Suomi paskaa tuutin täydeltä. https://www.is.fi/matkat/art-2000001104209.html?utm_medium=social&utm_content=ios.is.fi&utm_source=facebook.com&utm_campaign=messenger-share
Eli valtion kommunisti media on ryhtynyt pelottelemaan.. jutussa jäi kertomatta, että Thaimaahan matkustaa yli 30 miljoonaa turistia vuodessa sekä Suomessakin lentää monta monta monta turistia ja talvi asukkia Thaimaahan. Propagandan tunnistaa aina siitä, että ei kerrota mistä luvusta luku on. Eli tässä tapauksessa ei käsitelty matkaajien määriä.
Tämä on hyvä esimerkki leijona ja lippu ja kaljuille vesipäille.. mitä paskaa te ihannoitte ja kannatatte.. Kambodzan vapaa herralta terveisiä.. toki roskapöntöt Kambodzassa saa hyvin palstatilaa.
Poliittinen media
27
273
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Saarimuikku muuttunut Tapsaksi Kambodzaan? Ainakin tusina samanlaisia yhdyssanavirhettä ja höpinöitä kaljuista ja roskapöntöistä.
Myös se on kummallista että Saarisimpukka ei maininnut Tapsan kuvien olevan netistä imuroitu. Ne kämppäkuvat olivat kotoisin vuokrailmoituksesta ja rantakuvat nettipankista.
Minun kuvani Saaripaukapää on aina tarkastanut kuvanhakuohjelmalla, mutta ei ole koskaan sieltä mitään löytänyt, koska minun kuvat on itse ottamiani.
Hyvin hämärä tyyppi tämä "valtiomies" Tapsa. Dahlin Arska tuottaa aika paljon samaa tekstiä mutta hän on oikeasti Kambodzassa. Maanisuus on täsmälleen samanlainen ja Tapsaa ahdistaa kuten myös Saariepeliä.
2010- Anonyymi
Kuten sanoin aikaisemmin täällä on kolme isoa ongelmaa.
1. liikenteen turvallisuus, sitä ei ole olemassa, ajetaan kuin elopelossa, tieliikenteessä kuolee 12 kertaa enemmän ihmisiä kuin suomessa, kun väkiluku huomioidaan, siis suhteessa, tosiasiassa suhde on vielä huonompi, koska sairaalassa kuolleet ei lasketa tieliikenteessä kuolleiksi, kuten suomessa, jos alkuperäinen ongelma johtuu vaikkapa onnettomuudesta.
2. Paskaisuus, joka paikka on helvetin likaista, thaikut kippaavat paskansa minne sattuu. Laittomia kaatopaikkoja on miljoonia, ei tarvitse montaa kilsaa pääteitä ajella kun niitä tulee vastaan, raskauskeskeytettyjä vauvoja löytyy roskiksista,
3. Korruptio, se on valtaisaa, kaiken voit ostaa rahalla, ihan kaiken, kuitenkaan valtiolla ei ole varaa maksaa 12 euron eläkkeitä vanhuksille, ja joillakin on varaa ostaa 35.000.000 bahtin autoja, niitä on reilusti myynnissä, eräs mittari millä mittaan yhteiskunnan toimivuutta on se miten se pystyy huolehtimaan vanhuksistaan...
2010 sinun on aivan turha itkeä ettei näin ole, olen nämä kaikki havainnut satoja kertoja, ihan omin silmin, lisäksi sinä olet erittäin omalaatuinen, et sinä mitään ymmärrä thaimaalaisista, itkit kun sanoin että vaimoni myy koulun lähellä donitseja, että hän saa siitä noin 30 euroa joka päivä ylimääräistä mitä viitsii tuossa koulun lähellä seisoa.
Olen seurannut hänen myyntijään täällä jo vuosia, sinä olet ihan pihalla kaikesta, minua hieman vitutti miten suhtaudet thaikkuihin, ostan bensaa mopoon yleensä huoltsikalta, mutta muutamia kertoja kuin ei ole huoltoasemaa lähellä, ostan pullobensaa, siis yleensä kolmevartin pullossa, vanha 80v. pariskunta myy talonsa edessä noita pulloja parikymmentä joka päivä, heillä maksaa puoli litraa, 20 bahtia, kolme varttia hieman enemmän, litra bensaa maksaa 35-38 bahtia huoltsikalla, joten ei heille pää kuin muutama bahtia voittoa pullosta...
Vanha ukko puhuu vähän englantia, mutta saan kuitenkin selvää, hän kertoi että puolta litraa ostavat eniten, harvemmin isoa pulloa, ei ole rahaa... perkele ukolle jää siitä pari bahtia katetta...
En minä ole pätkääkään ahdistunut, mutta minua vituttaa kun näen samat asiat joka päivä, ja sinä jauhat ylimielistä paskaa itsestäsi vuodesta toiseen, ihan kun asuisit eri thaimaassa kuin kuin minä asun... minä minä minä minä...
By NumBall HHN 62v.
ps. totta olen tarkastanut jokaisen kuvasi kuva haulla, minulla on ne kaikki jopa tallessa... palvelimelle tallennettuna... minulla on jopa ohjelma joka poistaa kuvan kerroksia, jos kuvaa on kerroksittain muokattu. Tapsan jutuista en ole pahemmin kiinnostunut, olen näiden hihhuleiden kanssa tarpeeksi vaihtanut ajatuksia, eikä siinä ole mitään järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanoin aikaisemmin täällä on kolme isoa ongelmaa.
1. liikenteen turvallisuus, sitä ei ole olemassa, ajetaan kuin elopelossa, tieliikenteessä kuolee 12 kertaa enemmän ihmisiä kuin suomessa, kun väkiluku huomioidaan, siis suhteessa, tosiasiassa suhde on vielä huonompi, koska sairaalassa kuolleet ei lasketa tieliikenteessä kuolleiksi, kuten suomessa, jos alkuperäinen ongelma johtuu vaikkapa onnettomuudesta.
2. Paskaisuus, joka paikka on helvetin likaista, thaikut kippaavat paskansa minne sattuu. Laittomia kaatopaikkoja on miljoonia, ei tarvitse montaa kilsaa pääteitä ajella kun niitä tulee vastaan, raskauskeskeytettyjä vauvoja löytyy roskiksista,
3. Korruptio, se on valtaisaa, kaiken voit ostaa rahalla, ihan kaiken, kuitenkaan valtiolla ei ole varaa maksaa 12 euron eläkkeitä vanhuksille, ja joillakin on varaa ostaa 35.000.000 bahtin autoja, niitä on reilusti myynnissä, eräs mittari millä mittaan yhteiskunnan toimivuutta on se miten se pystyy huolehtimaan vanhuksistaan...
2010 sinun on aivan turha itkeä ettei näin ole, olen nämä kaikki havainnut satoja kertoja, ihan omin silmin, lisäksi sinä olet erittäin omalaatuinen, et sinä mitään ymmärrä thaimaalaisista, itkit kun sanoin että vaimoni myy koulun lähellä donitseja, että hän saa siitä noin 30 euroa joka päivä ylimääräistä mitä viitsii tuossa koulun lähellä seisoa.
Olen seurannut hänen myyntijään täällä jo vuosia, sinä olet ihan pihalla kaikesta, minua hieman vitutti miten suhtaudet thaikkuihin, ostan bensaa mopoon yleensä huoltsikalta, mutta muutamia kertoja kuin ei ole huoltoasemaa lähellä, ostan pullobensaa, siis yleensä kolmevartin pullossa, vanha 80v. pariskunta myy talonsa edessä noita pulloja parikymmentä joka päivä, heillä maksaa puoli litraa, 20 bahtia, kolme varttia hieman enemmän, litra bensaa maksaa 35-38 bahtia huoltsikalla, joten ei heille pää kuin muutama bahtia voittoa pullosta...
Vanha ukko puhuu vähän englantia, mutta saan kuitenkin selvää, hän kertoi että puolta litraa ostavat eniten, harvemmin isoa pulloa, ei ole rahaa... perkele ukolle jää siitä pari bahtia katetta...
En minä ole pätkääkään ahdistunut, mutta minua vituttaa kun näen samat asiat joka päivä, ja sinä jauhat ylimielistä paskaa itsestäsi vuodesta toiseen, ihan kun asuisit eri thaimaassa kuin kuin minä asun... minä minä minä minä...
By NumBall HHN 62v.
ps. totta olen tarkastanut jokaisen kuvasi kuva haulla, minulla on ne kaikki jopa tallessa... palvelimelle tallennettuna... minulla on jopa ohjelma joka poistaa kuvan kerroksia, jos kuvaa on kerroksittain muokattu. Tapsan jutuista en ole pahemmin kiinnostunut, olen näiden hihhuleiden kanssa tarpeeksi vaihtanut ajatuksia, eikä siinä ole mitään järkeä.Miksi jauhat näitä samoja asioita päivästä toiseen, eikö elämässäsi tapahdu mitään? Mikä laittaa ihmisen tallentamaan toisten valokuvia omalle koneelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jauhat näitä samoja asioita päivästä toiseen, eikö elämässäsi tapahdu mitään? Mikä laittaa ihmisen tallentamaan toisten valokuvia omalle koneelle?
En tiedä, mikä saa "ihmisen" aijaamaan kattiloita tuntemattomien ihmisten päähän, vai mitä laiffila.
- Anonyymi
Onko vesipään mahdotonta ajatella, että jutussa mainittuja köyhiä ihmisiä on myös Helsingissä kerjäämässä. Euroopan suurkaupungeissa on myös kodittomia ihmisiä ja niitä on prosentuaalisesti aika yhtä paljon kaikkialla maailmassa … suomen kolhoosissa muistaaksen yhtä paljon, kuin USA:ssa.
Eli käytännössä tämän kaltaiset kirjoitukset on puhdasta suomi paskaa ja valtion propagandaa.- Anonyymi
Olet selvästi Pasasen sivupersoona. Laitapas foto jossa viisumi ja Tapio-nimi näkyy samassa.
Sellaista ei ole olemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet selvästi Pasasen sivupersoona. Laitapas foto jossa viisumi ja Tapio-nimi näkyy samassa.
Sellaista ei ole olemassa.Myös Senssu on hukassa ja vaihtumassa Tapsaan hyvää vauhtia. Kun Pasasella iski paniikki maitojunasta, hän mietti että pärjäisikö Kamputseassa. Siitä syntyi tämä mielikuvitushahmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Senssu on hukassa ja vaihtumassa Tapsaan hyvää vauhtia. Kun Pasasella iski paniikki maitojunasta, hän mietti että pärjäisikö Kamputseassa. Siitä syntyi tämä mielikuvitushahmo.
Hienoa että mielikuvituksesi laukkaa laiffila jälleen kerran, mutta voin vakuuttaa että minulla ei ole mitään tekemistä Senssun kuin Tapsan kanssa, lisäksi tämä logiikkasi pettää joka kerta, en ole koskaan edes käynyt Kamputseassa ja joku sieltä kuitenkin lähetteli kuitteja... Tapsa jopa sairaalassa otettujen kokeittensa lasku, laiffila palstan heikoin lenkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että mielikuvituksesi laukkaa laiffila jälleen kerran, mutta voin vakuuttaa että minulla ei ole mitään tekemistä Senssun kuin Tapsan kanssa, lisäksi tämä logiikkasi pettää joka kerta, en ole koskaan edes käynyt Kamputseassa ja joku sieltä kuitenkin lähetteli kuitteja... Tapsa jopa sairaalassa otettujen kokeittensa lasku, laiffila palstan heikoin lenkki.
Okei... mikset maininnut hänen kuviensa olevan netistä koska ne olivat nettikuvia? Muiden kuvat kyllä syynäät lenssillä. Kuitti voi olla kenen vaan. Tapsan passi tiskiin kuitin kanssa on eri asia, mutta sellaista ei näy ja epäillyttävästi suojelet häntä samaten kuin Senssua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei... mikset maininnut hänen kuviensa olevan netistä koska ne olivat nettikuvia? Muiden kuvat kyllä syynäät lenssillä. Kuitti voi olla kenen vaan. Tapsan passi tiskiin kuitin kanssa on eri asia, mutta sellaista ei näy ja epäillyttävästi suojelet häntä samaten kuin Senssua.
Varsinaisesti laiffila sinulla ei ole paljonkaan uskottavuutta enää yhtään missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapsa, kyrvånsyylå ja saarikyrpå ovat ihan yksi ja sama henkilö. Netissä 24/7
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapsa, kyrvånsyylå ja saarikyrpå ovat ihan yksi ja sama henkilö. Netissä 24/7
Kovin rakentavaa keskustelua resu.
Anonyymi kirjoitti:
Myös Senssu on hukassa ja vaihtumassa Tapsaan hyvää vauhtia. Kun Pasasella iski paniikki maitojunasta, hän mietti että pärjäisikö Kamputseassa. Siitä syntyi tämä mielikuvitushahmo.
Hei rakas, voisitko ihan omin sanoin selventää mikä on sinun ongelmasi mun suhteen?
- Anonyymi
Raamatun lukemiseen kyllästynyt, kun seitsemän vuotta vanhoja juttuja kaivelee Iltiksestä? Vai onko nyt mennyt ne raamatun seitsemän pahaa vuotta ja alkaa vielä pahemmat?
- Anonyymi
Puhuttiin suomi propagandasta ja ihmisten aivopesusta siellä Suomessa. Älä sotke. Nä mikä siellä on otsikoissa.
- Anonyymi
Ei varmaan saanut tuoreempia paska uutisia kun piti postata 7v wanhoja :-)
- Anonyymi
Nyt oli jo toisenlaasia uutisia:
Elisa saa kuntoutustukea, joka määräytyy sen mukaan, mitä eläkettä saisi.
– Kymmenen vuotta omaishoitajana ei kauheasti kerryttänyt eläkettä, niinpä käteen jäävä summa on 864,70 euroa.
Poika saa työmarkkinatukea alle 700 kuukaudessa.
Vajaasta 1 600 eurosta he maksavat vuokran ja sähkölaskun. Heillä on prepaid-puhelimet.
– Ostamme kaupasta makaronia ja puuroaineksia ja alennusruokaa. Me emme tuhlaa mihinkään, alkoholiin, lehtiin, vaatteisiin. Käytän hirveästi aikaa kaiken laskemiseen, mutta raha vaan ei riitä.
Koira on ainoa ”ylellisyys”. Se on perheenjäsen ja hankittu ennen nykyistä tilannetta, hän kertoo.
Entisessä elämässä Elisa tykkäsi käydä esimerkiksi festareilla. Enää rahaa ei yleensä ole edes kahvilakäynteihin. Sosiaalinen elämä on kuihtunut.
Taloussanomista- Anonyymi
Kannattaisi varmaan alkaa ymmärtämään että valtaosalla suomalaisilla on pienet tulot, joka johtaa väistämättä vielä pienempää eläkkeeseen. kaikista huonommassa asemassa ovat entiset yrittäjät jotka eivät ole pysyneet maksamaan itselle kunnollista eläketurvaa, tulee lama, menee firma alta, velat kaatuu niskaan, ja ulosottomies muistaa aina vuoden välein... Täällähän vaikuttaa suomen eliitti, jokainen on miljardööri tai ainakin miljonääri, valtavine omaisuuksineen, on tesloja ja mersuja pihalla, satojen neliöiden asuntoja, jonka olohuoneseen mahtuu normaali ihmisen talo.. miten ollakaan että just kaikki ovat hakeutua tälle palstalle.
- Anonyymi
Ja milläs noi Kampotissa eläis? Ainoot tulonlähteet on kotipaikkaan sidottuja tukiaisia, ei kait veronmaksajan tuella noita muualle voi päästää. Peräkammarin poika ei edes itseään saa elätettyä. Mutta raamattunsa varmaan osaa ulkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja milläs noi Kampotissa eläis? Ainoot tulonlähteet on kotipaikkaan sidottuja tukiaisia, ei kait veronmaksajan tuella noita muualle voi päästää. Peräkammarin poika ei edes itseään saa elätettyä. Mutta raamattunsa varmaan osaa ulkoa.
Ei edes Kambodzassa pärjäisi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi varmaan alkaa ymmärtämään että valtaosalla suomalaisilla on pienet tulot, joka johtaa väistämättä vielä pienempää eläkkeeseen. kaikista huonommassa asemassa ovat entiset yrittäjät jotka eivät ole pysyneet maksamaan itselle kunnollista eläketurvaa, tulee lama, menee firma alta, velat kaatuu niskaan, ja ulosottomies muistaa aina vuoden välein... Täällähän vaikuttaa suomen eliitti, jokainen on miljardööri tai ainakin miljonääri, valtavine omaisuuksineen, on tesloja ja mersuja pihalla, satojen neliöiden asuntoja, jonka olohuoneseen mahtuu normaali ihmisen talo.. miten ollakaan että just kaikki ovat hakeutua tälle palstalle.
Olenkin ihmetellyt että täällä löytyy iminen kenellä on 200 neliöinen condo nanalla, sijoitusasunto jompparilla, rolls royce, titaani amex, useita autoja, useita moottoripyöriä jne. Mistä ne tänne osaavatkin?
- Anonyymi
"Kannattaisi varmaan alkaa ymmärtämään että valtaosalla suomalaisilla on pienet tulot, joka johtaa väistämättä vielä pienempää eläkkeeseen"
Kannattaisi Pasasen alkaa lopultakin ymmärtää että:
-Kaikki eläkeläiset eivät ole köyhiä, ei edes suurin osa.
-Kaikki eläkeläiset eivät ole pelkän eläkkeen varassa.
-Kaikki eläkeläiset eivät asu vuokralla.
-Eläkeläisillä ei useimmilla ole senttiäkään velkaa.
-Keskieläke ei tarkoita sitä että suurin osa on pieneläkeläisiä.
-Keskieläke ei tarkoita sitä etteikö isompiakin eläkkeitä ole.
-Eläkeläisillä on keskimäärin eniten säästöjä.
-Monilla eläkeläisillä on muitakin tuloja.
-Monilla eläkeläisillä on omaisuutta jota voi realisoida.
-Reilusti yli puolet eläkeläisistä pärjää todella hyvin.
-Lähes kaikilla eläkeläisillä olisi mahdollisuus muuttaa Kaakkois-Aasiaan.
-Vain pieni osa suomalaisista eläkeläisistä haluaa Kaakkois-Aasiaan.
-Isänmaallinen perinteinen sukurakas suomalainen ei muuttaisi ikinä minnekään Suomesta, vaikka ilmainen kämppä ja ruoka tarjottaisiin.
-On kymmeniä hyviä syitä olla muuttamatta minnekään.- Anonyymi
Ymmärrätkö ilmarisen mukaan maksettu keskieläke on alle 1500 euroa kuukaudessa, se tarkoittaa että tuo summan saa valtaosa eläkeläistä, bruttona, kukaan ei ole väittänyt ettei olisi myös suurempia eläkkeitä, eikä kukaan ole väittänyt ettei olisi pienempiäkin ja paljon... keskihajonta eläkkeissä on reilusti pienempi kuin 1500 euroa... se on lähempänä 1000 euroa, todennäköisesti vielä pienempi takuueläketasoa joka on 921 euroa kuukaudessa.
Suurimpia eläkkeitä on varsin vähän, ne eivät juurikaan pysty nostamaan keskihajontaa, yli 4000 euron eläkkeitä on muistaakseni 1 promille eläkkeen saajista.
Reilusti yli puolet pärjää todella hyvin, ei pärjää koska keskieläke on alle 1500 euroa... hyvin harvalla joka on tuolla tulotasolla on oma asunto, koska jos ei ole ollut kuin muutaman tonnin tulot, sillä ei asuntoja maksella, varsinkin jos on huollettavia... mikään tilasto ei vahvista väitteitäsi.
Lähes kaikilla eläkeläisillä olisi mahdollisuus muuttaa Kaakkois-Aasiaan, ei ole thaimaa vaatii vuoden eläkeviisumiin 800.000 bahtin vuotuista nettoeläkettä, ja kun keskieläke on bruttona alle 1500 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätkö ilmarisen mukaan maksettu keskieläke on alle 1500 euroa kuukaudessa, se tarkoittaa että tuo summan saa valtaosa eläkeläistä, bruttona, kukaan ei ole väittänyt ettei olisi myös suurempia eläkkeitä, eikä kukaan ole väittänyt ettei olisi pienempiäkin ja paljon... keskihajonta eläkkeissä on reilusti pienempi kuin 1500 euroa... se on lähempänä 1000 euroa, todennäköisesti vielä pienempi takuueläketasoa joka on 921 euroa kuukaudessa.
Suurimpia eläkkeitä on varsin vähän, ne eivät juurikaan pysty nostamaan keskihajontaa, yli 4000 euron eläkkeitä on muistaakseni 1 promille eläkkeen saajista.
Reilusti yli puolet pärjää todella hyvin, ei pärjää koska keskieläke on alle 1500 euroa... hyvin harvalla joka on tuolla tulotasolla on oma asunto, koska jos ei ole ollut kuin muutaman tonnin tulot, sillä ei asuntoja maksella, varsinkin jos on huollettavia... mikään tilasto ei vahvista väitteitäsi.
Lähes kaikilla eläkeläisillä olisi mahdollisuus muuttaa Kaakkois-Aasiaan, ei ole thaimaa vaatii vuoden eläkeviisumiin 800.000 bahtin vuotuista nettoeläkettä, ja kun keskieläke on bruttona alle 1500 euroa.-Kaikki eläkeläiset eivät ole pelkän eläkkeen varassa.
-Kaikki eläkeläiset eivät asu vuokralla.
-Eläkeläisillä ei useimmilla ole senttiäkään velkaa.
-Keskieläke ei tarkoita sitä että suurin osa on pieneläkeläisiä.
-Keskieläke ei tarkoita sitä etteikö isompiakin eläkkeitä ole.
-Eläkeläisillä on keskimäärin eniten säästöjä.
-Monilla eläkeläisillä on muitakin tuloja.
-Monilla eläkeläisillä on omaisuutta jota voi realisoida.
-Reilusti yli puolet eläkeläisistä pärjää todella hyvin.
- Anonyymi
1500 euron netto eläkkeellä pitäisi olla 6000 euroa rahaa tilillä, jotta saisit Thaimaahan vuoden eläke viisumin... varmasti joku vakuutus myös... ? ?
- Anonyymi
Muistakaatte miten väärässä asiantuntijat ovat olleet koronan suhteen. Patogeenisiä viruksia on esintynyt aina maapallolla. Niiden avulla maapallo pysyy asuttavana.
Ihmiset vain rakastavat Dystooppisia maisemia, koronan pelkoa ja toivottomia siemeniä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588