vapen käyttö

Anonyymi-ap

Oon tämmönen 13v tyttö ja oon käyttäny vapee ahtiivisesti n 2kk. Oon vapesta vetäny vaa poskareita mut sähkötupakkaa vetäny henkeen. Näkyykö se esim jossai keuhkojen röntkenkuvissa tai hammaslääkärissä. Koska jos mun vanhemmat sais tietää nii ne tappais mut. Joten voitteko auttaa mua?

8

783

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyl se vape näkyy röntgenis ja ehk myös hampais. Sun kantsii lopettaa se nyt heti ja toivoo ettet joudu kuvaan tai hammaslääkäriin vähään aikaan.

    • Anonyymi

      tekeekö noi vapet jengistä vajaa älysempiä ihan oikeesti🤦‍♀️🤦‍♀️ ei röökikää näy ku vasta vuosien päästä..vaikkei näkyiskää nii ei kannata käyttää, vaikuttaa muuten terveyteen ja rahaa kuluu yms. tunnen monia ketä alottanu röökin 10-12v ja sellasia pätkiä että:D

    • Anonyymi

      Sun kannattaa lopettaa siin ei oo mitään järkee. Sun kaikki rahat vaat menee siihen ekä pysty pian ole ilman ja ravaat koulun vessoista vaan puoltaa vieroitus oireiden takii. Mul oli kaveri joka halus lopettaa rahan takii mut se ei oikeesti pystyny enää siin vaiheess sul on viel mahis pääsy eroon.

    • Anonyymi

      En tiiä mut ainaki jos et lopeta vapettamista niin se näkyy.Lopettakaa vapettaminen se ei ole ollenkaan terveellistä sillä on paljon haittavaikutuksia ja varsinkin lapsille ja nuorille vapettamisesta tulee vielä enemmän haittavaikutuksia uskokaa jo kaikki vapettajat se on vaarallista.

    • Anonyymi

      No on kyl sen verran tyhmä temppu jos oot päättänyt ite käyttää päihteitä ton ikäsenä... Siihen on kyl ihan oikeet tieteelliset syyt että asiantuntijat on ne kieltänyt... Iha hyvä jos sun vanhemmat saa asian selvil ni saat kunnon apua! Terveisin sua vuotta vanhempi, ei mikään aikuinen.

    • Anonyymi

      Mä oon sitä mieltä, et ton ikäsenä ei kannata viel käyttää kovin paljoo, koska siihen jää koukkuun helposti ja usein vanhemmat saa tietää. 1 tai 2 kertaa ei haittaa, mut monet käyttää sitä paljon pidempään. Enhän mä tietenkään voi kieltää sitä teiltä koska se on teiän oma päätös, mut en suosittele käyttämään ainakaan paljoo.

    • Anonyymi

      Kannattaa varmaa vapettaa ku et ees tiiä mitä se vape sisältää. Vape sisältää lyijyä vaarallisen paljon, eli jos vapetat tarpeeksi, kuolet. Toisinsanoen vapettaminen on hidas itsemurha. Varmaan kannattaa. Ootte säälittäviä kakaroita jos vapetattw. Haluatte vaan näyttää muille miten cooleja ootte, mutta sitte huomaatteki, että oho. Ympäriltä on kadonnut ne kaikki tärkeimmät ihmiset, jotka ei arvosta yhtää vapettamista. Sun perhe varmaa tykkää. VAPETTAMINEN ON NOLOA JA SÄÄLITTÄVÄÄ

    • Anonyymi

      Siis mitä helvettiä oot vetäny vapesta vaa poskareita mut sit sähkötupakkaa henkee, olis kiva tietää miten toi on mahollista ku ne on sama asia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe