla ja sillä ei saavuteta mitään , jos jatkuvasti jossain keskustelupalstoilla mollataan yrityksen toimintaa.

        Väärin. Kyllä saavutetaan. Ja ”asiakaspalvelunne” ystävällisyydestä ja asiallisuudesta saa kyllä todella hyvän kuvan tämän ketjun vastauksistanne, eikä se muuksi muutu, vaikka kuinka väittäisitte vastaan.

        Maailmantilanne ei vaikuta asiakkaisiin kun yritys on hoidettu asialllisesti. Yritykseen toki, mutta ei asiakkaaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Kyllä saavutetaan. Ja ”asiakaspalvelunne” ystävällisyydestä ja asiallisuudesta saa kyllä todella hyvän kuvan tämän ketjun vastauksistanne, eikä se muuksi muutu, vaikka kuinka väittäisitte vastaan.

        Maailmantilanne ei vaikuta asiakkaisiin kun yritys on hoidettu asialllisesti. Yritykseen toki, mutta ei asiakkaaseen.

        Onko sulla joku oma yritys,vai mistä tiedät muka tällaisista asioista kaiken? Onhan sitä viime aikoina ollut jatkuvasti uutisia,kun yrityksillä on vaikeuksia johtuen juuri maailmantilanteesta. Ei kannattaisi tänne kommentoida,jos et tiedä asioista mitään,vaan ilmoittelet vain omia mielipiteitäsi julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku oma yritys,vai mistä tiedät muka tällaisista asioista kaiken? Onhan sitä viime aikoina ollut jatkuvasti uutisia,kun yrityksillä on vaikeuksia johtuen juuri maailmantilanteesta. Ei kannattaisi tänne kommentoida,jos et tiedä asioista mitään,vaan ilmoittelet vain omia mielipiteitäsi julkisesti.

        Kyllä on, kiitos kysymästä. Yrityksillä on vaikeuksia - mutta kun yritystä johdetaan hyvin, vaikeudet eivät näy asiakkaalle. Asiakasta ei voi laittaa kärsimään yrityksen maksuvaikeuksista, vaan yritys hoitaa kauppaa niin, ettei asiakkaalle tule toimitusviivästyksiä, maksunpalautusviistyksiä, jne. Maailmantilanteesta ei voi syyttää kaikkea.


    • Anonyymi

      Minulla on ainakin hyviä kokemuksia vuosien varrelta tästä yrityksestä. Erittäin ystävällinen ja osaava palvelu. Sain myös tilaamani tuotteet kotiintoimitettuna yrityksen omalla kuljetuksella. 10++

    • Anonyymi

      On lisäksi aivan uskomatonta, miten tästä ketjusta poistuu aivan asiallisia kommentteja. Ketjusta on poistettu 192 viestiä.. ihme hommaa.
      Minun maileihin ei vastata. Alkaa kohta menemään niin tunteisiin, että kirjoitan yritykseltä fb:n isoihin ryhmiin. Kuulevatpa ainakin sadattuhannet mahdolliset asiakkaat kannattaako tästä puljusta tilata yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Hei. Kertoisitko milloin olet viimeksi laittanut meille spostia,niin tarkistamme asian ja vastaamme sinulle pikimmiten. Kellonaika ja pvm. Ei kenenkään tarvitse sietää mitään asiattomia kommentteja ja ehkä siksi niitä on poistettu melko paljon. Jos sinulla on jokin tuote saamatta,tai sitten olet halunnut perua sen,niin sillä et ainakaan edistä asiaasi,jos alat täällä tai muualla levittämään asiattomia kommentteja yrityksestä,prosessi vain pitkittyy,jos myyntiä ei tule.


      • Anonyymi

        Kiusaajan kommentti,sinä et ole koskaan mitään tilannut yritykseltä. Ja kaikille tiedoksi,tämä nojatuolin ostaja sai uuden,käyttämättömän tuolin,mistä ruuvit puuttuivat ja nekin toimitettiin jälkikäteen. Kaikki muu on törkeää valhetta.


      • Anonyymi

        Erittäin asiatonta,yrityksen kiusaamista ja mustamaalaamista täällä palstalla jatkuvasti.


      • Anonyymi

        ”Viivästys on myös sopimusrikkomus, sillä tuote on toimitettava kuluttajalle sovittuna ajankohtana. Jos toimitusajasta ei ole sovittu, kuluttajan pitää saada tavara ilman aiheetonta viivästystä ja viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. ”

        Näinpä.


    • Anonyymi

      Outoa yrityksen mustamaalausta tosiaan. Mitenköhän useat ihmiset päätyvät tällaiselle keskustelualustalle kirjoittamaan yrityksestä valheita ilman minkäänlaista kokemuspohjaa yrityksen kanssa asioimisesta?!? Miten ne edes on keksineet tällaisen yhden ihmisen yrityksen maalittamisen, kun yritys on kuitenkin toiminut koko ajan asiallisesti ja hoitanut oman osuutensa?!? Aivan kummallista.

      Toivoisi yrittäjän peiliin katsomista ja realiteettien hyväksymistä.

    • Anonyymi

      Millä perusteella täältä poistetaan asiallisia ja totuudenmukaisia viestejä jatkuvasti? Turhauttavaa, että yrittäjä täällä kertoo oma tarinaansa kunniallisesta yritystoiminnasta ja samalla pettyneiden asiakkaiden ääni vaimennetaan.

      • Anonyymi

        Sanopa muuta. Yrittäjä ilmiantaa huonoja (mutta asiallisia) palautteita sen sijaan, että ottaisi opikseen ja laittaisi firmansa kuntoon.

        Yrittäjä myös nimittelee pettyneitä ja väärinkohdeltuja asiakkaita kiusaajiksi ja syyttää mustamaalaamisesta ja valehtelusta, kun jakavat kokemuksiaan yrityksen kanssa asioinnista. Moderointi ontuu. Ehkä parempi jakaa kokemukset tosiaan facebookin ryhmissä.


    • Anonyymi

      Millä perusteella täältä poistetaan asiallisia ja totuudenmukaisia viestejä jatkuvasti? Turhauttavaa, että yrittäjä täällä kertoo oma tarinaansa kunniallisesta yritystoiminnasta ja samalla pettyneiden asiakkaiden ääni vaimennetaan.

    • Anonyymi

      Ostin senkin vuosi sitten. Nyt katselin, että onpa ihania uusia huonekaluja ja mattoja tullut myyntiin

    • Anonyymi

      Yksi ja sama kiusaaja? Keskenäänkö hän täällä viestittelee ja odottaa yrittäjän ontuvaa vastausta? Valoja päälle! Kyllä se varmasti on sieltä yrityksen sähköpostistakin luettavissa, ettei riitä ihan yksi tyytymätön asiakas vaan meitä on monta. Ja kun kyse on yhden naisen yrityksestä, niin luulisi sinulla oleva jonkin moinen käsitys toimittamattomista tuotteista ja palauttamattomista rahoista.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvää pääsiäistä vaan sinullekin🐣


    • Anonyymi

      Täys kusetus tämä koko liike. Rahat lähtee, mutta tavaraa ei tule.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkansa.Joka viikko lähtee yritykseltä tuotteita toimitukseen.On toiminut jo yli 6 vuotta.


    • Anonyymi

      Aivan täyttä skeidaa koko "yritystoiminta". Yritys on luultavasti niin kovissa taloudellisissa vaikeuksissa, ettei ole enää mitään tehtävissä. Ainoastaan ontuvaa selittelyä ja turhia lupauksia. Ei edes viranomaisten yhteydenotot saa hommiin vauhtia. Välttäkää viimeiseen asti tätä yritystä!

      • Anonyymi

        No ajattelitko tällä tavalla jotain palautuksia saada? Vai oletko oikeasti vaan joku kiusaaja,joka ei mitään ole koskaan tilannut? Täällä suomi24 palstalla näyttää olevan muutenkin kaikenmaailman kiusaajia ja mikään ei pidä paikkaansa mitä jotkut täällä törkeästi kommentoivat muista ihmisistä tai yrityksistä.


    • Anonyymi

      Itse sain tilaukseni tällä viikolla ja olen tyytyväinen. Haluan tukea pienyrityksiä maailmantilanteen vaikeina aikoina.En ymmärrä ilkeää käytöstä,mikä ei millään tavalla auta parantamaan asioita.ÄLKÄÄ USKOKO MITÄÄN MITÄ TÄÄLLÄ PALSTALLA PUHUTAAN!

      • Anonyymi

        Terveisin itse kauppias


    • Anonyymi

      Ottakaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, jos ette saa yritykseen yhteyttä, toimitusajat ovat kohtuuttomia tai ette saa luvattua palautusta.

      https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/kuluttajaneuvonta/

      Ilmainen neuvo yrittäjälle: keskity liiketoimintaasi ja lopeta täällä anonyymi-nimimerkillä kirjoittelu.

      • Anonyymi

        No ei ollut kyllä mikään yrittäjä,joka kommentoi.


    Ketjusta on poistettu 196 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe