oneplus smart phone 5G puhelin kantiiko tuossa puhelimessa olla viiruksen torjunta vai onko turhaa rahan hukkaan heittämistä koko viiruksen torjunta kysyn koska ne samaan makettiin sen laitto se pelkkä viiruksen torjunta maksaa kuussa 4--5 euroa eli kantiiko sitä olla puhelimessa vai perunko sen omista tiedoista on sekin rahan säästöä jos sen perus 48--60 euroa vuodessa muuten maksaa se viiruksen torjunta joka olis puhelimessa tietenki pelkkä liittymä makaa jonku 32 euroa se 5G liittymä
mulla on oneplus smart phone 5G puhelin
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
vielä sanonta raha ei kasva puussa
- Anonyymi
Turhia ovat Androidissa. Ei missään nimessä kannata asentaa.
- Anonyymi
niin viehän se myös tilaa kännykästä kännykällä miekään en käytä muuta kuin google maps ja ehkä joskus jotain sovellutusta jos on pakko sellasta johonkin käyttää muuten en niitä lataa (google play lataan jos tarve )
en ole koskaan miekään kuullu että kellään olis viirus torjunta puhelimessa (laskut maksan tietokoneella ja sähköpostin myös tietokoneella katon) varmaan mitä tulee käytettyä paljon kännykällä on google maps kun ettii reittin kohteesta a kohteeseen b
tietenki kännykällä saatan reissussa katto sää (ilmatieteenlaitoksen sivulta se on hyvä)
tuossa sulle vastaus jos mietit sen perumista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949