Kuinkahan Sarin opinnot Turun Kansalaisopistossa sujuvat tulevaisuudessa?

Anonyymi-ap

Kansalaisopistojen rahoitukseen tulee rajuja leikkauksia, peräti 14% ja se koskee kaikkia Kansalaisopistojen harrastusopintoaloja eli matonkudontapiirejä, taidepiirejä ja lakiharrastuspiirejä yms. yms.

16

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PersGäry voi mennä opiskelemaan juridiikkaa. Talousnero hän jo onkin.

• Anonyymi

Moderaattori voisi mennä oikeisiin töihin. Tänne kirjoittelu ei ole sitä.

• Anonyymi

Avoin yliopisto on vasta väylä päästä mahdollisesti yliopistoon opiskelemaan, en tiedä missä kohtaa Sari nyt menee, mutta jos jaksaa lukea kuka tietää

• Anonyymi

Opiskelu on oopiumia kansalle ja USKO paremmasta toimeentulosta, kun työpaikat, ne menevät hv-järjestelmän ja nepotismin menetelmin.

• Anonyymi

Juu, PersGäry voisi mennä lakiharrastuspiiriin.

• Anonyymi

Avaajan sujumisen ongelmat Kelan jonossa mutta yritä kestää

• Anonyymi

Oliko Rautio siis ilmoituksensa mukaan opettaja, eli kasvatustieteiden maisteri tai edes kandi?
      Ja nyt innostunut opiskelemaan lisää lakia?

• Anonyymi

Muistaakseni Kari oli koneteknikko, hyvin on pärjännyt elämässä.👍

• Anonyymi

Saanut taloutensa kaaokseen ja eipä kelvannu ees Lulun sihteeriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanut taloutensa kaaokseen ja eipä kelvannu ees Lulun sihteeriksi.

kansalaisopiston kursseillahan voi opetella myös kotiviinin valmistusta muun harrasteluopiskelun ohessa jos oikein maistuu ja suu usein napsuu. Ei tarvitse mennä polkupyöräillä paikalliseen narikkaan vetämään muutamia kun olisi omasta takaa leilejä kaapissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kansalaisopiston kursseillahan voi opetella myös kotiviinin valmistusta muun harrasteluopiskelun ohessa jos oikein maistuu ja suu usein napsuu. Ei tarvitse mennä polkupyöräillä paikalliseen narikkaan vetämään muutamia kun olisi omasta takaa leilejä kaapissa

Sinun tulisi hakea apua a-ongelmaasi koska pahalta näyttää. Yritä välttää pyöräilyä ja usko Jeesukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun tulisi hakea apua a-ongelmaasi koska pahalta näyttää. Yritä välttää pyöräilyä ja usko Jeesukseen.

Tänänkin olen ollut jo pinesä känässä koko päivän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siihen Hämeenlinnssa itse itsensä demari-Jeesukseksi kohottaneeseen nutturapäiseen?
        Eihän hänen sepustuksia uskoneet edes oikeuden tuomarit, eivät edes fiksummat toiset demarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siihen Hämeenlinnssa itse itsensä demari-Jeesukseksi kohottaneeseen nutturapäiseen?
        Eihän hänen sepustuksia uskoneet edes oikeuden tuomarit, eivät edes fiksummat toiset demarit.

Demari Juudas olisi ehkä sopivampi nimi. Sen verran oli kuitenkin Kokoomukseen kallellaan ja kaikki bisnekset kelpasi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      75
      1440
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      248
      1342
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1122
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      255
      1108
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      805
    6. 65
      774
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      757
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      738
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      711
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      657
    Aihe