1+1 mitä ihmettä!
Miten lasken
5
918
Vastaukset
- Anonyymi
Ekselissä on vähän hassu tapa käyttää on-merkkiä väärin päin. Se tulee siis laskutehtävään ensiksi, eikä viimeiseksi kuten matematiikan tunneilla opetetaan.
- Anonyymi
2+2 se vasta paha on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 2 se vasta paha on!
Se on paha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2 2 se vasta paha on!
Kuusi+Kuusi se vasta paha onkin. Oikea vastaus kun on 2 ja sitä ei Excel kerro..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi Kuusi se vasta paha onkin. Oikea vastaus kun on 2 ja sitä ei Excel kerro..
Ettei nyt kukaan erehtyisi aliarvioimaan windows vakoilua?
--------------------------------------------------------------------
Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa. NSA:sta Microsoft ei puhu mitään.
Microsoft ei luovuta tietoja eteempäin, ei sen tarvi, NSA ottaa ne lennossa.
W10 vakoilu on niin laaja NSA:n takia. Microsoft moisella määrällä mitään tee.
Joskin jakaa wlanisi salasanaa naapuruston koneisiin jotta ne voitaisiin vakoilla ilman että niilä on netti päällä.
Ja NSA saa samalla pääsyn koneellesi ilman hakkerointia ja voi imasta lisää, jos sitä kiinostaa. mm tiedostoja ja töitäsi.
------------------------------------------------------------------
Hyvin haitallista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778