Koetan asentaa Libre Officea. Käytössä Windows 11. Pitäisi muuttaa sovellussuositusten asetuksia, koska ohjelma ei ole storesta. Homma tyssää siihen, että pääsen kohtaan "sovellusten lisäasetukset (valitse sovellusten hankkimispaikka) . Mutta mitä sen jälkeen?
Libre Officen asennus
11
642
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä lienet sählännyt. Libreoffice asennetaan valmistajan sivulta löytyvällä/ladattavalla .exe tiedostolla. Se käynnistetään ja seurataan ohjetta.
- Anonyymi
Johtuu varmaan siitä, että minulla on Windows 11 s-tilassa enkä saa sitä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on Windowsissa s-mode (senile) käytössä niin älä koske siihen. Sen käyttöönotto on varmasti ollut perusteltua. Kysy omaishoitajalta asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan pysty annettujen ohjeiden mukaan poistamaan s-tilaa. Minulla ei vaan tule näkyviin " Siirry pois s-modesta - sivua"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan pysty annettujen ohjeiden mukaan poistamaan s-tilaa. Minulla ei vaan tule näkyviin " Siirry pois s-modesta - sivua"
Kysy apua joltain osaavalta?
- Anonyymi
Mene nyt ensin ainakin sinne Microsoft Storeen ja poista se tila sieltä. Ilmoituksen "Olet S-tilassa" pitäisi näkyä heti Storen yläosassa. Siellä pitäisi olla myös painike tästä tilasta poistumiseen.
- Anonyymi
Kun ei näy mitään em. Mikähän hitsi tässä nyt mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei näy mitään em. Mikähän hitsi tässä nyt mättää?
Siis ei näy mitään "olet s-tilassa" kohtaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei näy mitään "olet s-tilassa" kohtaa....
Tarkista että onko se s-mode päällä vai ei:
"To check if your PC is using S-Mode go to Settings > System > About. On the About page, scroll down to the “Windows Specifications” section. If you see the words “in S mode” to the right of the Edition entry, you’re using an S Mode PC. If you don’t, you’re not using S Mode."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962220Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451762
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121330- 2261040
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842