Koetan asentaa Libre Officea. Käytössä Windows 11. Pitäisi muuttaa sovellussuositusten asetuksia, koska ohjelma ei ole storesta. Homma tyssää siihen, että pääsen kohtaan "sovellusten lisäasetukset (valitse sovellusten hankkimispaikka) . Mutta mitä sen jälkeen?
Libre Officen asennus
11
779
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä lienet sählännyt. Libreoffice asennetaan valmistajan sivulta löytyvällä/ladattavalla .exe tiedostolla. Se käynnistetään ja seurataan ohjetta.
- Anonyymi
Johtuu varmaan siitä, että minulla on Windows 11 s-tilassa enkä saa sitä pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on Windowsissa s-mode (senile) käytössä niin älä koske siihen. Sen käyttöönotto on varmasti ollut perusteltua. Kysy omaishoitajalta asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan pysty annettujen ohjeiden mukaan poistamaan s-tilaa. Minulla ei vaan tule näkyviin " Siirry pois s-modesta - sivua"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan pysty annettujen ohjeiden mukaan poistamaan s-tilaa. Minulla ei vaan tule näkyviin " Siirry pois s-modesta - sivua"
Kysy apua joltain osaavalta?
- Anonyymi
Mene nyt ensin ainakin sinne Microsoft Storeen ja poista se tila sieltä. Ilmoituksen "Olet S-tilassa" pitäisi näkyä heti Storen yläosassa. Siellä pitäisi olla myös painike tästä tilasta poistumiseen.
- Anonyymi
Kun ei näy mitään em. Mikähän hitsi tässä nyt mättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei näy mitään em. Mikähän hitsi tässä nyt mättää?
Siis ei näy mitään "olet s-tilassa" kohtaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ei näy mitään "olet s-tilassa" kohtaa....
Tarkista että onko se s-mode päällä vai ei:
"To check if your PC is using S-Mode go to Settings > System > About. On the About page, scroll down to the “Windows Specifications” section. If you see the words “in S mode” to the right of the Edition entry, you’re using an S Mode PC. If you don’t, you’re not using S Mode."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221