Hyvää morjesta Heinola! Nyt pe-su Kippiksellä tapahtuu kun Pro Tourin osakilpailu kokoaa kaikki Suomen parhaat pelaajat Heinolaan mittelemään kuka on paras muovikiekkojen heittelijä.
Yleisöllä on vapaa pääsy paikalle ja pysäköinti on Raviradalla. Sieltä kävely Kippikselle noin 150 metriä.
Kärkikortit starttaa la ja su noin klo 16 aikaan joten jos tuut klo 15 tienoilla tänne niin voit nähdä kaikkien parhaiden pelaajien peliä!
Tervetuloa katsomaan ja ihmettelemään.
kippikselle
Anonyymi-ap
6
200
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää morjesta
- Anonyymi
jees hyvä harrastus ja lähellä !
- Anonyymi
Tervetuloa katsomaan ja ihmettelemään.
- Anonyymi
joko aucci paikka
- Anonyymi
Aukioloajat:
torstai Avoinna ympäri vuorokauden
perjantai Avoinna ympäri vuorokauden
lauantai Avoinna ympäri vuorokauden
sunnuntai Avoinna ympäri vuorokauden
maanantai Avoinna ympäri vuorokauden
tiistai Avoinna ympäri vuorokauden
keskiviikko Avoinna ympäri vuorokauden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882