Moi oon 12 poika ja oon ihastunut yhteen meijän luokan tyttöön ja en tiiä mitä teen
Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä jo etukäteen👍
Miten saan tyttöystävän
9
319
Vastaukset
- Anonyymi
Auttakaa pliis
- Anonyymi
Käyttäydy hyvin sitä kohtaan
- Anonyymi
Jos vaikka odotat muutaman vuoden et kivekset kerkee laskeutua ja mietit sit uudestaan.
- Anonyymi
Sinulla ne ei taida ikinä laskeutua, suihkussa sinua luullaan myös tytöksi kun näkyy vain puska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ne ei taida ikinä laskeutua, suihkussa sinua luullaan myös tytöksi kun näkyy vain puska.
Pointti oli se että te pikkulapset ette tiedä yhtään mitään mistään seurusteluusta tai muista, leikkikää viel muutama vuos niillä nukeilla ja turtleseilla ja sit 5v päästä voitte alkaa miettii noita asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se että te pikkulapset ette tiedä yhtään mitään mistään seurusteluusta tai muista, leikkikää viel muutama vuos niillä nukeilla ja turtleseilla ja sit 5v päästä voitte alkaa miettii noita asioita
Olin 18 vuotta ja tyttöystävä lähes kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja pari kuukautta siitä niin kihloihin.
Hyvin meni ja meillä oli upea suhde.
Pystyimme puhumaan kaikesta toisillemme ja seksi oli upeaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 18 vuotta ja tyttöystävä lähes kolme vuotta nuorempi, muutettiin yhteen parin kuukauden seurustelun jälkeen ja pari kuukautta siitä niin kihloihin.
Hyvin meni ja meillä oli upea suhde.
Pystyimme puhumaan kaikesta toisillemme ja seksi oli upeaa.Miksi meni, oli. Onko suhde päättynyt
- Anonyymi
12-vuotias ei ole pikkulapsi ja luokkatoverisi on sinulle aivan oikea tyttö. Kerro sille suoraan, että haluaisit olla sen kansaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875