Pitääkö paikkansa että jos on kiinteä laajakaista Elisalta niin silloin saa 10 eurolla/kk 4G 50 Mbps "mobiilinetin"? Entä toimiiko yhteys jos SIM-kortin laittaa älypuhelimeen? Puheluihin (muutama vuodessa) minulla pieni peruspuhelin joka vyössä.
Elisan tätejä paikalla?
7
972
Vastaukset
- Anonyymi
Jep pitää paikkaansa.
Tää kopsattu liittymän tilaussivulta
"Elisa Tuplakaista 50M
- Liittymä liikkuvaan internetkäyttöön
- Liittymä sopii kodin netin kaveriksi käytettäväksi esimerkiksi tabletissa.
- Rajoittamaton tiedonsiirto kotimaassa
- Ei puheominaisuutta
- Maksiminopeus 50 Mbit/s
- Arvioitu nopeus 4G-verkossa 5-50 Mbit/s (3G-verkossa 0,4-35 Mbit/s)
- Tekstiviesti 0,091 eur/kpl (Saunalahti-liittymiin 0,06 eur/kpl)
- Multimediaviesti 0,192 eur/kpl
- Tekstiviesti- ja mobiilimaksuestoista hyötyesto (P1) on oletuksena käytössä.
- Tiedonsiirto ulkomailla on oletusarvoisesti estetty. Estoasetuksia on mahdollista muuttaa OmaElisassa.
- Liittymään sisältyy 12 Gt/kk ulkomaandataa EU- ja ETA-maissa ilman lisämaksua.
- Voit irtisanoa liitymäsopimuksen koska tahansa
- Mikäli alkuperäinen kiinteälaajakaista tai 5G-liittymä irtisanotaan, Tuplakaistan kampaja
loppuu ja sopimus jatkuu normaalilla listahinnalla 19,90 €/kk
- Maksiminopeus 50 Mbit/s. Arvioitu nopeus 4G-verkossa 5-50 Mbit/s (3G-verkossa 0,4-
35 Mbit/s. Lähetysnopeus 10 Mbit/s (arvioitu nopeus 4G-verkossa 3-10 Mbit/s, 3G-
verkossa 0,2-2 Mbit/s)."- Anonyymi
Onpas kallis. Kymmenen euroa?
Minulle tarjottiin vitosella 4G:n rinnalle kakkosliittymäksi. - Anonyymi
Ketjuotsikossa etsityt asiakaspalvelutädit eivät ole tietävinään muusta kuin listahinnasta 27,90e/kk eli melkein kympin enemmän kuin Moi Rajaton
Juuri nyt käyttämässäni läppärissä on prepaid 16,90e/kk
Pitkään oli paremmin toimiva pepaid 17,25e/kk
- Anonyymi
Ei toimi, jos laitat älypuhelmeen.
- Anonyymi
Tottakai toimii jos on 4G simkortti, kaikilla operaattoreilla.
- Anonyymi
Miksi ei mielestäsi toimi?
- Anonyymi
Ei se liittymä tiedä millä laitteella sitä käytetään..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005