Ignacio Torquemallis
https://youtu.be/WLsPBNxoINY?si=RA6L_wvjm3qTpnq0
Portugalissa outo rikin katku liitetään outoon alukseen, ufoksi luokiteltu
10
408
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus on jotain pieru juttuja.
- Anonyymi
Itse asiassa aloitus ei ole "jotain pieru juttuja", vaan Halax -mainos
- Anonyymi
Olen kokenut ufokontaktin parisen kymmentä vuotta sitten. Hajua oli kyllä, mutta ei rikin kaltaista, vaan jotain muuta, eikä mitenkään epämiellyttävää.
- Anonyymi
Olet ollut ns. pilvessä. Sitä humet ja sienet teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ollut ns. pilvessä. Sitä humet ja sienet teettää.
Sukulaisetkin muuten epäilivät, että olisin ollut jonkin lääkkeen tai huumeen vaikutuksen alaisena. No, enpähän ollut, mutta ihmisten on täällä suomessa erittäin vaikea suhtautua vakavasti ja asiallisesti tuon kaltaisiin kokemuksiin. Kerroin kaverillekin jo tuoreeltaan tapauksesta, mutta oli hiljaa, eikä sanonut mitään. Sen jälkeenkin kerroin tapauksesta yksinpuhellen hänelle ainakin parisenkymmentä kertaa. Pari vuotta ennen kuolemaansa sanoi, että "nuo ufojutut ovat ihan höpöjuttuja vaan". Että sillä lailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukulaisetkin muuten epäilivät, että olisin ollut jonkin lääkkeen tai huumeen vaikutuksen alaisena. No, enpähän ollut, mutta ihmisten on täällä suomessa erittäin vaikea suhtautua vakavasti ja asiallisesti tuon kaltaisiin kokemuksiin. Kerroin kaverillekin jo tuoreeltaan tapauksesta, mutta oli hiljaa, eikä sanonut mitään. Sen jälkeenkin kerroin tapauksesta yksinpuhellen hänelle ainakin parisenkymmentä kertaa. Pari vuotta ennen kuolemaansa sanoi, että "nuo ufojutut ovat ihan höpöjuttuja vaan". Että sillä lailla.
Kun joku harhainen hörhö kertoo toiselle vakavalla naamalla nähneensä ja haistaneensa ufoja niin järkevä kuulija onkin hiljaa eikä ala kertomaan totuuksia. Muuten voi käydä huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun joku harhainen hörhö kertoo toiselle vakavalla naamalla nähneensä ja haistaneensa ufoja niin järkevä kuulija onkin hiljaa eikä ala kertomaan totuuksia. Muuten voi käydä huonosti.
Ei, kyllä hänen täytyi ymmärtää se, että en ollut harhainen sillä sen verran hyvin tunnettiin. Jos on vahvasti harhainen niin se tulisi ilmi muutenkin. Olen paljonkin pohtinut asiaa ja kyse täytynee olla pelosta kohdata noin outoa ja uutta asiaa. Suomessahan ufokontaktihenkilöitä juurikaan ei ole ollut julkisuudessakaan. Asia on liian erikoinen ja outo monille ja on totuttu näkemään vain tv-sarjoissa ja elokuvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä hänen täytyi ymmärtää se, että en ollut harhainen sillä sen verran hyvin tunnettiin. Jos on vahvasti harhainen niin se tulisi ilmi muutenkin. Olen paljonkin pohtinut asiaa ja kyse täytynee olla pelosta kohdata noin outoa ja uutta asiaa. Suomessahan ufokontaktihenkilöitä juurikaan ei ole ollut julkisuudessakaan. Asia on liian erikoinen ja outo monille ja on totuttu näkemään vain tv-sarjoissa ja elokuvissa.
Kaikki ymmärtävät sinua. Ei kukaan väitä vastaan sinulle. Ollos huoleti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos, siis paino sanalle jos maan ulkopuolista älyä täällä olis joskus käynyt, se näyttäisi varmaankin lähinnä ihmiseltä.
Noi kokemukset rumista oudoista olioista viittaa demonisiin voimiin
Raamatun mukaan mihinkään henkimaailman juttuihin ei tule ottaa yhteyttä.
Hyviä henkiä ei ole olemassakaan. Eees enkelit ei esiinny tai vaikuta ihmisarkeen tässä maailmassa.
Jotta nuo kokemukset ei toistuisi, rukoile herraa kristusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142