Kertokaas kohdallenne sattuneita raksafirmoja joihin ette halua ihmisten sortuvan. Ja hyviäkin firmoja saa ilmotella. Itsellä remonttia on tehnyt muutama vuosien varrella ja pari oli aivan paskoja, milliminna Nokialta ja viisa nyk. Sastamalasta.
Onnettomat rakennusliikkeet
7
1221
Vastaukset
- Anonyymi
Moi. Miksi nuo on huonoja?
Aiheesta ohi mutta minulla on kokemusta yhdestä joka on jo lopettanut. Oli tuntitaksalla ja sovittiin että jokainen työ kirjataan ylös ja mitä on mennyt aikaa. Oli paljon tunteja jolloin ei oltu käyty edes työmaalla vaan oli yhdelle päivälle "ruuvien haku 3 tuntia". Haki yhden paketin ruuveja ja kolme tuntia.
Yksi päivä oli hakenut sirkkeliä koko lähes koko päivän eikä ollut edes käynyt tontilla.
Näitä oli paljon.
Paljon oli myös näitä kun oli tullut 7:00 aamulla ja lähtenyt kympiltä. Mutta kun siinä menee rahaa matkakorvauksiin aivan turhaan. Minä sanoin että maksan 8 tunnin päivistä enkä yhtään lyhyemmistä.
Kaveri sai sitten lähteä. Lakuja tuli paljon vielä perästä mutta jätin maksamatta.
Onko ollut näitä?- Anonyymi
On tullut remppafirmalta iso karkkirasia jälkeenpäin, mutta ajattelin kyllä ettei sitä tarvitsekaan maksaa.
- Anonyymi
Kädettömät ja osaamattomat pysykööt kerrostalokolhoosien puheenjohtajien armoilla.
- Anonyymi
Ja ne osaamattomat ja avuttomat raksapellet jotka ei jaksa edes 8 tuntia tehdä töitä niin laittakoon puljunsa kiinni ja painukoon Venäjälle.
Siellä varmaan eläteille löytyy paikka.
- Anonyymi
No jos googlettaa alkuun nämä lestadiolaisten omistamat firmat ja väistää ne, niin välttyy aika isoilta kusetuksilta. Niinkuin nyt tämä Jukkatalojen itse pyytämä konkurssi jossa vääräuskoiset laitettiin maksamaan kesken jätetyt "työt"..
Tässä muutama
-kärkkäinen
- erätukku
- topi keittiöt
- rustholli
- Minna Immonen
- tiivi(-ikkunat)
- lumon
- mammuttihirsi
- puustelli
- kastelli
- jukkatalo
- remontti-alexi
- muurame
- prima
- jettatalo
- JT talo
- rosendahl
- pihla
- ultimate market
- tarjoustalo
- barona
- design-talo
- kannustalo
- nykykoti - Anonyymi
Pk seudulla on todella paljon Venäläisiä ja Virolaisia rakennusliikkeitä. Työturvakorttikoulutuskin toimii mallikkaasti Venäjäksi. 2022 on venäläisten koulutus yritys ihan tehnyt huipputuloksenkin.
https://www.finder.fi/Liikkeenjohdon+konsultointi/SAVARUS+Oy/Helsinki/yhteystiedot/3173428
Ovat varmaan hyviä rakennusliikkeitä ? Pieniä poikkeuksia voi olla;
https://www.rakennuslehti.fi/2023/10/tyomaalta-loytyi-20-vaarilla-tiedoilla-esiintynytta-tyontekijaa-rakennusliitto-jatkaa-saartoaan/ - Anonyymi
Nämä puuhapetet ovat kovin lapsellisia.
Rakennusliike ajautui konkurssiin – Oikeus ihmetteli, miksi firman nimissä on kaksi luksusautoa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943