Vaimon tanssi -ilta

Anonyymi-ap

-Mä haluun nyt heti! Nussitaan kun vauvakin lopulta nukkuu !-
Vaimoni kiihkeä kuiskailu tunkeutui hitaasti väsyneisiin aivoihini ja avasin silmäni .

Hän oli kumartunut ylleni rinnat paljaina,ne olivat paisuneet kiihottavan kookkaiksi ; nännit olivat kuin tummanpunaiset metsämansikat.
Ne kiihottivat minua suuresti ja mielelläni olisin niitä puristellut ja imenyt,mutta vaimolla ei ollut minkäänlaisia seksihaluja synnytyksen jälkeen,vaan hän oli keskittynyt vauvan hoitoon ja syytteli väsymystää, jos yritin ehdottaa seksiä.

Joten tämä yllättävä kiimainen kuiskaus sai minut hetkessä hereille ja tartuin himokkaasti kiinni noihin kiihottaviin pallukoihin.

Olin ollut kotona hoitamassa kolmen kuukaiden ikäistä vauvaamme ,kun vaimo oli lähtenyt ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen viihteelle ystävättäriensä kanssa pitkän epäröinnin jälkeen.
Tiesin että hän rakasti tanssimista ja toivoin vaimon tanssin pyörteissä innostuvan ja ehkå jopa kiihottumaan ,niinkuin usein aiemmin.
Itse en juurikaan tanssinut.
Joten suorastaan pakotin hänet lähtemään .

Illalla vaimon lähtiessä katselin jo hiukan mustasukkaisena tuota seksikästä naista.
Ohut ,melko lyhyt kesämekko korosti hoikkaa vyötäröä ja rintoja ,hän oli todella seksikäs pitkine säärineen, korkkareissa minua pidempi.
Tuskin tunsin häntä samaksi väsyneeksi kotiäidiksi joka käveli päivisin kuluneessa aamutakissaan.
Ilmeisesti meikkaaminen ja pukeutuminen olivat saaneet hänet taas puhkeamaan kukkaan.
-Eikö tuo ole vähän turhan avoin? Sanoin ja osoitin hönen kaula-aukkoaan joka olikin todella antoisa.
- äh,ei ollenkaan tässä helteessä ja onhan mulla edessä tää huivi
- niin ja lypsin just tissit ,pitäis riittää noi kaks pulloo pojalle- hän vastasi
- Niin ja pitäähän mun nyt vähän esitellä ku on kerrankin isot tissit- hän lisäsi silmää iskien.
- kuhan et liikaaesittele - vastasin.
Hymyillen hään avasi oven ,lähetti lentopusun ja ja lähti kävelemään muodokasta takapuoltaan pyöritellen kohti odottavaa taksia.

Jäin siihen hetkeksi mustasukkaisena kunnes vauvan äänekäs itku makuuhuoneessa herätti minut arkeen.
Jotain vatsavaivoja pojalla oli ja jouduin vähän väliä ottamaan hänet syliin ja kantelemaan.
Puolen yön aikaan vauva oli lopulta nukahtanut vierelleni.
En ollut kuullut mihin aikaan vaimo oli tullut kotiin ,niin uupunut olin ollut.
Mutta siinä hän nyt oli,kiimaisena ja halukkaana.

Puristelin tissejä rajusti vaimon huokaillessa syvään ,tunsin hänen kätensä tarttuvan jo kivikovana seisovaan kaluuni
- uuh,ei niin lujaa - hän vingahti
-Ne on arat, mee selällles, mä haluun tän kyrvän sisään ny just!
Ihmeissäni ,mutta halukkaana käännyin selälleni ja makasin siinä kyrpä kuin rautakanki sojottaen kohti kattoa.
Vaimon
noustessa sänkyyn laitoin käteni hänen jalkoväliinsä ja tunsin jo reisissä kosteutta; hän suorastaan valui!
Halusin hiukan kiusata häntä ja työnsin pari sormea pilluun.Ne upposivat sinne helposti,tunsin kuuman ,kostean pillun jo kouristelevan ja sanoin.
- rouvahan on ihan märkäja tissit turvoksissa!
Älä kysele,anna mä istun kyrvän päälle,nyt heti!
Hänhän on ihan kiimassa! Mietin ja samassa katseeni osui rintoihin
.Aamun hämärässä valossakin erotin niissä tummia puremajälkiä!
- MITÄ HELVETTUÄ SUN TISSEILLE ON TEHTY? Huusin ja työnsin vaimon selälleen sängylle.
Ja slloin näin reisissö selvät jäljet,niitä oli puristeltu kunnolla
Suunniltani mustasukkaisuudesta ,mutta kalu edelleen kivikovana kysyin-Mitä helvettii sä oot tehny!Hän vain makasi sinä,jalat levällään,nostellen ja laskien takapuoltaan,huohottaen silmät ummessa.-
Ahhh, mä tuun ,ahhh ,nusssi äläkä kysy! Nussi !!
Heittäydyin hänen päälleen työnsin kalun kerralla syvälle läpimärkään pilluun ja aloin nussia raivokkaasti , Otin tissit kouriini ja puristin niin että maito suuhkusi niistä kastellen rintakin

Vaimo huohotti ja kirkui Aahh vihdoin, uuhh ihanaa kyrpää!! Oon halunnu koko illan!
-

15

3900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä alku

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­­N­­y­­m­­f­­o­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      - no kerro ! Ootko antanut nussia! Saatana!
      Kiroilin ja jyskytin häntä kaikin voimin,kyrpä upposi litisevän märkään pilluun joka työnnöllä pohjaan asti.
      Tuntui kuin se olisi imenyt elintä ahnaasti sisäänsä ,kuin jokin eksoottinen lihansyöjäkasvi .
      Kolmen kuukauden selibaatin jälkeen olimme molemmat yhtä kiimaisia.
      Irrotin käteni rinnoista ,työnsin itseäni ylemmä, niin että pystyin näkemään hänet allani.
      Silmät kiinni,huulet raollaan,pyörittäen päätään puolelta toiselle ,rinnat valuen maitoa hän huohottaen sanoi .
      - ahh! -een ,uuhh,eih,en oo nussinu en en! Ahh!

      Työnsin kyrvän niin syvälle kuin pystyin ja jäin siihen katsomaan tuota uskomattoman seksikästä naista.
      Vihaisena, mutta ennennäkemättömän kiimaisena katselin noita rintoja,niitä peittäviä tummanpunaisia jälkiä.
      Suunniltani mustasukkaisuudesta tajusin niiden olevan fritsuja .
      Joku mies oli purrut ja imenyt vaimon tissejä kenties nussinutkin häntä!
      Mun vaimoa!
      Nänneistä suihkusi edelleen maitoa ,joka peitti alleen nuo merkit vaimoni petollisuudesta.
      - älä valehtele narttu! Mitä nuo jäljet on tisseis?
      Kyrpäni oli hänen pillussaan kuumana ja kovana.
      Hän nosteli lantiotaan ylöspäin,tarttui kiinni pakaroitani ja huudahti- älä lopeta,nai mua kunnolla!
      - Kerro vittu! Mistä noi jäljet tuli!
      Hän avasi silmänsä ja katsoi minua viattoman pikkutytön näköisenä.
      -Älä suutu ,pane mua,nii mä kerron kaiken, Nyt!
      Katsoin häntä silmiin ja voimatta enää pidätellä itseäni ,vetäisin kalun ulos ja sanoin- käänny !
      Hän totteli nopeasti kääntyi eteeni nelinkontin ja pyllisti halukkaasti perseensä .
      Katselin hetken noita niin tuttuja pakaroita ja niiden välissä kiimalimaista vakoa.
      Sitten tartuin niihin rajusti kiinni,työnsin kullin sisään yhdellä rajulla työnnöllä,otiin kiinni hikisistö ,raskaista rinnoista ja aloin nussia.
      - No niin,nyt rouva saa kyrpää,eikö oo hyvää?
      -Uuhh. , on, on just noi, tuntuu nii hyvältä !
      Alas kertoo sit, kelle oot antanut ? Annoitko sen imee tissiä!Kuka?vai ketkä!-

      Vastentahtoanikin kiihotuin noista inhottavista mielikuvista entistä enemmän , niin että minun täytyi vetää hetkeksi kulli ulos.

      -Hei,älä lopeta!
      -mä haluun ensin tietää mitä sä oot tehny!
      Polvillani,kyrpä kivikovana tökin sillä hänen persettään.
      - huorasitko!
      - en mä muuta ku .
      Muuta ku? Toistin
      Vaimo oli edelleen edessäni nelinkontin riiputtaen päätään ,persettään pyöritellen. Läimäyttelin perseposkia rajusti ja usutin- Noo!
      Ja arasti hän alkoi kertoa:

      - No siis mehän mentiin sinne Maestroon,kun siel aina saa tanssii enkä mä ollu pitkään aikaa käyny missää...

      • Anonyymi

        Hän aikoi juuri jatkaa puhumista , kun aloin nussin häntä rajummin kuin koskaan, puristelin pakaroita ,levitin niitä ja tein jotain mitä en koskaan ennen ollut edes miettinyt; työnsin sormen peräaukkoonsa ,se oli ahdas ja vaimo kiljaisi- ei,ei sinne!.
        -kyllä vaan nyt korkataan sun persekin- sanoin huohottaen ja tungin sormea syvemmälle ja puristin pakaraa toisella kädellä jotta saisin sen kunnolla sisäön.
        Sormeni liukuikin yllättävän helposti syvemmälle
        ja tunsin sen kostuvan? Peräaukosta valui inhottavan tuntuista mönjää..
        - No mitä vittuu! Karjaisin ja vedin sormen ulos ,samoin kaluni ja kumarruin katsomaan tarkemmin vaimon uhkeaa persettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän aikoi juuri jatkaa puhumista , kun aloin nussin häntä rajummin kuin koskaan, puristelin pakaroita ,levitin niitä ja tein jotain mitä en koskaan ennen ollut edes miettinyt; työnsin sormen peräaukkoonsa ,se oli ahdas ja vaimo kiljaisi- ei,ei sinne!.
        -kyllä vaan nyt korkataan sun persekin- sanoin huohottaen ja tungin sormea syvemmälle ja puristin pakaraa toisella kädellä jotta saisin sen kunnolla sisäön.
        Sormeni liukuikin yllättävän helposti syvemmälle
        ja tunsin sen kostuvan? Peräaukosta valui inhottavan tuntuista mönjää..
        - No mitä vittuu! Karjaisin ja vedin sormen ulos ,samoin kaluni ja kumarruin katsomaan tarkemmin vaimon uhkeaa persettä.

        Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän aikoi juuri jatkaa puhumista , kun aloin nussin häntä rajummin kuin koskaan, puristelin pakaroita ,levitin niitä ja tein jotain mitä en koskaan ennen ollut edes miettinyt; työnsin sormen peräaukkoonsa ,se oli ahdas ja vaimo kiljaisi- ei,ei sinne!.
        -kyllä vaan nyt korkataan sun persekin- sanoin huohottaen ja tungin sormea syvemmälle ja puristin pakaraa toisella kädellä jotta saisin sen kunnolla sisäön.
        Sormeni liukuikin yllättävän helposti syvemmälle
        ja tunsin sen kostuvan? Peräaukosta valui inhottavan tuntuista mönjää..
        - No mitä vittuu! Karjaisin ja vedin sormen ulos ,samoin kaluni ja kumarruin katsomaan tarkemmin vaimon uhkeaa persettä.

        Kerro lisää.


    • Anonyymi

      Ihana tarina. Tuossa vaiheessa nainen voi estoitta antaa vieraalle. Hän ei voi tulla raskaaksi. Raskaita maitotissejä kelpaa esitellä ja tarjota miesten imettäväksi. Vaimo on tykännyt esitellä niitä ja saunassa tuttu mies imikin niitä kun maito alkoi valua.

      • Anonyymi

        Pilipali poikien löpinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilipali poikien löpinöitä

        No missä ne sun löpinäs on.


    • Anonyymi

      Tiedän muutaman tutun naisen jolle on käynyt samoin. Ensimmäinen kerta ulkona ilman miestä vauvan syntymän jälkeen. Muutama drinkki liikaa. Vieras on päässyt ruiskuttamaan spermansa vastasynnyttäneeseen pilluun maidon valuessa rinnoista.

      • Anonyymi

        Hyi saatana


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uudet prostituoidut ovat täällä: www.sweetlady․su y

    • Anonyymi

      Tääl­­­tä löydä­­­t nopeasti sukupu­olt­a, suh­tei­­­ta, tre­­ff­­it 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/N5i7Y1

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe