Portugalissa outo rikin katku liitetään outoon alukseen, ufoksi luokiteltu

Anonyymi-ap

9

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus on jotain pieru juttuja.

      • Anonyymi

        Itse asiassa aloitus ei ole "jotain pieru juttuja", vaan Halax -mainos


    • Anonyymi

      Olen kokenut ufokontaktin parisen kymmentä vuotta sitten. Hajua oli kyllä, mutta ei rikin kaltaista, vaan jotain muuta, eikä mitenkään epämiellyttävää.

      • Anonyymi

        Olet ollut ns. pilvessä. Sitä humet ja sienet teettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut ns. pilvessä. Sitä humet ja sienet teettää.

        Sukulaisetkin muuten epäilivät, että olisin ollut jonkin lääkkeen tai huumeen vaikutuksen alaisena. No, enpähän ollut, mutta ihmisten on täällä suomessa erittäin vaikea suhtautua vakavasti ja asiallisesti tuon kaltaisiin kokemuksiin. Kerroin kaverillekin jo tuoreeltaan tapauksesta, mutta oli hiljaa, eikä sanonut mitään. Sen jälkeenkin kerroin tapauksesta yksinpuhellen hänelle ainakin parisenkymmentä kertaa. Pari vuotta ennen kuolemaansa sanoi, että "nuo ufojutut ovat ihan höpöjuttuja vaan". Että sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukulaisetkin muuten epäilivät, että olisin ollut jonkin lääkkeen tai huumeen vaikutuksen alaisena. No, enpähän ollut, mutta ihmisten on täällä suomessa erittäin vaikea suhtautua vakavasti ja asiallisesti tuon kaltaisiin kokemuksiin. Kerroin kaverillekin jo tuoreeltaan tapauksesta, mutta oli hiljaa, eikä sanonut mitään. Sen jälkeenkin kerroin tapauksesta yksinpuhellen hänelle ainakin parisenkymmentä kertaa. Pari vuotta ennen kuolemaansa sanoi, että "nuo ufojutut ovat ihan höpöjuttuja vaan". Että sillä lailla.

        Kun joku harhainen hörhö kertoo toiselle vakavalla naamalla nähneensä ja haistaneensa ufoja niin järkevä kuulija onkin hiljaa eikä ala kertomaan totuuksia. Muuten voi käydä huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku harhainen hörhö kertoo toiselle vakavalla naamalla nähneensä ja haistaneensa ufoja niin järkevä kuulija onkin hiljaa eikä ala kertomaan totuuksia. Muuten voi käydä huonosti.

        Ei, kyllä hänen täytyi ymmärtää se, että en ollut harhainen sillä sen verran hyvin tunnettiin. Jos on vahvasti harhainen niin se tulisi ilmi muutenkin. Olen paljonkin pohtinut asiaa ja kyse täytynee olla pelosta kohdata noin outoa ja uutta asiaa. Suomessahan ufokontaktihenkilöitä juurikaan ei ole ollut julkisuudessakaan. Asia on liian erikoinen ja outo monille ja on totuttu näkemään vain tv-sarjoissa ja elokuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä hänen täytyi ymmärtää se, että en ollut harhainen sillä sen verran hyvin tunnettiin. Jos on vahvasti harhainen niin se tulisi ilmi muutenkin. Olen paljonkin pohtinut asiaa ja kyse täytynee olla pelosta kohdata noin outoa ja uutta asiaa. Suomessahan ufokontaktihenkilöitä juurikaan ei ole ollut julkisuudessakaan. Asia on liian erikoinen ja outo monille ja on totuttu näkemään vain tv-sarjoissa ja elokuvissa.

        Kaikki ymmärtävät sinua. Ei kukaan väitä vastaan sinulle. Ollos huoleti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kyllä hänen täytyi ymmärtää se, että en ollut harhainen sillä sen verran hyvin tunnettiin. Jos on vahvasti harhainen niin se tulisi ilmi muutenkin. Olen paljonkin pohtinut asiaa ja kyse täytynee olla pelosta kohdata noin outoa ja uutta asiaa. Suomessahan ufokontaktihenkilöitä juurikaan ei ole ollut julkisuudessakaan. Asia on liian erikoinen ja outo monille ja on totuttu näkemään vain tv-sarjoissa ja elokuvissa.

        Jos, siis paino sanalle jos maan ulkopuolista älyä täällä olis joskus käynyt, se näyttäisi varmaankin lähinnä ihmiseltä.

        Noi kokemukset rumista oudoista olioista viittaa demonisiin voimiin
        Raamatun mukaan mihinkään henkimaailman juttuihin ei tule ottaa yhteyttä.
        Hyviä henkiä ei ole olemassakaan. Eees enkelit ei esiinny tai vaikuta ihmisarkeen tässä maailmassa.

        Jotta nuo kokemukset ei toistuisi, rukoile herraa kristusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe