varpaide nuoleminen

rumpali

Oltiin kerran porukalla uimassa yhdessä järvessä yöllä (oon tyttö) ja yks tyttö siellä sitten halus nuolla mun varpaita. säikähin ihan perhanasti kun se teki niin, enkä tiiä oliko siinä mitään seksuaalista, mut nyt oon tajunnu et se oli aika mahtavaa... :D

6

2986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      olin kans kerran yhessä paikassa ja sit se oli sille et saako ja mä et joo ja sit oltiin et ei ja ja vähän oli kivaa. Oonko lespo?

      • EiX waan??!!11??

        Son niiq tosi ihq ku kax niiq sillee tiiättex???!!!1!!111

        Juuh, eli aika paljon tuntuu noita teinejä täällä pyörivän nykysellään, eikä siinä sillänsä kyllä mitään. Kunhan keskustelun taso vaan pysyisi hyvänä. Nyt vaan tuntuu että viimeaikoina on ollut enempi tälläista "oonko lespo"-"miten naiset tekee sen"-"mistä tunnistaa lespon"-"mistä tiiän sitä sun tätä" -pohdintaa. Liekö sitten väellä kevättä rinnassa vai mistä johtuu, mutta astetta syvällisemmät keskustelut on perstuntumalta vähentyneet viimeaikoina, mikä on harmillista.


      • ...
        EiX waan??!!11?? kirjoitti:

        Son niiq tosi ihq ku kax niiq sillee tiiättex???!!!1!!111

        Juuh, eli aika paljon tuntuu noita teinejä täällä pyörivän nykysellään, eikä siinä sillänsä kyllä mitään. Kunhan keskustelun taso vaan pysyisi hyvänä. Nyt vaan tuntuu että viimeaikoina on ollut enempi tälläista "oonko lespo"-"miten naiset tekee sen"-"mistä tunnistaa lespon"-"mistä tiiän sitä sun tätä" -pohdintaa. Liekö sitten väellä kevättä rinnassa vai mistä johtuu, mutta astetta syvällisemmät keskustelut on perstuntumalta vähentyneet viimeaikoina, mikä on harmillista.

        Samaa mieltä minäkin, että nuorta väkeä tuntuu olevan liikkeellä tälläkin palstalla! Ei siinä tietysti mitään, jos ihan teini-iässä kiinnostaa kaikenlainen, mutta samaa toivoisin minäkin, että pyritään pitämään keskutelupalstan taso edes jonkilaisena=)


      • kultakala

        Siinä ei itseasiassa lukenut mitään keskustelua aloittavaa. Olit uimassa, joku tyttö nuoli sinun varpaita, ja se tuntu kivalta. No sepä hyvä, mutta so? Halusitko todeta että varpaiden nuoleminen oli kivaa, vai halusitko tietää tykätäänkö me muut varpaiden nuolemisesta, vai halusitko tietää oliko siinä jotai seksuaalista kun joku tyttö nuoli sun varpaita vai mikä oli tuon kirjoituksen perimmäinen tarkoitus? Nyt tuohon on vähän hankala tarttua, se on lähinnä vain toteamus että "kävin uimassa", johon on vähän hankala mitään sen kummempaa kommentoida.


      • tyttöjen varpaat. <3
        kultakala kirjoitti:

        Siinä ei itseasiassa lukenut mitään keskustelua aloittavaa. Olit uimassa, joku tyttö nuoli sinun varpaita, ja se tuntu kivalta. No sepä hyvä, mutta so? Halusitko todeta että varpaiden nuoleminen oli kivaa, vai halusitko tietää tykätäänkö me muut varpaiden nuolemisesta, vai halusitko tietää oliko siinä jotai seksuaalista kun joku tyttö nuoli sun varpaita vai mikä oli tuon kirjoituksen perimmäinen tarkoitus? Nyt tuohon on vähän hankala tarttua, se on lähinnä vain toteamus että "kävin uimassa", johon on vähän hankala mitään sen kummempaa kommentoida.

        Tääl olis yks tyttö joka haluis nuolla toisen tytön varpaita. Oon 99 ja ilmotelkaa jos joku haluu varpaiden nuolemista.


    • varpailija

      Lesboissakin on jalkafetisistejä vaikka se tunnetaankin paremmin naisten jalkoja ihailevien miesten juttuna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe