1+1 mitä ihmettä!
Miten lasken
5
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Ekselissä on vähän hassu tapa käyttää on-merkkiä väärin päin. Se tulee siis laskutehtävään ensiksi, eikä viimeiseksi kuten matematiikan tunneilla opetetaan.
- Anonyymi
2+2 se vasta paha on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 2 se vasta paha on!
Se on paha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 2 se vasta paha on!
Kuusi+Kuusi se vasta paha onkin. Oikea vastaus kun on 2 ja sitä ei Excel kerro..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi Kuusi se vasta paha onkin. Oikea vastaus kun on 2 ja sitä ei Excel kerro..
Ettei nyt kukaan erehtyisi aliarvioimaan windows vakoilua?
--------------------------------------------------------------------
Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
------------------------------------------------------------------
Hyvin haitallista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291280
- 1181107
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18697- 49671
- 28627
- 49599