Ihmettelen mitä hiiret mahtavat tehdä siellä.
Sulaketaulussa hiiriä
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
Hengailla enimmäkseen ja etsiä uutta pesäpaikkaa, huonostihan heille yleensä siellä käy.
- Anonyymi
Koulutetuilla hiirillä saa vetolangat sähköputkiin. Taisi sähköputkimielheltä unohtua pari apulaista työmaalle.
- Anonyymi
Sähkölasku voi pudota puoleen kun hiiret jyrsivät jonkun piuhan poikki! Kannattaa ruokkia pikkupoloisia.
- Anonyymi
Ne hiiret odottaa että joku laittaisi niille juoksupyörän niin että ne voisivat polkea sähköä.
- Anonyymi
Tekivät onnistuneesti palstan aktivoinnin...
- Anonyymi
Ainoa tehtävämme on aktivoida sinut höpöttämään aktivoinnista.
Hyvää aktiivista vointia sinulle.
Kohta soittavat vielä työkkäristä aktivointipuhelun.
- Anonyymi
Ei sulaketaulussa vaan sähkökeskuksessa.
- Anonyymi
Kyllä kai sulakkeen voi aina korvata hiirellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248