Oltiin kerran porukalla uimassa yhdessä järvessä yöllä (oon tyttö) ja yks tyttö siellä sitten halus nuolla mun varpaita. säikähin ihan perhanasti kun se teki niin, enkä tiiä oliko siinä mitään seksuaalista, mut nyt oon tajunnu et se oli aika mahtavaa... :D
varpaide nuoleminen
12
3291
Vastaukset
- mää
olin kans kerran yhessä paikassa ja sit se oli sille et saako ja mä et joo ja sit oltiin et ei ja ja vähän oli kivaa. Oonko lespo?
- EiX waan??!!11??
Son niiq tosi ihq ku kax niiq sillee tiiättex???!!!1!!111
Juuh, eli aika paljon tuntuu noita teinejä täällä pyörivän nykysellään, eikä siinä sillänsä kyllä mitään. Kunhan keskustelun taso vaan pysyisi hyvänä. Nyt vaan tuntuu että viimeaikoina on ollut enempi tälläista "oonko lespo"-"miten naiset tekee sen"-"mistä tunnistaa lespon"-"mistä tiiän sitä sun tätä" -pohdintaa. Liekö sitten väellä kevättä rinnassa vai mistä johtuu, mutta astetta syvällisemmät keskustelut on perstuntumalta vähentyneet viimeaikoina, mikä on harmillista. - ...
EiX waan??!!11?? kirjoitti:
Son niiq tosi ihq ku kax niiq sillee tiiättex???!!!1!!111
Juuh, eli aika paljon tuntuu noita teinejä täällä pyörivän nykysellään, eikä siinä sillänsä kyllä mitään. Kunhan keskustelun taso vaan pysyisi hyvänä. Nyt vaan tuntuu että viimeaikoina on ollut enempi tälläista "oonko lespo"-"miten naiset tekee sen"-"mistä tunnistaa lespon"-"mistä tiiän sitä sun tätä" -pohdintaa. Liekö sitten väellä kevättä rinnassa vai mistä johtuu, mutta astetta syvällisemmät keskustelut on perstuntumalta vähentyneet viimeaikoina, mikä on harmillista.Samaa mieltä minäkin, että nuorta väkeä tuntuu olevan liikkeellä tälläkin palstalla! Ei siinä tietysti mitään, jos ihan teini-iässä kiinnostaa kaikenlainen, mutta samaa toivoisin minäkin, että pyritään pitämään keskutelupalstan taso edes jonkilaisena=)
- kultakala
Siinä ei itseasiassa lukenut mitään keskustelua aloittavaa. Olit uimassa, joku tyttö nuoli sinun varpaita, ja se tuntu kivalta. No sepä hyvä, mutta so? Halusitko todeta että varpaiden nuoleminen oli kivaa, vai halusitko tietää tykätäänkö me muut varpaiden nuolemisesta, vai halusitko tietää oliko siinä jotai seksuaalista kun joku tyttö nuoli sun varpaita vai mikä oli tuon kirjoituksen perimmäinen tarkoitus? Nyt tuohon on vähän hankala tarttua, se on lähinnä vain toteamus että "kävin uimassa", johon on vähän hankala mitään sen kummempaa kommentoida.
- tyttöjen varpaat. <3
kultakala kirjoitti:
Siinä ei itseasiassa lukenut mitään keskustelua aloittavaa. Olit uimassa, joku tyttö nuoli sinun varpaita, ja se tuntu kivalta. No sepä hyvä, mutta so? Halusitko todeta että varpaiden nuoleminen oli kivaa, vai halusitko tietää tykätäänkö me muut varpaiden nuolemisesta, vai halusitko tietää oliko siinä jotai seksuaalista kun joku tyttö nuoli sun varpaita vai mikä oli tuon kirjoituksen perimmäinen tarkoitus? Nyt tuohon on vähän hankala tarttua, se on lähinnä vain toteamus että "kävin uimassa", johon on vähän hankala mitään sen kummempaa kommentoida.
Tääl olis yks tyttö joka haluis nuolla toisen tytön varpaita. Oon 99 ja ilmotelkaa jos joku haluu varpaiden nuolemista.
- varpailija
Lesboissakin on jalkafetisistejä vaikka se tunnetaankin paremmin naisten jalkoja ihailevien miesten juttuna.
- Anonyymi
Haluisiks et joku muu imis sun varpaita? (P17)
- Anonyymi
Nam maiskis slurpsis. Parempaa kuin kukkakaalikeitto.
N58 Taidan olla jalkanuolentarajoittunut 😅 mutta jalkahieronta kelpaa kyllä, antajana ja saajana.
- Anonyymi
Menipä nyt vähän ohi jalkapuolesta mutku oot tuollainen heposti syttyvä ja huonosti sammuva, niin etkös wieläkään oo palanu loppuun. Noo, voisin kyl ottaa parit varvashieronnat ja antaa kolmet. Piästäiskö kaappoihin? Et häwwiis mittään!
Kyseleepi Seukkari Anonyymi kirjoitti:
Menipä nyt vähän ohi jalkapuolesta mutku oot tuollainen heposti syttyvä ja huonosti sammuva, niin etkös wieläkään oo palanu loppuun. Noo, voisin kyl ottaa parit varvashieronnat ja antaa kolmet. Piästäiskö kaappoihin? Et häwwiis mittään!
Kyseleepi SeukkariMoi Seukkari vai liekö säkin varjo vaan,
Tasaisella liekillä tässä on menty, ei isompia roihuja tai muutakaan. Jotku polttaa molemmista päistä ja siinä kai vaaransa.
Ihan en joka tyyppiä päästä varpaisiin käsiksi, enkä hieroskele myöskään 😁 Kiitos tarjouksesta vaikka tulikin ilman pyyntöä...
- Anonyymi
Kristallinkirkastahan tämä on uudestaan heränneille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954